کاردستی گربه
نوشته شده توسط : radin

کودکان همیشه به داستان ها و قصه های متنوع کودکانه مانند قصه گرگ و بره علاقه نشان می دهند. شما با روایت داستان های متنوع کودکانه می تواند فرزند خود را فواید گوش دادن به داستان های کودکان بهره مند کنید زیرا اکثر داستان ها و قصه هایی که برای کودکان روایت شده اند پند های اخلاقی را در خود گنجانده اند تا کودکان از راه غیرمستقیم این پند ها را یاد بگیرند و همانطور که می دانید آموزش غیرمستقیم بیشترین تاثیر را روی کودکان دارد.

کودکان علاقه بسیاری به کار با کاغذ و قیچی دارند و با نظارت والدین می توانند این کار را به راحتی انجام دهند . اشیائی هم وجو دارند که برای کودکان جالب هستند مثل صدف قطعا زمانی که به شما کشور سفر می کنید یکی از هیجان انگیز ترین کارهایی که بچه ها انجام می دهند جمع آوری صدف از ساحل است. اما می توانید از همین علاقه استفاده کرده و به آن ها ساخت کاردستی صدف تنها با کاغذ را آموزش دهید.

کاردستی یکی از فعالیت سالم و سرگرم کننده است که هر کودکی از انجام آن لذت خواهد برد. ویدیو کاردستی گربه ای که در این صفحه قرار دارد یکی از طرح های محبوب در بین کودکان است که می توانید با آموزش کاردستی گربه به فرزند خود او را از فواید ساخت کاردستی گربه یا هر کاردستی دیگری بره مند سازید. حتی ساخت کاردستی گربه یا طرح های دیگر کاردستی به کودک شما کمک می کند تا مهارت های دیگر خود را نیز تقویت کند و باعث شکوفایی استعداد های کودک شما می شود. کاردستی گربه یکی از کاردستی های بسیار آسان است که کودک شما به تنهایی نیز از پس ساخت آن برمی آید اما حتی اگر در حین ساخت کاردستی گربه از پدر یا مادر خود یا حتی فرد دیگری مانند مربی مهد کودک خود یا دوست خود کمک بگیرد این امر باعث تقویت و رشد رفتار اجتماعی کودک شما می شود.

 

 





:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: