دستگاه تحت شبکه داهوا
نوشته شده توسط : radin

دستگاه های ضبط کننده تصاویر ان وی ار یک از اجزای اصلی سیستم مدار بسته می باشد چرا که دریافت تصاویر برعهده دستگاه تحت شبکه داهوا می باشد و البته پس از دریافت نیز باید توسط نمایشگر تصاویر را به نمایش در اورد .

دستگاه NVR داهوا DH-NVR2108HS-4KS2

شباهت عملکرد دستگاه NVR را در سیستم های مداربسته می توان با دستگاه DVR مقایسه کرد و تفاوت عمده این دو دستگاه را می توان در نوع دوربین هایی که پشتیبانی می کنند دانست. دستگاه DVR یا به عبارتی digital video recorder، دستگاه ضبط کننده دوربین های مداربسته آنالوگ می باشد و دستگاه NVR یا همان Network video recorder، در دوربین های مداربسته تحت شبکه کاربرد دارد. NVR داهوا 2108HS-4KS2 به ابعاد 47.6*224.9*260 میلی متر و وزن 0.8 کیلوگرم (بدون احتساب وزن هارد دیسک) از سری NVR های برند Dahua می باشد که که در کنار پردازش اطلاعات و ضبط و پخش تصاویر، از یک هارد دیسک SATA با ظرفیت 6 ترابایت نیز پشتیبانی می نماید.

NVR داهوا 4116HS-4KS2

دستگاه ان وی ار داهوا مدل NVR4116HS-4KS2 از پرفروش ترین محصولات سری تحت شبکه کمپانی داهوا و دارای میکرو پروسسور چهارهسته ای و سیستم لینوکس که از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار است. دستگاه NVR4116HS-4KS2 دارای یک پورت ورودی وخروجی تصویر (۱۰/۱۰۰) RJ45  میباشد. NVR داهوا 4116HS-4KS2  دارای دو عدد پورت USB و همچنین یک خروجی تصویر HDMI با کیفیت ۴K و یک خروجی تصویر VGA با کیفیت فول اچ دی را نیز دارا میباشد. ولتاژ ورودی این دستگاه  ۱۲ ولت و جریان مصرفی برابر با ۲ امپر از نوع جریان ثابت DC و مصرف برقی برابر با ۶/۳ وات بدون هارد رانیز دارد . نحوه اتصال دوربین مداربسته به این دستگاه از طریق کابل شبکه به متراژ حداکثر ۱۰۰متر و از طریق سوکت شبکه نیز میباشد . ساپورت دوربین های IP تا کیفیت ۸ مگاپیکسل، قابلیت اتصال همزمان ۱۲۸ کاربر و فرمت ضبط  +H264/H264+/H265/H265 که تصاویر را ۲ برابر فشرده تر ضبط میکند از دیگر ویژگی های این دستگاه است. که باعث صرفه جویی در میزان ظرفیت هارد دیسک و بکاپ طولانی مدت میشود . دستگاه مدل NVR4116HS-4KS2 قابلیت ساپورت ۱ عدد هارد دیسک تا ظرفیت ۶ ترابایت را نیز دارد .

 

 

 

 

 

 




:: بازدید از این مطلب : 291
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: