بازی کودکانه
نوشته شده توسط : radin

کودکان در سن بسیار کم بسیار آسیب پذیر هستند زیرا شخصیت آن ها در حال شکل گیری است و بسیاری از موارد بر روی رشد شخصیتی آن ها به راحتی تاثیر می گذرانند. ویژگی هایی که در کودکی در شخصیت کودک شما شکل می گیرد در بزرگسالی از بارز ترین و مهم ترین ویژگی های شخصیتی فرزند شما خواهد بود. یکی از سرگرمی هایی که تاثیر بسیار مثبتی بر روی رشد شخصیتی کودک شما دارد، آهنگ کودکانه شاد یا هر نوع موسیقی کودکانه ای است. موسیقی تاثیر بسیار مستقیمی بر روی رشد و تقویت اعتماد به نفس کودک شما دارند. کودکان هنگام شنیدن موسیقی سعی بر حفظ کردن متن ترانه می شوند تا بتوانند آن را برای والدین، مربی مهد کودک یا معلم مدرسه ی خود بخوانند و این امر باعث تقویت اعتماد به نفس در آن ها می شود.

همان طور که می دانید یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی در کودکان توجه به رشد اعتماد به نفس در آن ها است تا در آینده به مشکل برنخورند. پس انجام بازی ها، مسابقه ها و سرگرمی هایی که باعث تقویت اعتماد به نفس در کودکان شما می شوند بسیار اهمیت دارند. از بازی کودکانه نیز می توانید برای رشد اعتماد به نفس در شخصیت کودک خود کمک بگیرید. بسیاری از بازی های کودکانه توسط متخصصان کودک برای رشد اعتماد به نفس در کودکان طراحی می شوند که شما با استفاده از آن ها می توانید کمک بسیار زیادی در رشد شخصیتی کودک خود کنید.

بسیاری از سایت های کودکانه در فضای مجازی وجود دارند که شما می توانید با بررسی آن ها به محتوا های کودکانه و مورد نیاز برای فرزند خود دست پیدا کنید. وولک یکی از سایت های محبوب کودک است می توانید در آن بازی ها ترانه یا حتی داستان های کودکانه ی متنوع را با رنج سنی متفاوت پیدا کنید.

 




:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: