نوشته شده توسط : radin

 

نقاشی کردن یکی از سرگرمی های لذت بخش و در حین حال آموزشی و بسیار مفید برای کودکان شما است. کودکان معمولا از یک سالگی به بعد شروع به کشیدن نقاشی میکنند. کودکان شما با کمک گرفتن از تخیلات خود یا از روی عکس نقاشی، شروع به کشیدن نقاشی می کنند. تعداد زیادی عکس نقاشی ساده و طرح ساده نقاشی در اینترنت و فضای مجازی وجود دارد که می توانید با استفاده از آن ها کودک خود را به کشیدن نقاشی تشویق کنید زیرا اکثر کودکان از این که از روی عکس نقاشی کودکانه و عکس نقاشی ساده، نقاشی کنند بسیار لذت می برند.

تعداد زیادی عکس نقاشی زیبا و عکس نقاشی کودکانه وجود دارد که کودکان شما می توانند با استفاده از آن ها نقاشی کنند و از مزیت های نقاشی کشیدن برخوردار شوند. از جمله مزیت های نقاشی عبارت اند از:

 تاثیر مثبت بر روی عملکرد جسمی و ذهنی: کودک شما وقتی شروع به کشیدن نقاشی می کند در واقع هماهنگی حرکات دست و چشم خود را تقویت می کند. کودک شما هنگامی کشیدن نقاشی از روی عکس نقاشی ساده و عکس نقاشی کودکانه در واقع سعی می کند تا چیزی را که مشاهده می کند با حرکات دست خود هماهنگ کند و این کار به هماهنگی و تقویت عملکرد جسمی و ذهنی کودک شما به طور همزمان کمک می کند.

شکوفایی استعداد ها: نقاشی کشیدن کودکان شما از عکس نقاشی ساده و زیبا یا از تخیلات و تصویرسازی های ذهن خود کودکان شما باعث شکوفایی های استعداد فرزند شما می شود. تقویت قدرت تمرکز: کشیدن نقاشی قدرت تمرکز کودک شما را افزایش می دهد به خصوص اگر کودک شما تلاش کند تا از روی یک طرح برای نقاشی، نقاشی بکشد.

از دیگر فواید کشیدن نقاشی توپ یا هر نقاشی دیگر می تواند به دور کردن کودک شما ار فضای مجازی و وسایل الکترونیکی اشاره کرد زیرا همانطور که می دانید کودکان امروزی علاقه ی بسیار زیادی به کنسول های بازی، موبایل ها و حضور در فضای مجازی دارند که این امر باعث شده است تا یکی از دغدغه والدین دور کردن کودکان از این فضا حتی برای ساعات کوتاهی باشد. کشیدن نقاشی و آموزش نقاشی توپ یکی از بهترین راه ها برای دور کردن کودک شما از این فضا است. زیرا همان طور که می دانید حضور بیش از حد در فضای مجازی و استفاده ی بیش از حد از موبایل یا کنسول های بازی، ضررات بسیار زیادی برای کودک شما خواهد داشت.

برای مشاهده عکس ها و آموزش های نقاشی کودکانه بیشتر می توانید به وبسایت وولک مراجعه نمایید!

 




:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: