داهوا XVR-1B16
نوشته شده توسط : radin

XVR  داهوا یک نسخه ارتقا یافته از DVR می باشد. این دستگاه ضبط کننده دوربین مدار بسته جدید می تواند با انواع فرمت ویدیویی دوربین مداربسته AHD ، دوربین مداربسته CVI ، دوربین مداربسته TVI و دوربین مداربسته CVBS کار کند. با این تعاریف احتمالا تفاوت دستگاه Xvr با Dvr را تا حدودی متوجه شده اید .

 داهوا XVR-5108HS-i2یک سیستم رکوردر و ضبط کننده پنج وجهی بوده و دارای ورودی IP، CVI ، AHD ، TVI ، CVBS نیز هست و علاوه بر هشت دوربین CVI می توان 12 عدد دوربین شبکه با کیفیت 6 مگاپیکسل به آن متصل نمود. در دستگاه این امکان وجود دارد که موقعیت و حرکت دوربین مدار بسته PTZ دام Speed Dome را نیز تنظیم کند. دستگاه داهوا XVR 5108 HS-I2 دستگاه ضبط تصاویری است که قابلیت پشتیبانی P2P را دارد و فرمت فشرده سازی تصاویر در آن H.265+/H.265 می باشد که باعث می شود تصاویر با حجم کمتری ذخیره شوند از دیگر ویژگی های این رکوردر دارا بودن کارت شبکه 10/100 Mbps است. بدون شک دستگاه داهوا XVR 5108 HS-I2 بدلیل داشتن قابلیت تشخیص چهره ، تشخیص و ردیابی وسایل نقلیه و همچنین قیمت مناسب نسبت به دیگر برند های بازار دوربین مداربسته در ایران و همچنین قابلیت های هوشمند نرم افزاری فراوان بهترین خرید در میان دستگاه های 8 کانال می باشد.

دستگاه 16 کانال داهوا  XVR-1B16از سری اقتصادی کوپر در اواخر سال 2018 تولید و وارد کشور شده، از ویژگی های مهم این دستگاه پنج وجهی بودن ، تکنولوژی فشرده سازی تصویر + H.265 و قابلیت افزودن دوربین IP تا 6 مگاپیکسل با محدودیت پهنای باند 72 مگابایت بر ثانیه می باشد. این مدل درواقع نسخه جدیدتر مدل XVR5116HS بوده و قابلیت نمایش زنده دوربین ها تا 5 مگا پیکسل و ذخیره سازی تصاویر تا 2 مگا پیکسل را دارا می باشد . امکان دریافت تصویر و صدا ( درصورت استفاده از دوربین های داهوا ) هم زمان توسط یک کابل از دیگر قابلیت های این دستگاه می باشد .

 

 





:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: