دوربین پلاک خوان
نوشته شده توسط : radin

در جاده، اتوبان یا خیابان روزانه تصادفات بسیاری رخ می دهد، مقصر اکثر این تصادف ها مشخص نیست اما دوربین برای ماشین این قابلیت را دارد که وقایع و تصادفات خودرو  را ثبت کند. تنها کاربرد دوربین برای خودرو درجاده یا اتوبان نیست، حتی هنگام پارک ماشین خود امکان این وجود دارد که وسیله ای دیگر به ماشین شما اصابت کرده باشد؛ اینجاست که دوربین خودرو به کمک شما می آید و می تواند پلاک آن وسیله را ضبط کند. دوربین ثبت وقایع خودرو برای هر ماشینی ضروری است و بهتر است روی هر ماشینی نصب گردد تا در صورت پیش آمدن وقایع بتوان مقصر را توسط دوربین ثبت وقایع خودرو شناخت. دوربین ثبت وقایع خودرو در صورت لرزش به طور خودکار روشن می شود و شروع به ضبط می کند.

البته دوربین ثبت وقایع خودرو کمک بزرگی هم به پلیس راهنمایی و رانندگی کرده است. دوربین پلاک خوان یکی از انواع خاص دوربین مداربسته میباشد که با توجه به کارایی ویژه ای که دارد کمی متفاوت تر و پیچیده تر از انواع دیگر دوربین دار بسته است . اکثر افراد برای کاربرد های خاص در مکان های خاص که نیاز به ثبت دقیق پلاک خودرو میباشد از دوربین مداربسته پلاک خوان استفاده میکنند، از این رو دوربین پلاک خوان کاربرد عمومی ندارد و بیشتر برای مکان هایی با ضریب امنیتی بالا در تردد خودرو از دوربین پلاک خوان استفاده میشود.

در مدل های متفاوت دوربین های مداربسته معمولا بعضی از مدل ها محبوبیت بیش تری دارند. به عنوان مثال در مبحث دوربین های مداربسته تحت شبکه مدل مینی اسپید دام v380 یکی از مدل های محبوب است. دوربین های تحت شبکه بر خلاف دوربین های توربو اچ دی که انتقال تصویر و اطلاعات با کابل اینجام می شود در دوربین های تحت شبکه این اطاعات از طریق اینترنت و شبکه منتقل می شوند.





:: بازدید از این مطلب : 290
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: