نقاشی تمساح
نوشته شده توسط : radin

وولک یک سایت با محتوای کودکانه است که در آن صد ها ویدیو و تصاویر آموزش ساخت کاردستی و کشیدن نقاشی های کودکانه ی متنوع و جذاب که با روحیات متفاوت سازگاری داشته باشد، آپلود شده است. برای دسترسی به این ویدیو ها به سایت وولک مراجعه کنید. شما با آموزش نقاشی تمساح به فرزند خود می توانید تاثیر بسیار مثبتی بر روی ویژگی های پنهان شخصیتی او داشته باشید. همان طور که می دانید روانشناسان کودک معتقدند تا کودکان از سن بسیار کم از کشیدن نقاشی برای نشان دادن احساسات و عواطف خود به والدین و به تصویر کشیدن افکار خود استفاده می کنند.

هنگامی که نقاشی تمساح را به کودک خود آموزش می دهید درواقع نکات بسیار آموزنده ای را از روش غیر مستقیم و به وسیله بازی و سرگرمی به فرزند خود آموزش داده اید. کودک شما با کشیدن نقاشی تمساح با حیوان تمساح آشنا می شوند و یاد می گیرند تا انواع رنگ ها را باهم ترکیب کند و در این راه با رنگ های متفاوت نیز آشنا می شود.

انتخاب رنگ به کودک شما این فرصت را می دهد تا قدرت تصمیم گیری را در خود تقویت کند. همچنین زمانی که کودک شما نقاشی تمساح را به پایان می رساند و آن را به شما نشان می دهد این امر باعث افزایش اعتماد به نفس که یکی از مهم ترین ویژگی های هر شخصیتی است، می شود. کودک شما با نشان دادن نقاشی تمساح خود به دیگران یاد می گیرند تا انتقاد و نظرات دیگران را پذیرا باشد و ویژگی انتقاد پذیری در کودک شما افزایش می یابد.

اگر کودک شما در مهد کودک یا مدرسه درباره ی ذره بین ها مطالعه می کند، شما می توانید برای یادگیری بهتر او از نقاشی ذره بین استفاده کنید. شما می توانید در حین آموزش نقاشی ذره بین به کودک خود درباره این شیء کاربردی صحبت کنید و نکات لازم را به طور غیرمستقیم به کودک خود آموزش دهید. همان طور که در ویدیو بارگزاری شده در این صفحه می بینید نقاشی ذره بین کشیده شده یک ذره بین بسیار بامزه و دوست داشتنی است که هر کودکی را به خود جذب می کند.





:: بازدید از این مطلب : 257
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: