کاردستی پیتزا
نوشته شده توسط : radin

کاردستی پیتزا / کاردستی روز پدر / وولک

 

کاردستی یکی از سرگرمی های جذاب کودکانه است که می تواند برای کودکان در مسیر های رشد متفاوت بسیار مفید است. حتی ساخت کاردستی های کودکانه می تواند در مسیر رشد شخصیتی کودکان شما نیز کمک کند چرا که باعث افزایش و تقویت بسیاری از ویژگی های مثبت شخصیتی در کودکان می شوند.

برای این که بتوانید کودکان امروزی را به بازی های دیجیتالی و کامپیوتری باید از ترفند هایی هوشمندانه استفاده کنید. به عنوان مثال طرح و ایده ی ساخت کاردستی پیتزا می تواند ایده ای جذاب برای کودکان شما باشد. شما می توانید هنگامی که فرزندتان در حال ساخت کاردستی پیتزا است خودتان نیز با او به ساخت کاردستی پیتزا مشغول شوید چرا که کودکان به انجام بازی ها، فعالیت ها و سرگرمی هایی که به صورت گروهی انجام می شوند بیشتر از انجام فعالیت ها و بازی های انفرادی علاقمند هستند.

زمانی که کودک شما ساخت کارستی روز پدر خود را به اتمام می رساند در واقع فعالیتی را به اتمام رسانده است و این امر باعث افزایش و تقویت یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی او یعنی اعتماد به نفس می شود. از آن جایی که اعتماد به نفس یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی است چرا که کافی بودن میزان آن یکی از شروط سلامت روتانی است، بهتر است از سن بسیار کم به آن توجه ویزه شود تا کودکان امروزی در روز های بزرگسالی خود دچار اختلالات متفاوت نشوند.

همانطور که موارد متفاوت اشاره کردیم ساخت یک کاردستی روز پدر ساده می تواند فواید متفاوتی برای کودک شما داشته باشد. همچنین بهتر است بدانید که ساخت کاردستی های متنوع کودکانه باعث رشد بهتر جسمی کودک شما نیز می شود. به عنوان مثال کودک شما برای ساخت کاردستی روز پدر خود باید از دست های خود کمک بگیرد تا بتواند به طرح نهایی برسد. بنابراین در حال ورزش و تقویت عضلات دست خود نیز هنگام ساخت کاردستی روز پدر می شود.

این دو کاردستی جذاب و صدها کاردستی و نقاشی دیگر را می توانید در وولک دنبال کنید.





:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: