دستگاه دی وی آر
نوشته شده توسط : radin

دستگاه دی وی آر / دستگاه dh-ipc-hfw2531t-as-s2 / دوربین مارکت

 

دستگاه دی وی آر، یک وسیله مهم در راه اندازی سیستم های امنیتی و نظارتی می باشد. با توجه به نیاز برای ذخیره سازی و ثبت اطلاعات ثبت شده توسط دوربین های مدار بسته، دستگاه های دی وی آر به بازارهای جهانی معرفی شد. دستگاه دی وی آر، برای دوربین های آنالوگ و آنالوگ کیفیت اچ دی مورد استفاده قرار می گیرد و از دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری تشکیل شده است. هنگام خریداری یکی از این دو نوع دوربین مدار بسته، خریداری یک دستگاه دی وی آر نیز از لزومات و واجبات برای راه اندازی سیستم امنیتی و نظارتی به شمار می رود.

از سوی دیگر؛ برخی دوربین های مدار بسته در بازار وجود دارند که تحت شبکه کار می کنند. به این سری از دوربین های مدار بسته، دوربین های سری IP گفته می شود. دستگاه dh-ipc-hfw2531t-as-s2 یکی از تولیدات شرکت داهوا می باشد که جزو این سری محسوب می شود. دستگاه dh-ipc-hfw2531t-as-s2 با بهره مندی از دوربینی 5 مگا پیکسلی قادر به ثبت تصاویر با کیفیت اچ دی می باشد. قابلیت زووم دیجیتال در این دستگاه قرار داده شده است که با ویژگی دید در شب با پوشش دهی مسافت 60 متری، دستگاه dh-ipc-hfw2531t-as-s2 به یک دستگاه قدرتمند و مطمئن برای محافظت از پیرامون تبدیل کرده است.  فلز ضد آب و ضد گرد و غباری که برای ساخت بدنه دستگاه dh-ipc-hfw2531t-as-s2 به کار رفته است، استفاده از این دوربین مدار بسته در فضاهای بیرون را امکان پذیر کرده است.

سایت دوربین مارکت با آدرس اینترنتی doorbinmarket.com از جمله سایت هایی است که به طور حرفه ای و تخصصی در زمینه فروش و مشاوره سیستم های امنیتی فعالیت می کند. شما می توانید با مراجعه به سایت دوربین مارکت، محصو مورد نظر خود را جستجو و مشخصات آن را مشاهده و با دیگر محصولات مشابه مقایسه کرده و سپس بهترین گزینه را انتخاب و خرید نمایید. دوربین مارکت می تواند به شما در پیدا کردن انواع و اقسام دوربین های مدار بسته اعم از دوربین مدار بسته دید در شب، دستگاه هایی همانند دی وی آر و ان وی آر، و همچنین تمامی مدل دوربین های برند معتبر داهوا همانند دستگاه dh-ipc-hfw2531t-as-s2 به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: