نوشته شده توسط : radin

دوربین داهوا b1a21p /  دوربین داهوا dh-hac-hdw1400emp-a / دوربین مارکت

سایت دوربین مارکت با آدرس اینترنتی doorbinmarket.com ، از جمله سایت های معتبر و با تجربه در این حیطه است که سالیان سال است به طور تخصصی در زمینه ارائه خدمات و فروش انواع سیستم های امنیتی و نظارتی فعالیت می کند. محصولات تولیدی شرکت ها و برندهای معتبر سیستم های امنیتی و نظارتی را می توان همگی و همزمان در سایت دوربین مارکت مشاهده کرد. سایت دوربین مارکت را می توان مقصدی مناسب برای افراد حرفه ای و تازه کار دانست. افراد حرفه ای می توانند محصولات مورد نظر خود را با ارزان ترین قیمت ممکن و به سرعت تهیه کنند. افرادی که به تازگی قصد خرید دوربین های مدار بسته و دیگر سیستم های امنیتی و نظارتی را دارند، می توانندن با توجه به توضیحاتی که درباره عملکرد هر محصول داده شده است و همچنین مطالعه مطالب آموزشی و اطلاعات عمومی که در سایت دوربین مارکت موجود است، اطلاعات خود را در این زمینه بالا ببرند. پس از کسب اطلاعات لازم و جستجو در بین محصولات موجود در سایت دوربین مارکت، انتخاب و سفارش کالای مورد نظر بسیار ساده تر از گذشته خواهد بود.

یکی از محصولات برند معروف و معتبر داهوا که نزد همگان به کیفیت بالا شناخته می شود، دوربین داهوا

 dh-hac-hdw1400emp-aاست. دوربین داهوا dh-hac-hdw1400emp-a که در دسته دوربین های دام آنالوگ قرار می گیرد، از تکنولوژی هایی مانند صد آب و ضد گرد و غبار، دوربین 4 مگا پیکسلی با کیفیت اچ دی، حسگرهای مادون قرمز، ویژگی  دید در شب با پوشش دهی تا فاصله 50 متر، بهره مند است. برخورداری از تمامی امکانات ذکر شده و کیفیت بدنه بالای آن در کنار قیمت فوق العاده مناسبی که دارد، دوربین داهوا dh-hac-hdw1400emp-a را تبدیل به یکی از پرفروش ترین دوربین های مدار بسته در سایت دوربین مارکت و بازارهای داخلی کرده است.

دیگر محصول مقرون به صرفه ولی با کیفیت بالا، دوربین داهوا b1a21p است که در سایت دوربین مارکت موجود است. دوربین داهوا b1a21p نیز همانند دوربین مدار بسته قبلی برابر آب و گرد و غبار مقاوم می باشد و از دارای دوربین آنالوگ است. دوربین داهوا b1a21p با کیفیت 2 مگا پیکسلی و کیفیت فول اچ دی ، می تواند برای فضاهای بیرونی یک گزینه بسیار مناسب و مطمئن به شمار رود.





:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: