نوشته شده توسط : radin

دوربین مداربسته dh-hac-hfw1500tp/ دوربین داهوا/ دوربین مارکت

سایت دوربین مارکت یکی از معتبرترین سایت های فعال در زمینه دوربین های مدار بسته و انواع سیستم های امنیتی و نظارتی در کشور می باشد. سایت دوربین مارکت با در اختیارداشتن کادری متشکل از کارشناسان فروش و نصب که توانایی راهنمایی خریداران را نیز دارند، می تواند مقصدی مناسب برای افرادی که به تازگی قصد خریداری دوربین های مدار بسته و یا هر نوع سیستم امنیتی و نظارتی دیگر را دارند، باشد. از سوی دیگر، به دلیل بهره مندی از تنوع بالای محصولات و همکاری با شرکت های معتبر و معروف فعال در سیستم های امنیتی و نظارتی همانند داهوا و شیائومی و ... برای افراد حرفه ای و کسانی که قصد به روز رسانی سیستم های امنیتی و نظارتی خود را نیز دارند، سایت دوربین مارکت بهترین و در دسترس ترین بازار آنلاین به شمار می رود.

از جمله پر فروش ترین محصولات این روزهای سیستم های امنیتی و نظارتی را می توان انواع دوربین داهوا دانست. برند داهوا که از معروف ترین و فعال ترین برندهای تولید کننده سیستم های امنیتی و نظارتی دنیا می باشد، از پیشروان در صنعت تکنولوژی و نوآوران نیز محسوب می شود. محصولات داهوا شامل دوربین های مدار بسته بی سیم، دوربین مدار بسته با سیم، دوربین های سیم کارت خور، دوربین های بیبی کم و ... می شود. با توجه به تنوع محصولات و کاربردهای آنها، می توان متوجه شد که برند داهوا سعی داشته است تمامی خواسته ها و نیازهای مشتریان خود را در نظر گرفته و مطابق با آنها تکنولوژی و محصولات خود را گسترش دهد. همانند دوربین داهوایی که در ادامه معرفی خواهیم کرد.

 یکی از مدل های پرفروش دوربین داهوا دوربین مداربسته dh-hac-hfw1500tp است که در دسته دوربین های اقتصادی قرار دارد. دوربین مداربسته dh-hac-hfw1500tp ازجدیدترین مدل های دوربین های آنالوگ برند داهوا است که دارای بدنه ای فلزی و دوربینی 5 مگا پیکسلی می باشد. همانند دیگر هم سطحان خود، دوربین مداربسته dh-hac-hfw1500tp نیز دارای قابلیت های دید در شب و ضد آب و ضد گرد و غبار است. بهره مندی از امکانات ذکر شده و همچنین قیمت فوق العاده مناسب آن، کافی است تا دوربین مداربسته dh-hac-hfw1500tp به یکی از محبوب ترین دوربین های برند داهوا تبدیل شود.





:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: