دوربین هایک ویژن
نوشته شده توسط : radin

دوربین هایک ویژن / دستگاه dh-ipc-hdw2531t-as-s2 /doorbinmarket.com

 

همه دوست دارند با کمترین هزینه ممکن، محصول مورد نظر خود را با بهترین کیفیت خریداری کنند. انتخاب مکانی که بتوان از پاسخگوی همچین درخواست هایی از سوی مشتریان باشد، کار دشواری می باشد. کسانی که تجربه خرید محصولاتی همانند سیستم امنیتی و نظارتی ندارند و برای اولین بار قصد خرید و استفاده از این سیستم ها را دارند، به سمت خرید محصولات برندهای معروف و نام شنا می روند. شرکت ها و برندهای نام آشنایی همانند هایک ویژن وجود دارند که جزو برترین و بزرگترین تولید کننده های سیستم های امنیتی و نظارتی در دنیا می باشند. دوربین هایک ویژن یکی از بهترین و قابل اعتمادترین دوربین های مدار بسته حال حاضر در بازار می باشد. مطمئنا خرید برند معتبر و مطمئنی همانند دوربین هایک ویژن برای همگی می تواند حس امنیت به همراه داشته باشد. اگر به دنبال سایتی هستید که بتوانید دوربین هایک ویژن و دیگر محصولات این برند معروف را تهیه کنید، می توانید از سایت هایی همانند سایت دوربین مارکت با آدرس اینترنتی doorbinmarket.com دیدن کنید.

سایت دوربین مارکت با آدرس اینترنتی doorbinmarket.com،  سایتی است که  سالیان سال است به طور حرفه ای و تخصصی در زمینه فروش سیستم های امنیتی و همچنین انواع محصولات مورد نیاز این سیستم ها، فعالیت می کند، از جمله سایت هایی است که شما می توانید از خدمات آن بهره ببرید. شما با مراجعه به سایت دوربین مارکت می توانید تنوع بالا و کیفیت محصولات آن را از نزدیک مشاهده و با یکدیگر مقایسه کنید. دوربین های مدار بسته، دزدگیر اماکن، دزدگیر ماشین، ردیاب خودرو، دوربین پلاک خوان و ... از جمله محصولاتی هستند که می توانید در سایت دوربین مارکت مشاهده کنید.

از جمله شرکت هایی که سایت دوربین مارکت اکثر محصولات آن را در سایت خود قرار داده است، برند معروف و معتبر داهوا می باشد. دوربین dh-ipc-hdw2531t-as-s2 یکی از تولیدات شرکت داهوا می باشد که در سری دوربین های مدار بسته IP این شرکت قرار دارد. دستگاه dh-ipc-hdw2531t-as-s2، دوربین مدار بسته 5 مگا پیکسلی ای است که از ویژگی دید در شب تا فاصله 80 متری، برخوردار است. حسگرهای مادون قرمز به کار رفته در دستگاه dh-ipc-hdw2531t-as-s2 و همچنین بدنه فلزی ضد آب، ضد گرد و غبار این دوربین مدار بسته را برای استفاده در فضاهای بیرونی نیز به یک گزینه عالی تبدیل کرده است.





:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: