دوربین خورشیدی
نوشته شده توسط : radin

دوربین خورشیدی / دستگاه 2108HS-4KS2/ doorbinmarket.com

دنیای سیستم های امنیتی و نظارتی هماهنگ با پیشرفت های روز جهان، در حال تغییر و ارتقای خود می باشد. بسیاری از تکنولوژی های جدید که برای استفاده در لوازم خانگی و یا صنعت خودرو به کار می روند، در سیستم های امنیتی و نظارتی نیز استفاده می شوند. همانند ساخت دوربین خورشیدی  یا دوربین های سیم کارت خور که متناسب با نیاز و تقاضای مخاطبین و بازار تولید می شوند. دوربین هایی همانند دوربین خورشیدی که نیازی به منبع تغذیه ای بجز نور خورشید ندارد، می تواند در مصرف انرژی صرفه جویی کند و یا در صورت قطع شدن برق، از دسترس خارج نشود. استفاده از چنین تکنولوژی های مفید و کاربردی در سیستم های امنیتی و نظارتی، کاربرد و عملکرد این سیستم ها را در حد قابل توجهی، افزایش داده است.

تهیه کردن سیستم های امنیتی و نظارتی با جدیدترین تکنولوژی روز جهان، از طریق آنلاین نیز میسر می باشد. سایت دوربین مارکت با آدرس اینترنتی doorbinmarket.com، سایتی است که  سالیان سال است به طور حرفه ای و تخصصی در زمینه فروش سیستم های امنیتی و همچنین انواع محصولات مورد نیاز این سیستم ها، فعالیت می کند، از جمله سایت هایی است که شما می توانید از خدمات آن بهره ببرید. شما با مراجعه به سایت دوربین مارکت می توانید تنوع بالا و کیفیت محصولات آن را از نزدیک مشاهده و با یکدیگر مقایسه کنید. به محض ورود به این سایت شما متوجه تنوع برند و محصولات این سایت خواهید شد.

از جمله محصولات مورد نیاز در سیستم های امنیتی و نظارتی، دستگاه ان وی آر می باشد. دستگاه ان وی آر، که یک دستگاه ضبط کننده برای دوربین های مدار بسته سری IP می باشد، در چندین نوع و سطح موجود می باشند. یکی از بهترین دستگاه های ان و ی آر موجود در بازار، دستگاه 2108HS-4KS2 محصول برند داهوا است. دستگاه 2108HS-4KS2 یک دستگاه ضبط 8 کانال و تحت شبکه اس که امکان پشتیبانی از دوربین های 8 مگا پیکسلی را نیز دارد. خروجی های HDMI و VGA را نیز قادر به پشتیبانی می باشد. از جمله ویژگی های بی نظیر دستگاه 2108HS-4KS2، قابلیت اتصال به هارد اکسترنال تا ظرفیت 8 ترابایت است. هر دو محصول دوربین خورشیدی و دستگاه 2108HS-4KS2 در سایت دوربین مارکت موجود می باشند.





:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: