نی نی سایت
نوشته شده توسط : radin

نی نی سایت / قصه های کودکانه / سایت تاپ ناز

 

امروزه قصه های کودکانه وولک تنها یک سرگرمی پیش از خواب به شمار نمی روند. روانشناسان کودک متوجه شده اند که خواندن روزانه حداقل یک قصه کودکانه به میزان زیادی بر مهارت خلاقیت ، قوه تخیل و حتی شخصیت کودکان تاثیرات عمیق و ماندگاری می گذارد. تاپ ناز قصه های کودکانه متعددی دارد که والدین می توانند از آنها بهره ببرند. قصه های کودکانه سایت رپرتاژ 1 متناسب با تمامی سنین کودکان و نوجوانان گردآوری شده اند. بنابراین صرفه نظر از رده سنی و یا دختر و پسر بودن کودک قصه های کودکانه ای مناسب که بتواند در عین مهیج بودن برای آنها دارای تمامی جنبه های آموزنده نیز باشد ، در سایت رپرتاژ 1 امکان پذیر می باشد.

به طور کلی می توان گفت قصه های کودکانه یک ابزار آموزشی آسان در دستان پدران و مادران می باشند. کودکان از قصه های کودکانه ای که برای آنها خوانده می شود تاثیر می گیرند. بسیاری از رفتارها و عادات خوبی که یک قهرمان قصه کودکانه دارد را کودکان نیز جذب می کنند. کودکان سعی می کنند همانند قهرمان اصلی قصه های کودکانه ای که برای آنها خوانده شده است فردی مهربان ، بخشنده و آماده کمک به دیگران باشند. درس هایی همانند دوستی و احترام را می توان در قالب قصه های کودکانه به کودکان آموزش داد. سایت نی نی سایت دارای داستان هایی است که در آن از احترام به بزرگترها ، گفته شده است. از جمله دیگر مطالب کودکانه ای که می توان در سایت نی نی سایت پیدا کرد ، مطالب پزشکی و آموزنده ای است که در اکثر مواقع مخاطبین آنها پدران و مادران می باشند.

پدران و مادران نیز برای اینکه بتوانند از ابزارهای آموزشی به شیوه صحیح استفاده کنند ، نیاز به مطالعه و راهنمایی دارند. مطالبی که سایت رپرتاژ 1 و نی نی سایت در اختیار والدین قرار می دهند ، همانند کتاب راهنمایی است که در تمامی مراحل رشد و تکامل کودکان و رسیدن به نقاط عطف والدین را راهنمایی کرده اند. مشکلات و مسائلی که کودکان در دوره کودکی با آنها دست و پنجه نرم می کنند با یکدیگر بسیار متفاوت است و نمی توان از یک راهکار که بر روی یک کودک پاسخگو بوده است برای دیگری نیز استفاده کرد. زیرا بدن کودکان حساس و با یکدیگر فرق دارند. به همین دلیل است که والدین هنگام مواجه شدن با این شرایط برای کنترل و مدیریت آن نیاز به راهنمایی و کمک دارند که می توانند از طریق مطاب سایت رپرتاژ 1 و نی نی سایت آنها را بدست آورند.





:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 17 تير 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: