کاردستی اسب تک شاخ
نوشته شده توسط : radin

کاردستی اسب تک شاخ، جذاب و هیجان انگیز برای بچه ها

اسب تک شاخ یکی از موجوداتی خیالی است که کودکان علاقه زیادی به آن و داستان های آن دارند اسب تک شاخ در داستان های اساطیری کشورهای زیادی مانند ایران و اروپایی وجود دارد تک شاخ ها حیواناتی افسانه ای هستند که بدنی به شکل اسب داشته و شاخی که معمولا بصورت مارپیچ است روی سر خود دارند آنها در زمان کره بودن طلایی و سپس نقره ای می شوند و پس از اینکه بصورت کامل بالغ می شوند به رنگ سفید درمی آیند باورهای افسانه ای شکار تک شاخ بسیار سخت نمایش می دهد زیاد آنها بسیار تند و تیز و چابک هستند در افسانه ها آمده است که تک شاخ ها زنان و دختران را به مردان ترجیح می دهند و بعضی می گویند که تک شاخ ها فقط توسط زنان رام می شوند. شاید علت استفاده از رنگ های دخترانه در خلق شخصیت کارتونی و عروسکی اسب تک شاخ هم همین باشد.

با توجه به علاقه ای که بسیاری از بچه ها به این شخصیت کارتونی دارند احتمالا ساخت کاردستی اسب تک شاخ هم برای آنها جذاب خواهد بود. بطور کل کاردستی اگر درست آموزش داده شود و بچه ها بطور کامل درگیر آن شوند می تواند بسیار برای بچه ها جذاب باشد در ساخت کاردستی بچه ها از وسایل مختلف استفاده می کنند تفکر، خلاقیت و خیال پردازی خود را بکار می گیرند و از مهارت های خود مانند بریدن، رنگ کردن و چسباندن استفاده می کنند همه این ها می تواند ساخت کاردستی را برای کودکان بسیار جذاب و دوست داشتنی کند. حال اگر کودک بخواهد کاردستی شخصیتی که به ان علاقه دارد را هم بسازد حتما جذابیت بیشتری برای او خواهد داشت اگر کودک شما هم علاقمند به شخصیت کارتونی اسب تک شاخ است حتما ساخت کاردستی اسب تک شاخ هم برای او جذاب خواهد بود پس می توانید با کمک ویدئو ساخت کاردستی اسب تک شاخ که در همین صفحه در دسترس شماست کودک خود را تشویق کنید تا این کاردستی را بسازد و از نتیجه آن لذت ببرد.

ضمنا پیشنهاد می کنیم در همان ابتدای فرآیند ساخت کاردستی با کمک کودک خود اسمی برای اسب تک شاخ خود انتخاب کنید و ضمنا می توانید مراحل ساخت کاردستی اسب تک شاخ را با قصه هم همراه کنید تا جذابیت بیشتری برای کودک شما داشته باشد شما می توانید از لینک زیر به قصه کودکانه وولک در مورد اسب تک شاخ دسترسی پیدا کنید.

کره اسبی به نام شاخدار

سایت وولک منبع قابل اعتمادی برای بازی، آموزش و سرگرمی کودکان است

 




:: بازدید از این مطلب : 300
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: