نمایندگی بلبرینگ skf
نوشته شده توسط : radin

 

شاید بسیاری از افراد اسم قطعه ای به نام بلبرینگ به گوششان رسیده باشد ، اما آشنایی خاصی با عملکرد آن و یا اینکه در کجاها مورد استفاده قرار می گیرد را نداشته باشند. در واقع می توان گفت ، بلبرینگ در هر دستگاه بزرگ و کوچیکی پیدا می شود. این قطعه که برای تحمل بار سنگین و جلوگیری از اصطکاک بین قطعات مورد استفاده قرار می گیرد ، دارای انواع مختلفی می باشد. ماشین آلات سنگین و بزرگ صنایع عظیم ، هر دستگاه خودرو و بسیاری دیگر از ماشین ها و دستگاه ها به انواع بلبرینگ نیاز دارند. راه های مختلفی برای آشنایی و یا حتی تهیه بلبرینگ مورد نیاز برای ماشین آلات صنایع مختلف وجود دارد. یکی از راه های اصلی و راحت خریداری بلبرینگ مورد نظر از نمایندگی های برندهای مختلف می باشد.

دیجی برینگ از جمله سایت هایی است که دارای بیش از دو دهه سابقه و تجربه در زمینه واردات ، تولید و فروش انواع بلبرینگ و رولبرینگ می باشد. بسیاری از محصولات برندهای معتبر جهانی همچون ناچی و  skf را می توان در سایت دیجی برینگ به راحتی مشاهده و تهیه کرد. با توجه به اینکه اکثر محصولات برند skf را می توان از طریق سایت دیجی برینگ تهیه کرد ، می توان گفت سایت دیجی برینگ همانند نمایندگی بلبرینگ skf عمل می کند. برند معتبر و جهانی skf که به دلیل تحریمات صورت گرفته علیه ایران قادر به داشتن یک نمایندگی رسمی نمی باشد ، همواره یکی از تولید کنندگان با کیفیت ترین و مرغوب ترین بلبرینگ و رولبرینگ در جهان به شمار می رفته است.

یکی دیگر از تولیدکنندگان برتر و معروف در زمینه انواع بلبرینگ و رولبرینگ ، شرکت ژاپنی ناچی می باشد. شرکت بلبرینگ ناچی (Nachi) یکی از قدیمی ترین و در عین های پیشرفته ترین تولیدکنندگان بلبرینگ در سطح جهان می باشد. این شرکت در تولید محصولات خود از مرغوب ترین فلز و همچنین در خط تولید آن از جدیدترین تکنولوژی بهره می برد. همین امر باعث شده است که در طی نزدیک به یک قرن فعالیت ، فروش بلبرینگ ناچی همچنان در میان پرفروش ترین و پر تقاضاترین محصولات در بازارهای داخلی و جهانی قرار داشته باشد. افرادی که قصد تهیه بلبرینگ و رولبرینگ های شرکت ناچی را دارند ، بهتر از بدانند که سایت دیجی برینگ نیز یکی از فروشندگان مطرح محصولات ناچی در کشور می باشد. بنابراین می توانند با مراجعه به سایت دیجی برینگ ، محصول مورد نظر خود را سفارش و خریداری کنند.





:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 مهر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: