نقاشی آب نبات
نوشته شده توسط : radin

 

نقاشی آب نبات می تواند طرحی دوست داشتنی برای کودکانی که عاشق دسر ها و شیرینی جات هستند باشد. همچنین زمانی که کودک در حال ترسیم نقاشی آب نبات است باید طرح ها، الگو ها، رنگ ها و… را انتخاب و با یکدیگر ترکیب کند. این کار باعث می شود تا قدرت تصمیم گیری در کودک شما افزایش یابد. همچنین زمانی که کودک نقاشی آب نبات خود را به پایان می رساند این امر نیز به خودی خود باعث افزایش و تقویت مهم ترین ویژگی شخصیتی یعنی اعتماد به نفس در او می شود. اگر کودک در دوران کودکی اعتماد به نفس کافی نداشته باشد در بزرگسالی نیز اعتماد به نفس کافی نخواهد داشت و این امر باعث بروز اختلالات متفاوتی در شخصیت او می شود. معمولا کودکان عاشق شیرینی جات، انواع دسر ها و غذا های شیرین هستند. می توانید از این علاقه ی آن ها در جهت انتخاب یک طرح مناسب استفاده کنید. زیرا هر چقدر که طرحی انتخابی شما به علاقه ی کودکتان نزدیک تر باشد او بیش تر به کشیدن آن طرح علاقه نشان می دهد.

با این ترفند اطلاعات بهتر در خاطر کودک شما می ماند. همچنین از فوایدی که کشیدن نقاشی موز یا هر نقاشی کودکانه ی دیگری برای رشد شخصیتی کودکان دارد می توان به تقویت و افزایش یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی یعنی اعتماد به نفس اشاره کرد. به عنوان مثال زمانی که کودک شما نقاشی موز خود را به پایان می رساند در واقع فعالیتی را به پایان رسانده است و هنر خود را به اطرافیان خود نشان می دهد، بزرگتر ها با تعریف و تحسین از نقاشی موز او باعث افزایش اعتماد به نفس در کودک می شوند.

همچنین حتی اگر اطرافیان از نقاشی موز کودک انتقاد کنند نیز روحیه ی انتقاد پذیری در شخصیت کودک تقویت می شود. همچنین کشیدن نقاشی موز به رشد جسمی کودک شما نیز کمک می کند چرا که کودک زمانی که در حال کشیدن نقاشی موز است در واقع درحال ورزش و تقویت عضلات دستان خود است. بنابراین با آموزش نقاشی موز به رشد بهتر کودک خود کمک کنید!

آموزش تمامی این نقاشی ها را می توانید به همراه کلی کاردستی و شعر و آهنگ های کودکانه و سرگرمی های متعدد در وولک دنبال کنید.





:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 آبان 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: