نقاشی روز پدر
نوشته شده توسط : radin

 

کشیدن نقاشی روز پدر یا هر نقاشی کودکانه ی دیگری به کودکان در مسیر رشد شخصیتی بهتر کمک می کند. به عنوان مثال زمانی که فرزندتان در حال ترسیم نقاشی روز پدر استف باید طرح ها، الگو ها و رنگ های مختلف را باهم ترکیب کند تا به طرح نهایی نقاشی روز پدر برسد و این امر باعث تقویت و افزایش قدرت تصمیم گیری کودک می شود.

از دیگر ویژگی هایی که کشیدن نقاشی به تقویت و افزایش آن کمک می کند، اعتماد به نفس است. زمانی که کودکتان نقاشی روز پدر یا هر نقاشی کودکانه ی دیگری را به پایان می رساند، در واقع فعالیتی را به پایان رسانده است و این امر باعث تقویت و افزایش یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی که یکی از شروط اصلی سلامت روان افراد است، یعنی اعتماد به نفس می شود. از آن جایی که کافی بودن میزان اعتماد به نفس اهمیت زیادی دارد و عدم وجود آن در بزرگسالی باعث بروز مشکلات زیادی می شود. بنابراین از سن بسیار کم و از زمان کودکی افراد باید به این موضوع توجه ویژه شود و چه بهتر که با کمک بازی و سرگرمی این ویژگی را در فرزند خود تقویت کنید.

کشیدن نقاشی چشم و نقاشی های دیگر باعث رشد بهتر شخصیتی کودک شما نیز می شود. به عنوان مثال با به اتمام رساندن نقاشی چشم در واقع کودک فعالیتی را به پایان رسانده است و این امر باعث تقویت و افزایش یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی کودک یعنی اعتماد به نفس در او می شود.

همچنین کودک زمانی که در حال ترسیم نقاشی چشم است باید طرح ها و الگو های متفاوت را با یکدیگر ترکیبک ند و این امر باعث افزایش قدرت تصمیم گیری در کودک می شود. شما می توانید با آموزش نقاشی چشم به کودکان خود در وولک آن ها را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید و کودکان امروزی را که علاقه به سپری کردن اوقات فراغت خود با انواع کنسول های بازی دارند، برای ساعاتی از فضای مجازی دور کنید.





:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: