کاردستی خرگوش
نوشته شده توسط : radin

کاردستی خرگوش و حیوانات، جذاب و سرگرم کننده برای کودکان

کاردستی یکی از روش های خوب برای سرگرم کردن و آموزش دادن به کودکان است کودکان از طریق کاردستی می توانند یاد بگیرند که چگونه وسایلی مانند قیچی، چسب، کاغذ، مقوا، رنگ، مداد رنگی و .... را برای درست کردن چیزی که قبلا وجود نداشته و فقط در حد یک فکر یا ایده بوده بکار بگیرند.

کاردستی های حیوانات گروهی از کاردستی ها هستند که به دلیل علاقه بچه ها به حیوانات می توانند برای بچه ها بسیار جذاب باشند از بین حیوانات هم بعضی از آنها به دلیل علاقه بیشتر بچه ها به ویژه اینکه می توانند آنها را به عنوان حیوان خانگی هم داشته باشند می توانند جذاب تر باشند مانند کاردستی خرگوش. خرگوش حیوانی است که بچه ها بخاطر ظاهر زیبا و ناز آن می توانند ارتباط عاطفی خوبی با آن برقرار کنند و ساختن کاردستی خرگوش هم می تواند برای آنها جذاب باشد. شما با مشارکت کودکتان می توانید با وسایل و اقلام نه چندان پیچیده و گران به ساختن کاردستی خرگوش بپردازید و او را سرگرم کنید در ویدئو بالا می توانید مراحل ساخت کاردستی خرگوش را ببینید.

پیشنهاد می کنیم حتما برای کاردستی خرگوش کودک خود اسم انتخاب کنید و چه بهتر که این اسم را قبل از درست کردن کاردستی انتخاب کنید و طی مراحل ساخت کاردستی خرگوش او را با اسم صدا کنید مثلا گوش دراز، سفید برفی، پشمک می توانند اسامی مناسبی برای کاردستی خرگوش کودک شما باشند با این مدل کاردستی ساختن کودک شما طی مراحل ساخت کاردستی با آن ارتباط عاطفی برقرار می کند و بعد از آماده شدن بیشتر با آن سرگرم می شود.

پس دست به کار شوید و طبق ویدئو بالا کاردستی خرگوش را برای کودک خود بسازید تا هم او سرگرم شود هم آموزش ببیند ضمنا می توانید برای اینکه کودک شما بیشتر با خرگوش خود انس بگیرد برای او یک قصه هم که قهرمان آن یک خرگوش است تعریف کنید تا فرآیند ساخت کاردستی را برای او جذاب تر کنید برای اینکار می توانید از قصه های سایت وولک که در مورد خرگوش است استفاده کنید قصه ها با کلیک روی لینک های زیر در دسترس شماست.

قصه صوتی بچه خرگوش شجاع

قصه صوتی باغچه خرگوش ها

قصه صوتی خرگوش سفید خال خالی

در صفحه کاردستی سایت وولک می توانید ایده های زیادی برای ساخت کاردستی پیدا کنید.

برای ورود به سایت کودک وولک روی آدرس زیر کلیک کنید:

http://www.voolak.com/

 





:: بازدید از این مطلب : 303
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: