کاردستی آدم برفی
نوشته شده توسط : radin

والدین امروزه می توانند با فعالیت های کودکانه متنوع مانند ساخت کاردستی یا قصه گویی برای کودکان خود آن ها را در منزل به راحتی سرگرم کنند تا مانع رفتن کودکان به محیط بیرون شوند و از فرزند خود در برابر ویروس کرونا محافظت کنند. همچنین می توانید با کمک سایت های کودک به قصه های صوتی دست پیدا کنید و به عنوان مثال قصه صوتی حسن کچل را برای کودک خود پخش کنید.

ساخت کاردستی یکی از فعالیت های هیجان انگیز و محبوب در بین کودکان است. به خصوص اگر طرح انتخابی شما یک طرح کاردستی دوست داشتنی مانند کاردستی قورباغه باشد، فرزند شما تمایل بیشتری برای ساخت کاردستی نشان می دهد. کاردستی یک فعالیت فیزیکی و حرکتی است که فواید بسیار زیادی برای کودک شما دارد. کاردستی قورباغه یک کاردستی بسیار آسان و راحت است که با وسایل بسیار ابتدایی قابل ساخت است. ویدیو کاردستی قورباغه ای که در بالا مشاهده می کنید، تنها به کمک کاغذ ساخته شده است. به کاردستی هایی که مانند این کاردستی قورباغه تنها به کمک کاغذ و تا کردن آن ساخته می شوند، کاردستی های اوریگامی می گویند.

به عنوان مثال کاردستی آدم برفی یکی از طرح های بسیار محبوب و جذاب برای کودکان است که می توانید به راحتی تمایل ساخت کاردستی آدم برفی را در کودک خود به وجود آورید. از جمله مزایایی که ساخت کاردستی آدم برفی یا هر کار دستی دیگری برای کودک شما دارد این است که خلاقیت و توانایی انجام کار های فیزیکی را در کودک شما تقویت می کند. همچنین ساخت کاردستی آدم برفی می تواند کمک بسیاری از شکوفایی مهارت ها و استعداد های دیگر فرزند شما کند. ساخت بسیاری از کار دستی ها مانند کاردستی آدم برفی باید به کمک دیگران انجام شود و شاید فرزند شما نتواند به تنهایی به ساخت کاردستی آدم برفی بپردازد و بنابراین به کمک نیاز داشته باشد.

 




:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: