نوشته شده توسط : radin

اما از بحث نقاشی درمانی که گذر کنیم نقاشی کشیدن فواید بسیار زیادی نیز برای کودکان دارد. به عنوان مثال شما با آموزش نقاشی هویج به کودک خود می توانید در مسیر رشد عاطفی، جسمی و ذهنی کودک خود بسیار تاثیر گذار باشید. کشیدن نقاشی کیوی یا هر طرح نقاشی دیگری به کودک شما کمک می کند تا بسیاری از ویژگی های مثبت شخصیتی را در خود تقویت کند؛ زیرا همان طور که می دانید شخصیت افراد در کودکی آن ها شکل می گیرد. بنابراین در کودکی پدر و مادر ها می توانند با راه های ساده مانند آموزش نقاشی هویج یا طرح های کودکانه ی دیگر کودکی با شخصیتی بهتر پرورش دهند.

از جمله ویژگی های مثبت شخصیتی که با کشیدن نقاشی هویج در کودک تقویت می شود می توان به افزایش و تقویت قدرت اعتماد به نفس، افزایش قدرت خیال پردازی و تقویت قدرت تصمیم گیری در کودکان اشاره کرد. همچنین کودک شما هنگام کشیدن نقاشی هویج با رنگ های جدید مانند نارنجی و غیره و بسیاری از الگو ها و طرح های جدید آشنا می شود و از این راه شناخت بهتری از محیط پیرامون خود پیدا می کند.

نقاشی از گذشته تا به حال یکی از سرگرمی های محبوب در بین کودکان بوده است و حتی با تغییر سبک زندگی بزرگ تر ها، علاقه ی کودکان نسبت به در دست گرفتن قلم، مداد های رنگی و لوازم التحریر متفاوت دیگر و کشیدن مداد بر روی کاغذ کم نشده است. کودکان از سن بسیار کم قلم را در دست خود می گیرند و بدون فکر شروع به کشیدن الگو ها و طرح های ناشناخته بر روی کاغذ می کنند. بسیاری از درمانگر ها و روانشناسان متخصص در زمینه ی کودک به منظور کشف استعداد های پنهان کودکان و شناختن ویژگی های شخصیتی پنهان آن ها از بررسی نقاشی های آن ها کمک می گیرند.

شما می توانید با آموزش طرح های نقاشی متفاوت حتی طرح های نقاشی میوه مانند نقاشی کیوی، از راه غیرمستقیم شروع به آشنا کردن فرزندان خود با میوه ها و رنگ های متفاوت کنید. نقاشی هایی که در آدرس https://www.voolak.com/ هستند خیلی مناسب کودک هستند. کودک شماه نگام ترسیم نقاشی کیوی با رنگ های سبز، مشکی، قهوه ای و بسیار از رنگ های هیجان انگیز دیگر و الگو های متفاوت مانند دایره و بیضی آشنا خواهد شد. کودکان به طور مداوم درحال شناخت محیط اطراف خود هستند بنابراین شناخت بیشتر رنگ ها و طرح های جدید برای آن ها بسیار جذاب و هیجان انگیز خواهد بود.

 



:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

طرح نقاشی کاکتوس می تواند طرحی بسیار جذاب برای کودک باشد چرا که به شناخت بیشتر گیاهان اطراف محیط پیرامون او کمک می کند. بنابراین طرح نقاشی کاکتوس می تواند طرحی جذاب برای کودک شما باشد زیرا با علاقه ی دیگر کودکان یعنی شناخت و افزایش آگاهی درباره ی محیط اطرافش ادغام شده است. کشیدن نقاشی با طرح های متنوع و متفاوت فواید بسیار زیادی برای جسم و روح کودک شما دارد. به عنوان مثال وقتی فرزند شما شروع به کشیدن نقاشی کاکتوس می کند، در واقع طرح و الگوی نهایی نقاشی کاکتوس را در ذهن خود تجسم می کند و این تجسم باعث تقویت قدرت قوه ی تخیل و قدرت تصویرسازی در کودک شما می شود. از دیگر ویژگی های شخصیتی مثبت که نقاشی کاکتوس یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگر بر روی فرزند شما می گذارد می توان به افزایش اعتماد به نفس و افزایش ویژگی انتقادپذیری در شخصیت فرزند شما اشاره کرد.

کشیدن نقاشی بر مهارت های فیزیکی کودک شما نیز تاثیر مثبت مستقیم دارد زیرا کودکان از سن بسیار کم قلم را در دست می گیرند و به کاغذ می کوبند. این امر به خودی خود باعث تقویت عضلات دستان فرزند شما می شود. شما با آموزش نقاشی کاکتوس می توانید با هزینه ی بسیار کم کودک خود را از این فواید بهره مند کنید.

همچنین کودک شما هنگامی که شروع به کشیدن نقاشی جادوگر می کند باید رنگ های مختلف را باهم ترکیب کند و قبل از پیاده کردن طرح نقاشی جادوگر بر روی کاغذ آن را در ذهن خود تجسم کند. عمل ترکیب کردن رنگ ها کودک شما را با رنگ ها آشنا می کند و تجسم کردن طرح نقاشی جادوگر در ذهن باعث تقویت قوه ی تخیل کودک شما می شود. کشیدن نقاشی باعث افزایش خلاقیت در کودک شما می شود و بسیاری از ویژگی های مثبت شخصیتی کودک شما را افزایش می دهد. برای اطلاعات بیشتر به سایت وولک به آدرس https://www.voolak.com/  مراجعه نمایید.

کودک شما با کشیدن نقاشی جادوگر یا هر نقاشی دیگری قدرت اعتماد به نفس را در خود افزایش می دهد و اعتماد به نفس یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که باید از کودکی در شخصیت فرزند شما تقویت شود. کودک شما هنگامی که نقاشی جادوگر خود را به پایان می رساند و آن را به مربی مهد کودک یا والدین خود نشان می دهد، ویژگی شخصیتی انتقاد پذیری را نیز در خود تقویت می کند. شما می توانید با آموزش نقاشی جادوگر یا طرح های نقاشی کودکانه ی دیگر به فرزند خود و تشویق او به کشیدن نقاشی او را از فواید جسمی و روحی کشیدن نقاشی بر روی کودکان بهره مند سازید.

 



:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

معمولا اکثر کودکان از کودکی با حیوانات مهربان هستند و به آن ها علاقمند هستند. به خصوص اگر خانواده از حیوانات خانگی نگهداری کنند، کودکان آن خانواده نیز به گذراندن اوقات فراغت خود با حیوانات علاقمند می شوند. همینطور کودکان از سن بسیار کم به در دست گرفتن مداد رنگی ها متفاوت و رنگ کردن و کشیدن الگو ها و طرح های بدون فکر قبلی و نامنظم علاقمند هستند زیرا نقاشی کشیدن یکی از راه های انتقال احساسات در کودکان است. در سایت وولک به نشانی https://www.voolak.com/ ده ها فیلم نقاشی کاربردی مرحله به مرحله برای کودک وجود دارد.

حال ترکیب علاقه به حیوانات و نقاشی کشیدن می توانند برای آن ها بسیار هیجان انگیز باشد. شما می توانید با آموزش طرح نقاشی فیل کودکان خود را از این لذت و هیجان بهره مند کنید. همچنین اگر علاقه ی کودکان به نقاشی کشیدن تقویت شود آن ها از فواید نقاشی کشیدن بیشتر بهره مند می شوند. یکی از راه های تشویق کودکان و افزایش تمایل آن ها برای نقاشی کشیدن انتخاب یک طرح مطابق سلایق و علایق آن ها است.

یکی از اهداف والدین این است که فرزندانشان از سنین بسیار کم شناخت بیشتر و بهتری از محیط پیرامون خود داشته باشند. کودکان نیز از همان ابتدای تولد به دنبال شناخت و آگاهی بیشتر از محیط اطراف خود هستند. اما چگونه می توان اطلاعات بیشتری را به کودکان منتقل کرد؟ آموزشی که با بازی و سرگرمی همراه باشد بیشترین تاثیر را بر روی کودکان دارند و آن ها از طریق بازی و سرگرمی موضوعات زیادی را یاد می گیرند.

به عنوان مثال شما می توانید با آموزش نقاشی هشت پا کودک خود را با حیوانات آبزی و انواع ماهی ها آشنا کنید. کودکان از سن بسیار کم به گذراندن اوقات فراغت خود با مداد رنگی و کاغذ و قلم علاقه دارند بنابراین این سرگرمی برای آن ها بسیار هیجان انگیز خواهد بود. برای یادگیری بهتر می توان هنگامی که کودک در حال ترسیم نقاشی هشت پا است، شعر ها و قصه های مربوط به هشت پا ها یا حیوانات آبزی دیگر را برای او بخوانید و از این طریق به یادگیری بهتر کودک خود کمک کنید و اطلاعات عمومی او را بالاتر ببرید.

 



:: بازدید از این مطلب : 236
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

زمانی که کودک شما شروع به کشیدن نقاشی خورشید می کند با الگو ها، طرح ها و رنگ های جدیدی آشنا می شود و این امر باعث می شود که هوش و خلاقیت کودک شما به چالش کشیده شود. همچنین کشیدن نقاشی خورشید یا هر طرح ی دیگری به رشد شخصیتی کودک شما نیز کمک می کند. زیرا کشیدن نقاشی خورشید زمینه ساز بسیاری از ویژگی های مثبت شخصیتی در کودک است یا بسیاری از ویژگی های شخصیتی مثبت کودک را تقویت می کند.

یبه عنوان مثال زمانی که کودک نقاشی خورشید خود را به اتمام می رساند در واقع فعالیتی را به اتمام رسانده است و این امر باعث افزایش و تقویت اعتماد به نفس در کودک می شود. کودکان همواره به شناخت محیط اطراف خود علاقمند هستند. بنابراین از کشیدن نقاشی خورشید یا هر نقاشی دیگری لذت خواهند برد؛ چراکه نقاشی کشیدن به آن ها در مسیر کشف دنیای اطرافشان کمک می کند. ویدیوی نقاشی خورشید که در این صفحه بارگزاری شده است نقاشی خورشید را با روش بسیار ساده آموزش داده است تا بتوانید از سن بسیار کم مشغول آموزش نقاشی خورشید به کودکان خود شوید. می توانید هنگامی که کودکتان درحال کشیدن نقاشی خورشید از سایت وولک است، برای شعر و قصه های مربوط به خورشید را بخوانید.

پری دریایی می تواند برای فرزند شما بسیار جذاب باشد. برای این که بتوانید کودکان را به نقاشی کشیدن جذب کنید و اشتیاق آن ها را به نقاشی کشیدن بیش تر کنید، در ابتدا باید طرحی مناسب سلایق و علایق کودک انتخاب کنید که با روحیات او سازگار باشد.

بهتر است از آموزش طرح های آسان نقاشی کودکانه شروع کنید. ویدیوی آموزشی نقاشی پری دریایی که در این صفحه بارگزاری شده است به صورت مرحله ای و با آموزش کامل است که باعث شده است کودکان با سن بسیار کم نیز قادر به کشیدن طرح نقاشی پری دریایی باشند. زمانی که کودک نقاشی پری دریایی خود را به پایان می رساند در واقع فعالیتی را به پایان رسانده است و این امر باعث تقویت و افزایش یکی از مهم ترین ویژگی های افراد یعنی اعتماد به نفس در آن ها می شود. همان طور که میدانید شخصیت افراد در کودکی شکل می گیرد بنابراین بهتر است از سن بسیار کم کودک خود به میزان اعتماد به نفس در شخصیت او توجه کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

برای کشیدن نقاشی آهو به دلیل اینکه کشیدن نقاشی آهو آسان نیست بهتراست کنار فرزند خود باشید و او را راهنمایی کنید . با کشیدن نقاشی آهو کودکتان به حیوانات و زندگی حیوانات علاقمند می شوند . آهو در داستان ها همیشه مظلوم و مهربان واقع شده و برای کودکان چهره جذابی دارد به همین دلیل کشیدن نقاشی آهو نیز برای آنها خوشایند خواهد بود . به طور کلی کشیدن نقاشی کودکانه ساده آهو یا هر نقاشی دیگر برای کودکان منجر به یافتن استعداد آن ها و بالا بردن هوش می شود . آموزش نقاشی اهو به صورت ساده برای کودکان توضیح داده شده و برای اینکه به راحتی بتوانند آن را بکشند می توانید ابزار راحتی در اختیارشان بگذارید .  مثلا با قرار دادن مداد شمعی و آبرنگ به راحتی می توانند نقاشی آهو را بکشند . شما می توانید خودتان آموزش نقاشی آهو را ببینید و به فرزنتان بیاموزید زیرا کودکان از والدین خود بهتر یاد می گیرند و در ذهنشان هک می شود . راه دیگر آموزش نقاشی آهو این است که آن را بکشید و بگذارید کودکتان آن را رنگ آمیزی کند . نقاشی آهو به صورت ها مختلف ساده تا پیچیده در دسترس شماست و از لول ساده تا پیچیده را می توانید گام به گام به کودکان خود بیاموزید .

کودکان همیشه به اشیاء رنگارنگ اشتیاق نشان می دهند . رنگین کمان هم طبیعت خداست و با دیدن این نعمت خدا ، کودکان ذوق بسیاری می کنند . با داشتن آموزش نقاشی رنگین کمان ، به راحتی می توانند در خانه زیبا ترین رنگین کمان را داشته باشند . می توانند در اتاقشان با چسباندن نقاشی خود در اندازه های مختلف ، اتاقی زیبا داشته باشند و با دیدن آن لذت ببرند .

نقاشی رنگین کمان احتمالا برای کودک شما بسیار جذاب خواهد بود چون طرحی بسیار شاد کودکانه است. نقاشی رنگین کمان از رنگ های بسیار زیادی ساخته و کشیده می شود این امر باعث می شود تا کودک شما تقریبا با تمامی رنگ های اصلی آشنا شود. بنابراین شما با آموزش نقاشی رنگین کمان و کشیدن نقاشی رنگین کمان با فرزند خود با روش غیر مستقیم و به وسیله بازی و سرگرمی، کودک خود را با انواع رنگ ها و بسیاری از الگو ها آشنا کرده اید. به طور کلی نقاشی کشیدن بسیار برای کودک مفید است خوشبختانه میتوانید انواع نقاشی هارا در سایت وولک به آدرس https://www.voolak.com/  ببینید.

 

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

 

حتما حکایت چوپان دروغگو را شنیده اید! پدر و مادر ها همیشه حکایت و داستان جالب و آموزنده ی چوپان دروغگو را برای فرزندان خود روایت می کنند تا در نهایت بتوانند از دروغ گفتن کودکان خود جلوگیری کنند. اما گاهی اوقات کودک تمایلی به شنیدن صحبت ها و قصه ها یا نصیحت های والدین خود ندارد. معمولا کودکان به طور غریزی از سن بسیار کم به گذراندن اوقات فراغت خود با مداد های رنگی و کاغذ و قلم غلاقمند هستند.

پدر و مادر ها می توانند از این علاقه ی کودک برای آموزش های غیرمستقیم استفاده کنند. به عنوان مثال می توانید با آموزش نقاشی چوپان دروغگو به فرزند خود، هنگامی که او در حال ترسیم نقاشی چوپان دروغگو است این حکایت را به صورت قصه یا شعر برای فرزند خود روایت کنید و از طریق کشیدن نقاشی چوپان دروغگو به کودک خود از راه سرگرمی و بازی آموزش های لازم را بدهید. همانطور که به احتمال زیاد می دانید تحقیقات روانشناسان متخصص در زمینه ی کودکان نشان داده است که آموزشی که با بازی و سرگرمی همراه باشد بیشترین بازدهی را بر روی کودکان دارد.

 

ویدیویی که در این صفحه مشاهده می کنید، آموزش نقاشی هندوانه به کودکان است. در سایت وولک تقریبا برای همه موضوعات نقاشی ویدیویی وجود دارد.  کودکان از سن بسیار کم به طور غریزی به گذراندن وقت خود با کاغذ، قلم، مداد های رنگی و لوازم التحریر علاقمند هستند. پدر و مادر ها می توانند از علاقه ی کودکان به نقاشی کشیدن در مسیر رشد بهتر آن ها استفاده کنند.

به عنوان مثال اگر فرزندتان به خوردن میوه تمایلی نشان نمی دهد می توانید با آموزش نقاشی هندوانه یا هر میوه ی دیگری این علاقه را در او ایجاد کنید. زمانی که فرزندتان در حال کشیدن نقاشی هندوانه است با او درباره ی فواید این میوه و میوه های دیگر صحبت کنید یا زمانی که کودکتان مشغول نقاشی هندوانه است می توانید شعر هایی با موضوع هندوانه یا فواید میوه های دیگر را برای فرزند خود بخوانید و از این راه غیرمستقیم کودکان خود را به خوردن میوه علاقمند کنید. تحقیقات روانشناسان متخصص در زمینه ی کودک نشان داده است که آموزش غیرمستقیم به کودکان بیش ترین تاثیر را بر روی آن ها دارد.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

کشیدن نقاشی گربه باعث شکوفایی استعداد های کودک شما می شود. همچنین کودک شما در راه کشیدن نقاشی گربه بسیار از ویژگی های مثبت را در شخصیت خود افزایش می دهد. معمولا کودکان از سن بسیار کم رابطه ی خوبی با حیوانات دارند به خصوص اگر در محل زندگی خود حیوان خانگی داشته باشند. بنابراین نقاشی گربه می تواند یکی از طرح های نقاشی کودکانه ی جذاب برای فرزند شما باشد. انتخاب طرح نقاشی ای که تمایل کودک شما را برای کشیدن نقاشی افزایش دهد یکی از مهم ترین مواردی است که باید به آن توجه ویژه داشته باشید و طرحی را برای کودک خود انتخاب کنید که بر اساس سلایق و علایق کودک شما باشد. شما با آموزش نقاشی کودکانه گربه به فرزند خود می توانید کودک خود را از فواید روحی و جسمی که نقاشی کشیدن برای بچه ها دارد، بهره مند سازید.در سایت وولک صدها نقاشی ساده و جذاب که به صورت ویدیویی اموزش داده شده اند وجود دارد همچنین این وبسایت تخصصی حوزه کودک صدها قصه صوتی نیز دارد که میتوانید از دیدن شنیدن آنها لذت ببرید.

 

نقاشی خروس نقاشی است که که خیلی بین بچه ها طرفدار دارد. چرا که خروس یکی از حیواناتی است که کودک بسیار به آن بر میخورد و به علت اهلی بودن ان میتواند از نزدیک او را ببنید. به همین علت نقاشی خروس یکی از نقاشی های محبوب کودکان است. در سفر های روستایی کودکان به مرغ و خروس ها بر میخوردند و به همین علت کشیدن نقاشی خروس ممکن است دقت انها را نسبت به اطراف بیشتر کند. قبل از رفتن به سفر های روستایی به آنها بگویید قرار  است نقاشی خروس بکشید و از او بخواهید به مرغ و خروش ها با دقت بیشتری نگاه بعد از آن میتوانید به عنوان کمک از ویدیوهای نقاشی خروس ساده کمک بگیرید. در شخصیت های کارتونی و قصه ها نیز  از کاراکتر خروس بسیار استفاده میشود و بچه ها داستان های زیادی در مورد خروس ها و سحر خیزی انها و مغرور بودن آنها میشنود و نقاشی خروس را در بسیاری از کتاب داستان ها میبینند. هنگام کشیدن نقاشی خروس میتوانید ویژگی های خروس ها را هم برای بچه ها برشمرید.

 



:: بازدید از این مطلب : 261
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

نقاشی کودکانه یکی از سرگرمی های قدیمی است که همواره از گذشته تا به امروز محبوبیت خود را در بین کودکان حفظ کرده است. امروزه کودکان به گذراندن اوقات فراغت خود با کنسول های بازی و بازی های دیجیتال و کامپیوتری علاقمند هستند. بنابراین یکی از دغدغه های امروزی پدر و مادر ها این است که بتوانند فرزندان خود را برای ساعاتی از بازی های کامپیوتری یا بازی هایثی که با گوشی های هوشمند انجام می شود، دور کنند.  سایت های حوزه کودک مثل وولک یک نمونه استفاده مفید از تکنولوژی هستند چرا که کودکان را به کار عملی تشویق میکنند. نقاشی دونات یا هر نقاشی کودکانه ی دیگری می تواند به والدین در این مسیر کمک کند. بنابراین بهتر است که فرزندان خود را به کشیدن نقاشی تشویق کنید و تمایل آن ها را برای این کار بیشتر کنید.

 

انتخاب یک طرح مناسب می تواند به افزایش تمایل کودکان به نقاشی کشیدن بسیار کمک کند. کودکان معمولا عاشق شیرینی جات، دسر ها و انواع شکلات هستند بنابراین نقاشی دونات می تواند برای آن ها بسیار جذاب باشد. پدر و مادر ها می توانند هنگامی که فرزندشان در حال ترسیم نقاشی دونات است، شعر یا قصه هایی درباره ی دونات بخوانند. با این کار کودکان لذت بیش تری از کشیدن نقاشی دونات خود می برند و ساعات بیش تری سرگرم می شوند و در نتیجه از کنسول های بازی دور می مانند.

نقاشی یکی از سرگرمی های جذاب برای کودکان است. والدین می توانند با ترفند هایی ساده علاقه و اشتیاق کودکان به کشیدن نقاشی را بیشتر کنند چرا که نقاشی کشیدن برای کودکان شما فواید بسیار زیادی دارد. کشیدن نقاشی دلفین باعث آشنایی کودک با حیوان دلفین می شود. بنابراین شما یا حتی مربی های مهد کودک و معلم ها می توانند به کمک نقاشی به آموزش غیرمستقیم به کودکان بپردازند و همان طور که می دانید تحقیقات روانشناسان متخصص در زمینه ی کودکان نشان داده است که آموزش های غیرمستقیمی که با بازی و سرگرمی همراه هستند بیش ترین بازدهی را در کودکان دارند.



:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

به عنوان مثال زمانی که کودک شروع به کشیدن نقاشی کالسکه می کند باید طرح نهایی نقاشی کالسکه را در ذهن خود تصور کند و این امر باعث افزایش قدرت خیال پردازی او می شود. قدرت خیال پردازی قوی باعث می شود تا کودکانی باهوش تر پرورش یابند. همچنین در مسیر ترسیم نقاشی کالسکه کودک باید طرح ها، الگو ها و رنگ های متفاوت را انتخاب و باهم ترکیب کند. این کار نیز باعث افزایش و تقویت قدرت تصمیم گیری در او می شود. همچنین زمانی که فرزند شما نقاشی کالسکه خود را به پایان می رساند در واقع اعتماد به نفس را در شخصیت خود تقویت می کند. همان طور که می دانید اعتماد به نفس یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی است که باید از دوران کودکی به آن توجه شود در غیر این صورت در بزرگسالی شخصیت فرد دچار اختلالات متفاوتی خواهد شد. حتی اگر از نقاشی کالسکه کودک انتقاد شود نیز روحیه ی انتقاد پذیری در کودک شما تقویت می شود.

چرا که کودکان به طور غریزی به در دست گرفتن قلم و کشیدن آن بر روی کاغذ علاقمند هستند و لوازم التحریر آن ها را هیجان زده می کند. بنابراین زمینه ی علاقه به نقاشی در کودکان وجود دارد. طرح نقاشی سیندرلا می تواند برای کودکان به خصوص دختر بچه ها طرحی جذاب و هیجان انگیز باشد زیرا طرح نقاشی سیندرلا برگرفته از یکی از کارکتر های محبوب کودکان یعنی سیندرلا است. زمانی که کودک شما شروع به کشیدن نقاشی سیندرلا می کند در ابتدا باید طرح نهایی را در ذهن خود تصور کند و این تصویر سازی باعث افزایش و تقویت قدرت خیال پردازی در کودک شما می شود و همان طور که به احتمال زیاد می دانید، قدرت خیال پردازی قوی یکی از مهم ترین ویژگی های کودکان باهوش است. همچنین در حین ترسیم نقاشی سیندرلا در سایت وولک کودک شما باید طرح ها، الگو ها و رنگ های متفاوت را انتخاب و با یکدیگر ترکیب کند تا به طرح نهایی برسد  واین امر باعث افزایش و تقویت قدرت تصمیم گیری در کودک می شود. همچنین در پایان وقتی نقاشی سیندرلا به اتمام می رسد اعتماد به نفس در شخصیت کودک شما افزایش پیدا می کند و همان طور که می دانید اعتماد به نفس یکی از مهم ترین ویژگی های هر شخصیت است که باید در دوران کودکی به آن توجه شود.



:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کودکان امروزی به بازی های کامپیوتری و گذراندن وقت خود با گوشی های همراه، کنسول های بازی و دیگر تجهیزات الکترونیکی علاقمند هستند. بنابراین پدر و مادر ها باید با ترفند هایی هوشمندانه کودکان خود را به انجام فعالیت هایی که برای آن ها مفید باشد مانند نقاشی کشیدن، جذب کنند. تقریبا تمام سرگرمی های کودک در سایت وولک وجود دارد. برای جذب کودکان به نقاشی کشیدن در ابتدا باید طرحی جذاب و کودکانه که به سلایق و علایق کودکتان نزدیک باشد انتخاب کنید. کودکان همواره عاشق شهر بازی هستند بنابراین طرح کودکانه ی نقاشی چرخ و فلک می تواند برای آن ها طرحی جذاب و هیجان انگیز باشد.

همچنین زمانی که کودک شروع به کشیدن نقاشی چرخ و فلک می کند باید طرح نهایی نقاشی چرخ و فلک را در ذهن خود تصور کند و تصویر سازی باعث افزایش و تقویت قدرت خیال پردازی در کودک شما می شود و در نتیجه هوش کودک شما به چالش کشیده می شود. چرا که یکی از مهم ترین ویژگی کودکان باهوش، قدرت خیال پردازی قوی آن ها است. همچنین در مسیر رسیدن به طرح نهایی نقاشی چرخ و فلک کودک شما با الگو ها، طرح ها و رنگ های زیادی آشنا خواهد شد و باید مناسب ترین آن ها را انتخاب و با هم ترکیب کند تا به طرح نهایی نقاشی چرخ و فلک برسد. بنابراین قدرت تصمیم گیری نیز در کودک شما تقویت می شود.

همان طور که به آن اشاره کردیم شما می توانید با آموزش نقاشی کانگورو یا هر طرح نقاشی حیوان دیگری کودک خود را با انواع حیوانات آشنا کنید. بنابراین نقاشی کشیدن یکی از راه های آموزش غیر مستقیم به کودکان نیز محسوب می شود و همیشه آموزش هایی که با بازی و سرگرمی همراه هستند بیش ترین تاثیر را بر روی کودکان دارند. بنابراین شما با استفاده از نقاشی کانگورو یا هزاران طرح نقاشی کودکانه ی دیگر می توانید نکات بسیار زیادی را به کودکان خود آموزش دهید. امروزه اکثر کودکان بیشتر وقت خود را با وسایل الکترونیکی، فضای مجازی و درواقع اینترنت می گذرانند. بنابراین فعالیت های سالم و سرگرم کننده ای مانند کشیدن نقاشی فرصت بسیار خوبی هستند تا حتی برای چند ساعت کودک خود را از تکنولوژی و فضای مجازی دور کنید.

یکی از نکاتی هنگام انتخاب طرح نقاشی کودکانه برای فرزند خود باید به آن دقت داشته باشید، انتخاب طرحی است که علایق کودک شما به آن نزدیک باشد. به عنوان مثال طرح نقاشی کانگورو که ویدیو آن در این صفحه بارگزاری شده است، به دلیل علاقه ی کودکان به حیوانات یکی از طرح های جذاب برای کودکان شما خواهد بود. در صورتی که طرح انتخابی شما برای فرزندتان جذاب نباشد بنابراین کودک شما تمایلی برای سپری کردن وقت خود با نقاشی کشیدن نشان نمی دهد



:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

هنگامی که نقاشی تمساح را به کودک خود آموزش می دهید درواقع نکات بسیار آموزنده ای را از روش غیر مستقیم و به وسیله بازی و سرگرمی به فرزند خود آموزش داده اید. کودک شما با کشیدن نقاشی تمساح با حیوان تمساح آشنا می شوند و یاد می گیرند تا انواع رنگ ها را باهم ترکیب کند و در این راه با رنگ های متفاوت نیز آشنا می شود.

انتخاب رنگ به کودک شما این فرصت را می دهد تا قدرت تصمیم گیری را در خود تقویت کند. همچنین زمانی که کودک شما نقاشی تمساح را به پایان می رساند و آن را به شما نشان می دهد این امر باعث افزایش اعتماد به نفس که یکی از مهم ترین ویژگی های هر شخصیتی است، می شود. کودک شما با نشان دادن نقاشی تمساح خود به دیگران یاد می گیرند تا انتقاد و نظرات دیگران را پذیرا باشد و ویژگی انتقاد پذیری در کودک شما افزایش می یابد. شما می توانید با آموزش نقاشی تمساح بسیار ساده و راحت کودک خود را از تمامی این فواید بهره مند سازید. همچنین کشیدن نقاشی فوایدی برای جسم کودک شما دارد که بارز ترین آن ها تقویت مهارت های حرکتی در کودک شما است. کشیدن نقاشی تمساح باعث تقویت عضلات دست های کودک شما می شود. همچنین کودک شما هنگام کشیدن نقاشی تمساح یا هر نقاشی کودکانه دیگری باید تلاش کند تا حواس پنجگانه ی خود را باهم هماهنگ کند. میتوانید در وولک اموزش های نقاشی متنوع و ساده ای برای تقویت حواس پنجگانه کودک ببینید.

کودکان از سن بسیار کم یعنی از شش ماهگی تمایل به ضربه زدن بر روی کاغذ با قلم دارند. و تا دوازده ماهگی به وسیله ی قلم بر روی صفحه ی کاغذ ضربه می زنند. این که کودکان به طور غریزی از کشیدن نقاشی توت فرنگی یا طرح های نقاشی کودکانه ی دیگر لذت می برند یکی از ویژگی های بسیار مثبت به شمار می رود زیرا اکثر کودکان امروزی از کودکی به بازی با وسایل الکترونیکی و ضور در دنیای مجازی علاقه دارند و کشیدن نقاشی توت فرنگی می تواند آن ها را حتی برای چند ساعت از این فضا دور نگه دارد زیرا مضرات دنیای مجازی برای کودکان بیشتر از فواید آن است اما کشیدن نقاشی توت فرنگی برای روح و جسم آن ها فواید بسیار زیادی دارد. رسم طرح های متفاوت مانند نقاشی توت فرنگی مهارت حرکتی و فیزیکی کودک شما را تقویت می کند



:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

بنابراین بهتر است والدین با راهکار های ساده علاقه و تمایل کودکان را به نقاشی کشیدن افزایش دهند. یکی از راه های افزایش علاقه ی کودکان به نقاشی کشیدن، انتخاب طرح مناسب سن و روحیات آن ها است. به عنوان مثال نقاشی کفش سیندرلا که در این صفحه آپلود شده است می تواند برای دختر بچه ی شما بسیار جذاب و هیجان انگیز باشد و او با دیدن طرح نقاشی کفش سیندرلا به نقاشی کشیدن تشویق شود. کشیدن نقاشی کفش سیندرلا یا هر نقاشی با طرح های کودکانه و مناسب سن کودک باعث تقویت ویژگی های مثبت در شخصیت او می شود. از آن جایی که شخصیت افراد در کودکی شکل می گیرد بنابراین پدر و مادر ها می توانند از سن بسیار کم ویژگی های خوب و مثبت شخصیت فرزندان خود را با بازی و سرگرمی های سالم و ساده، تقویت کنند.

هنگامی که کودک شما در حال ترسیم نقاشی کفش سیندرلا از ویدیو سایت وولک است درواقع باید رنگ ها و الگو های متفاوت را با هم ترکیب کند و با این کار قدرت تصمیم گیری در شخصیت کودک شکل می گیرد و تقویت می شود. همچنین هنگامی که کودک نقاشی کفش سیندرلا خود را به پایان می رساند و آن را به اطرافیان خود نشان می دهد، این کار باعث تقویت اعتماد به نفس در شخصیت کودک می شود و همانطور که می دانید اعتماد به نفس یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی است که باید از کودکی به آن توجه شود. کمبود اعتماد به نفس در بزرگسالی باعث بروز مشکلات بسیار زیادی می شود. همچنین اگر اطرافیان از نقاشی کفش سیندرلا او انتقاد کنند، این امر باعث تقویت روحیه ی انتقاد پذیری در کودکان می شود.

همچنین نقاشی پاندا یا هر طرح نقاشی دیگر فواید بسیار زیادی در مسیر رشد عاطفی، ذهنی و جسمی کودکان دارد. از فواید جسمی کشیدن نقاشی پاندا می توان به تقویت عضلات دست اشاره کرد. درواقع کودکان که از سن بسیار کم مشغول کشیدن نقاشی پاندا یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری می شوند، در حال تقویت عضلات دستان خود هستند. از فواید نقاشی پاندا برای رشد عاطفی می توان به تقویت ویژگی های مثبت شخصیتی اشاره کرد. کودکان هنگامی که نقاشی پاندا خود را به پایان می رسانند و به اطرافیان خود نشان می دهند، این امر باعث تقویت اعتماد به نفس در آن ها می شود و اعتماد به نفس یکی از ویژگی های مهم شخصیتی است که حتما باید از زمان کودکی به توجه شود.

 



:: بازدید از این مطلب : 236
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

کودکان معمولا از سن بسیار کمک حتی از شش ماهگی شروع به در دست گرفتن قلم و کاغذ می کنند و با کوبیدن و کشیدن قلم بر روی کاغذ سعی می کنند تا عواطف و احساسات خود را به تصویر بکشند. از آن جایی که علاقه به تنقاشی کشیدن به طور غریزی در هر کودکی وجود دارد شما می توانید با انتخاب طرح های جذاب او را به کشیدن نقاشی های بیشتر تشویق کنید.

اگر کودک شما در مهد کودک یا مدرسه درباره ی ذره بین ها مطالعه می کند، شما می توانید برای یادگیری بهتر او از نقاشی ذره بین استفاده کنید. شما می توانید در حین آموزش نقاشی ذره بین به کودک خود درباره این شیء کاربردی صحبت کنید و نکات لازم را به طور غیرمستقیم به کودک خود آموزش دهید. همان طور که در ویدیو بارگزاری شده در این صفحه می بینید نقاشی ذره بین کشیده شده یک ذره بین بسیار بامزه و دوست داشتنی است که هر کودکی را به خود جذب می کند.

بنابراین شما می توانید برای یادگیری بیشتر و بهتر مطالب درسی فرزند خود از نقاشی ذره بین یا طرح های دیگر استفاده کنید زیرا همان طور که می دانید آموزش همراه بازی و سرگرمی بسیار برای کودکان جذاب تر خواهد بود و آن ها آموزش های غیرمستقیم را سریع تر فرا می گیرند. خوشبختانه در وبسایت وولک به سرگرمی و آموزش کودکان به صورت حرفه ای همت گماشته شده است و برای اکثر موضوعات جذاب برای کودکان برای کشیدن نقاشی آموزش ویدیویی وجود دارد.

معمولا کودکان هنگامی که مدادرنگی را در دست خود می گیرد کنترل کامل بر روی آن ندارند اما هنگامی که شروع به کشیدن نقاشی میوه به یا هر نقاشی دیگری می کنند، شروع به تجسم طرح مورد نظر خود می کنند. به عنوان مثال پس از تماشای ویدیو آموزش نقاشی میوه به باید تصویری را در ذهن خود تجسم کنند و سپس با کمک هماهنگی ذهن، دست ها و چشم های خود شروع به کشیدن طرح نقاشی میوه به می کنند.

زمانی که فرزند شما از سن بسیار کم حتی شش ماهگی که تنها قلم را بر روی کاغذ می کوبد تلاش می کند تا ذهن و دست ها و چشم های خود را یکدیگر هماهنگ کند و این امر باعث افزایش مهارت های حرکتی کودک شما خواهد شد. همچنین تجسم کردن طرح مانند تجسم کردن نقاشی میوه به باعث تقویت قدرت تخیل و افزایش خلاقیت فرزند شما می شود. زمانی که کودک شما رسم نقاشی میوه به را به پایان می رساند و آن را به والدین خود نشان می دهد، این امر باعث افزایش اعتماد به نفس در شخصیت کودک شما می شود همچنین فرزند شما یاد می گیرد تا عقاد و انتقاد دیگران را پذیرا باشد.



:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

راه و روش های آموزشی که با تفریح، سرگرمی و بازی همراه هستند تاثیر بسیار زیادی در یادگیری کودکان دارند؛ زیرا خود کودکان نیز به یادگیری علاقه و تمایل نشان می دهند. با با تنایل کودکان به تکنولوژی میتوان از این راه برای آموزش کودکان بهره برد. از سایت هایی مثل سایت وولک میتوانید استفاده کنید که پر از قصه های به روز، کاردستی و نقاشی های ویدیویی هستند.

البته بهتر است بدانید که کشیدن نقاشی گوسفند یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری، به رشد شخصیتی، ذهنی، روانی و جسمی کودک شما نیز کمک می کند. به عنوان مثال زمانی که کودک در سن بسیار کم تلاش می کند تا طرح نهایی نقاشی گوسفند را بکشد در واقع در حال تقویت عضلات دستان خود است و این امر به رشد جسمی او کمک می کند. همچنین زمانی که کودک طرح نقاشی گوسفند خود را به پایان می رساند و آن را به اطرافیان خود نشان می دهد در واقع در حال تقویت و افزایش ویژگی مثبت شخصیتی اعتماد به نفس در خود است و همان طور که می دانید داشتن اعتماد به نفس کافی تاثیر بسیار زیادی در سلامت روانی انسان ها دارد.

پدر و مادر ها می توانند با افزایش اشتیاق و تمایل کودکان به نقاشی کشیدن آن ها را به گذراندن وقتشان با نقاشی و هنر تشویق کنند. یکی از راه های افزایش تمایل کودکان به نقاشی کشیدن این است که طرحی مناسب سلایق و علایق کودک خود انتخاب کنید. به عنوان مثال نقاشی همبرگر می تواند برای کودکان بسیار جذاب و هیجان انگیز باشد. چرا که کودکان به غذا های بیرون و انواع فست فود ها علاقمند هستند بنابراین ترسیم نقاشی همبرگر بامزه می تواند برای آن ها بسیار هیجان انگیز باشد.

کشیدن نقاشی همبرگر یا کشیدن هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری به مسیر رشد ذهنی، روانی، جسمی و شخصیتی کودک شما نیز کمک می کند. به طور کلی تحقیقات روانشناسان و درمانگران متخصص در زمینه ی کودک نشان داده است که کودکانی که از سن بسیار کم به انجام فعالیت ها و تفریحاتی که با هنر ترکیب شده اند مانند کشیدن نقاشی همبرگر یا هر نقاشی کودکانه ی دیگری، در آینده شخصیتی خلاق تر و پویا تر خواهند داشت. چرا که به عنوان مثال کشیدن نقاشی همبرگر باعث به چالش کشیدن افکار و خلاقیت فرزند شما می شود. بنابراین با آموزش نقاشی همبرگر به کودکان خود، آن ها از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید.



:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

از گذشته تا به امروز با تغییر سبک زندگی خانواده ها، بازی ها و سرگرمی ها و همینطور علایق و سلایق کودکان امروزی نیز دچار تغییر و تحولات بسیار زیادی شده است اما جالب است بدانید که با وجود تمام این تغییرات همچنان کودکان به سرگرمی محبوب همیشگی اشان یعنی نقاشی کشیدن علاقمند هستند. بنابراین پدر و مادر ها می توانند از علاقه ی کودکان به نقاشی کشیدن استفاده کنند و آن ها را برای ساعاتی از کنسول های بازی و بازی های دیجیتالی دور کنند. سایت هایی هم هستنند که ترکیب تکنولوژی و این سرگرمی ها هستند. سایت هایی مثل وولک که از بهترین های این حوزه است.

همچنین می توانید با کمک آموزش نقاشی طرح های متنوع به کودکان، اطلاعات عمومی آن ها را از راه غیرمستقیم نقاشی کشیدن افزایش دهید. به عنوان مثال می توانید با آموزش نقاشی گوزن بامزه کودکان را با انواع حیوانات نادر و جنگلی آشنا کنید. همچنین می توانید برای سرگرمی بیشتر کودکان خود، هنگامی که فرزندتان درحال ترسیم نقاشی گوزن است، شعر ها و قصه های مربوط به گوزن را برای کودک خود بخوانید و از این طریق اطلاعات او را افزایش دهید.

درباره ی رشد روحی می توان گفت زمانی که کودک درحال کشیدن نقاشی کفش هست باید طرح ها، الگو ها و رنگ های متفاوت را انتخاب کند و سپس آن ها را باهم ترکیب کند تا به طرح نهایی برسد. این کار باعث افزایش و تقویت قدرت تصمیم گیری در شخصیت کودک می شود.

درباره رشد جسمی، زمانی که کودک درحال ترسیم نقاشی کفش است درواقع قلم را به دست گرفته و به کاغذ می کوبد؛ درحال تقویت عضلات دستان خود از سن بسیار کم است و این کار به رشد جسمی او بسیار کمک می کند. همچنین پدر و مادر ها می توانند طرح هایی را انتخاب کنند که به طور غیرمستقیم باعث افزایش اطلاعات عمومی کودکان شود. کودکی که از سن پایین مشغول ترسیم نقاشی کفش می شود با انواع لباس ها و پوشاک ها آشنا می شود و همچنین در حین ترسیم نقاشی کفش با الگو ها و رنگ های بسیار بیشتری آشنا می شود.

 



:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

کشیدن نقاشی روز پدر یا هر نقاشی کودکانه ی دیگری به کودکان در مسیر رشد شخصیتی بهتر کمک می کند. به عنوان مثال زمانی که فرزندتان در حال ترسیم نقاشی روز پدر استف باید طرح ها، الگو ها و رنگ های مختلف را باهم ترکیب کند تا به طرح نهایی نقاشی روز پدر برسد و این امر باعث تقویت و افزایش قدرت تصمیم گیری کودک می شود.

از دیگر ویژگی هایی که کشیدن نقاشی به تقویت و افزایش آن کمک می کند، اعتماد به نفس است. زمانی که کودکتان نقاشی روز پدر یا هر نقاشی کودکانه ی دیگری را به پایان می رساند، در واقع فعالیتی را به پایان رسانده است و این امر باعث تقویت و افزایش یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی که یکی از شروط اصلی سلامت روان افراد است، یعنی اعتماد به نفس می شود. از آن جایی که کافی بودن میزان اعتماد به نفس اهمیت زیادی دارد و عدم وجود آن در بزرگسالی باعث بروز مشکلات زیادی می شود. بنابراین از سن بسیار کم و از زمان کودکی افراد باید به این موضوع توجه ویژه شود و چه بهتر که با کمک بازی و سرگرمی این ویژگی را در فرزند خود تقویت کنید.

کشیدن نقاشی چشم و نقاشی های دیگر باعث رشد بهتر شخصیتی کودک شما نیز می شود. به عنوان مثال با به اتمام رساندن نقاشی چشم در واقع کودک فعالیتی را به پایان رسانده است و این امر باعث تقویت و افزایش یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی کودک یعنی اعتماد به نفس در او می شود.

همچنین کودک زمانی که در حال ترسیم نقاشی چشم است باید طرح ها و الگو های متفاوت را با یکدیگر ترکیبک ند و این امر باعث افزایش قدرت تصمیم گیری در کودک می شود. شما می توانید با آموزش نقاشی چشم به کودکان خود در وولک آن ها را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید و کودکان امروزی را که علاقه به سپری کردن اوقات فراغت خود با انواع کنسول های بازی دارند، برای ساعاتی از فضای مجازی دور کنید.



:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

نقاشی گل یکی از طرح های بسیار جذاب و محبوب در بین کودکان است. معمولا طرح نقاشی گل جز اولین طرح های نقاشی است که کودک شما برای رسم آن تمایل دارد. بنابراین نقاشی گل را به کودک خود آموزش دهید و از رسم آن توسط فرزرند خود لذت ببرید. همانطور که می دانید کشیدن نقاشی فواید بسیار زیادی بر روی جسم و روح کودک شما می گذارد. بسیاری از کودکان با کشیدن طرح های متفاوت نقاشی، مانند نقاشی گل احساسات کنونی یا گذشته خود را به تصویر می کشند و این امر باعث آرامش روحی فرزند شما می شود. یکی از دلایل که روانشناسان کودک بر این باورند که با بررسی نقاشی کودکان می توان به ویژگی های پنهان شخصیتی آن ها دست یافت نیز همین است. به خاطر داشته باشید که از طرح های جذاب برای تشویق فرزند خود برای کشیدن نقاشی کودکانه استفاده کنید زیرا در صورتی که طرح نقاشی انتخابی شما مانند نقاشی گل برای کودکان جذاب نباشد ممکن است برای کشیدن نقاشی تمایلی نشان ندهد و به سراغ تکنولوژی بروند

 

نقاشی بستنی احتمالا یکی از طرح های جذاب و دوست داشتنی برای فرزند شما خواهد بود زیرا تقریبا تمامی کودکان از همان سنین بسیار کم به بستنی علاقمند هستند. یکی از راه جذب کودکتان برای تمایل بیشتر به کشیدن نقاشی این است که طرح های جذابی را برای اون انتخاب کنید و نقاشی بستنی یکی از آن طرح های جذاب برای فرزند شما است. نقاشی کشیدن فواید بسیار زیادی را برای کودک شما دارد. فرزند شما هنگام شروع ترسیم نقاشی بستنی باید رنگ های مختلف را باهم ترکیب کند و در این راه نکات بسیار زیادی را خواهد آموخت. یکی از مهم ترین فوایدی که کشیدن نقاشی بستنی یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری بر روی فرزند شما دارد ای است که اعتماد به نفس و قدرت تصمیم گیری را در کودک شما افزایش می دهد. به این صورت که به عنوان مثال هنگامی که فرزند شما نقاشی بستنی را به اتمام می رساند، با تمام کردن فعالیتی توسط خودش اعتماد به نفس در فرزند شما افزایش می یابد.

اگر قصد کشیدن نقاشی در خانه را دارید وولک شما را یاری میسازد، وولک یک وبسایت تخصصی  در حوزه کودک است که بهترین آموزش های ویدیویی نقاشی را نیز در خود دارد



:: بازدید از این مطلب : 260
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

شما می توانید در منزل به آموزش طرح های نقاشی کودکانه متفاوت مانند نقاشی مسواک به فرزندان خود بپردازید. بهتر است طرح انتخابی شما به سلیقه و روحیات کودکتان نزدیک تر باشد تا کودک به کشیدن نقاشی تمایل و اشتیاق بیش تری نشان دهد. به عنوان مثال نقاشی مسواک می تواند برای کودکانی که می خواهند به تمرین مسواک زدن بپردازند یا روش زدن آن را یاد بگیرند، هیجان انگیز است. شما می توانید هنگامی که فرزندتان در حال ترسیم نقاشی مسواک است برای او قصه های در این مورد یا شعر هایی با موضوع مسواک یا پرواز بخوانید و از این روش کودک خود را برای ساعاتی از بازی های دیجیتال و تجهیزات الکترونیکی دور کنید و او را از فواید کشیدن نقاشی مسواک یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگر بهره مند کنید.

همچنین نقاشی مسواک یا طرح های دیگر به والدین در مسیر رشد بهتر شخصیت کودکشان کمک می کند؛ زیرا نقاشی کشیدن باعث تقویت و افزایش بسیاری از ویژگی های مثبت شخصیتی می شود و همان طور که می دانید شخصیت افراد در کودکی آن ها شکل می گیرد. بنابراین شما می توانید با راهکار و روش هایی ساده مانند آموزش نقاشی مسواک به پرورش کودکانی با شخصیت بهتر و قوی تر کمک کنید.

همچنین بهتر است بدانید که ترسیم نقاشی دندان یا هر نقاشی کودکانه ی دیگری، فواید بسیار زیادی برای رشد شخصیتی کودکان نیز دارد چرا که باعث رشد بسیاری از ویژگی های مثبت شخصیتی در آن ها می شود یا زمینه ساز پدید آمدن بسیاری از ویژگی های مثبت شخصیتی در کودک می شوند. به عنوان مثال زمانی که فرزند شما نقاشی دندان خود را به پایان می رساند و آن را به اطرافیان و دوستان خود نشان می دهد، اطرافیان از هنر نقاشی دندان کودک شما تعریف و تمجید می کنند. این امر باعث افزایش و تقویت یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی یعنی اعتماد به نفس در کودک شما می شود. حتما به کافی بودن میزان اعتماد به نفس در کودک خود توجه داشته باشید زیرا در غیر این صورت کودک در بزرگسالی دچار اختلالات متفاوتی خواهد شد.

برای دیدن نقاشی های دیگر در وبسایت وولک می توانید به این وبسایت مراجعه کرده و به تمامی محتواهای آن به صورت کاملا رایگان دسترسی داشته باشید.

 



:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

شما می توانید در منزل به آموزش طرح های نقاشی کودکانه متفاوت مانند نقاشی قمقمه به فرزندان خود بپردازید. بهتر است طرح انتخابی شما به سلیقه و روحیات کودکتان نزدیک تر باشد تا کودک به کشیدن نقاشی تمایل و اشتیاق بیش تری نشان دهد. به عنوان مثال نقاشی قمقمه می تواند برای کودکانی که به هیجان و پرواز علاقه دارند بسیار مناسب باشد.شما می توانید هنگامی که فرزندتان در حال ترسیم نقاشی قمقمه است برای او قصه های در این مورد یا شعر هایی با موضوع قمقمه یا پرواز بخوانید و از این روش کودک خود را برای ساعاتی از بازی های دیجیتال و تجهیزات الکترونیکی دور کنید و او را از فواید کشیدن نقاشی قمقمه یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگر بهره مند کنید.

همچنین نقاشی قمقمه یا طرح های دیگر به والدین در مسیر رشد بهتر شخصیت کودکشان کمک می کند؛ زیرا نقاشی کشیدن باعث تقویت و افزایش بسیاری از ویژگی های مثبت شخصیتی می شود و همان طور که می دانید شخصیت افراد در کودکی آن ها شکل می گیرد. بنابراین شما می توانید با راهکار و روش هایی ساده مانند آموزش نقاشی قمقمه به پرورش کودکانی با شخصیت بهتر و قوی تر کمک کنید. کشیدن نقاشی قمقمه باعث تقویت ویژگی تصمیم گیری، تقویت قدرت خیال پردازی، تقویت اعتماد به نفس، افزایش روحیه ی انتقاد پذیری و… بسیاری از ویژگی های مثبت دیگر در شخصیت کودکان می شود.

اگر کودک شما در مهد کودک یا مدرسه درباره ی گرگ ها و حیوانات مطالعه می کند، شما می توانید برای یادگیری بهتر او از نقاشی گرگ استفاده کنید. شما می توانید در حین آموزش نقاشی گرگ به کودک خود درباره این شی کاربردی صحبت کنید و نکات لازم را به طور غیرمستقیم به کودک خود آموزش دهید. همان طور که در ویدیو بارگزاری شده در این صفحه می بینید نقاشی گرگ کشیده شده یک گرگ بسیار بامزه و دوست داشتنی است که هر کودکی را به خود جذب می کند. بنابراین شما می توانید برای یادگیری بیشتر و بهتر مطالب درسی فرزند خود از نقاشی گرگ یا طرح های دیگر استفاده کنید زیرا همان طور که می دانید آموزش همراه بازی و سرگرمی بسیار برای کودکان جذاب تر خواهد بود و آن ها آموزش های غیرمستقیم را سریع تر فرا می گیرند.

البته کشیدن نقاشی گرگ یا طرح های کودکانه ی دیگر فواید بسیار زیاد دیگری نیز علاوه بر یادگیری برای جسم و روح کودک شما دارند. از بارز ترین و مهم ترین آن می توان به کمک به رشد شخصیتی کودک شما و تکامل رفتار های اجتماعی او اشاره کرد. ممکن است کودک شما هنگام کشیدن نقاشی گرگ به کمک نیاز داشته باشد و از دیگران در این راه کمک بخواهد. این امر به تقویت رفتار اجتماعی او کمک بسیار زیادی خواهد کرد و در این راه می توانید از محتواهای وبسایت وولک نیز برای سرگرمی و نشاط فرزند خود استفاده نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

از مهم ترین فواید نقاشی در مسیر رشید شخصیتی کودکان می توان به افزایش و تقویت یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی یعنی اعتماد به نفس اشاره کرد. همان طور که به احتمال زیاد می دانید شخصیت افراد در کودکی شکل می گیرد بنابراین به میزان وجود اعتماد به نفس در کودکان باید توجه ویژه شود تا در بزرگسالی اختلالات متفاوت در شخصیت آن ها بروز نکند. زمانی که کودک شما نقاشی اتوبوس خود را به اتمام می رساند در واقع فعالیتی را به پایان رسانده است و این امر به افزایش تقویت اعتماد به نفس او کمک می کند. در واقع در تمام صفحات سایت وولک سرکرمی های متنوعی برای کودکان وجود دارد که انجام آن بسیار برای آنها مفید است.

همچنین بهتر است بدانید که کشیدن نقاشی اتوبوس یا هر نقاشی دیگری روش های زیادی برای ترسیم دارد و کودک شما باید مناسب ترین روش را انتخاب کند تا به هدف و طرح نهایی نقاشی اتوبوس خود برسد و در این مسیر یاد می گیرد تا برای رسیدن به اهداف خود تلاش کند. ممکن است ترسیم نقاشی اتوبوس سرگرمی به ظاهر ساده ای به نظر برسد اما در واقع زمینه ساز بسیار از ویژگی های مثبت شخصیتی و عامل تقویت و افزایش بسیاری از ویژگی های شخصیتی در کودک شما است. به همین دلیل است که روانشناسان متخصص در زمینه ی کودک معتقدند با بررسی نقاشی های کودکان می توانند استعداد ها و ویژگی های شخصیتی پنهان آن ها را کشف کنند

کودکان امروزی ملقب به نسل شبکه هستند بنابراین برای جذب کردن آن ها به انجام بازی ها و سرگرمی هایی مانند کشیدن نقاشی پری یا هر نقاشی کودکانه ی دیگر باید ترفند های هوشمندانه ای را به کار ببرید. یکی از راحت ترین راه ها برای افزایش اشتیاق کودکان به نقاشی کشیدن این است که طرحی جذاب که به سلایق و علایق کودکان نزدیک باشد و با روحیات آن ها همخوانی داشته باشد انتخاب کنید. کشیدن نقاشی پری یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری فواید بسیار زیادی در مسیر های متفاوت رشد کودکان مانند مسیر رشد شخصیتی، ذهنی، روانی و جسمی دارد.

کودکانی که از سن پایین مشغول کشیدن نقاشی پری یا طرح های ناشناخته و بدون فکر می شوند در واقع از نقاشی کشیدن برای بیان احساسات خود استفاده می کنند. به همین دلیل است که روانشناسان و درمانگران متخصص در زمینه ی کودک معتقدند که با بررسی نقاشی های کودکان می توان به بسیاری از ویژگی های ینهان شخصیتی آن ها پی برد. زمانی که کودک نقاشی پری خود را به اتمام می رساند در واقع فعالیتی را به پایان رسانده است و این امر باعث تقویت و افزایش یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی یعنی اعتماد به نفس در او می شود. با آموزش نقاشی پری به کودکان خود آن ها را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

شما با آموزش نقاشی نگهبان درواقع کودک خود را از راه مستقیم با بسیاری از موارد آشنا می کنید، به همین دلیل است که بسیاری از مربیان مهد کودک از نقاشی برای آموزش نکات رفتاری و آموزنده ای بسیاری به کودکان استفاده می کنند. نقاشی نگهبان یکی از طرح های بسیار آسان است که می توانید به کودکان از سن کم آموزش دهید زیرا اگر طرح انتخابی شما برای کودکتان بیش از حد سخت باشد، او را از کشیدن نقاشی دلزده خواهید کرد. بنابراین طرح های نقاشی کودکانه متناسب با سن فرزند خود را انتخاب کنید؛ زیرا اگر طرح نقاشی انتخابی شما بیش از حد راحت و آسان باشد نیز جذابیتی برای کودک نخواهد داشت و بنابراین فرزند شما علاقه و تمایلی برای کشیدن نقاشی نشان نمی دهد. با آموزش طرح جذاب نقاشی نهگبان فرزند خود را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید.

بعضی از افراد گمان می کنند که فعالیت ها و سرگرمی هایی ماند کشیدن نقاشی مخصوص دختر بچه ها است و پسر بچه ها به اینکار علاقه ای ندارند در صورتی که اینطور نیست. کودکان با کشیدن نقاشی احساسات خود را بروز می دهند و از طریق کشیدن طرح های مختلف نقاشی احساساتی کنونی و یا احساسات گذشته خود را به تصویر می کشند.

به همین خاطر است که روانشناسان متخصص کودک معتقد هستند که می توان با بررسی طرح های رسم شده توسط کودکان به اطلاعات و ویژگی بسیاری زیادی از شخصیت شکل گرفته در آن ها پی برد. نقاشی اسکوتر یکی از طرح هایی است که شاید برای پسر بچه ها جذاب تر باشد بنابراین اینطور نیست که کشیدن نقاشی تنها برای دختر بچه ها جذاب باشد بلکه این طرح های انتخابی شما است که کودک شما را برای کشیدن آن طرح مانند طرح نقاشی اسکوتر تشویق کند یا خیر. کشیدن نقاشی یکی از فعالیت های فیزیکی سرگرم کننده کودکان است که به رشد فعالیت ها و مهارت های حرکتی کودکان کمک بسیار زیادی می کند.

پسر بچه ها معمولا از سن بسیار کمک علاقه بسیار زیادی به ماشین ها و بازی هایی که در آن ماشین دخیل باشد دارند بنابراین نقاشی اسکوتر می تواند برای آن ها بسیار جذاب باشد. نقاشی اسکوتر در وولک یکی از طرح های بسیار ساده و ابتدایی به حساب می آیند بنابراین کودک شما از سن بسیار پایین می تواند آن را رسم کند و زمانی که طرح نقاشی اسکوتر را به پایان می رساند این امر باعث تقویت اعتماد به نفس کودک شما خواهد شد زیرا در واقع کودک شما از سن بسیار کم فعالیت را به تنهایی انجام داده و به پایان رسانده است. نقاشی اسکوتر یکی از طرح های بسیار جذابی است که کودک شما از رسم آن لذت بسیاری خواهد برد.

 



:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

اما علاوه بر روان درمانی نقاشی کشیدن فواید دیگری برای کودکان شما نیز دارد. نقاشی یکی از راه های آموزش غیرمستقیم برای کودکان نیز محسوب می شود. به عنوان مثال زمانی که شما نقاشی روباه را به فرزندان خود آموزش می دهید درواقع در حال آشنا کردن فرزندان خود با حیوان روباه هستید. همچنین می توانید زمانی که کودکتان در حال ترسیم نقاشی روباه است، شعر ها یا قصه های مربوط به روباه را برای او بخوانید. اینگونه اطلاعاتی که شما درباره ی روبان و سایر حیوانات به کودک خود منتقل می کنید بهتر در ذهن او باقی می مانند.

آموزش غیرمستقیمی که با بازی و سرگرمی مانند کشیدن نقاشی روباه همراه باشد، بی شک تاثیر بسیار مطلوبی بر روی یادگیری کودک شما خواهد گذاشت. همچنین کشیدن نقاشی روباه یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری به رشد شخصیتی کودک شما نیز کمک می کند. رشدی که سایت وولک برای آن تلاش میکند. به عنوان مثال زمانی که کودک مشغول کشیدن نقاشی روباه خود می شود باید چندین الگو، طرح و رنگ ها را با یکدیگر ترکیب کند تا بتواند به طرح نهایی نقاشی روباه برسد. این امر باعث تقویت قدرت تصمیم گیری در کودک از سن بسیار کم می شود. همچنین کودک زمانی که نقاشی روباه خود را به اتمام می رساند، این به پایان رساندن باعث تقویت اعتماد ب نفس در او نیز می شود.

تحقیقات روانشناسان و درمانگر های متخصص در زمینه ی کودک نشان داده است که کودکانی که از سن بسیار کم به انجام فعالیت ها یا بازی و سرگرمی هایی که به کار های هنری مربوط می شود مانند ترسیم نقاشی دوچرخه، در آینده افرادی خلاق تر و باهوش تری خواهند بود.

انجام فعالیت هایی مانند کشیدن نقاشی دوچرخه باعث می شود تا ذهن و خلاقیت فرزند شما به چالش کشیده شود و این کار باعث می شود تا کودک شما بیش تر فکر کند و این کار باعث می شود تا او فردی خلاق تر و باهوش تر شود. البته نقاشی کشیدن علاوه بر این که به رشد هوش و خلاقیت کودک شما کمک می کند خاصیت درمانی نیز دارد. به عنوان مثال اگر کودک شما از دوچرخه سواری می ترسد، می توانید با آموزش نقاشی دوچرخه به او و خواندن شعر ها و قصه های مربوط به دوچرخه در عین حال که فرزندتان در حال ترسیم نقاشی دوچرخه است،َ به طور غیرمستقیم روی ترس او کار کنید و از میزان اضطراب کودک بکاهید.

 



:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

شما می توانید با آموزش نقاشی میکروسکوپ کودکان خود را به نقاشی کشیدن تشویق کنید و در نتیجه فرزند خود را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید. زمانی که فرزند شما شروع به کشیدن نقاشی میکروسکوپ می کند در ابتدا طرح نهایی نقاشی میکروسکوپ را در ذهن خود تصور می کند و این تصویرسازی باعث افزایش و تقویت قدرت خیال پردازی و تخیل فرزند شما می شود. کودک در حین کشیدن نقاشی میکروسکوپ باید الگو ها و رنگ های موردنیاز خود را انتخاب کنید و در این مرحله قدرت تصمیم گیری کودک افزایش پیدا می کند و همچنین با الگو ها و طرح های بیشتری آشنا می شود.

در انتها زمانی که نقاشی میکروسکوپ اتمام می یابد فرزند شما هنر نقاشی میکروسکوپ خود را به بزرگ تر های خود نشان می دهد و این امر باعث افزایش اعتماد به نفس در کودک می شود. همچنین اگر بزرگ تر ها از نقاشی میکروسکوپ او انتقاد کنند سبب تقویت روحیه ی انتقاد پذیری در شخصیت کودک می شوند. به طور کلی کشیدن نقاشی میکروسکوپ یا طرح های نقاشی کودکانه ی دیگر باعث کمک بیشتر به شناخت محیط پیرامون می شود زیرا کودکان همواره درحال شناخت و افزایش آگاهی خود درباره ی محیط اطراف خود هستند.

نقاشی جوجه تیغی یکی از طرح های بسیار هیجان انگیز برای کودکان شما است چرا که به کودکان در مسیر شناخت محیط اطرافشان کمک می کند. کودکان از زمان تولد خود به طور غریزی روحیه ای کنجکاو دارند و همواره در تلاش اند تا محیط پیرامون خود را بهتر و بیشتر بشناسند. بنابراین هرگونه سرگرمی و فعالیتی که به آن ها در این مسیر کمک کند، برایشان بسیار جذاب خواهد بود. همچنین بهتر است بدانید کشیدن نقاشی جوجه تیغی یا هر نقاشی کودکانه ی دیگری فواید بسیار زیادی در مسیر رشد شخصیتی کودکان دارد. به عنوان مثال زمانی که فرزند شما در حال کشیدن نقاشی جوجه تیغی است باید رنگ ها و الگو های مورد نظر خود را انتخاب کند تا به طرح نهایی برسد و این حین قدرت تصمیم گیری در فرزند شما تقویت می شود.

 



:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

در مهد کودک ها و پایه های اول ابتدایی نیز از نقاشی نقشه ایران برای آشنا کردن کودکان با کشور عزیزمان استفاده می کنند. همچنین نقاشی نقشه ایران یا هر طرح دیگری به رشد شخصیتی کودک شما نیز کمک می کند. زمانی که کودک در حال ترسیم نقاشی نقشه ایران است باید با طرح ها، الگو ها، شکل ها و… متفاوتی آشنا شود و آن ها را به کار بگیرد تا بتواند به طرح نهایی نقاشی نقشه ایران خود برسد. این امر باعث تقویت و افزایش قدرت تصمیم گیری در شخصیت کودک می شود. همچنین کودک باید در ابتدا طرح نهایی نقاشی نقشه ایران را در ذهن خود تصور کند تا بتواند آن را ترسیم کند. این کار نیز باعث تقویت و افزایش قدرت خیال پردازی در کودک می شود و بهتر است بدانید یکی از نشانه های کودکان باهوش قدرت خیال پردازی قوی آن ها است.

بنابراین برای این که بتوانید حتی ساعاتی فرزندان خود را از بازی های کامپیوتری و دیجیتال دور کنید می توانید از سرگرمی نقاشی استفاده کنید. در سایت وولک به آدرس https://www.voolak.com/ خوشبختانه نمونه های خوبی وجود دارد. یکی از روش های ساده برای افزایش تمایل کودکان به نقاشی کشیدن، انتخاب یک طرح مناسب نقاشی کودکانه که با روحیات و علاقمندی های کودک همخوانی داشته باشد، است. به عنوان مثال نقاشی کوسه می تواند برای کودکانی که ب حیوانات علاقه دارند و روحیه ای ماجراجویانه دارند بسیار مناسب باشد.

پدر و مادر ها می توانند هنگامی که فرزندشان در حال ترسیم نقاشی کوسه است، شعر ها و قصه هایی راجب این حیوان برای کودکان خود بخوانند و از این طریق اطلاعات بیش تری را راجب کوسه ها به فرزندان خود منتقل کنند. تحقیقات روانشناسان متخصص در زمینه ی کودک نشان داده است که آموزش غیرمستقیم مانند نقاشی کوسه که با بازی و سرگرمی همراه باشد بیش ترین تاثیر را بر روی کودکان دارد. همچنین نقاشی کوسه یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری در مسیر رشد شخصیتی کودکان بسیار تاثیر گذار است.

چرا که باعث تقویت ویژگی های مثبت بسیار زیادی در شخصیت کودکان می شود و همان طور که می دانید شخصیت افراد در دوران کودکی شکل می گیرد. بنابراین پدر و مادر ها باید با روش هایی به تقویت و افزایش و خلق ویژگی های مثبت شخصیتی در کودک خود بپردازند تا فرزندانی با شخصیت بهتر پرورش دهند.

 



:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

نقاشی باگز بانی را به راحتی کودکان می توانند بکشند و نیازی به کمک والدین نیست. اگر میخواهید کودکتان مستقل بار بیاید، می توانید نقاشی باگز بانی را بر عهده خودشان بگذارید تا آن را بکشند. می توانید خودتان هم این نقاشی را تماشا کرده و آموزش آن را به کودک بدهید تا خودش آن را بکشد. شاید این نقاشی ساده باشد اما بسیار لذت بخش و سرگرم کننده است و باعث می شود نشاط کودک دو چندان شود.

برای تماشای ویدئوی نقاشی باگز بانی به صورت رایگان و آنلان در سایت وولک بمانید. پخش ویدئوی نقاشی باعث شده تا هزینه های فزاینده کلاس های نقاشی کاهش یابد و والدین با خیال راحت در خانه نقاشی ها را به کودکان خود آموزش دهند. آموزش نقاشی باگز بانی به صورت ویدئویی در وولک کاملا ساده است و به راحتی هم کشیده می شود اما نتیجه زیبایی دارد که کودک را بسیار خوشحال می کند.

تماشای ویدئوی نقاشی بلوط هم در وولک کاملا رایگان و آنلاین دریافت می شود. تماشای ویدئو برای کودکان که در خانه هستند مزایایی هم دارد که باعث می شود از اینترنت به درستی استفاده کنند و از آن آموزش هایی نیز دریافت کنند که برایشان مفید باشد. ویدئوی نقاشی بلوط، می تواند جای آموزش های گران قیمت را بگیرد و به راحتی کودک را در خانه سرگرم آموزش های ویدئویی و به صرفه کرد. برای اینکه آموزش نقاشی بلوط در وولک را تماشا کنید، می توانید همراه ما باشید و همچنین ویدئو های بیشتری را نیز دریافت فرمایید. برای دریافت ویدئو های بیشتر به صورت آنلاین و رایگان همراه ما باشید.

نقاشی بلوط چنان ساده است که برای کشیدن آن نیازی به کمک والدین نیست و کودک به تنهایی میتواند یک بلوط زیبا را بکشد. کشیدن نقاشی بلوط باعث می شود کودک با میوه ها بیشتر اشنا شود و برای او در مدرسه هم شناخت میوه ها راحت تر باشد. کشیدن نقاشی بلوط چنان ساده است که کودک آن را به راحتی می تواند بکشد و لازم نیست در کلاس های آموزشی شرکت کند. نقاشی کشیدن برای کودک بسیار سرگرم کننده است.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کودک در ابتدا باید طرح نهایی نقاشی دریم کچر را در ذهن خود تصور کند تا بتواند به هدف خود برسد و این تصویر سازی باعث تقویت قدرت خیال پردازی در کودکان می شود و همان طور که به احتمال زیاد می دانید، قدرت خیال پردازی بالا یکی از مهم ترین ویژگی های کودکان باهوش است.

زمانی که کودک در حال کشیدن نقاشی دریم کچر است باید الگو ها، طرح ها و رنگ های متفاوت را انتخاب و سپس با یکدیگر ترکیب کند. این امر باعث افزایش و تقویت قدرت تصمیم گیری در شخصیت کودک شما می شود. همچنین زمانی که فرزندتان نقاشی دریم کچر خود را به پایان می رساند و آن را به اطرافیان خود نشان می دهد، اعتماد به نفس در شخصیت او تقویت می شود و همان طور که می دانید اعتماد به نفس یکی از مهم ترین ویژگی های هر شخصیتی است که باید از سن کم به آن توجه شود چرا که شخصیت افراد در کودکی شکل می گیرد. با آموزش نقاشی دریم کچر، کودک خود را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید.

همانطور که می دانید روانشناسان متخصص کودک معتقدند که آموزش غیر مستقیم به کودک بیشترین بازدهی را بر روی آن ها دارند و همچنین در زمان آموزش کودک شما هنگام یادگیری از بازی و سرگرمی لذت بسیار زیادی خواهد برد. کودکان امروزی علاقه ی بسیار زیاد به سپری کردن وقت خود با کنسول های بازی یا حضور در فضای مجازی دارند. این که شما بتوانید با فعالیتی مثل نقاشی دریا کودک خود را برای ساعاتی از این فضا ها دور کنید می تواند کمک بسیار زیادی به رشد شخصیتی کودک شما کند. زیرا کشیدن نقاشی دریا یا طرح های نقاشی کودکانه ی دیگر بسیار از ویژگی های مثبت را در شخصیت کودک شما افزایش می دهد. از فوایدی که کشیدن نقاشی دریا بر روی شخصیتی کودک شما دارد می تواند به افزایش خلاقیت و اعتماد به نفس اشاره کرد. با آموزش نقاشی دریا به کودکان خود در وولک ، آن ها را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

از آن جایی که کودکان امروزی به انجام بازی های دیجیتال و کامپیوتری علاقه ی بیش تری دارند شما می توانید با انتخاب یک طرح هیجان انگیز مانند طرح نقاشی تیرکمان آن ها را حتی برای ساعاتی از فضای مجازی و تجهیزات الکترونیکی دور کنید. حتی اگر کشیدن نقاشی تیرکمان یا هر نقاشی کودکانه ی دیگری برای فرزندتان سخت بود می توانید در مراحل ترسیم نقاشی تیرکمان به کودک خود کمک کنید. چرا که کودکان به انجام فعالیت ها و بازی های گروهی بیشتر از انجام بازی های فردی علاقمند هستند.

همچنین شما می توانید با آموزش نقاشی های کودکانه مانند نقاشی تیرکمان به افزایش اعتماد به نفس کودک خود نیز کمک کنید. زمانی که فرزند شما نقاشی تیرکمان خود را به پایان می رساند در واقع یک فعالیت را به پایان رسانده است و این امر باعث افزایش و تقویت یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی یعنی اعتماد به نفس در فرزند شما می شود.

به عنوان مثال طرح نقاشی کامپیوتر می تواند برای کودکان طرحی هیجان انگیز باشد و آن ها را به وجد بیاورد. همچنین بهتر است بدانید که کشیدن نقاشی کامپیوتر یا هر نقاشی کودکانه ی دیگری فواید بسیار زیادی برای فرزندان شما دارد و به آن ها در مسیر رشد بهتر شخصیتی اشان کمک می کند. به عنوان مثال زمانی که کودکتان نقاشی کامپیوتر خود را به پایان می رساند در واقع فعالیتی را به پایان رسانده است و این امر باعث افزایش و تقویت یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی در کودک یعنی اعتماد به نفس می شود.

همانطور که به احتمال زیاد می دانید اعتماد به نفس کافی تاثیر زیادی بر روی سلامت روانی افراد دارد و از آنجایی که شخصیت افراد در کودکی شکل می گیرد، بنابراین باید از سن بسیار کم به میزان اعتماد به نفس در کودکان توجه ویژه شود. حتی اگر شما از نقاشی کامپیوتر فرزند خود نیز انتقاد کنید، این کار باعث تقویت روحیه ی انتقاد پذیری در کودک شما می شود. بنابراین با آموزش نقاشی کامپیوتر به کودکان خود در سایت وولک به نشانی https://www.voolak.com آن ها را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید.



:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

کشیدن نقاشی اژدها برای کودکان که تخیل بالایی دارند بسیار راحت تر است . می توانند به راحتی موجودات افسانه ای را رنگ آمیزی و نقاشی کنند. در وولک ویدئوی نقاشی اژدها در حال پخش است و به راحتی کشیده می شودو می توانید از این فرصت استفاده کنید و بدون صرف هزینه به راحتی بهترین نقاشی ازدها را بکشید. برای کشیدن نقاشی اژدها می توانید خودتان هم کمک کودک کنید و او راهنمایی فرمایید تا با الگو برداری از شما نقاشی اژدها را ترسیم کند. در افسانه ها همیشه از اژدهایان زیادی گفته شده و اکثرا با جادو و جادوگران سروکار دارند. این گونه داستان ها و ماجراها برای کودکان بسیار جذاب است و نظر آن ها را جلب می کند در بسیاری از فیلم ها و کارتون ها هم از اژدها استفاده شده و ما می خیواهیم با کشیدن نقاشی اژدها هم آن ها را در خانه سرگرم کنیم هم به آن ها چیزی یاد دهیم. برای تماشای ویدئوی نقاشی اژدها در وولک همراه ما باشید.

نقاشی میکروفون کاملاً ساده و راحت آموزش داده شده و کودکانی که سن کمی دارند می توانند آن را به راحتی بکشند و نیاز به کمک بزرگترها ندارند یکی از دلایلی که باعث میشود کودکان اعتماد به نفس بالایی بگیرند کشیدن نقاشی زیبا به تنهایی است و برای این کار می توان با مشاهده ویدئو های آموزشی سایت ولک اعتماد به نفس کودک را افزایش داد. ویدئوی نقاشی میکروفون کاملا رایگان در اختیار شما قرار می گیرد و نیازی نیست هزینه های گزاف کلاسهای نقاشی در خارج از خانه را پرداخت کنید یکی از دلایلی که بسیاری از کودکان به درستی آموزش نمی بینند این است که هزینه های زیادی برای این کلاسها در نظر گرفته شده و والدین از پس پرداخت این هزینه‌ها بر نمی آیند و به همین دلیل سایت وولک به صورت رایگان آموزش نقاشی میکروفون را در اختیار شما قرار داده است.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

اطلاعاتی که از راه غیرمستقیم به کودکان منتقل می شوند و با بازی و سرگرمی و تفریح همراه هستند، تاثیر بسیار زیادی بر روی کودکان دارند و درصد یادگیری آن ها را افزایش می دهد. یکی از ترفند هایی که کودکان خود را به نقاشی کشیدن تشویق کنید، این است که طرح مناسبی را برای آن ها انتخاب کنید. انتخاب یک طرح جذاب که با سلایق و علایق کودک همخوانی داشته باشد و به روحیات او نزدیک باشد، می تواند تمایل کودک را به نقاشی کشیدن افزایش دهد.

به عنوان مثال طرح نقاشی ماکارونی که ویدیوی آموزش آن در این صفحه بارگزاری شده است، می تواند طرحی بسیار جذاب و هیجان انگیز برای کودکان باشد. همچنین بهتر است بدانید که کشیدن نقاشی ماکارونی یا هر طرح نقاشی دیگری به کودکان در مسیر رشد بهتر شخصیتی کمک می کند و باعث تقویت بسیاری از ویژگی های مثبت در آن ها می شود یا زمینه ساز به وجود آمدن ویژگی های مثبت بسیار زیادی در شخصیت کودک می شود.

طرح نقاشی پفیلا که ویدیوی آموزش آن در این صفحه بارگزاری شده است، می تواند طرحی بسیار جذاب و هیجان انگیز برای کودکان باشد. همچنین بهتر است بدانید که کشیدن نقاشی پفیلا یا هر طرح نقاشی دیگری به کودکان در مسیر رشد بهتر شخصیتی کمک می کند و باعث تقویت بسیاری از ویژگی های مثبت در آن ها می شود یا زمینه ساز به وجود آمدن ویژگی های مثبت بسیار زیادی در شخصیت کودک می شود. به عنوان مثال زمانی که کودک شما شروع به کشیدن نقاشی پفیلا می کند، برای شروع ناخودآگاه طرح نهایی نقاشی پفیلا را در ذهن خود تصور می کند و این تصویرسازی باعث تقویت قدرت خیال پردازی کودک می شود. قدرت خیال پردازی قوی باعث به چالش کشیدن مغز کودک می شود و در نتیجه به هوش او می افزاید. با اموزش نقاشی پفیلا به کودکان هوش آن ها را افزایش دهید!

در وولک می توانید نقاشی های کودکانه ی دیگری نیز ببینید، نقاشی خوراکی هایی که مورد علاقه کودکان شماست، می تواند در آموزش غذا خوردن و تغذیه نیز برای کودکان کمک کننده باشد و شما عزیزان می توانید تمامی این نقاشی ها را به راحتی در وولک سرچ و مشاهده نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

اطلاعاتی که از راه غیرمستقیم به کودکان منتقل می شوند و با بازی و سرگرمی و تفریح همراه هستند، تاثیر بسیار زیادی بر روی کودکان دارند و درصد یادگیری آن ها را افزایش می دهد. یکی از ترفند هایی که کودکان خود را به نقاشی کشیدن تشویق کنید، این است که طرح مناسبی را برای آن ها انتخاب کنید. انتخاب یک طرح جذاب که با سلایق و علایق کودک همخوانی داشته باشد و به روحیات او نزدیک باشد، می تواند تمایل کودک را به نقاشی کشیدن افزایش دهد.

به عنوان مثال طرح نقاشی ماکارونی که ویدیوی آموزش آن در این صفحه بارگزاری شده است، می تواند طرحی بسیار جذاب و هیجان انگیز برای کودکان باشد. همچنین بهتر است بدانید که کشیدن نقاشی ماکارونی یا هر طرح نقاشی دیگری به کودکان در مسیر رشد بهتر شخصیتی کمک می کند و باعث تقویت بسیاری از ویژگی های مثبت در آن ها می شود یا زمینه ساز به وجود آمدن ویژگی های مثبت بسیار زیادی در شخصیت کودک می شود.

طرح نقاشی پفیلا که ویدیوی آموزش آن در این صفحه بارگزاری شده است، می تواند طرحی بسیار جذاب و هیجان انگیز برای کودکان باشد. همچنین بهتر است بدانید که کشیدن نقاشی پفیلا یا هر طرح نقاشی دیگری به کودکان در مسیر رشد بهتر شخصیتی کمک می کند و باعث تقویت بسیاری از ویژگی های مثبت در آن ها می شود یا زمینه ساز به وجود آمدن ویژگی های مثبت بسیار زیادی در شخصیت کودک می شود. به عنوان مثال زمانی که کودک شما شروع به کشیدن نقاشی پفیلا می کند، برای شروع ناخودآگاه طرح نهایی نقاشی پفیلا را در ذهن خود تصور می کند و این تصویرسازی باعث تقویت قدرت خیال پردازی کودک می شود. قدرت خیال پردازی قوی باعث به چالش کشیدن مغز کودک می شود و در نتیجه به هوش او می افزاید. با اموزش نقاشی پفیلا به کودکان هوش آن ها را افزایش دهید!

در وولک می توانید نقاشی های کودکانه ی دیگری نیز ببینید، نقاشی خوراکی هایی که مورد علاقه کودکان شماست، می تواند در آموزش غذا خوردن و تغذیه نیز برای کودکان کمک کننده باشد و شما عزیزان می توانید تمامی این نقاشی ها را به راحتی در وولک سرچ و مشاهده نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

نقاشی درخت ، می تواند کودکان را با خلقت ها و آفرینش های خداوند آشنا کند . درختان در متون مذهبی معانی خوبی دارند و به طور کلی نماد خوبی هستند . شما می توانید در مورد ساختار درختان با فرزندتان صحبت کنید و او را راهنمایی کنید که درختان چه معنی می دهند . از چوب درهتان کاغذ تولید می شود میوه درختان را نی خوریم و برگ بعضی از درختان خاصیت دارویی برای ما دارد . اینکه یک درخت چکونه کاشته می شود و ریشه می دهد و سپس ساقه هایش رشد می کنند. پس از ساقه ها برگ ها می رویند و پس از چندین سال ، تنمه درختان رشد می کند و تبدیل به چوب می شود . در نهایت با شکوفه دادن و سپس تبدیل شکوفه به میوه یک درخت پربار خواهیم داشت . با کشیدن نقاشی درخت همراه با میوه هایش می توانید نتیجه نهایی رشد درختان را به کودک خود بیاموزید . با آموزش نقاشی درخت فرزندتان را از محیط مجازی دور نگه دارید و آن ها را با محیط هایی مانند طبیعت و زیبایی های آن آشنا کنید .در سایت وولک به آدرس https://www.voolak.com/ میتوانید صدها ویدیو آموزش نقاشی ساده و زیبا ببنید.

اما اینکه چگونه می توان کودک را به کشیدن یک نقاشی سگ به ذوق آورد در حوزه روانشناسی می گنجد . کودکان با دیدن آموزش نقاشی سگ آن هم به شکل های مختلف و ساده ولی زیبا می توانند نظرات خوبی از اطرافیان دریافت کنند و این بر روحیه ان ها تاثیر بسیار خوبی می گذارد . آن ها علاوه بر اینکه کشیدن نقاشی سگ را می آموزند ، می توانند از گرفتن نمره خوب از والدین یا حتی مربیان مهد خود انرژی خوبی در یافت کنند و این موجب تشویق فرزند شما به یادگیری و آموزش نقاشی های دیگر می شود . نقاشی سگ به شکل های مختلف برای کودک تنوع ایجاد می کند و با توجه به سن آن ها داشتن هنر و ذوق و استعداد امری واب وو ضروری است . پس برای اینکه به کودک خود کمک کنید تا استعدادش را جستوجو کند از نقاشی های ساده شروع کنید و کاغذ و مداد رنگی را در اختیار او بگذارید . ما در اموزش نقاشی سگ به کودک شما تنها برای یافتن استعداد او کمک می کنیم . از آنجایی که کودکان والدین خود را الگو قرار می دهند و از آن ها حرف شنوی بسیاری دارند ، بهتر است خودتان آموزش نقاشی سگ را به آن ها بدهید .  سگ ها حیوانات وفا داری هستند و برای کشیدن آن ها قطعا کودکتان ذوق فراوانی دارد و برای آن وقت نمی گذارد . شما نیز با تشویق فرزند خود به کشیدن نقاشی زیبا و ساده ، او را به اهداف بزرگ آینده اش می رساند.



:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

 

همانطور که به این موضوع اشاره کردیم اگر قصد آشنا کردن کودکان خود با حیوانات بیش تری را دارید می توانید از روش نقاشی استفاده کنید. به همین دلیل است که نقاشی کشیدن یکی از راه های آموزش غیرمستقیم برای کودکان محسوب می شود. کودکان معمولا از سن بسیار کم به حیوانات علاقمند هستند و با آن ها رابطه ی خوبی دارند. بنابراین طرح نقاشی آفتاب پرست می تواند برای کودک شما جذاب باشد. همچنین کشیدن نقاشی آفتاب پرست یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری فواید بسیار زیادی در مسیر رشد جسمی کودک شما دارد. از جمله این فواید می توان به افزایش و تقویت یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی یعنی اعتماد به نفس اشاره کرد.

تغییر و تحول در سبک زندگی افراد باعث شده است تا سرگرمی ها، بازی ها و فعالیت کودکان امروزی نیز دچار تغییراتی شود و علایق و سلایق کودکان تغییر کند. کودکان امروزی به سپری کردن اوقات فراغت خود با کنسول های بازی، لپ تاپ ها و کامپیوتر ها علاقمند هستند و نسبت به قبل کمتر به کشیدن نقاشی سرسره یا ساختن کاردستی می پردازند. به همین دلیل است که پدر و مادر ها باید با استفاده از ترفند هایی هوشمندانه اشتیاق و تمایل فرزندانشان را به انجام اینگونه فعالیت ها و سرگرمی ها مانند نقاشی کشیدن افزایش دهند. نقاشی کشیدن یکی از راه های دور کردن کودکان حتی برای ساعاتی از دنیای دیجیتال و مجازی است. از آن جایی که کودکان به طور غریزی به نقاشی کشیدن علاقمند هستند. بنابراین با راه کار هایی ساده می توانید کودکان را به سمت نقاشی کشیدن جذب کنید. انتخاب یک طرح مناسب در اولین مرحله قرار دارد. پدر و مادر ها می توانند با انتخاب یک طرح مناسب و نزدیک به روحیات کودک خود او را به سمت نقاشی کشیدن تشویق کنند.

برای دیدن نقاشی های کودکانه متنوع و آموزشی برای کودکان میتوانید با محتواهایی که در وبسایت وولک هست، استفاده کنید. در وولک تعداد انبوهی از نقاشی ها و کاردستی ها وجود دارند، شعر و ها و آهنگ  و لالایی های متنوع و جذاب و آموزنده برای کودکان، و مقالات روانشناسی متعددی که به شما مادران و پدران عزیز کمک می کند تا فرزندان خود را راحت تر و بهتر تربیت کنید، همه در وولک هستند و به راحتی میتوانید به آن ها دسترسی داشته باشید!

 



:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

کودکان با کشیدن نقاشی می توانند نکات بسیار زیادی را به طور غیر مستقیم آموزش ببیند. همان طور که می دانید آموزشی که همراه با سرگرمی و بازی باشد برای کودکان بسیار جذاب تر خواهد بود و همچنین بازدهی آن آموزش نیز بیشتر خواهد بود. طرح نقاشی بالن یکی از طرح هایی است که می تواند کودکان را از سن بسیار پایین با انواع اشکال ها، الگو ها، طرح ها و رنگ های متفاوت آشنا کند همچنین کودکان با طراحی نقاشی بالن با اشیا متفاوت نیز آشنا می شوند و این امر باعث می شود تا کودک شما از سن بسیار کم دنیای اطراف خود را بهتر بشناسد. زیرا روانشناسان کودک معتقدند که کودکان از سن بسیار کم از کشیدن نقاشی برای بیان احساسات و نشان دادن تفکرات خود استفاده می کنند.

و به دلیل این که می خواهند دنیای اطراف خود را بشناسند شروع به کشیدن نقاشی و نشان دادن افکار ذهنی خود می کنند. به همین دلیل است که شما می توانید با تحلیل و بررسی طرح های رسم شده توسط فرزندتان به بسیار از ویژگی های پنهان شخصیتی او دست یابید. نقاشی بالن یکی از طرح های بسیار آسان است که کودک شما از سن بسیار کم می تواند آن را رسم کند و شما می توانید با آموزش نقاشی بالن به کودک خود نکات بسیار زیادی را با روش غیرمستقیم به او آموزش دهید.

زمانی که کودک شروع به کشیدن نقاشی بهار یا طرح های نقاشی کودکانه ی دیگر می کند در ابتدا طرح نهایی را در ذهن خود تصور می کند و این تصویرسازی باعث تقویت قدرت خیال پردازی او می شود و کودکی که قدرت تخیل بالایی داشته باشد از هوش بسیار بالایی برخوردار خواهد بود. در واقع یکی از نشانه های کودکان باهوش، قدرت خیال پردازی قوی است. همچنین کودک در مسیر کشیدن نقاشی بهار باید رنگ ها و طرح های متفاوت را با یکدیگر ترکیب کند تا بتواند به طرح نهایی برسد و در این مسیر یاد می گیرد که برای اهدافش تلاش کند و همچنین قدرت تصمیم گیری در او تقویت می شود. همچنین زمانی که نقاشی بهار خود را به پایان می رساند، این پایان رساندن باعث افزایش اعتماد به نفس در او می شود.

بنابراین شما عزیزان نیز می توانید با مراجعه به وبسایت کودکانه وولک به نشانی https://www.voolak.com مراجعه کرده و از نقاشی های کودکانه این سایت برای اموزش و تقویت هوش کودکان خود استفاده نمایید.

 



:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

طرح نقاشی یخچال یکی از طرح هایی است که می تواند کودکان را از سن بسیار پایین با انواع اشکال ها، الگو ها، طرح ها و رنگ های متفاوت آشنا کند همچنین کودکان با طراحی نقاشی یخچال با اشیا متفاوت نیز آشنا می شوند و این امر باعث می شود تا کودک شما از سن بسیار کم دنیای اطراف خود را بهتر بشناسد. زیرا روانشناسان کودک معتقدند که کودکان از سن بسیار کم از کشیدن نقاشی برای بیان احساسات و نشان دادن تفکرات خود استفاده می کنند و به دلیل این که می خواهند دنیای اطراف خود را بشناسند شروع به کشیدن نقاشی و نشان دادن افکار ذهنی خود می کنند. به همین دلیل است که شما می توانید با تحلیل و بررسی طرح های رسم شده توسط فرزندتان به بسیار از ویژگی های پنهان شخصیتی او دست یابید. نقاشی یخچال یکی از طرح های بسیار آسان است که کودک شما از سن بسیار کم می تواند آن را رسم کند و شما می توانید با آموزش نقاشی یخچال به کودک خود نکات بسیار زیادی را با روش غیرمستقیم به او آموزش دهید.

همچنین بهتر است بدانید که کشیدن نقاشی نان یا هر نقاشی دیگری روش های زیادی برای ترسیم دارد و کودک شما باید مناسب ترین روش را انتخاب کند تا به هدف و طرح نهایی نقاشی نان خود برسد و در این مسیر یاد می گیرد تا برای رسیدن به اهداف خود تلاش کند. ممکن است ترسیم نقاشی نان سرگرمی به ظاهر ساده ای به نظر برسد اما در واقع زمینه ساز بسیار از ویژگی های مثبت شخصیتی و عامل تقویت و افزایش بسیاری از ویژگی های شخصیتی در کودک شما است. به همین دلیل است که روانشناسان متخصص در زمینه ی کودک معتقدند با بررسی نقاشی های کودکان می توانند استعداد ها و ویژگی های شخصیتی پنهان آن ها را کشف کنند. برای دیدن نقاشی های بیشتر در وولک می توانید با سایت کودکانه ما، به نشانی اینترنتی https://www.voolak.com در ارتباط باشید.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

نقاشی فضانورد یکی از جالب ترین نقاشی هایی است که می توان گفت تقریبا همه کودکان به ان علاقمند هستند. اکثرا کودکان در جواب اینکه میخواهید چه کاره شوید جواب می دهند: فضانورد. قطعا کشیدن نقاشی فضانورد برای آن ها انگیزه ایجاد می کند و باعث می شود رویای خود را به واقعیت تبدیل کنند. با ما همراه باشید تا نقاشی فضانورد را باهم تماشا کنیم و به کودکان در خانه بیاموزیم.

برای اینکه به راحتی بتوانید نقاشی فضانورد را بکشید می توانید همراه با ویدئوی وولک پیش بروید و آن را در قسمت بالا تماشا کنید. ویدئوی فضانورد باعث می شود هزینه های کلاس های هنری از زندگیتان حذف گردد و دیگر نیازی به کلاس های آموزشی پرهزینه نیست. برای اینکه بتوانید در بهترین حالت ممکن فرزند خود را شاد نگه دارید یا او را سرگرمن کنید می توانید با ویدئو های وولک و نقاشی فضانورد این کار را انجام دهید. برای اینکار کمترین هزینه ممکن را برای سرگرم کردن خود و فرزدنتان می کنید.

در نگاه اول کشیدن نقاشی دختر کفشدوزکی یکی از کار های سخت برای کودکان محسوب می شود ولی حتی شاید ندانند که کشیدن آن همراه با ویدئوی آموزش نقاشی دختر کفشدوزکی بسیار راحت تر از حد تصور آن هاست. برای کشیدن نقاشی دختر کفشدوزکی نیازی به تخصص خاصی ندارید و کودک می تواند به راحتی و تنها با تماشای ویدئوی نقاشی دختر کفشدوزکی آن را بکشد.

کشیدن نقاشی دختر کفشدوزکی کار کاملا راحتی هم نیست و نیاز به آموزش دارد. برای آموزش نقاشی دختر کفشدوزکی باید هزینه های زیادی پرداخت کنید. پرداخت هزینه های گزاف کلاس های نقاشی هم برای پدر و مادر ها بسیار زیاد است و هم نظارتی بر آن ندارند اما اگر ویدئوی های آموزش در وولک را تماشا کنید متوجه می شوید که چقدر دیدن آموزش نقاشی دختر کفشدوزکی در وولک به صورفه تر از کلاس های بیرون از خانه است.

 



:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

نقاشی فضانورد یکی از جالب ترین نقاشی هایی است که می توان گفت تقریبا همه کودکان به ان علاقمند هستند. اکثرا کودکان در جواب اینکه میخواهید چه کاره شوید جواب می دهند: فضانورد. قطعا کشیدن نقاشی فضانورد برای آن ها انگیزه ایجاد می کند و باعث می شود رویای خود را به واقعیت تبدیل کنند. با ما همراه باشید تا نقاشی فضانورد را باهم تماشا کنیم و به کودکان در خانه بیاموزیم.

برای اینکه به راحتی بتوانید نقاشی فضانورد را بکشید می توانید همراه با ویدئوی وولک پیش بروید و آن را در قسمت بالا تماشا کنید. ویدئوی فضانورد باعث می شود هزینه های کلاس های هنری از زندگیتان حذف گردد و دیگر نیازی به کلاس های آموزشی پرهزینه نیست. برای اینکه بتوانید در بهترین حالت ممکن فرزند خود را شاد نگه دارید یا او را سرگرمن کنید می توانید با ویدئو های وولک و نقاشی فضانورد این کار را انجام دهید. برای اینکار کمترین هزینه ممکن را برای سرگرم کردن خود و فرزدنتان می کنید.

در نگاه اول کشیدن نقاشی دختر کفشدوزکی یکی از کار های سخت برای کودکان محسوب می شود ولی حتی شاید ندانند که کشیدن آن همراه با ویدئوی آموزش نقاشی دختر کفشدوزکی بسیار راحت تر از حد تصور آن هاست. برای کشیدن نقاشی دختر کفشدوزکی نیازی به تخصص خاصی ندارید و کودک می تواند به راحتی و تنها با تماشای ویدئوی نقاشی دختر کفشدوزکی آن را بکشد.

کشیدن نقاشی دختر کفشدوزکی کار کاملا راحتی هم نیست و نیاز به آموزش دارد. برای آموزش نقاشی دختر کفشدوزکی باید هزینه های زیادی پرداخت کنید. پرداخت هزینه های گزاف کلاس های نقاشی هم برای پدر و مادر ها بسیار زیاد است و هم نظارتی بر آن ندارند اما اگر ویدئوی های آموزش در وولک را تماشا کنید متوجه می شوید که چقدر دیدن آموزش نقاشی دختر کفشدوزکی در وولک به صورفه تر از کلاس های بیرون از خانه است.

 



:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

نقاشی فضانورد یکی از جالب ترین نقاشی هایی است که می توان گفت تقریبا همه کودکان به ان علاقمند هستند. اکثرا کودکان در جواب اینکه میخواهید چه کاره شوید جواب می دهند: فضانورد. قطعا کشیدن نقاشی فضانورد برای آن ها انگیزه ایجاد می کند و باعث می شود رویای خود را به واقعیت تبدیل کنند. با ما همراه باشید تا نقاشی فضانورد را باهم تماشا کنیم و به کودکان در خانه بیاموزیم.

برای اینکه به راحتی بتوانید نقاشی فضانورد را بکشید می توانید همراه با ویدئوی وولک پیش بروید و آن را در قسمت بالا تماشا کنید. ویدئوی فضانورد باعث می شود هزینه های کلاس های هنری از زندگیتان حذف گردد و دیگر نیازی به کلاس های آموزشی پرهزینه نیست. برای اینکه بتوانید در بهترین حالت ممکن فرزند خود را شاد نگه دارید یا او را سرگرمن کنید می توانید با ویدئو های وولک و نقاشی فضانورد این کار را انجام دهید. برای اینکار کمترین هزینه ممکن را برای سرگرم کردن خود و فرزدنتان می کنید.

در نگاه اول کشیدن نقاشی دختر کفشدوزکی یکی از کار های سخت برای کودکان محسوب می شود ولی حتی شاید ندانند که کشیدن آن همراه با ویدئوی آموزش نقاشی دختر کفشدوزکی بسیار راحت تر از حد تصور آن هاست. برای کشیدن نقاشی دختر کفشدوزکی نیازی به تخصص خاصی ندارید و کودک می تواند به راحتی و تنها با تماشای ویدئوی نقاشی دختر کفشدوزکی آن را بکشد.

کشیدن نقاشی دختر کفشدوزکی کار کاملا راحتی هم نیست و نیاز به آموزش دارد. برای آموزش نقاشی دختر کفشدوزکی باید هزینه های زیادی پرداخت کنید. پرداخت هزینه های گزاف کلاس های نقاشی هم برای پدر و مادر ها بسیار زیاد است و هم نظارتی بر آن ندارند اما اگر ویدئوی های آموزش در وولک را تماشا کنید متوجه می شوید که چقدر دیدن آموزش نقاشی دختر کفشدوزکی در وولک به صورفه تر از کلاس های بیرون از خانه است.

 



:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

کشیدن نقاشی کریسمس یا هر نقاشی کودکانه ی دیگری فواید بسیار زیادی برای رشد شخصیتی کودکان نیز دارد. چرا که باعث بوجود آمدن ویژگی های مثبت شخصیتی در کودکان می شود و یا ویژگی های مثبت شخصیتی آنها را تقویت می کند. به عنوان مثال زمانی که فرزند شما نقاشی کریسمس خود را به پایان می رساند در واقع یک فعالیتی را به تنهایی با کمک فرد دیگری به پایان رسانده است و هنر نقاشی کریسمس خود را به اطرافیان خود نشان می دهد. این امر باعث افزایش و تقویت اعتماد به نفس در کودک شما می شود. شما حتی می توانید با آویزان کردن نقاشی کریسمس یا هر نقاشی کودکانه ی دیگر فرزند خود به دیوار به تقویت هر چه بیشتر اعتماد به نفس او کمک کنید.

به عنوان مثال شما می توانید با آموزش نقاشی کریسمس به کودکان خود آنها را با جشن کریسمس و رسم و رسومات آن آشنا کنید. به احتمال زیاد به دلیل این که نقاشی کریسمس اطلاعات جدیدی را به کودکان منتقل می کندف برای فرزند شما بسیار جذاب و هیجان انگیز خواهد بود. از آن جایی که کودکان امروزی به سپری کردن اوقات فراغت خود با کنسول های بازی علاقمند هستند پدر و مادر ها باید با استفاده از ترفند های هوشمندانه مانند انتخاب یک طرح جذاب برای نقاشی، فرزندان خود را حتی برای ساعاتی از تجهیزات الکترونیکی دور کنند.

حتی اگر از نقاشی کریسمس کودک انتقاد کنید نیز باعث افزایش روحیه ی انتقاد پذیری در کودک خود می شوید. حتی کشیدن نقاشی کریسمس به رشد جسمی کودک شما نیز کمک می کند. زمانی که کودک شما در حال ترسیم یا رنگ آمیزی نقاشی کریسمس خود است در واقع در حال ورزش کردن و تقویت عضلات دست خود نیز هست.  نقاشی های پرچالش و جذاب و جدید را می توانید در وولک برای فرزندان خود انتخاب کنید؛ کافی است به وبسایت وولک به نشانی اینترنتی https://www.voolak.com مراجعه نمایید!

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

نقاشی تاکسی می تواند نمونه ای برای یادگیری شغل راننده تاکسی و استفاده از تاکسی باشد. نقاشی تاکسی بسیار ساده است و به راحتی کشیده می شود و می توانند خودشان آن را بکشند. معمولا چون تاکسی ها زرد هستند کودکان از رنگ زرد برای کشیدن نقاشی تاکسی استفاده می کنند و رنگ زرد هم برای کودکان نشاط آور است. نقاشی تاکسی زرد باعث می شود کودکان یاد بگیرند چگونه از وسایل نقلیه استفاده کنند و چگونه به حقوق شهروندان در سوار شدن به تاکسی احترام بگذراند. نقاشی تاکسی میتواند مزایای بسیاری برای کودکان و همچنین ورود ان ها به اجتماع داشته باشد.

نقاشی تاکسی در وولک به صورت ویدئویی درحال پخش است و می توانید از این راه آموزش هایی نیز در رابطه با مشاغل به فرزندتان بدهید. نقاشی تاکسی زرد که رنگ جذاب هم دارد می تواند سوژه خوبی برای نقاشی کودکان باشد. نقاشی تاکسی می تواند مزیت های تربیت برای شما و فرزندتان داشته باشد که در این قسمت به آن اشاره خواهیم کرد.

مادر بودن یکی از سخت ترین کارهای دنیاست و برای قدردانی از مادران معمولا روز مادر یکی از مناسب ترین زمان هاست و می توان بهترین هدیه را به مادر داد. نقاشی در مورد روز مادر می تواند بهترین گزینه باشد تا کودکان مادرشان را شاد و خوشحال کنند. نقاشی روز مادر اگر از طرف فرزندان به مادر هدیه داده شود بسیار جذاب و خوشحال کننده است و می تواند او را تحت تاثیر قرار دهد، شاد کند و دغدغه های ماردان را کاهش دهد. نقاثی برای روز مادر می تواند دغدغه های مادر را کمی کاهش دهد و او را کمک کند.

نقاشی روز مادر که در وولک پخش می شود بسیار ساده است و لازم نیس کودک از کسی کمک بگیرد و به راحتی و تنهایی می تواند نقاشی کند. نقاشی کودکانه روز مادر با ماژیک و مداد رنگی و گاهی اوقات با آبرنگ کشیده می شود. نقاشی در مورد روز مادر می تواند همراه با کارتپستال یا هدیه ای دیگر باشد و به کمک پدر یا بزرگتر ها توسط کودک کشیده شود و در نهایت هدیه داده شود. کودکان ذوق بسیاری برای هدیه دادن به مادرشان نشان می دهند و اگر خوشحالی مادرشان را ببینند، در نهایت موجب شادی و خوشحالی خودشان می شود.

 



:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

نقاشی تاکسی می تواند نمونه ای برای یادگیری شغل راننده تاکسی و استفاده از تاکسی باشد. نقاشی تاکسی بسیار ساده است و به راحتی کشیده می شود و می توانند خودشان آن را بکشند. معمولا چون تاکسی ها زرد هستند کودکان از رنگ زرد برای کشیدن نقاشی تاکسی استفاده می کنند و رنگ زرد هم برای کودکان نشاط آور است. نقاشی تاکسی زرد باعث می شود کودکان یاد بگیرند چگونه از وسایل نقلیه استفاده کنند و چگونه به حقوق شهروندان در سوار شدن به تاکسی احترام بگذراند. نقاشی تاکسی میتواند مزایای بسیاری برای کودکان و همچنین ورود ان ها به اجتماع داشته باشد.

نقاشی تاکسی در وولک به صورت ویدئویی درحال پخش است و می توانید از این راه آموزش هایی نیز در رابطه با مشاغل به فرزندتان بدهید. نقاشی تاکسی زرد که رنگ جذاب هم دارد می تواند سوژه خوبی برای نقاشی کودکان باشد. نقاشی تاکسی می تواند مزیت های تربیت برای شما و فرزندتان داشته باشد که در این قسمت به آن اشاره خواهیم کرد.

مادر بودن یکی از سخت ترین کارهای دنیاست و برای قدردانی از مادران معمولا روز مادر یکی از مناسب ترین زمان هاست و می توان بهترین هدیه را به مادر داد. نقاشی در مورد روز مادر می تواند بهترین گزینه باشد تا کودکان مادرشان را شاد و خوشحال کنند. نقاشی روز مادر اگر از طرف فرزندان به مادر هدیه داده شود بسیار جذاب و خوشحال کننده است و می تواند او را تحت تاثیر قرار دهد، شاد کند و دغدغه های ماردان را کاهش دهد. نقاثی برای روز مادر می تواند دغدغه های مادر را کمی کاهش دهد و او را کمک کند.

نقاشی روز مادر که در وولک پخش می شود بسیار ساده است و لازم نیس کودک از کسی کمک بگیرد و به راحتی و تنهایی می تواند نقاشی کند. نقاشی کودکانه روز مادر با ماژیک و مداد رنگی و گاهی اوقات با آبرنگ کشیده می شود. نقاشی در مورد روز مادر می تواند همراه با کارتپستال یا هدیه ای دیگر باشد و به کمک پدر یا بزرگتر ها توسط کودک کشیده شود و در نهایت هدیه داده شود. کودکان ذوق بسیاری برای هدیه دادن به مادرشان نشان می دهند و اگر خوشحالی مادرشان را ببینند، در نهایت موجب شادی و خوشحالی خودشان می شود.

 



:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 آذر 1401 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 72 صفحه بعد