کاردستی دریم کچر
نوشته شده توسط : radin

کاردستی دریم کچر / کاردستی کاکتوس / وولک

 

بهتر است بدانید که کودک شما زمانی که ساخت کاردستی دریم کچر را به اتمام می رساند و آن را به مربی مهد کودک خود یا شما نشان می دهد درواقع درحال تقویت اعتماد به نفس در شخصیت خود است. همچنین اکثر کاردستی ها به کمک نیاز دارند و گروهی ساخته می شود بنابراین اگر کودک شما هنگام ساخت کاردستی دریم کچر از شما یا دوستان خود کمک بگیرد، این امر باعث تقویت روحیه ی کار گروهی در فرزند شما می شود. به همین دلیل است که در مهد کودک ها به کودکان ساخت کاردستی را آموزش می دهند تا دوستان جدیدی در مهد کودک پیدا کنند. یکی دیگر از دلایلی که در مهد کودک ها به ساخت کاردستی اهمیت زیادی داده می شود این است که شما با آموزش ساخت کاردستی دریم کچر به فرزند خود می توانید نکات بسیار زیادی را به طور غیر مستقیم به کودک خود آموزش دهید و همان طور که می دانید بهترین راه آموزش به کودکان، آموزش غیرمستقیم همراه بازی و سرگرمی است.

طرح کاردستی کاکتوس می تواند طرحی بسیار جذاب برای کودک باشد چرا که به شناخت بیشتر گیاهان اطراف محیط پیرامون او کمک می کند. بنابراین طرح کاردستی کاکتوس می تواند طرحی جذاب برای کودک شما باشد زیرا با علاقه ی دیگر کودکان یعنی شناخت و افزایش آگاهی درباره ی محیط اطرافش ادغام شده است. ساخت کاردستی های متنوع کودکانه و متفاوت فواید بسیار زیادی برای جسم و روح کودک شما دارد. به عنوان مثال وقتی فرزند شما شروع به ساخت کاردستی کاکتوس می کند، در واقع طرح و الگوی نهایی کاردستی کاکتوس را در ذهن خود تجسم می کند و این تجسم باعث تقویت قدرت قوه ی تخیل و قدرت تصویرسازی در کودک شما می شود.

وولک یک وبسایت کودکانه است که در برداشتن نقاشی و کاردستی های متنوع و جذاب برای کودکان، می تواند کودکان شما را تا ساعت ها سرگرم کرده و اموزش های متعددی را برای آن ها در بر داشته باشد.

 

 





:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: