دوربین مدار بسته آیمو
نوشته شده توسط : radin

دوربین مدار بسته آیمو / دستگاه NVR4232-4KS2/ دوربین مارکت

 

با افزایش استقبال از فروشگاه های آنلاین، بسیاری از کسب و کارها به سمت فروش آنلاین محصولات خود روی آورده اند. امروزه تمامی محصولات مورد نیاز خود را می توان از طریق خرید آنلاین سفارش داده و درب منزل تحویل گرفت. راحت ترین و سریع ترین راه ممکن برای کسب اطلاعات درباره محصولات ناآشنا نیز، جستجو در سایت های فروش آنها و خواندن مطالب و توضحات مرتبط می باشد. سیستم های امنیتی و نظارتی را نیز می توان از طریق آنلاین خریدار کرد. سایت های متعددی در زمینه فروش انواع سیستم های امنیتی و نظارتی مشغول به کار هستند که یکی از معتبرترین و معروف ترین آنها، سایت دوربین مارکت می باشد. سایت دوربین مارکت که به طور تخصصی در زمینه دوربین های امنیتی و دزدگیر فعالیت می کند، علاوه بر بهره مندی از تنوع بالای محصولات با توضیحاتی که درباره هر محصول به خریداران ارائه می دهد، کار آنها را برای خرید و آشنایی بیشتر با کاربرد آن محصول آشنا می کند. شما می توانید با مراجعه به سایت دوربین مارکت، علاوه بر سیستم های امنیتی و نظارتی تمامی لوازم موردنیاز برای تامین امنیت منزل و محیط کار و حتی ماشین خود را، تهیه کنید.

از جمله محصولاتی که برای نصب و فعال سازی یک سیستم امنیتی و نظارتی از ضروریات به شمار می رود، دستگاه ان وی آرNVR می باشد. اکثر شرکت های تولید کننده دوربین های مدار بسته، در کنار دوربین های خود اقدام به تولید دستگاه های ان وی آر هماهنگ با دیگر محصولات خود می کنند. دستگاه ان وی آر، دستگاهی است که تصاویر و صداهای ثبت شده توسط دوربین های مدار بسته برای نگه داری به آن، ارسال می شود. دستگاه NVR4232-4KS2، یکی از دستگاه های تولید شرکت داهوا است که به خوبی می توانند علاوه بر دوربین های شرکت داهوا، با عملکرد تحت شبکه ای خود دوربین های مدار بسته تا کیفیت 8 مگا پیکسل را پشتیبانی کند.

در کنار دستگاه NVR4232-4KS2، قرار دادن یک دستگاه دوربین مدار بسته پیشرفته می تواند امنیت محل زندگی و یا کسب و کار شما را تا حد بسیار زیادی تامین کند. دوربین مدار بسته آیمو، با بهره مندی از جدیدترین تکنولوژی روز جهان و ویژگی های منحصر به فردی که دارد، توانسته است به سرعت به یکی از دوربین های پرفروش و خاص در دنیای دوربین های مدار بسته تبدیل شود. توانایی تشخیص صداهای کم و غیر عاد، قابلیت چرخش افقی و عمودی دوربین، کیفیت تصاویر تا 2 مگا پیکسل، دید در شب و همچنین بی سیم بودن دوربین مدار بسته آیمو را می توان یکی از بهترین دوربین های مدار بسته حال حاضر بازار دانست.





:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: