بهترین مرکز تست سرگیجه در تهران
نوشته شده توسط : radin

 

بهترین مرکز تست سرگیجه در تهران در وهله اول با تشخیص سرگیجه و عدم تعادل می تواند طی یک معاینه سرپایی احتمالات را مورد بررسی قرار می دهد و با یک شرح حال گیری ساده علت های احتمای را مورد بررسی قرار می دهد. در وهله دوم دکتر درمان سرگیجه در تهران برای اطمینان  با استفاده از تست های اختصاصی سرگیجه و تفسیر آن برای آن بیمار خاص به صورت قطعی تر تشخیص خود را در مرکز تست سرگیجه انجام می دهد. بنابراین بررسی ها و انجام تست های متنوع تشخیص صحیح تری را امکان پذیر می سازد. بهترین کلینیک سرگیجه در تهران  با به کار گیری انواع  تست سرگیجه علت آن را جویا می شود.

تست شنوایی نوزادان در تهران می تواند به صورت غربالگری انجام شوند، یعنی حساسیت تست به گونه ای تنظیم شود که در مرز آستانه شنوایی طبیعی و غیر طبیعی قرار گیرد. در این صورت آستانه دقیق شنوایی نوزاد به دست نمی آید، بلکه نتیجه این در تست صرفا به صورت رد یا قبول است. به همین دلیل در زمان بسیار کوتاهی ( کمتر از یک دقیقه) به انجام می رسد. این تست به صورت اتوماتیک انجام شده و شنوایی شناس یا آزمایشگر کلینیک شنوایی سنجی نوزادان تهران دخالت زیادی در روند تفسیر دستگاه ندارد. هر دو آزمون های OAE و ABR می توانند به صورت غربالگری و اتوماتیک یا بصورت کامل و تشخیصی انجام شوند. غربالگری شنوایی معمولا در بیمارستان ها و زایشگاه ها برای نتیجه گیری سریع انجام شده و سپس شنوایی سنجی دقیق نوزاد پس از یک تا سه ماه حتما باید در کلینیک شنوایی سنجی نوزادان در تهران بصورت کامل و تشخیصی انجام شود.

برای انجام هر چه بهتر این تست ها و اطمینان خود از سلامت نوزاد می توانید با کارشناسان و متخصصان ما در کلینیک آواج به نشانی اینترنتی https://www.avajclinic.com در ارتباط باشید.





:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 مهر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: