نقاشی چشم
نوشته شده توسط : radin

نقاشی چشم / نقاشی خانه / نقاشی کودکانه

 

همچنین کودک زمانی که در حال ترسیم نقاشی چشم است باید طرح ها و الگو های متفاوت را با یکدیگر ترکیبک ند و این امر باعث افزایش قدرت تصمیم گیری در کودک می شود. شما می توانید با آموزش نقاشی چشم به کودکان خود آن ها را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید و کودکان امروزی را که علاقه به سپری کردن اوقات فراغت خود با انواع کنسول های بازی دارند، برای ساعاتی از فضای مجازی دور کنید.

نقاشی خانه یکی از اولین طرح هایی از نقاشی کودکانه است که کودکان فرا می گیرند. طرح نقاشی خانه به دلیل آسان بودن می تواند برای کودکان از سن بسیار کم مناسب باشد. همچنین طرح نقاشی خانه برای کودکان جذاب و هیجان انگیز نیز هست چرا که کودکان از بدو تولد روحیه ای کنجکاو دارند و تلاش می کنند تا درباره ی اطراف خود اطلاعات بیشتری کسب کنند. بنابراین انجام فعالیت هایی که به آن ها در مسیر شناخت بیشتر محیط اطرافشان کمک می کند برایشان بسیار هیجان انگیز و جذاب خواهد بود.

به طور کلی کودکان با کشیدن نقاشی کودکانه زیبای خود با شما ارتباط برقرار می کنند و شما با دیدن نقاشی کودکانه ساده آن ها باید به خواسته هایشان پی ببرید و این امر کاملا روانشناسی است که کشیدن یک خط صاف در ذهن کودک با کشیدن یک منحنی چه فرقی دارد . مثلا کودک وقتی فردی را در کنار خود می کشد و از او می خواهید در مورد آن توضیح دهد ، می گوید این فرد در حال زدن من است و متوجه می شوید فردی در دنیای واقعی او را زده و به همین صورت او با شما ارتباط برقرار می کند.

لذا دنیایی از حرف ها و فکر ها را می توانید تنها در یک نقاشی ساده از کودکان خود بیابید. گاهی به یادگار نگه داشتن نقاشی های کودکانه برای آن ها در بزرگسالی، نوستالژی های جالبی را می سازد. این که در بزرگسالی به این فکر کنند که در کودکی خود با چه افکار و دغدغه هایی سر و کار داشتند برای آن ها بسیار خاطره انگیز و جذاب خواهد بود.





:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: