کاردستی طوطی
نوشته شده توسط : radin

 

این روز ها که خانواده ها زمان بیشتری را با کودکان خود می گذرانند بی شک دنبال سرگرمی ها و فعالیت هایی هستند که بتوانند کودک خود را در منزل مشغول کنند. زیرا ویروس کرونا باعث شده است تا کودکان از نهاد های مهد کودک و مدرسه محروم باشند و در نتیجه بسیاری از تجربه ها را کسب نکنند. کودکان در مهد کودک ها داستان ها و سرود های متفاوت مانند شنگول و منگول را می شنوند و از آن ها لذت می برند.

معمولا کودکان از سن بسیار کم به حیوانات علاقه دارند برنابراین طرح کاردستی موش می تواند برای آن ها جذاب باشد. شما با آموزش کاردستی موش به کودک خود می توانید فرزند خود را از فواید کاردستی بهره مند سازید. ویدیو کاردستی موش که در این صفحه مشاهده می کنید جزو انواع کاردستی های اوریگامی است. کاردستی اوریگامی کاردستی هایی هستند که تنها به وسیله ی کاغذ و با تا کردن کاغذ ساخته می شوند. بنابراین این نوع کاردستی ها کاردستی های بسیار کم هزینه ای هستند که می توانید فرزندان خود را با آن ها سرگرم کنید.بعضی از کاردستی ها تنها با کمک کاغذ ساخته می شوند و ازین رو بسیار کم هزینه هستند. به اینگونه کاردستی ها، کاردستی های اوریگامی می گویند.

کاردستی های اوریگامی مانند ویدیو کاردستی طوطی که در این صفحه قرار دارد، کاردستی هایی هستند که تنها به کمک کاغذ و تا کردن آن ساخته می شوند و به همین بسیار کم هزینه هستند. بنابراین شما می توانید با هزینه ی بسیار کم و از سن بسیار کم کودک خود را با خواندن شعر و داستان های کودکانه در حین ساخت کاردستی طوطی با پرندگان و انواع حیوانات آشنا کنید. کاردستی طوطی از جمله کاردستی هایی است که کودک شما را با انواع رنگ ها نیز آشنا خواهد کرد. همچنین زمانی که کودک شما ساخت کاردستی طوطی را به اتمام می رساند و آن را به شما، مربی مهد کودک یا معلم مدرسه ی خود نشان می دهد این امر باعث تقویت و افزایش اعتماد به نفس در فرزند شما می شود وهمچنین ویژگی انتقاد پذیری را در شخصیت کودک شما تقویت می کند.

 

 




:: بازدید از این مطلب : 285
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: