نوشته شده توسط : radin

در جاده، اتوبان یا خیابان روزانه تصادفات بسیاری رخ می دهد، مقصر اکثر این تصادف ها مشخص نیست اما دوربین برای ماشین این قابلیت را دارد که وقایع و تصادفات خودرو  را ثبت کند. تنها کاربرد دوربین برای خودرو درجاده یا اتوبان نیست، حتی هنگام پارک ماشین خود امکان این وجود دارد که وسیله ای دیگر به ماشین شما اصابت کرده باشد؛ اینجاست که دوربین خودرو به کمک شما می آید و می تواند پلاک آن وسیله را ضبط کند. دوربین ثبت وقایع خودرو برای هر ماشینی ضروری است و بهتر است روی هر ماشینی نصب گردد تا در صورت پیش آمدن وقایع بتوان مقصر را توسط دوربین ثبت وقایع خودرو شناخت. دوربین ثبت وقایع خودرو در صورت لرزش به طور خودکار روشن می شود و شروع به ضبط می کند.

البته دوربین ثبت وقایع خودرو کمک بزرگی هم به پلیس راهنمایی و رانندگی کرده است. دوربین پلاک خوان یکی از انواع خاص دوربین مداربسته میباشد که با توجه به کارایی ویژه ای که دارد کمی متفاوت تر و پیچیده تر از انواع دیگر دوربین دار بسته است . اکثر افراد برای کاربرد های خاص در مکان های خاص که نیاز به ثبت دقیق پلاک خودرو میباشد از دوربین مداربسته پلاک خوان استفاده میکنند، از این رو دوربین پلاک خوان کاربرد عمومی ندارد و بیشتر برای مکان هایی با ضریب امنیتی بالا در تردد خودرو از دوربین پلاک خوان استفاده میشود.

در مدل های متفاوت دوربین های مداربسته معمولا بعضی از مدل ها محبوبیت بیش تری دارند. به عنوان مثال در مبحث دوربین های مداربسته تحت شبکه مدل مینی اسپید دام v380 یکی از مدل های محبوب است. دوربین های تحت شبکه بر خلاف دوربین های توربو اچ دی که انتقال تصویر و اطلاعات با کابل اینجام می شود در دوربین های تحت شبکه این اطاعات از طریق اینترنت و شبکه منتقل می شوند.



:: بازدید از این مطلب : 292
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دوربین لامپی دارای امکانات بسیار زیادی میباشد و با توجه به امکانات قیمت  دوربین لامپی بسیار مقرون بصرفه می باشد. قیمت دوربین لامپی از سایر دوربین های مدار بسته بی سیم پایین تر میباشد و این دوربین لامپی ارزان قیمت از لحاظ قابلیت و امکانات چیزی از سایر مدل های دوربین مدار بسته بی سیمکم ندارد. اگر به دنبال دوربین لامپی ارزان هستید ، می توانید با تماس تلفنی با دوربین مارکت برای خرید دوربین مدار بسته لامپی اقدام کنید یا به مراکز فروش دوربین مدار بسته لامپی بروید که وبسایت دوربین مارکت یکی از مراکز معتبر فروش دوربین لامپی است. روش دیگری که میتوانید برای خرید دوربین لامپی اقدام کنید و راحت ترین روش خرید است نیز خرید دوربین مداربسته لامپی، از فروشگاه های اینترنتی دوربین مارکت است. برای خرید دوربین مداربسته لامپی همانطور که در قسمت های بالا گفته شد می توانید هم به صورت حضوری مراجعه فرمایید هم به صورت  تلفنی یا آنلاین خرید دوربین مدار بسته لامپی را انجام دهید.

برای متوجه شدن از بصرفه بودن  قیمت دوربین مدار بسته لامپی دوربین مارکت می توانید قیمت محصولات مختلف را باهم مقایسه نمایید یا قیمت دوربین مداربسته لامپی را در فروشگاه های اینترنتی دیگر مطالعه فرمایید. اگر به دنبال دوربین لامپی ارزان هستید، یافتن آن خیلی سخت نیست و با مقایسه قیمت ها در خرید دوربین مدار بسته لامپی به صورت اینترنتی یه راحتی دوربین لامپی ارزان را پیدا می کنید. نکته مهم در خرید دوربین لامپی که باید بدانید این است که از لحاظ اخلاقی فردی که تحت نظر شماست باید از این موضوع آگاه باشد  و این نوع دوربین با وجود اینکه اینکه به صورت مخفی قابلیت نصب دارد ولی نیازی به مجوز نصب ندارد. در بین دوربین های مداربسته و تجهیزات امنیتی، بیبی کم ها نیز از محبوبیت زیادی برخوردار هستند زیرا کاربرد آن ها نیز بسیار زیاد است. بنابراین کاربران نیز به آن علاقمند هستند. دوربین بولت شیائومی نیز یکی از محصولات محبوب از شرکت سازنده ی شیائومی است که در بین کاربران محبوبیت زیادی دارد و با توجه به کیفیت و کارایی زیادی که دارند، قیمت بسیار مناسبی دارند.



:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

قطعا مهم ترین و اولین نکته ای که هر خانواده باید آن توجه داشته باشند داشته باشد پروانه و مجوز سازمان بهزیستی است. مهد کودک بوشهر یا مهدکودک هر شهر دیگری که کودک خود را در آن ثبت نام می کنید باید از سمت سازمان بهزیستی همان شهر مجوز لازم را داشته باشد در غیر این صورت به هیچ عنوان به آن مهد کودک بوشهر اعتماد نکنید. در صورتی که مهد کودکی دارای مجوز سازمان بهزیستی باشد باید بر در ورودی آن نام مهد کودک، سال تاسیس و عبارت (تحت امتیاز و نظارت سازمان بهزیستی استان) ذکر شده باشد.

اگر در بندر عباس ساکن هستید پس حتما لیست مهد کودک های بندر عباس برای شما اهمیت زیادی دارد چرا که همان طور که می دانید قبل از فرستادن کودک خود به مهد کودک حتما باید تحقیقات و بررسی های لازم را برای انتخاب بهترین مهد کودک در بندر عباس و مناسب ترین مهد کودک بندر عباس انجام دهید. در صورتی که کودک خود را در مهد کودک خوبی ثبت نام کنید تاثیرات بسیار منفی در اخلاقیات و شخصیت کودک شما خواهد داشت. همان قدر که یک مهد کودک در بندر عباس می تواند تاثیرا تبسیار مثبتی بر روی کودک شما داشته باشد به همان اندازه می تواند تاثیرات منفی روی کودک شما بگذارد و مضر باشد بنابراین در انتخاب مهد کودک در بندر عباس یا در هر شهری که در آن ساکن هستید، نهایت دقت را به خرج دهید.

قیمت مهد کودک بیرجند به عوامل بسیار متفاوتی بستگی دارد. از جمله مواردی که در قیمت مهد کودک بیرجند تاثیر گذار است می توان به موقعیت جغرافیایی، برنامه های تفریحی، تجهیزات خانه بازی و ... اشاره کرد. بعضی از مهد کودک های بیرجند به صورت دو زبانه هستند و در آن ها زبان بین المللی انگلیسی نیز با روش غیرمستقیم به کودکان تدریس می شود. بنابراین این نوع مهد کودک بیرجند نسبت به سایر مهد کودک های بیرجند شهریه ی بیشتری دارند.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 257
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

لیست مهد کودک های گرگان یکی از بهترین راه های برای بررسی هر مهد کودک در گرگان است زیرا لیست مهد کودک های گرگان شامل تمامی اطلاعات مورد نیاز از هر مهد کودک گرگان است. مانند: آدرس، شماره تماس، امکانات، شرح فعالیت ها و... . یکی از مهم ترین وظایف هر والدینی انتخاب بهترین مهد کودک گرگان برای فرزند خود است.

طبیعتا یک مهد کودک خوب در همدان باید ویژگی های خاص مربوط به خود را داشته باشد تا از سایر مهد کودک های همدان متمایز شود و به یک مهد کودک خوب در همدان معروف شود. ملاک ها و ویژگی های زیادی باعث می شود تا یک مهد کودک خوب در همدان به بهترین مهد کودک همدان نیز تبدیل شود. بعضی از این ملاک ها و ویژگی ها اهمیت بسیار زیادی دارند و حتی اگر بهترین مهد کودک همدان را برای کودک خود انتخاب نمی کنید حتما یک مهد کودک همدان که این ویژگی های ضروری را داشته باشد برای فرزند خود انتخاب کنید.

نرخ مهد کودک های یزد و قیمت مهد کودک یزد می تواند به موارد بسیار زیادی بستگی داشته باشد و همچنین عوامل زیادی بر  روی قیمت مهد کودک یزد تاثیرگذار هستند. به عنوان مثال همان طور که راجع به مهد کودک دو زبانه یزد اشاره کردیم، دو زبانه بودن مهد کودک در یزد می تواند تاثیر مستقیم بر روی قیمت مهد کودک یزد داشته باشد و طبیعتا هزینه مهد کودک دو زبانه یزد به طور کلی از نرخ مهد کودک های یزد که تک زبانه هستند بیشتر است. مجموعه فعالیت ها، امکانات، تجهیزات و... بر روی قیمت مهد کودک یزد بسیار تاثیرگذارند. هرچقدر یک مهد کودک در یزد امکانات بیشتری را برای کودکان و والدین فراهم کرده باشد طبیعتا قیمت مهد کودک یزد نیز بیشتر خواهد بود.



:: بازدید از این مطلب : 285
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

امروزه انجام بسیاری از فعالیت روزمره ی ما وابسته به تجهیزات الکترونیکی و اینترنت است. بنابراین کامپیوتر ها، لپ تاپ ها، گوشی های همراه، مودم ها و... جز لوازم ضروری مردم امروزی هستند. مودم ها ارتباط دستگاه های ما مانند موبایل ها و کامپیوتر ها را با اینترنت و فضای مجازی برقراری می کنند. بنابراین عملکرد صحیح آن ها برای کاربران اهمیت بسیار زیادی دارد. مودم ممکن است به دلایل زیادی مانند روشن نشدن چراغ اینترنت مودم نیاز به تعمیر پیدا کند.

بنابراین بهتر است قبل از این که مودمتان دچار مشکل شود، یک مرکز تعمیر مودم مطمئن و حرفه ای را بشناسید تا در صورت نیاز مودم خود را با خیال راحت به آن ها بسپارید. یک مرکز تعمیرات حرفه ای باید به تعمیر انواع مودم ها از شرکت های سازنده ی متفاوت مسلط باشد تا بتواند احتمال بروز اشتباه در حین انجام اقدامات تعمیر را به حداقل برساند. در صورتی که مودم شما دچار مشکل شود، ارتباط تجهیزات الکترونیکی شما با دنیای اینترنت و فضای مجازی قطع خواهد شد. بنابراین بهتر است به طور مداوم از سلامت عملکرد مودم های خود مظمئن شوید. امروزه بسیاری از کودکان و نوجوانان نیز برای آموزش و تحصیل خود نیاز به اینترنت و تجهیزات الکترونیکی دارند.

بسیاری از مشاغل و کسب و کار ها در فضای مجازی و با کمک اینترنت و ابزارات الکترونیکی رونق گرفته اند. بنابراین قطعی اینترنت می تواند برای کاربران بسیار دردسر ساز باشد. یک مرکز تعمیرات حرفه ای نیز باید بتواند مودم ها را در کوتاه ترین زمان ممکن و با کم ترین هزینه تعمیر کند. دیجی بان یک مرکز تعمیر تخصصی است که با دسترسی به برترین و ماهرترین تعمیرکار ها قادر است تا هرگونه مشکل سخت افزاری یا نرم افزاری دستگاه های شما را رفع کن. برای ثبت درخواست خود به آدرس digibaan.ir مراجعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 290
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

این روز ها که خانواده ها زمان بیشتری را با کودکان خود می گذرانند بی شک دنبال سرگرمی ها و فعالیت هایی هستند که بتوانند کودک خود را در منزل مشغول کنند. زیرا ویروس کرونا باعث شده است تا کودکان از نهاد های مهد کودک و مدرسه محروم باشند و در نتیجه بسیاری از تجربه ها را کسب نکنند. کودکان در مهد کودک ها داستان ها و سرود های متفاوت مانند شنگول و منگول را می شنوند و از آن ها لذت می برند.

معمولا کودکان از سن بسیار کم به حیوانات علاقه دارند برنابراین طرح کاردستی موش می تواند برای آن ها جذاب باشد. شما با آموزش کاردستی موش به کودک خود می توانید فرزند خود را از فواید کاردستی بهره مند سازید. ویدیو کاردستی موش که در این صفحه مشاهده می کنید جزو انواع کاردستی های اوریگامی است. کاردستی اوریگامی کاردستی هایی هستند که تنها به وسیله ی کاغذ و با تا کردن کاغذ ساخته می شوند. بنابراین این نوع کاردستی ها کاردستی های بسیار کم هزینه ای هستند که می توانید فرزندان خود را با آن ها سرگرم کنید.بعضی از کاردستی ها تنها با کمک کاغذ ساخته می شوند و ازین رو بسیار کم هزینه هستند. به اینگونه کاردستی ها، کاردستی های اوریگامی می گویند.

کاردستی های اوریگامی مانند ویدیو کاردستی طوطی که در این صفحه قرار دارد، کاردستی هایی هستند که تنها به کمک کاغذ و تا کردن آن ساخته می شوند و به همین بسیار کم هزینه هستند. بنابراین شما می توانید با هزینه ی بسیار کم و از سن بسیار کم کودک خود را با خواندن شعر و داستان های کودکانه در حین ساخت کاردستی طوطی با پرندگان و انواع حیوانات آشنا کنید. کاردستی طوطی از جمله کاردستی هایی است که کودک شما را با انواع رنگ ها نیز آشنا خواهد کرد. همچنین زمانی که کودک شما ساخت کاردستی طوطی را به اتمام می رساند و آن را به شما، مربی مهد کودک یا معلم مدرسه ی خود نشان می دهد این امر باعث تقویت و افزایش اعتماد به نفس در فرزند شما می شود وهمچنین ویژگی انتقاد پذیری را در شخصیت کودک شما تقویت می کند.

 



:: بازدید از این مطلب : 313
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کاردستی یکی از محبوب ترین و جذاب ترین سرگرمی های سالم و مفید برای کودکان است و یکی از انواع محبوب آن اوریگامی است. ویدیوی کاردستی جعبه که در این صفحه قرار گرفته است نوعی کاردستی اوریگامی است زیرا تنها به کمک کاغذ و با تا کردن کاغذ ساخته می شود بنابراین کاردستی جعبه بسیار ساده و آسان و مناسب کودکان شما است. ساخت کاردستی جعبه با طرح های جذاب و آسان دیگر که کودک شما را برای ساخت کار دستی تشویق می کند.

خرس ها حیوانات مهربانی هستند و کودکان ان ها را دوست دارند. دیدن آن ها در کارتون برای کودکان زیبا است زیرا خرس ها همیشه نقش یک حیوان بامزه که دوست انسان هاست دارند و همیشه عسل می خورند. آن ها نمی توانند در خانه یک خرس داشته باشند اما می توانند کاردستی خرس را بسازند و با خود همراه کنند. ساخت کاردستی خرس، باعث می شود کودکان برای خود دوستی داشته باشند. داشتن دوست دردوران کودکی برای آنها بسیار مفید است. اینکه یک دوست خیالی یا عروسکی برای خود داشته باشند و با او صحبت کنند آن ها را از فضای مجازی دور می کند و باعث می شود حال خوبی داشته باشند.

ساخت کاردستی باعث افزایش و تقویت مهارت های حرکتی و فیزیکی کودک شما می شوند، به خصوص امروزه که اکثر کودکان به گذراندن وقت خود با کنسول های بازی و سرگرمی هایی که در آن تکنولوزی دخیل باشد و حضور در فضای مجازی علاقه ی زیادی دارند، ساخت کاردستی های جذاب و دوست داشتنی و البته آسان مانند کاردستی صندلی، می تواند کودک شما را برای ساعاتی از این فضا ها دور کند.  به دلیل ساده و راحت بودن کاردستی صندلی کودک شما از سن بسیار پایین می تواند برای ساخت کاردستی صندلی اقدام کند و در این راه از فواید ساخت کاردستی برای جسم و روح خود بهره مند شود.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

دزدگیر گپ G12 با کیفیت قطعات بالا و کارایی متفاوت توانسته تا مزیت های کلی زیر را در خود جا بیاندازد:

  • قابل کنترل کامل از طریق اپلیکیشن گوشی های اندرویدی و ios
  • قیمتی مناسب و سطح امنیت بالا
  • گارانتی 12 ماهه و خدمات پس از فروش 5 ساله

ردیاب خودروآهن ربایی

امکانات بهترین ردیاب خودروآهن ربایی بازار را تنها می توان با ردیاب پیشرفته و دزدگیر ماهواره ای خودرو مقایسه کرد. به عبارت بهتر IR180 تا دندان مجهز به انواع و اقسام تجهیزات است. جی پی اس آی آر 180 نیازی به سیم کشی و اتصال به برق خودرو ندارد و توسط 4 آهنربای مگنتی قوی به نقطه مورد نظر متصل می شود . حجم این دستگاه بسیار کوچک است و مانند ردیاب جاسوسی پس از نصب کسی از وجود آن مطلع نخواهد شد، چرا که فاقد هرگونه چراغ و صدا است.

دوربین بولت بی سیم

دوربین مداربسته بولت بیسیم بدون نیاز به سیم کشی و دستگاه ضبط تصویر این امکان را به شما میدهد که به راحتی آن را نصب نمایید و با قرار دادن مموری کارت در دوربین تصاویر را ذخیره کنید و با استفاده از اینترنت تصاویر را از هر کجای دنیا که هستید مشاهده کنید دوربین را در تمامی محور ها بچرخانید و تنظیم کنید.  دوربین بولت بیسیم دارای بدنه ای پلاستیکی سخت است ودر برابر ضربه مقاوم است لنز این دوربین 2مگاپیکسل است و تصاور را به شما به صورت عریض ارسال می شود واز کیفیت تصویر خوبی برخوردار است همانطور که در فیلم محصول مشاهده میکنید .دارای نرم افزار اختصاصی برای تمامی سیستم عامل ها از جمله اندروید و IOS و مک و ویندوز جهت نصب بر روی موبایل و تبلت اندروید و ایفون وآی پد. ویژگی دیگر این دوربین نصب راحت و اسان ان میباشد که نیاز به متخصص ندارد و شما میتوانید از طریق دفترچه راهنمای ان استفاده نمایید.

 




:: بازدید از این مطلب : 304
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

در مواقع بسیاری هنگام سرقت ماشین یا تعقیب خودرو ها اگر ردیاب خودرو در ماشین نصب شده باشد به راحتی می توان آن را جستوجو و پیدا کرد؛ در واقع به نوعی امنیت خودرو تامین می گردد. ردیاب ها علاوه بر خودرو برای اشیاء و مکان های دیگر هم مورد استفاده قرار می گیرد. ردیاب خودرو توسط جی پی اس مورد پوشش قرار می گیرد.  gps خودرو یا ردیاب خودرو توسط ارتش ایالت متحده آمریکا برای جستوجوی خودروها در جنگ تولید شده است. بسیاری از افراد در دنیا هنوز از فایده این سیستم برای زندگی و امنیتی که خرید جی پی اس ماشین به خودروی آن ها می دهد خبر ندارند و به دلیل بالا بودن قیمتgps خودرو و شناختی که در رابطه با آن ندارند ، اهمیتی به این موضوع نمی دهند.

برای خرید ردیاب ماشین ابتدا باید بدانید برای چه کاری آن را می خواهید؟ و اینکه هدف شما از خرید جی پی اس ماشین یا خرید  gps خودروچیست؟ بودجه لازم را دارید ؟ و از قیمت جی پی اس ماشین مطلع هستید؟ در واقع ابتدا باید نیاز خود از ردیاب خودرو یا جی پی اس ماشین را بدانید تا بتوانید مناسب ترین مورد را برای خود انتخاب کنید.

از بحث خودرو که عبور کنیم یکی از پرکاربرد ترین دوربین های مداربسته، دوربین مدار بسته خورشیدی است. این دوربین برای نصب و استفاده در انواع محیط ها از قبیل کارگاه ، کارخانه ، باغ ، ویلا ، کوه ، دشت، مزرعه و ... مناسب میباشد همچنین این دوربین مدار بسته خورشیدی دارای سنسور مادون قرمز جهت ضبط تصاویر در شب میباشد و از این رو در دسته دوربین های مداربسته دید در شب قرار میگیرد. برای خرید هر نوع دوربین مداربسته و تجهیزات امنیتی می توانید به سایت دوربین مارکت مراجعه کنید. این مجموعه تمامی محصولات خود را با گارانتی شرکتی به شما ارائه می دهد.



:: بازدید از این مطلب : 273
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

پک دوربین مداربسته داهوا

خرید سیستم های دوربین مداربسته بصورت پک و پکیج دوربین داهوابه صرفه تر است . فروشگاه های اینترنتی انواع پک دوربین داهوا را با تخفیف بیشتر و به صرفه تر و با قیمت کمتر بصورت پک بفروش می رسانند . برای خرید پک دوربین مداربسته داهوا باید دقت کنید که به چه دوربینی با چه کیفیتی نیاز دارید . توضیحات سازنده پک را مطالعه کنید تا متوجه شوید این پک برای چه مکانهایی گرد آوری شده .به گارانتی و خدمات قطعات اصلی پک داهوا مانند دوربین , دستکاه و هارد قبل ار خرید دفت کنید .

دزدگیر فورنت B500

دزدگیر فورنت B500 ، جدیدترین محصول شرکت 4Net می باشد. دارای قیمتی رقابتی و بسیار مقرون به صرفه از نظر اقتصادی می باشد. این دستگاه بر خلاف دیگر مدل های این شرکت کاملا انعتاف پذیر می باشد. به صورت هم زمان قابلیت پشنیبانی از خط تلفن شهری و سیمکارت را دارا می باشد. و به نسبت قیمت دزدگیر اماکن سیم کارتی و تلفن کننده با سری سیم کارتی بسیار اندک می باشد . این سری از دزدگیر اماکن مناسب برای هر مکانی می باشد. و جزء کامل ترین دزدگیر های اماکن موجود در بازار است.

ردیاب خودرو دیاگی

ردیاب خودرو دیاگی با داشتن تکنولوژی GPS و LBS مکان‌یابی را حتی در مناطقی که فاقد پوشش و آنتن‌دهی مناسبی هستند به خوبی انجام می‌دهد. در این موقعیت‌یاب از سنسوری استفاده شده است که در صورت خارج کردن ردیاب از مدار به سرعت پیامک هشداری برای مالک ارسال می‌شود. پس از تکمیل فرایند خرید و ثبت اطلاعات یک پنل ردیابی در اختیار مالک قرار می‌گیرد. با استفاده از پنل اختصاصی ردیاب دیاگ خودرو IR90 همیشه می‌توانید از موقعیت جغرافیایی و مسیرهای طی شده خودرو مطلع باشید.



:: بازدید از این مطلب : 277
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آبان 1400 | نظرات ()