نوشته شده توسط : radin

نقاشی ماشین پلیس می تواند طرحی بسیار آموزنده برای فرزندان شما باشد. شما می توانید با آموزش نقاشی ماشین پلیس به کودکان آن ها را با بازی و سرگرمی جذابی مانند نقاشی کشیدن، با شغل پلیس آشنا کنید. می توانید زمانی که کودکتان در حال کشیدن نقاشی ماشین پلیس است، به خواندن شعر های درمورد پلیس یا روایت داستان ها و قصه های مربوط به این شغل بپردازید تا فرزندتان بیشتر با این شغل اشنا شود.

از طرفی دیگر نقاشی ماشین پلیس می تواند طرحی جذاب برای  بچه ها به خصوص پسربچه ها باشد زیرا که اکثر مواقع شغل پلیس و پلیس بازی برای کودکان بسیار هیجان انگیز و جذاب است بنابراین تمایل آن ها به کشیدن نقاشی ماشین پلیس می تواند بیشتر از سایر طرح های کودکانه باشد. اگر طرحی جذاب و مطابق سلایق کودک خود برای او انتخاب کنید می توانید علاقه ی غریزی کودکان به نقاشی کشیدن را افزایش دهید. همچنین می توانید خودتان نیز به کشیدن نقاشی ماشین پلیس با کودک خود بپردازید زیرا اکثر بچه ها به انجام فعالیت ها و کار ها و بازی های گروهی بیش تر از انجام بازی ها و سرگرمی های فردی علاقه نشان می دهند.

اکثر کودکان از سن بسیار کم از کشیدن نقاشی کودکانه لذت می برند. در این صفحه ویدیوی آموزشی نقاشی آشپز را مشاهده می کنید که می توانید با پخش کردن این ویدیو برای کودکانتان علاوه بر آموزش نقاشی آشپز آن ها را به بیشتر نقاشی کشیدن تشویق کنید. یکی از راه های آموزش به کودکان که روز به روز بر بازدهی آن افزوده می شود، آموزش غیر مستقیم است. اگر طرح کودکانه جذابی مانند طرح نقاشی آشپز را انتخاب کنید و کودک شما به طرح انتخابی شما جذب شود با اشتیاق بیشتری شروع به کشیدن نقاشی آشپز می کند. از مزیت های مهم این سرگرمی برای کودکان ، بر اساس این مقاله وولک می توان به کشف استعداد کودک شما اشاره کرد.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

نقاشی کردن یکی از سرگرمی های لذت بخش و در حین حال آموزشی و بسیار مفید برای کودکان شما است. کودکان معمولا از یک سالگی به بعد شروع به کشیدن نقاشی کودکانه می کنند. کودکان شما با کمک گرفتن از تخیلات خود یا از روی عکس نقاشی، شروع به کشیدن نقاشی می کنند. تعداد زیادی عکس نقاشی ساده و طرح ساده نقاشی و یا فیلم نقاشی در اینترنت و فضای مجازی وجود دارد که می توانید با استفاده از آن ها کودک خود را به کشیدن نقاشی تشویق کنید؛ زیرا اکثر کودکان از این که از روی عکس نقاشی کودکانه و عکس نقاشی ساده، نقاشی کنند بسیار لذت می برند. همچنین کودک شما می تواند از سنین بسیار کم با استفاده از تعدادی طرح نقاشی رنگی و طرح  نقاشی کودکانه با رنگ ها آشنا شود و این الگو ها به تکامل این استعداد در کودکان شما کمک می کند.

 

در اوایل یادگیری ساخت کاردستی با کاغذ یا وسایل دیگر، توسط فرزندتان ، لازم است شما نیز همراه او باشید و ابتدا خودتان انواع کاردستی برای کودکان را به او یاد بدهید . مثلا قیچی که برای کودکان خطرناک است و چگونگی کار با آن را نمی دانند ، بهتر است شما در دست بگیرید تا کودک با دیدن ، کار با آن را بیاموزد . این نکته را هم بدانید که بهتر است دسترسی کودک را بیشتر کنید و در هنگام بازی یا انجام کار های هنری که می دانید ریخت و پاش زیادی دارد به او امرو نهی نکنید و از ابتدا مکانی مشخص را برای بازی کودک در نظر بگیرید تا او بداند برای ساخت کاردستی خلاقانه خود از جای مشخص شده فراتر نرود . از کودک خود انتظار انجام کار بزرگی نداشته باشید با توجه به سن او با او رفتار کنید و به او سخت نگیرید که این چه کاردستی ساده ای است؟ یا چرا از این رنگ استفاده کردی ؟ یا چرا انقدر کاغذ مصرف کردی ؟ یک کاردستی ساده و آسون که این همه ریخت و پاش نداره؟ پس بگذارید کودکتان با خیال راحت و اعتماد به نفس بالا کاردستی خلاقانه جدید بسازد و خود را با آن سرگرم کند . حتی می توانید فیلم درست کردن کاردستی جدید را برای او در فضای مجازی بیابید تا از روی آن بسازد و با دیدن فیلم کاردستی با کاغذ که برای او جالب است را خودش از ابتدا تا انتها این کار انجام دهد . نکته مهم دیگر این است که لازم نیست ابزار گران قیمت برای کودک خود تهیه کنید بهتر است با وسایل یا دورریز هایی که در خانه دارید به او ساخت یک کاردستی جالب را بیاموزید .سایت وولک برای ایده یک پیشنهاد عالی است.



:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

در اوایل یادگیری ساختکاردستیباکاغذ یا وسایل دیگر، توسط فرزندتان ، لازم است شما نیز همراه او باشید و ابتدا خودتان انواع کاردستی برای کودکان را به او یاد بدهید . مثلا قیچی که برای کودکان خطرناک است و چگونگی کار با آن را نمی دانند ، بهتر است شما در دست بگیرید تا کودک با دیدن ، کار با آن را بیاموزد . این نکته را هم بدانید که بهتر است دسترسی کودک را بیشتر کنید و در هنگام بازی یا انجام کار های هنری که می دانید ریخت و پاش زیادی دارد به او امرو نهی نکنید و از ابتدا مکانی مشخص را برای بازی کودک در نظر بگیرید تا او بداند برای ساخت کاردستیخلاقانه خود از جای مشخص شده فراتر نرود . از کودک خود انتظار انجام کار بزرگی نداشته باشید با توجه به سن او با او رفتار کنید و به او سخت نگیرید که این چه کاردستی ساده ای است؟ یا چرا از این رنگ استفاده کردی ؟ یا چرا انقدر کاغذ مصرف کردی ؟ یک کاردستی ساده و آسون که این همه ریخت و پاش نداره؟ پس بگذارید کودکتان با خیال راحت و اعتماد به نفس بالا کاردستی خلاقانه جدید بسازد و خود را با آن سرگرم کند . حتی می توانید آموزش کاردستی جدید را برای او در فضای مجازی بیابید تا از روی آن بسازد و با دیدن فیلمکاردستیباکاغذ که برای او جالب است را خودش از ابتدا تا انتها این کار انجام دهد . نکته مهم دیگر این است که لازم نیست ابزار گران قیمت برای کودک خود تهیه کنید بهتر است با وسایل یا دورریز هایی که در خانه دارید به او ساخت یک کاردستی جالب را بیاموزید .

نقاشی کردن یکی از سرگرمی های لذت بخش و در حین حال آموزشی و بسیار مفید برای کودکان شما است. کودکان معمولا از یک سالگی به بعد شروع به کشیدن نقاشی کودکانه می کنند. کودکان شما با کمک گرفتن از تخیلات خود یا از روی عکس نقاشی، شروع به کشیدن نقاشی می کنند. تعداد زیادی عکس نقاشیساده و طرح ساده نقاشی و یا فیلم نقاشی در اینترنت و فضای مجازی وجود دارد که می توانید با استفاده از آن ها کودک خود را به کشیدن نقاشی تشویق کنید. به عنوان مثال در سایت وولک نمونه های ویدیویی نقاشی بسیار خوبی وجود دارد. زیرا اکثر کودکان از این که از روی عکس نقاشی کودکانه و عکس نقاشی ساده، نقاشی کنند بسیار لذت می برند. همچنین کودک شما می تواند از سنین بسیار کم با استفاده از تعدادی طرح نقاشی رنگی و طرحنقاشیکودکانه با رنگ ها آشنا شود و این الگو ها به تکامل این استعداد در کودکان شما کمک می کند.



:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

کودکان از سن بسیار کم شروع به در دست گرفتن مداد و رنگی و قلم می کند و معمولا کنترلی بر روی آن ندارند اما سعی می کنند طرح ذهنی خود را ترسیم کنند. زمانی که کودک شروع به کشیدن نقاشی آناناس می کند در واقع اول طرح نهایی را در ذهن خود تجسم می کند. شما با پخش کردن ویدیوی بارگزاری شده در این صفحه از سایت وولک که نقاشی آناناس را به صورت کاملا ساده به کودکان آموزش می دهند می توانید به هماهنگی بیشتر ذهن و دست های کودک خود کمک کنید.

زمانی که کودک از سن بسیار کم مداد خود را بر روی کاغذ می کند در واقع در حال تلاش است تا ذهن و دست ها و چشم های خود را بایکدیگر هماهنگ کند و این امر باعث رشد جسمی بهتر و تقویت مهارت های حرکتی فرزند شما خواهد شد. همچنین بهتر است بدانید که تصورکردن طرح نهایی نقاشی آناناس باعث به چالش کشیدن خلاقیت کودک می شود و همچنین ویژگی خیال پردازی را در او تقویت می کند. زمانی که کودک نقاشی آناناس خود را به پایان می رساند اعتماد به نفس که یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی است در کودک تقویت می شود.

پدر و مادر ها می توانند برای افزایش تمایل و اشتیاق کودکان به نقاشی کشیدن آن ها را با ترفند هایی به نقاشی کشیدن تشویق کنند. انتخاب یک طرح جذاب متناسب با سلایق و علایق کودکان و طرحی که با روحیات آن ها سازگاری داشته باشد انتخاب کنند تا بتوانند فرزندان خود را به نقاشی کشیدن تشویق کنند. به عنوان مثال طرح نقاشی پونی می تواند طرحی جذاب برای کودکان باشد چرا که پونی یکی از کارکتر های انیمیشنی موردعلاقه ی کودکان است. بنابراین فرزند شما با دیدن طرح نقاشی پونی هیجان زده خواهد شد.

زمانی که کودک شما شروع به کشیدن نقاشی پونی می کند، باید الگو ها و طرح ها و رنگ های متفاوت را با یکدیگر ترکیب کنند و در این راه قدرت تصمیم گیری در کودک شما تقویت می شود. همچنین زمانی که کودکتان نقاشی پونی خود را به پایان رساند یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی یعنی اعتماد به نفس در او تقویت می شود و همانطور که میدانید کمبود اعتماد به نفس باعث بروز اختلالات بسیاری در شخصیت افراد می شود و شخصیت افراد نیز در کودکی شکل می گیرد. بنابراین با آموزش نقاشی پونی به کودکان خود آن ها را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید و بسیاری از ویژگی های مثبت را در شخصیت آن ها تقویت کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

برای این که علاقه و تمایل کودکان را به نقاشی کشیدن افزایش دهید در مرحله ی اول باید طرح و ایده ی جذابی که با علایق و سلایق کودکتان همخوانی داشته باشد و به روحیات او نزدیک باشد انتخاب کنید. به عهنوان مثال کشیدن نقاشی کفشدوزک برای کودکانی که به حیوانات علاقمند هستند و رابطه ی خوبی با آن ها دارند می تواند طرحی جذاب و هیجان انگیز باشد. همچنین کشیدن نقاشی کفشدوزک یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری که کودکان به آن مشغول شوند در مسیر رشد شخصیتی، ذهنی، روانی و جسمی آن ها بسیار تاثیر گذار است.

زمانی که کودک قلم خود را در دست می گیرد تا طرح نقاشی کفشدوزک خود را ترسیم کند، در واقع درحال ورزش کردن و تقویت کردن عضلات دست خود است. این امر به رشد جسمی او کمک می کند. همچنین زمانی که کودک نقاشی کفشدوزک خود را به پایان می رساند در واقع فعالیتی را به پایان رسانده است و این امر باعث افزایش اعتماد به نفس در شخصیت او می شود. اعتماد به نفس یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی است که باید از سن بسیار کم به آن توجه شود در غیر این صورت در بزرگسالی اختلالات متفاوتی در شخصیت فرد بروز می کند. با آموزش نقاشی کفشدوزک به کودکان خود، ان ها را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید.

همچنین کودک هنگامی که شروع به کشیدن نقاشی بل یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری می کند درواقع در حال ورزش کردن و تقویت عضلات دست خود است و این امر به رشد جسمی او کمک می کند. همچنین کشیدن نقاشی بل فواید بسیار زیادی برای رشد شخصیتی و ذهنی او دارد؛ زیرا بسیاری از ویژگی های مثبت شخصیتی را در او تقویت می کند. به عنوان مثال زمانی که کودک شروع به کشیدن نقاشی می کند باید طرح نهایی نقاشی بل را در ذهن خود تصور کند و این کار باعث تقویت و افزایش قدرت خیال پردازی در او می شود و همان طور که می دانید قدرت خیال پردازی قوی یکی از مهم ترین ویژگی های کودکان باهوش است. با آموزش نقاشی های سایت وولک به کودک خود او را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

آموزش کاردستی راحت را می توانید با دیدن و دانلود فیلم آموزش کاردستی ساده و راحت یاد بگیرید و به فرزندان کوچکتان در خانه آموزش دهید و یا با قرار دادن فیلم کاردستی ساده و آسان در اختیار کودک بگذارید خودش آن را بیاموزد. همچنین برای راحتی شما علاوه بر اینکه کانال های آموزش کاردستی خلاقانه بسیاری در تلوزیون وجود دارد در فضای مجازی نیز می توانید با دانلود فیلم کاردستی کودکانه کار را برای خود راحت تر کنید و همیشه فیلم کاردستی را در اختیار داشته باشید .

نقش والدین در درست کردن کاردستی

در اوایل یادگیری ساخت کاردستی با کاغذ یا وسایل دیگر، توسط فرزندتان ، لازم است شما نیز همراه او باشید و ابتدا خودتان انواع کاردستی برای کودکان را به او یاد بدهید . مثلا قیچی که برای کودکان خطرناک است و چگونگی کار با آن را نمی دانند ، بهتر است شما در دست بگیرید تا کودک با دیدن ، کار با آن را بیاموزد . این نکته را هم بدانید که بهتر است دسترسی کودک را بیشتر کنید و در هنگام بازی یا انجام کار های هنری که می دانید ریخت و پاش زیادی دارد به او امرو نهی نکنید و از ابتدا مکانی مشخص را برای بازی کودک در نظر بگیرید تا او بداند برای ساخت کاردستی خلاقانه خود از جای مشخص شده فراتر نرود .

تمرکز بیشتر با فیلم نقاشی کودکانه

کودکان با تمرکز بر خطوط و کشیدن نقاشی کودکانه ساده و آسان علاوه بر کشیدن نقاشی های زیبا،  جدید و قشنگ ، برای آینده و ورود به مدرسه و تمرکز بر خواندن و نوشتن نیز تمرین می کنند . تمرکز بیشتر روی نقاشی کودکانه زیبا به بلوغ بهتر فرزند شما نیز کمک می کند زیرا کشیدن یک نقاشی کودکانه ساده و رسیدن به نتیجه در آن باعث رشد فکری او می گردد .
دقت به اتفاقاتی که در فیلم نقاشی کودکانه می افتد و تلاش برای اجرای آن ها روی کاغذ، تمرکز ذهنی کودکان را به طور قابل توجهی تقویت می کند.

نقاشی آسان و هماهنگی اعضای بدن کودکان

نقاشی کودکانه ساده و آسان باعث می شود فرزند شما علاوه بر مهارت های تمرکزی و حل مسائل ، بتواند به راحتی چشم و دست خود را باهم همراه کنند و با دیدن یک تصویر به ذهن خود دستور دهند تا آن نقاشی ساده و آسان را با دست بکشد .در این مورد آموزش نقاشی کودکانه به بچه ها از طریق فیلم ها و ویدیوهای آموزشی نیز تاثیر زیادی دارد؛ چراکه از این طریق کودک می تواند ترتیب مراحل نقاشی کودکانه را نیز از طریق ویدیو دنبال کند و تمرینی برای هماهنگی اعضای بدن خود داشته باشد.

برای خواندن بیشتر در خصوص فواید نقاشی به آدرس https://www.voolak.com/  سری بزنید.



:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

کودکان با نقاشی کردن ، احساسات و تخیلات خود را تخلیه می کنند. کودکان تقریبا از سن یک سالگی نقاشی کودکانه ساده می کشند و همان نقاشی های ساده برای کودکان موجب برقراری ارتباط می شود . درواقع آن ها در این سن، درکی که از اطراف و اجسام آن دارند را می کشند و همان نقاشی کودکانه ساده و آسان که از نظر ما خط خطی است ، بخش مهمی از فرایند رشد ذهنی و ادراکی اوست . به طور کلی کودکان از کشیدن نقاشی جدید کودکانه در هر جایی ، روی کاغذ ، روی بدن خود ، روی دیوار و … لذت بسیاری می برند و به نوعی با این کار ارتباطات برقرار می کنند .نشان دادن یا کشیدن نقاشی زیبا برای کودکان، آن ها را ترغیب به امتحان و تجربه این فعالیت پرخلاقیت می کند. اگرچه ممکن است طرح نقاشی کودکانه برای شما آسان یا بی معنی به نظر بیاید، اما همین نقاشی ساده، نشانه های بزرگی است از آن چه در ذهن کودک می گذرد و درکی که او از اطراف دارد. در ادامه این مقاله به صورت مفصل با شما در رابطه با تاثیرات متعدد نقاشی کودکانه صحبت خواهیم کرد. همراه ما باشید!

یکی از سرگرمی های کودکان ساخت کاردستی است . آنان تقریبا از دوسالگی با ابزار مختلف مثل کاغذ ، مقوا ، چسب و قیچی شروع به ساخت کاردستی زیبا می کنند . گاهی این کاردستی جدید را از فیلم آموزش کاردستی یاد می گیرند و گاهی از خلاقیت خود برای ساخت کاردستی آسان در خانه بهره می گیرند و درست کردن کاردستی برای آنان لذت بسیاری دارد و به نوعی با ساخت کاردستی ، خود را به دیگران ثابت می کنند و در ذهن خود می گویند من هم می توانم . کودکان برای داشتن سرگرمی نیز به سراغ کاغذ و قیچی می روند و بریدن کاغذ یا دادن شکل به آن برای کودکان جذابیت بسیاری به همراه دارد. بعضی وقت ها در مهدکودک یا مدرسه از آن ها کاردستی های مختلفی خواسته می شود و شما برای کمک به ساخت کاردستی با کاغذ برای کودکان نیاز به آموزش کاردستی دارید. این آموزش ها را به صورت ویدیویی و ساده میتوانید در سایت وولک ببنید. ساخت کاردستی جدید ، استفاده از ابزار را به کودکان می آموزد و کودک با خلاقیت خود و با سرهم کردن وسایل مختلف کاردستی بسازد. یک کاردستی ساده برای کودکان و آسان ، مانند اریگامی که تنها با تا کردن کاغذ انجام می شود برای کودکانی که به تازگی می خواهند درست کردن کاردستی با کاغذ ها را آغاز کنند مناسب است .



:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

رشد جسمی

ساخت انواع کاردستی به رشد عضلانی کودک و کنترل آن کمک می کند . همچنین با درست کردن کاردستی زیبا می تواند بین حواس پنجگانه خود ارتباط برقرار کند .

رشد رفتاری

با خلق و ساخت کاردستی کودکانه، فرزند شما دیگر بیکار نیست و برای خود سرگرمی دارد پس در نتیجه شاداب می ماند و همین باعث رفتار خوب در کودک می گردد .

رشد اجتماعی

کودک طی آموزش کاردستی فیلم ساخت کاردستی کودکانه و راحت خود باید با دیگران ارتباط داشته باشد تا بتواند مشکلاتش را در درست کردن کاردستی حل کند. پس از اینکه کاردستی زیبا ی او کاکل شد باید آن را به دیگران نشان دهد و واکنش آن ها را ببیند و همه این کار ها و ساخت کاردستی ساده و آسان موجب برقراری ارتباط اجتماعی در کودک می شود .

رشد خلاقیت

کاردستی خلاقانه جدید که فرزند شما با استفاده از آموزش ها و یا فیلم کاردستی می سازد نشان از رشد او دارد و شما باید او را در این راه همراهی و تشویق کنید تا کاردستی ساده کودکانه او به یک کاردستی خلاقانه تبدیل شود .

 

دو نمونه از اثرات نقاشی بر کودک:

پرورش تخیل بچه ها با نقاشی قشنگ

هیچگاه کودک خود را وادار نکنید تا در چارچوب شما نقاشی های جدید بکشد زیرا کودک با کشیدن نقاشی جدید کودکانه خود ، در واقع تخیلاتش را پرورش داده و با نقاشی کودکانه ساده و آسان خود فضایی بای رشد ذهنی خود مهیا کرده است .
نشان دادن فیلم نقاشی کودکانه در این زمینه به کودکان، به گونه ای متنوع که به آن ها ایده های خلاقانه نیز برای کشیدن نقاشی آسان القاء کند، می تواند موثر و مفید واقع شود.

توانایی در خلاقیت با دیدن عکس نقاشی کودکانه

کودک با کشیدن طرح نقاشی های جدید خلاقیت خود را شکوفا می کند . کودک با کشیدن نقاشی جدید قشنگ ، احساسات خود را به شما بیان می کند . در واقع والدین با دیدن نقاشی کودکانه زیبا و ساده می توانند از احساسات و افکار کودک خود با خبر شوند و حتی یا آموزش نقاشی به پرورش آن کمک کنند.

برای خواندن موارد بیشتر به آدرس https://www.voolak.com/ مراجعه فرمایید.

 



:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

تا کردن ، قیچی کردن ، وصل کردن و … همه و همه در راستای ساخت کاردستی ساده و راحت است و این هدفمند بودن را به کودک القا می کند در نتیجه ساخت کاردستی ها موجب رشد عقلانی می شود .

 

برای کودکان سرگرمی های متعددی وجود دارند که می توانند خلاقیت و نبوغ را در آن ها پرورش داده و منجر به کشف استعداد شوند. نقاشی ساده کودکانه، گوش دادن به شعر و آهنگ های متنوع و آموزنده برای کودکان، و قصه های متنوع، همگی می توانند به والدین در این مسیر کمک کنند. وولک تمامی این سرگرمی ها را برای شما عزیزان فراهم آورده است. به راحتی با رفتن به قسمت های مختلف وولک، می توانید کودکان خود را تا ساعت ها سرگرم و استعداد های آن ها را کشف کنید!

اطلاعات در مورد سلامت روانی کودک شما

بسیاری از کارشناسان و روانشناسان معتقدند که زمانی که کودک شما از روی عکس نقاشی ساده یا طرح ساده نقاشی یا یک کاردستی شروع به کشیدن نقاشی کودکانه زیبا می کنند، می توان اطلاعات زیادی درباره ی سلامت روانی و ویژگی های شخصیتی کودک شما به دست آورد و معتقدند نقاشی کشیدن کودکان به خصوص از روی طرح ساده برای نقاشی احساسات و خلاقیت کودکان شما را تقویت می کند.

شکوفایی استعداد های کودک در گرو نقاشی های کودکانه
نقاشی کشیدن کودکان شما از عکس نقاشی ساده و زیبا یا از تخیلات و تصویرسازی های ذهن خود کودکان شما باعث شکوفایی های استعداد فرزند شما می شود.

سایت مناسب برای کودکان ، در مقایسه با سایت بزرگسالان کاملا متفاوت است بر خلاف افراد بزرگسال ، کودکان به دنبال اطلاعات در یک سایت نیستند  معمولا کودکان به دنبال تفریح ​​و یادگیری هستند از جمله می توان به تعامل ، سرگرمی و آموزش  مانند بازی ، فیلم ، معما ، داستان و یا رنگ آمیزی اشاره نمود چگونه می توانید برای کودکان که دائماً به دنبال سرگرمی و رضایت فوری از آن هستند ،  سایت مناسب آنها را پیداکنید؟ عملکرد ظریف و پالت رنگی محدود را در یک سایت فراموش کنید  اکنون زمان بزرگ شدن ، روشن تر شدن و جسورانه تر شدن است معمولا کودکان به سایت هایی که دارای اسباب بازی یا بازی های مختلف هستند بیشتر روی می آورند زیرا اینگونه سایت ها می تواند توجه آنها را به خود جلب کرده و آنها را در این سایت کودک به مدت طولانی نگه دارد .سایت وولک به نظر میرسد همه این موراد را رعایت کرده و سایت مناسبی برای کودکان میباشد.



:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

نقاشی آب نبات می تواند طرحی دوست داشتنی برای کودکانی که عاشق دسر ها و شیرینی جات هستند باشد. همچنین زمانی که کودک در حال ترسیم نقاشی آب نبات است باید طرح ها، الگو ها، رنگ ها و… را انتخاب و با یکدیگر ترکیب کند. این کار باعث می شود تا قدرت تصمیم گیری در کودک شما افزایش یابد. همچنین زمانی که کودک نقاشی آب نبات خود را به پایان می رساند این امر نیز به خودی خود باعث افزایش و تقویت مهم ترین ویژگی شخصیتی یعنی اعتماد به نفس در او می شود. اگر کودک در دوران کودکی اعتماد به نفس کافی نداشته باشد در بزرگسالی نیز اعتماد به نفس کافی نخواهد داشت و این امر باعث بروز اختلالات متفاوتی در شخصیت او می شود. معمولا کودکان عاشق شیرینی جات، انواع دسر ها و غذا های شیرین هستند. می توانید از این علاقه ی آن ها در جهت انتخاب یک طرح مناسب استفاده کنید. زیرا هر چقدر که طرحی انتخابی شما به علاقه ی کودکتان نزدیک تر باشد او بیش تر به کشیدن آن طرح علاقه نشان می دهد.

با این ترفند اطلاعات بهتر در خاطر کودک شما می ماند. همچنین از فوایدی که کشیدن نقاشی موز یا هر نقاشی کودکانه ی دیگری برای رشد شخصیتی کودکان دارد می توان به تقویت و افزایش یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی یعنی اعتماد به نفس اشاره کرد. به عنوان مثال زمانی که کودک شما نقاشی موز خود را به پایان می رساند در واقع فعالیتی را به پایان رسانده است و هنر خود را به اطرافیان خود نشان می دهد، بزرگتر ها با تعریف و تحسین از نقاشی موز او باعث افزایش اعتماد به نفس در کودک می شوند.

همچنین حتی اگر اطرافیان از نقاشی موز کودک انتقاد کنند نیز روحیه ی انتقاد پذیری در شخصیت کودک تقویت می شود. همچنین کشیدن نقاشی موز به رشد جسمی کودک شما نیز کمک می کند چرا که کودک زمانی که در حال کشیدن نقاشی موز است در واقع درحال ورزش و تقویت عضلات دستان خود است. بنابراین با آموزش نقاشی موز به رشد بهتر کودک خود کمک کنید!

آموزش تمامی این نقاشی ها را می توانید به همراه کلی کاردستی و شعر و آهنگ های کودکانه و سرگرمی های متعدد در وولک دنبال کنید.



:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

از زمان های گذشته کودکان همواره به طور غریزی به نقاشی کشیدن علاقه داشتند. اگر طرح نقاشی برای آن ها جذاب باشد این تمایل و اشتیاق در آن ها بیشتر نیز می شوند. بنابراین با استفاده از طرح های نقاشی کودکانه ی جذاب، فرزند خود را به کشیدن نقاشی های بیشتر ترغیب کنید. همچنین می توانید با استفاده از آموزش نقاشی زمستان به کودکان خود از سن بسیار کم فصل ها و ویژگی های آن ها را بیاموزید.

به عنوان مثال می توانید هنگامی که فرزندتان در حال ترسیم طرح نقاشی زمستان است، به همراه او به خواندن قصه ها یا شعر های مربوط به فصل زمستان بپردازید و از این راه اطلاعات عمومی کودک خود را افزایش دهید. همچنین کودک شما برای کشیدن نقاشی زمستان نیاز به ترکیب و انتخاب طرح ها و رنگ های مورد نیاز خود است. بنابراین در مسیر کشیدن نقاشی زمستان قدرت تصمیم گیری در شخصیت کودک شما تقویت می شود. شخصیت افراد در کودکی شکل می گیرد بنابراین باید تا حد الامکان کودکان از سن کم به ویژگی های مثبت شخصیت خود اضافه کنند. از دیگر فواید کشیدن نقاشی زمستان یا هر طرح نقاشی دیگری می توان به تقویت اعتماد به نفس اشاره کرد.

نقاشی یکی از سرگرمی های محبوب در بین کودکان است. با این که از گذشته تا به امروز سبک زندگی و در نتیجه نوع بازی های کودکان نیز تغییر کرده است اما با گذشت زمان هنوز هم کودکان علاقه ی زیادی به سرگرمی و هنر قدیمی یعنی نقاشی کشیدن دارند. بنابراین پدر و مادر می توانند از علاقه ی کودکان به نقاشی کشیدن استفاده کنند و ساعاتی آن ها را از بازی های دیجیتال و کنسول های بازی دور کنند. در سایت وولک نمونه های زیادی از نقاشی وجود دارد.

به عنوان مثال پسر بچه ها به بازی فوتبال علاقمند هستند و امروزه یکی از بازی های محبوب در بین پسر بچه ها که با کنسول های بازی انجام می شود بازی فوتبال است. پدر و مادر ها برای این که کودکان را به سرگرمی های سالم تر و مفید تر مانند نقاشی کشیدن ترغیب کنند، در ابتدا باید طرحی جذاب و هیجان انگیز که مطابق سلایق و علایق کودک باشد انتخاب کنید. بنابراین طرح نقاشی زمین فوتبال می تواند طرحی جذاب برای کودکی که به بازی فوتبال علاقه دارد، باشد.



:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

شما می توانید ایده نقاشی آسونبه کودکان خود بدهید؛ در حالی که با کشیدن نقاشی ایده های جدید و خلاقی به ذهن کودک شما می شود چرا که این کار باعث افزایش قدرت تخیل کودک شما می شود. از هر قسمت از نقاشی کودکان می توانید اطلاعاتی را به دست آورید؛ به عنوان مثال اگر کودک شما از روی عکس، عکس نقاشی ساده، نقاشی نکشیده باشید و نقاشی او برگرفته از تصویرسازی و تخیلات ذهنی کودک شما باشد، می توانید اطلاعاتی از نقاشی کودکان خود به دست آورید. کودکان در ابتدا که شروع به کشیدن نقاشی کردن می کنند در واقع برگه را فقط خط خطی می کنند و این خط خطی کردن برای کودکان بسیار لذت بخش است و باعث تخلیه انرژی کودک می شود. پس از دو سالگی کودکان سعی می کنند تا خطوط و نقش های معنی دار رسم کنند، بنابراین در دوسالگی شروع به کشیدن خطوط دایره ای یا زاویه دار می کنند. وقتی فرزند شما به سن دو و نیم سالگی می رسد به علت این که عضلات او ورزیده تر شده است و به ثبات بیشتری رسیده است در حین کشیدن نقاشی از روی عکس نقاشی کودکانه یا از تصویرسازی ذهنی خود، تلاش می کنند تا خطوط از محدوده ی مورد نظر بیرون نرود. در سن بین دو و سه سالگی کودک شما سعی می کند تا اشکال متفاوتی بسازد و بیشتر به تصویرسازی ذهنی روی می آورد تا کشیدن نقاشی از روی طرح نقاشی کودکانه. همچنین با استفاده از طرح نقاشی رنگی که در وولک وجود دارد می تواند در سن کم با رنگ ها آشنایی بیشتری پیدا کنند.

در اوایل یادگیری ساخت کاردستی با کاغذ یا وسایل دیگر، توسط فرزندتان ، لازم است شما نیز همراه او باشید و ابتدا خودتان انواع کاردستی برای کودکان را به او یاد بدهید . مثلا قیچی که برای کودکان خطرناک است و چگونگی کار با آن را نمی دانند ، بهتر است شما در دست بگیرید تا کودک با دیدن ، کار با آن را بیاموزد . این نکته را هم بدانید که بهتر است  دسترسی کودک را بیشتر کنید و در هنگام بازی یا انجام کار های هنری که می دانید ریخت و پاش زیادی دارد به او امرو نهی نکنید و از ابتدا مکانی مشخص را برای بازی کودک در نظر بگیرید تا او بداند برای ساخت کاردستی خلاقانه خود از جای مشخص شده فراتر نرود . از کودک خود انتظار انجام کار بزرگی نداشته باشید با توجه به سن او با او رفتار کنید و به او سخت نگیرید که این چه کار دستی ساده ای است؟ یا چرا از این رنگ استفاده کردی ؟ یا چرا انقدر کاغذ مصرف کردی ؟ یک کاردستی ساده و آسون که این همه ریخت و پاش نداره؟ پس بگذارید کودکتان با خیال راحت و اعتماد به نفس بالا کاردستی خلاقانه جدید بسازد و خود را با آن سرگرم کند . حتی می توانید آموزش کاردستی جدید را برای او در فضای مجازی بیابید تا از روی آن بسازد و با دیدن فیلم کاردستی با کاغذ که برای او جالب است را خودش از ابتدا تا انتها این کار انجام دهد . نکته مهم دیگر این است که لازم نیست ابزار گران قیمت برای کودک خود تهیه کنید بهتر است با وسایل یا دورریز هایی که در خانه دارید به او ساخت یک کاردستی جالب را بیاموزید .

 



:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

کودکان معمولا از سن بسیار کمک حتی از شش ماهگی شروع به در دست گرفتن قلم و کاغذ می کنند و با کوبیدن و کشیدن قلم بر روی کاغذ سعی می کنند تا عواطف و احساسات خود را به تصویر بکشند. از آن جایی که علاقه به تنقاشی کشیدن به طور غریزی در هر کودکی وجود دارد شما می توانید با انتخاب طرح های جذاب او را به کشیدن نقاشی های بیشتر تشویق کنید.

اگر کودک شما در مهد کودک یا مدرسه درباره ی ذره بین ها مطالعه می کند، شما می توانید برای یادگیری بهتر او از نقاشی ذره بین استفاده کنید. شما می توانید در حین آموزش نقاشی ذره بین به کودک خود درباره این شیء کاربردی صحبت کنید و نکات لازم را به طور غیرمستقیم به کودک خود آموزش دهید. همان طور که در ویدیو بارگزاری شده در این صفحه می بینید نقاشی ذره بین کشیده شده یک ذره بین بسیار بامزه و دوست داشتنی است که هر کودکی را به خود جذب می کند.

بنابراین شما می توانید برای یادگیری بیشتر و بهتر مطالب درسی فرزند خود از نقاشی ذره بین یا طرح های دیگر استفاده کنید زیرا همان طور که می دانید آموزش همراه بازی و سرگرمی بسیار برای کودکان جذاب تر خواهد بود و آن ها آموزش های غیرمستقیم را سریع تر فرا می گیرند. خوشبختانه در وبسایت وولک به سرگرمی و آموزش کودکان به صورت حرفه ای همت گماشته شده است و برای اکثر موضوعات جذاب برای کودکان برای کشیدن نقاشی آموزش ویدیویی وجود دارد.

معمولا کودکان هنگامی که مدادرنگی را در دست خود می گیرد کنترل کامل بر روی آن ندارند اما هنگامی که شروع به کشیدن نقاشی میوه به یا هر نقاشی دیگری می کنند، شروع به تجسم طرح مورد نظر خود می کنند. به عنوان مثال پس از تماشای ویدیو آموزش نقاشی میوه به باید تصویری را در ذهن خود تجسم کنند و سپس با کمک هماهنگی ذهن، دست ها و چشم های خود شروع به کشیدن طرح نقاشی میوه به می کنند.

زمانی که فرزند شما از سن بسیار کم حتی شش ماهگی که تنها قلم را بر روی کاغذ می کوبد تلاش می کند تا ذهن و دست ها و چشم های خود را یکدیگر هماهنگ کند و این امر باعث افزایش مهارت های حرکتی کودک شما خواهد شد. همچنین تجسم کردن طرح مانند تجسم کردن نقاشی میوه به باعث تقویت قدرت تخیل و افزایش خلاقیت فرزند شما می شود. زمانی که کودک شما رسم نقاشی میوه به را به پایان می رساند و آن را به والدین خود نشان می دهد، این امر باعث افزایش اعتماد به نفس در شخصیت کودک شما می شود همچنین فرزند شما یاد می گیرد تا عقاد و انتقاد دیگران را پذیرا باشد.



:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin


 

 

یکی از فواید نثاشی افزایش تمرکز است. به همین دلیل است که آموزش نقاشی به کودکان اهمیت زیادی دارد کودکان با تمرکز بر خطوط و کشیدن نقاشی کودکانه ساده و آسان علاوه بر کشیدن نقاشی جدید و قشنگ ، برای آینده و ورود به مدرسه و تمرکز بر خواندن و نوشتن نیز تمرین می کنند . تمرکز بیشتر روی نقاشی کودکانه زیبا به بلوغ بهتر فرزند شما نیز کمک می کند زیرا کشیدن یک نقاشی کودکانه ساده و رسیدن به نتیجه در آن باعث رشد فکری او می گردد .

دقت به اتفاقاتی که در فیلم نقاشی کودکانه می افتد و تلاش برای اجرای آن ها روی کاغذ، تمرکز ذهنی کودکان را به طور قابل توجهی تقویت می کند. به همبن دلبیل که سایت وولک که مخصوص رشد بچه هاست نقاشی را به صفحات خود اضافه کرده است.

 

یکی از سرگرمی های کودکان ساخت کار دستیاست . آنان تقریبا از دوسالگی با ابزار مختلف مثل کاغذ ، مقوا ، چسب و قیچی شروع به ساخت کاردستی زیبا می کنند . گاهی این کاردستی جدید را از فیلم آموزش کاردستی یاد می گیرند و گاهی از خلاقیت خود برای ساخت کاردستی آسان در خانه بهره می گیرند و درست کردن کاردستی برای آنان لذت بسیاری دارد و به نوعی با ساخت کاردستی ، خود را به دیگران ثابت می کنند و در ذهن خود می گویند من هم می توانم . کودکان برای داشتن سرگرمی نیز به سراغ کاغذ و قیچی می روند و بریدن کاغذ یا دادن شکل به آن برای کودکان جذابیت بسیاری به همراه دارد. بعضی وقت ها در مهدکودک یا مدرسه از آن ها کاردستی های مختلفی خواسته می شود و شما برای کمک به ساخت کاردستی با کاغذ برای کودکان نیاز به آموزش کاردستی دارید. ساخت کاردستی جدید ، استفاده از ابزار را به کودکان می آموزد و کودک با خلاقیت خود و با سرهم کردن وسایل مختلف کاردستی بسازد. یک کاردستی ساده و آسان ، مانند اریگامی که تنها با تا کردن کاغذ انجام می شود برای کودکانی که به تازگی می خواهند درست کردن کاردستی با کاغذ ها را آغاز کنند مناسب است .



:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

 

در اوایل یادگیری ساخت کاردستی با کاغذ یا وسایل دیگر، توسط فرزندتان ، لازم است شما نیز همراه او باشید و ابتدا خودتان انواع کاردستی برای کودکان را به او یاد بدهید . مثلا قیچی که برای کودکان خطرناک است و چگونگی کار با آن را نمی دانند ، بهتر است شما در دست بگیرید تا کودک با دیدن ، کار با آن را بیاموزد . از کودک خود انتظار انجام کار بزرگی نداشته باشید با توجه به سن او با او رفتار کنید و به او سخت نگیرید که این چه کاردستی ساده ای است؟ یا چرا از این رنگ استفاده کردی ؟ یا چرا انقدر کاغذ مصرف کردی ؟ یک کاردستی کودکانه ساده و آسون که این همه ریخت و پاش نداره؟ پس بگذارید کودکتان با خیال راحت و اعتماد به نفس بالا کاردستی خلاقانه جدید بسازد و خود را با آن سرگرم کند . حتی می توانید آموزش کاردستی جدید را برای او در فضای مجازی بیابید تا از روی آن بسازد و با دیدن فیلم کاردستی با کاغذ که برای او جالب است را خودش از ابتدا تا انتها این کار انجام دهد . نکته مهم دیگر این است که لازم نیست ابزار گران قیمت برای کودک خود تهیه کنید بهتر است با وسایل یا دورریز هایی که در خانه دارید به او ساخت یک کاردستی جالب را بیاموزید .

 

دومورد از فواید عالی نقاشی از نگاه سایت وولک به عوان یک فعال در زمینه رشد و پرورش کودکان:

افزایش اعتماد به نفس با توانایی کشیدن نقاشی کودکانه جدید

کودک با کشیدن نقاشی جدید آسان می تواند به نوعی خود را به شما ثابت کند و تخیلاتی که در نقاشی جدید قشنگ خود به نمایش گذاشته را به شما نشان دهد . کشیدن نقاشی های کودکانه زیبا برای کودکان به آن ها حس اعتماد به نفس می دهد و ایجاد انگیزه می کند و تایید شما باعث می شود این انگیزه و اعتماد به نفس در او افزایش یابد .

آموزش نقاشی کودکانه و آمادگی کودک برای ورود به اجتماعی دیگر

نقاشی آسان کودکانه زیبا و ساده پایه اولیه تفکر منطقی است و به کودک در درک مفاهیم دشوار تر کمک می کند . مثلا برای ورود به مدرسه کودک برای خواندن و نوشتن با نقاشی هایی که در خانه و قبل از مدرسه کشیده است ، تمرین کرده و به همین خاطر می تواند زود تر نوشتن را بیاموزد؛ چراکه دستان او برای انجام انعطاف های مختلف، آماده تر است. در واقع کشیدن نقاشی کودکانه زیبا و ساده به او در ورود به محیطی بزرگ تر مثل مدرسه کمک خواهد کرد . بدین ترتیب نقاشی های کودکانه و تاثیرات آن ها تا بزرگسالی همراه فرزندان شما خواهند بود.



:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

 

نقش والدین در درست کردن کاردستی

در اوایل یادگیری ساخت کاردستی با کاغذ یا وسایل دیگر، توسط فرزندتان ، لازم است شما نیز همراه او باشید و ابتدا خودتان انواع کاردستی برای کودکان را به او یاد بدهید . مثلا قیچی که برای کودکان خطرناک است و چگونگی کار با آن را نمی دانند ، بهتر است شما در دست بگیرید تا کودک با دیدن ، کار با آن را بیاموزد . این نکته را هم بدانید که بهتر است دسترسی کودک را بیشتر کنید و در هنگام بازی یا انجام کار های هنری که می دانید ریخت و پاش زیادی دارد به او امرو نهی نکنید و از ابتدا مکانی مشخص را برای بازی کودک در نظر بگیرید تا او بداند برای ساخت کاردستی خلاقانه خود از جای مشخص شده فراتر نرود . از کودک خود انتظار انجام کار بزرگی نداشته باشید با توجه به سن او با او رفتار کنید و به او سخت نگیرید که این چه کاردستی ساده ای است؟ یا چرا از این رنگ استفاده کردی ؟ یا چرا انقدر کاغذ مصرف کردی ؟ یک کاردستی ساده و آسون که این همه ریخت و پاش نداره؟ پس بگذارید کودکتان با خیال راحت و اعتماد به نفس بالا کاردستی خلاقانه جدید بسازد و خود را با آن سرگرم کند . حتی می توانید آموزش کاردستی جدید را برای او در فضای مجازی بیابید تا از روی آن بسازد و با دیدن فیلم کاردستی با کاغذ که برای او جالب است را خودش از ابتدا تا انتها این کار انجام دهد . نکته مهم دیگر این است که لازم نیست ابزار گران قیمت برای کودک خود تهیه کنید بهتر است با وسایل یا دورریز هایی که در خانه دارید به او ساخت یک کاردستی جالب را بیاموزید .

پرورش تخیل بچه ها با نقاشی قشنگ یکی از فواید مهم دیدن ویدیو های آموزش نقاشی ساده و زیبا

هیچگاه کودک خود را وادار نکنید تا در چارچوب شما نقاشی های جدید بکشد زیرا کودک با کشیدن نقاشی جدید کودکانه خود ، در واقع تخیلاتش را پرورش داده و با نقاشی کودکانه ساده و آسان خود فضایی بای رشد ذهنی خود مهیا کرده است .
نشان دادن فیلم نقاشی کودکانه در این زمینه به کودکان، به گونه ای متنوع که به آن ها ایده های خلاقانه نیز برای کشیدن نقاشی آسان القاء کند، می تواند موثر و مفید واقع شود.

توانایی در خلاقیت با دیدن عکس نقاشی کودکانه

کودک با کشیدن نقاشی های جدید خلاقیت خود را شکوفا می کند . کودک با کشیدن نقاشی جدید قشنگ ، احساسات خود را به شما بیان می کند . در واقع والدین با دیدن نقاشی کودکانه زیبا و ساده می توانند از احساسات و افکار کودک خود با خبر شوند و حتی یا آموزش نقاشی به پرورش آن کمک کنند. برای خواندن ادامه این دیدگاه و سایر فواید نقاشی به سیات وولک به آدرس https://www.voolak.com/ مراجعه فرمایید.

 



:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

نقاشی کردن چه با کمک تخیل کودک چه با کمک طرح زیبا برای نقاشی و عکس نقاشی زیبا، به کودک شما در برقراری ارتباط به دنیای بیرون و ارتباط برقرار کردن کمک می کند. تعداد زیادی عکس نقاشی زیبا و عکس نقاشی ساده کودکانه وجود دارد که کودکان شما می توانند با استفاده از آن ها نقاشی کنند و از مزیت های نقاشی کشیدن برخوردار شوند. از جمله مزیت های نقاشی قشنگ عبارت اند از:

تاثیر مثبت بر روی عملکرد جسمی و ذهنی با آموزش نقاشی قشنگ به کودکان
کودک شما وقتی شروع به کشیدن نقاشی می کند در واقع هماهنگی حرکات دست و چشم خود را تقویت می کند. کودک شما هنگامی کشیدن نقاشی از روی عکس نقاشی ساده و عکس نقاشی کودکانه در واقع سعی می کند تا چیزی را که مشاهده می کند با حرکات دست خود هماهنگ کند و این کار به هماهنگی و تقویت عملکرد جسمی و ذهنی کودک شما به طور همزمان کمک می کند.

رشد عقلانی یکی از فواید آموزش کاردستی به کودکان

تا کردن ، قیچی کردن ، وصل کردن و … همه و همه در راستای ساخت کاردستی ساده و راحت است و این هدفمند بودن را به کودک القا می کند در نتیجه ساخت کاردستی ها موجب رشد عقلانی می شود .

برای کودکان سرگرمی های متعددی وجود دارند که می توانند خلاقیت و نبوغ را در آن ها پرورش داده و منجر به کشف استعداد شوند. نقاشی های کودکانه، گوش دادن به شعر و آهنگ های متنوع و آموزنده برای کودکان، و قصه های متنوع، همگی می توانند به والدین در این مسیر کمک کنند. وولک تمامی این سرگرمی ها را برای شما عزیزان فراهم آورده است. به راحتی با رفتن به قسمت های مختلف وولک، می توانید کودکان خود را تا ساعت ها سرگرم و استعداد های آن ها را کشف کنید!

 

ریکی از بهترین راه های آماده سازی کودکان برای مراحل بعدی زندگی استفاده از منابع آنلاین برای یادگیری آنها  است ، اما انتخاب سایت کودکانه مناسب می تواند یک چالش واقعی باشد بنابراین اگر آنچه که به دنبال آن برای کودک خود هستید ، شامل سایت های درجه یکی است که باعث می شود بچه های شما به اندازه کافی باهوش شوند تا مراحل بعدی زندگی موفقیت را کسب کنند ، این منابع عالی را برای سایت کودک خود در نظر بگیرید همچنین تعدادی از بهترین روش های منحصر به فرد برای سایت کودکان وجود دارد که معمولاً در یک سایت معمولی بکار برده نمی شود. از این حیث سایت وولک یک سایت مناسب برای کودکان است. 



:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

تاثیر ساخت کاردستی زیبا در توانمندی های کودک

رشد جسمی

ساخت انواع کاردستی به رشد عضلانی کودک و کنترل آن کمک می کند . همچنین با درست کردن کاردستی زیبا می تواند بین حواس پنجگانه خود ارتباط برقرار کند .

رشد رفتاری

با خلق و ساخت کاردستی جدید ساده کودکانه، فرزند شما دیگر بیکار نیست و برای خود سرگرمی دارد پس در نتیجه شاداب می ماند و همین باعث رفتار خوب در کودک می گردد .

رشد اجتماعی

کودک طی آموزش کاردستی و ساخت کاردستی کودکانه و راحت خود باید با دیگران ارتباط داشته باشد تا بتواند مشکلاتش را در درست کردن کاردستی حل کند. پس از اینکه کاردستی زیبا ی او کاکل شد باید آن را به دیگران نشان دهد و واکنش آن ها را ببیند و همه این کار ها و ساخت کاردستی ساده و آسان موجب برقراری ارتباط اجتماعی در کودک می شود .

رشد خلاقیت

کاردستی خلاقانه جدید که فرزند شما با استفاده از آموزش ها و یا فیلم کاردستی می سازد نشان از رشد او دارد و شما باید او را در این راه همراهی و تشویق کنید تا کاردستی ساده کودکانه او به یک کاردستی خلاقانه تبدیل شود .

نقاشی کردن چه با کمک تخیل کودک چه با کمک طرح زیبا برای نقاشی و عکس نقاشی زیبا، به کودک شما در برقراری ارتباط به دنیای بیرون و ارتباط برقرار کردن کمک می کند. تعداد زیادی عکس نقاشی زیبا و عکس نقاشی کودکانه وجود دارد که کودکان شما می توانند با استفاده از آن ها نقاشی کنند و از مزیت های نقاشی کشیدن برخوردار شوند. از جمله مزیت های نقاشی قشنگ عبارت اند از:

تاثیر مثبت بر روی عملکرد جسمی و ذهنی با آموزش نقاشی قشنگ به کودکان
کودک شما وقتی شروع به کشیدن نقاشی های کودکانه می کند در واقع هماهنگی حرکات دست و چشم خود را تقویت می کند. کودک شما هنگامی کشیدن نقاشی از روی عکس نقاشی ساده و عکس نقاشی کودکانه در واقع سعی می کند تا چیزی را که مشاهده می کند با حرکات دست خود هماهنگ کند و این کار به هماهنگی و تقویت عملکرد جسمی و ذهنی کودک شما به طور همزمان کمک می کند.

جستجوی سایتی مناسب مانند وولک در گروه سنی خاص کودکان بسیار مهم است ، به ویژه هنگامی که کودکان به طور روز افزون از طریق سایت کودک آموزش می بینند و  مهارت پیدا می کنند همچنین تحقیقات نشان می دهد که کودکان کاملاً از تفاوت های سنی آگاه هستند و با چیزی که از نظر آنها بسیار کودکانه است ، درگیر نخواهند شد. 



:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کودکان با نقاشی کردن ، احساسات و تخیلات خود را تخلیه می کنند. کودکان تقریبا از سن یک سالگی نقاشی کودکانه ساده می کشند و همان آموزش نقاشی کودکانه های ساده برای کودکان موجب برقراری ارتباط می شود . درواقع آن ها در این سن، درکی که از اطراف و اجسام آن دارند را می کشند و همان نقاشی کودکانه ساده و آسان که از نظر ما خط خطی است ، بخش مهمی از فرایند رشد ذهنی و ادراکی اوست . به طور کلی کودکان از کشیدن نقاشی جدید کودکانه در هر جایی ، روی کاغذ ، روی بدن خود ، روی دیوار و … لذت بسیاری می برند و به نوعی با این کار ارتباطات برقرار می کنند .نشان دادن یا کشیدن نقاشی زیبا برای کودکان، آن ها را ترغیب به امتحان و تجربه این فعالیت پرخلاقیت می کند. اگرچه ممکن است طرح نقاشی کودکانه برای شما آسان یا بی معنی به نظر بیاید، اما همین نقاشی ساده، نشانه های بزرگی است از آن چه در ذهن کودک می گذرد و درکی که او از اطراف دارد. در ادامه این مقاله به صورت مفصل با شما در رابطه با تاثیرات متعدد نقاشی کودکانه صحبت خواهیم کرد. همراه ما باشید!

این نکته را هم بدانید که بهتر است دسترسی کودک را بیشتر کنید و در هنگام بازی یا انجام کار های هنری که می دانید ریخت و پاش زیادی دارد به او امرو نهی نکنید و از ابتدا مکانی مشخص را برای بازی کودک در نظر بگیرید تا او بداند برای ساخت کاردستی خلاقانه خود از جای مشخص شده فراتر نرود . از کودک خود انتظار انجام کار بزرگی نداشته باشید با توجه به سن او با او رفتار کنید و به او سخت نگیرید که این چه کاردستی ساده ای است؟ یا چرا از این رنگ استفاده کردی ؟ یا چرا انقدر کاغذ مصرف کردی ؟ یک کاردستی ساده و آسون که این همه ریخت و پاش نداره؟ پس بگذارید کودکتان با خیال راحت و اعتماد به نفس بالا کاردستی خلاقانه جدید بسازد و خود را با آن سرگرم کند . حتی می توانید آموزش کاردستی جدید را برای او در فضای مجازی بیابید تا از روی آن بسازد و با دیدن فیلم کاردستی با کاغذ که برای او جالب است را خودش از ابتدا تا انتها این کار انجام دهد . نکته مهم دیگر این است که لازم نیست ابزار گران قیمت برای کودک خود تهیه کنید بهتر است با وسایل یا دورریز هایی که در خانه دارید به او ساخت یک کاردستی جالب را بیاموزید .در سایت وولک ایده های زیادی برای ساخت یک کاردستی ارزان و ساده وجود دارد.



:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

پدر و مادر ها می توانند برای افزایش تمایل و اشتیاق کودکان به نقاشی کشیدن آن ها را با ترفند هایی به نقاشی کشیدن تشویق کنند. انتخاب یک طرح جذاب متناسب با سلایق و علایق کودکان و طرحی که با روحیات آن ها سازگاری داشته باشد انتخاب کنند تا بتوانند فرزندان خود را به نقاشی کشیدن تشویق کنند. به عنوان مثال طرح نقاشی پوکمون می تواند طرحی جذاب برای کودکان باشد چرا که پوکمون یکی از کارکتر های انیمیشنی موردعلاقه ی کودکان است. بنابراین فرزند شما با دیدن طرح نقاشی پوکمونهیجان زده خواهد شد.

زمانی که کودک شما شروع به کشیدن نقاشی پوکمون می کند، باید الگو ها و طرح ها و رنگ های متفاوت را با یکدیگر ترکیب کنند و در این راه قدرت تصمیم گیری در کودک شما تقویت می شود. همچنین زمانی که کودکتان نقاشی پوکمونخود را به پایان رساند یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی یعنی اعتماد به نفس در او تقویت می شود و همانطور که میدانید کمبود اعتماد به نفس باعث بروز اختلالات بسیاری در شخصیت افراد می شود و شخصیت افراد نیز در کودکی شکل می گیرد. بنابراین با آموزش نقاشی پوکمون به کودکان خود آن ها را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید و بسیاری از ویژگی های مثبت را در شخصیت آن ها تقویت کنید.

پدر و مادر ها می توانند با ترفند هایی ساده، تمایل و اشتیاق کودکان به نقاشی کشیدن را در آن ها تقویت کنند. یکی از ترفند های افزایش اشتیاق کودکان به نقاشی کشیدن این است که طرحی جذاب و هیجان انگیز که به سلایق و علایق آن ها نزدیک باشد و با روحیات آن ها سازگار باشد برای فرزندان خود انتخاب کنید. به عنوان مثال کودکی خوش خوراک است و از غذا خوردن لذت می برد، طرح و آموزش نقاشی شام می تواند برای او بسیار هیجان انگیز باشد.

همچنین فرزند شما هنگام شروع به کشیدن نقاشی شام باید طرح نهایی نقاشی شام را در ذهن خود تصور کند و تصویر سازی باعث تقویت قدرت تخیل در فرزند شما می شود و همان طور که می دانید یکی از مهم ترین ویژگی های کودکان باهوش قدرت قوی خیال پردازی در آن ها است. همچنین کودک در حین کشیدن نقاشی شام با الگو ها، طرح ها و رنگ های بسیار متفاوتی آشنا می شود و زمانی که نقاشی شام خود را به پایان می رساند و آن را به اطرافیان خود نشان می دهد در واقع در حال تقویت و افزایش ویژگی اعتماد به نفس در شخصیت خود است. حتی اگر نقاشی شام او مورد انتقاد قرار بگیرد نیز روحیه ی انتقاد پذیری در شخصیت فرزند شما تقویت می شود. با آموزش نقاشی شام به فرزندان خود، آن ها را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید. در وولک بیش از 200 نقاشی کودکانه وجود دارد، که با هر یک از ان ها می توانید نکات زیادی را به کودکان یاد دهید.



:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

با گذشت زمان سبک زندگی و همینطور علایق و نوع بازی کودکان تغییر کرده است اما همچنان کودکان امروزی نیز به نقاشی کشیدن و در دست گرفتن قلم علاقمند هستند. پدر و مادر ها می توانند از علاقه ی کودکان در زمینه نقاشی کشیدن، در مسیر رشد بهتر آن ها استفاده کنند. آموزش های غیرمستقیم که با بازی همراه باشند باعث یادگیری بهتر کودکان می شود. سایتی وجود دادر به نام وولک که تخصصی در زمینه کودک فعالیت میکند و بسیار در این زمینه خوب عمل کرده و با محتوای به روز از قصه های صوتی، نقاشی ها، لالایی ها، شعر و آهنگ و کاردستی یار جدا نشدنی بچه ها شده است.

به عنوان مثال آموزش طرح نقاشی هلو می تواند طرحی جذاب برای کودکان شما باشد. هنگامی که فرزندتان در حال ترسیم نقاشی هلو است با او درباره ی انواع میوه ها صحبت کنید یا شعر ها و قصه های که محتوای آن ها مربوط به آشنایی با میوه ها می شود را برای کودک خود بخوانید. همچنین کشیدن نقاشی هلو یا طرح های نقاشی کودکانه ی دیگر فواید بسیار زیادی برای رشد عاطفی و شکل گیری بهتر شخصیت آن ها را دارد.

کودکان از گذشته تا به امروز به طور غریزی به در دست گرفتن قلم و کشیدن طرح های ناشناخته و بدون فکر قبلی علاقه ی زیادی داشته اند. اما چگونه می توان از علاقه ی کودکان به نقاشی در مسیر رشد بهتر آن ها استفاده کرد؟ تحقیقات روانشناسان متخصص در زمینه ی کودکان نشان داده است که آموزش غیرمستقیم که با سرگرمی و بازی همراه باشد همیشه بر روی کودکان بیش ترین بازدهی را داشته است. بنابراین شما می توانید با کمک نقاشی اطلاعات عمومی فرزند خود را افزایش دهید.

به عنوان مثال برای این که بتوانید اهمیت خانواده را به کودکان خود آموزش دهید می توانید آن ها را به کشیدن نقاشی خانواده تشویق کنید و در حالی که فرزندتان مشغول ترسیم نقاشی خانواده است، با او درباره ی اهمیت و ارزش خانواده صحبت کنید. همچنین می توانید با کمی خلاقیت بیشتر هنگام کشیدن نقاشی خانواده فرزندتان ، شعر ها و قصه های متفاوت درباره ی خانواده را برای او روایت کنید. همچنین نقاشی خانواده یا ترسیم هر نقاشی دیگری فواید بسیار زیاد برای رشد عاطفی و شکل گیری هرچه بهتر شخصیت کودکان دارد.

 



:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

طرح نقاشی سونیک کارکتری جذاب برای دختر بچه ها و پسر بچه ها است. بنابراین نقاشی سونیک نیز می تواند برای کودکان شما بسیار هیجان انگیز و جذاب باشد و یکی از راهکار هایی که می توانید کودکان خود را به نقاشی کشیدن علاقمند کنید انتخاب یک طرح مناسب و مطابق با سلایق کودکتان است. بنابراین باید با سلایق و علایق کودکان خود آشنا باشید تا بتوانید طرحی مناسب برای آن ها انتخاب کنید.

کودکان به طور غریزی به کشیدن نقاشی و در دست گرفتن قلم و کوبیدن آن به کاغذ و ترسیم اشکال بدون الگو علاقه ی زیادی دارند. شما برای افزایش تمایل و تشویق کودکان می توانید طرحی جذاب مانند طرح نقاشی سونیک را به کودک خود نشان دهید و از آن ها بخواهید تا آن را ترسیم کنند. کشیدن نقاشی سونیک یا طرح های نقاشی کودکانه ی دیگر فواید بسیار زیادی از نظر عاطفی و جسمی برای کودکان دارد. از جمله فواید عاطفی که با کشیدن نقاشی سونیک برای کودک شما اتفاق می افتد، افزایش قدرت تصمیم گیری و اعتماد به نفس است به همین دلیل است که کارشناسان سایت وولک نقاشی های ساده و کاربردی را در این سایت قرار داده اند.

به همین دلیل است که درمانگران و روانشناسان متخصص در زمینه ی کودک معتقدند با بررسی دقیق نقاشی های کودکان می توانید به اطلاعات زیادی درباره ی ویژگی های شخصیتی پنهان و استعداد های پنهان آن ها دست پیدا کنید. روانشناسان امروزه از روش نقاشی درمانی به عنوان یکی از بهترین و موثرترین راه و روش های نوین در علم روان درمانی نام می برند. شما می توانید با انتخاب یک طرح هیجان انگیز مانند طرح نقاشی ضبط صوت کودکان خود را به کشیدن نقاشی تشویق کنید و تمایل آن ها را به نقاشی کشیدن افزایش دهید.

طرح نقاشی ضبط صوت می تواند طرحی جذاب برای کودکان شما باشد چرا که کودکان به طور غریزی کنجکاو هستند و فعالیت هایی که به آن ها در مسیر شناخت محیط اطرافشان کمک می کند برایشان جذاب خواهد بود. کودک شما با کشیدن نقاشی ضبط صوت با شی یا اشیا جدیدی آشنا می شود و این امر برای او بسیار هیجان انگیز خواهد بود. همچنین زمانی که کودک شما نقاشی ضبط صوت خود را به پایان می رساند در واقع فعالیتی را به پایان رساند است و این امر باعث افزایش و تقویت اعتماد به نفس در کودک شما می شود. شما با آموزش طرح های نقاشی جذاب کودکانه مانند نقاشی ضبط صوت می توانید فرزندان خود را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید و بسیاری از ویژگی های شخصیتی مثبت را در آن ها تقویت کنید و افزایش دهید.

 



:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

بهتر است علاقه ی کودکان به نقاشی کشیدن را حفظ کنید تا آن ها را حتی برای ساعاتی از بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی دور کنید، زیرا کودکان امروزی به گذراندن وقت خود با کنسول های بازی نسبت به سایر سرگرمی ها علاقه ی بیشتری دارند. یکی از راه های افزایش تمایل کودکان به نقاشی کشیدن این است که طرح هیجان انگیزی و جذابی از نقاشی را برای فرزندتان انتخاب کنید. برای انتخاب یک طرح جذاب برای کودک باید علایق و سلایق کودک خود را بشناسید. کودکانی که روحیه و هوش هیجانی بیشتری دارند از طرح نقاشی قطار استقبال خواهند کرد. شما می توانید با آموزش نقاشی قطار کودکان خود را به نقاشی کشیدن تشویق کنید و در نتیجه فرزند خود را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید. زمانی که فرزند شما شروع به کشیدن نقاشی قطار می کند در ابتدا طرح نهایی نقاشی قطار را در ذهن خود تصور می کند و این تصویرسازی باعث افزایش و تقویت قدرت خیال پردازی و تخیل فرزند شما می شود. کودک در حین کشیدن نقاشی قطار باید الگو ها و رنگ های موردنیاز خود را انتخاب کنید و در این مرحله قدرت تصمیم گیری کودک افزایش پیدا می کند و همچنین با الگو ها و طرح های بیشتری آشنا می شود. در سایت وولک میتوانید نقاشی های زیادی ببینید و لذت ببرید.

کودکان به طور غریزی به کشیدن نقاشی و در دست گرفتن قلم و کوبیدن آن به کاغذ و ترسیم اشکال بدون الگو علاقه ی زیادی دارند. شما برای افزایش تمایل و تشویق کودکان می توانید طرحی جذاب مانند طرح نقاشی کیتی را به کودک خود نشان دهید و از آن ها بخواهید تا آن را ترسیم کنند. کشیدن نقاشی کیتی یا طرح های نقاشی کودکانه ی دیگر فواید بسیار زیادی از نظر عاطفی و جسمی برای کودکان دارد. از جمله فواید عاطفی که با کشیدن نقاشی کیتی برای کودک شما اتفاق می افتد، افزایش قدرت تصمیم گیری و اعتماد به نفس است.



:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

 

روانشناسان با بررسی نقاشی های کودکان می توانند به برخی از ویژگی های شخصیتی کودکان دست یابند. نقاشی کشیدن بر روی جسم و روح کودک شما تاثیر مثبتی می گذارند. زمانی که کودک شما شروع به کشیدن نقاشی حیوانات یا طرح نقاشی کودکانه ی دیگری می کند. در ابتدا باید محیط پیرامون یا طرحی که در فکر خود دارد را تصور کند سپس شروع به کشیدن نقاشی مورد نظر خود کند و این امر باعث افزایش قوه تخیل و افزایش خلاقیت فرزند شما می شود. کشیدن نقاشی حیوانات متفاوت به کودک شما از سن بسیار کم کمک می کند تا با انواع حیوانات آشنا شود به همین خاطر است که در مهدکودک ها از نقاشی برای آموزش بسیاری از نکات به کودکان استفاده می کنند. به عنوان مثال تماشای کارتون های با زبان اصلی به یادگیری زبان کودکان کمک بسیار زیادی می کند. کشیدن نقاشی کودکان از خط خطی کردن شروع می شود و با گذر زمان با تصور کردن طرح های مورد علاقه خود نقاشی های دیگری را مانند نقاشی حیوانات به تصویر می کشند.

همان طور که به آن اشاره کردیم روانشناسان معتقدند که می توان از نقاشی کودکان به ویژگی های شخصیتی آن ها پی برد بنابراین اینکه بتوانید تمایل کشید نقاشی حیوانات یا طرح های دیگر را در کودک خود تقویت کنید، برای او بسیار مفید خواهد بود. کودکان تقریبا از شش ماهگی مداد را دست خود می گیرند و به کاغذ می کوبند و تا یکسالگی طرح های بیشتری را بر روی کاغذ پیاده می کنند

اما اینکه چگونه می توان کودک را به کشیدن یک نقاشی سگ به ذوق آورد در حوزه روانشناسی می گنجد . کودکان با دیدن آموزش نقاشی سگ آن هم به شکل های مختلف و ساده ولی زیبا می توانند نظرات خوبی از اطرافیان دریافت کنند و این بر روحیه ان ها تاثیر بسیار خوبی می گذارد. نقاشی سگ به شکل های مختلف برای کودک تنوع ایجاد می کند و با توجه به سن آن ها داشتن هنر و ذوق و استعداد امری واب وو ضروری است . پس برای اینکه به کودک خود کمک کنید تا استعدادش را جستوجو کند از نقاشی های ساده شروع کنید و کاغذ و مداد رنگی را در اختیار او بگذارید . ما در اموزش نقاشی سگ در سایت وولک  به کودک شما تنها برای یافتن استعداد او کمک می کنیم . از آنجایی که کودکان والدین خود را الگو قرار می دهند و از آن ها حرف شنوی بسیاری دارند ، بهتر است خودتان آموزش نقاشی سگ را به آن ها بدهید .  سگ ها حیوانات وفا داری هستند و برای کشیدن آن ها قطعا کودکتان ذوق فراوانی دارد و برای آن وقت نمی گذارد . شما نیز با تشویق فرزند خود به کشیدن نقاشی زیبا و ساده ، او را به اهداف بزرگ آینده اش می رساند.



:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

رشد جسمی

ساخت انواع کاردستی به رشد عضلانی کودک و کنترل آن کمک می کند . همچنین با درست کردن کاردستی زیبا می تواند بین حواس پنجگانه خود ارتباط برقرار کند .

رشد رفتاری

با خلق و ساخت کاردستی کودکانه، فرزند شما دیگر بیکار نیست و برای خود سرگرمی دارد پس در نتیجه شاداب می ماند و همین باعث رفتار خوب در کودک می گردد .

رشد اجتماعی

کودک طی آموزش کاردستی و ساخت کاردستی کودکانه و راحت خود باید با دیگران ارتباط داشته باشد تا بتواند مشکلاتش را در درست کردن کاردستی حل کند. پس از اینکه کاردستی زیبا ی او کاکل شد باید آن را به دیگران نشان دهد و واکنش آن ها را ببیند و همه این کار ها و ساخت کاردستی ساده و آسان موجب برقراری ارتباط اجتماعی در کودک می شود .

رشد خلاقیت

کاردستی خلاقانه جدید که فرزند شما با استفاده از آموزش ها و یا فیلم کاردستی می سازد نشان از رشد او دارد و شما باید او را در این راه همراهی و تشویق کنید تا کاردستی ساده کودکانه او به یک کاردستی خلاقانه تبدیل شود .

رشد عقلانی

تا کردن ، قیچی کردن ، وصل کردن و … همه و همه در راستای ساخت کاردستی ساده و راحت است و این هدفمند بودن را به کودک القا می کند در نتیجه ساخت کاردستی ها موجب رشد عقلانی می شود .

تمرکز بیشتر با فیلم نقاشی کودکانه

کودکان با تمرکز بر خطوط و کشیدن نقاشی کودکانه ساده و آسان علاوه بر کشیدن نقاشی جدید و قشنگ ، برای آینده و ورود به مدرسه و تمرکز بر خواندن و نوشتن نیز تمرین می کنند . تمرکز بیشتر روی نقاشی کودکانه زیبا به بلوغ بهتر فرزند شما نیز کمک می کند زیرا کشیدن یک نقاشی کودکانه ساده و رسیدن به نتیجه در آن باعث رشد فکری او می گردد .
دقت به اتفاقاتی که در فیلم نقاشی کودکانه می افتد و تلاش برای اجرای آن ها روی کاغذ، تمرکز ذهنی کودکان را به طور قابل توجهی تقویت می کند.

نقاشی آسان و هماهنگی اعضای بدن کودکان

 آموزش نقاشیکودکانه ساده و آسان باعث می شود فرزند شما علاوه بر مهارت های تمرکزی و حل مسائل ، بتواند به راحتی چشم و دست خود را باهم همراه کنند و با دیدن یک تصویر به ذهن خود دستور دهند تا آن نقاشی ساده و آسان را با دست بکشد .در این مورد آموزش نقاشی کودکانه به بچه ها از طریق فیلم ها و ویدیوهای آموزشی نیز تاثیر زیادی دارد؛ چراکه از این طریق کودک می تواند ترتیب مراحل نقاشی کودکانه را نیز از طریق ویدیو دنبال کند و تمرینی برای هماهنگی اعضای بدن خود داشته باشد.

 

یکی از بهترین راه های آماده سازی کودکان برای مراحل بعدی زندگی استفاده از منابع آنلاین برای یادگیری آنها  است ، اما انتخاب سایت کودکانه مناسب می تواند یک چالش واقعی باشد اما سایت وولک به آدرس https://www.voolak.com/ یک سایت مناسب و مطمئن است.



:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

برای این که کودکان خود را به سمت نقاشی کشیدن ترغیب کنید و تمایل و اشتیاق آن ها را به انجام اینگونه فعالیت ها افزایش دهید بهتر است از طرح هایی که به روحیات و سلایق و علایق آن ها نزدیک باشد، استفاده کنید. به عنوان مثال طرح نقاشی آلیس می تواند طرحی بسیار جذاب و دوست داشتنی برای کودکان شما باشد؛ چرا که طرح نقاشی آلیس الهام گرفته از کارکتر انیمیشن و داستان آلیس در سرزمین عجایب است که برای اکثر کودکان بسیار جذاب است.

همچنین زمانی که کودک شما شروع به کشیدن نقاشی آلیس یا هر نقاشی کودکانه ی دیگری می کند در واقع باید در ابتدا طرح نهایی نقاشی آلیس را در ذهن خود تصویرسازی کند و این تصور به افزایش و تقویت قدرت خیال پردازی او کمک می کند و یکی از ویژگی های کودکان باهوش، قدرت خیال پردازی قوی است. بنابراین با آموزش نقاشی آلیس به کودکان خود در وولک، باعث افزایش و تقویت هوش او شوید و کودکان را از دیگر فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید. همچنین زمانی که فرزند شما نقاشی آلیس خود را به پایان می رساند در واقع یک فعالیت را به پایان رسانده است و این امر باعث تقویت و افزایش یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی یعنی اعتماد به نفس در کودک می شود.

یکی از راه های دور کردن کودکان از دنیای مجازی و تجهیزات الکترونیکی، سرگرم کردن کودکان به بازی ها و سرگرمی های مفیدی مانند نقاشی کشیدن است. برای این که فرزند خود را به سمت نقاشی کشیدن ترغیب کنید و تمایل او را به نقاشی کشیدن افزایش دهید، لازم است تا در ابتدا طرحی که به روحیات کودک شما نزدیک تر باشد و با سلایق و علایق او همخوانی داشته باشد انتخاب کنید. با انتخاب یک طرح مناسب مانند طرح نقاشی ربات، می توانید کودکان را به نقاشی کشیدن تشویق کنید.

کودکان امروزی به تکنولوژی علاقمند هستند. بنابراین طرح نقاشی ربات برای آن ها بسیار هیجان انگیز است. همچنین کودک شما هنگامی که شروع به کشیدن نقاشی ربات می کندف باید در ابتدا طرح نهایی نقاشی ربات را در ذهن خود تصور کند و این تصویر سازی باعث تقویت قدرت خیال پردازی در او می شود. یکی از ویژگی های بارز کودکان باهوش نیز قدرت خیال پردازی قوی است. به همین دلیل شما با آموزش نقاشی ربات به کودکان خود می توانید هوش و تمرکز او را به چالش بکشید.



:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

نقاشی راه آموزشی غیر مستقیم برای کودکان محسوب می شود. چرا که شما می توانید با نقاشی اطلاعات بسیار زیادی را به کودکان منتقل کنید. به عنوان مثال شما با آموزش نقاشی هالووین به فرزند خود می توانید رسم و جشن هالووین را به او معرفی کنید. البته برای این که کودکتان به نقاشی کردن علاقه ی بیش تری پیدا کند باید با ترفند هایی خاص اشتیاق و تمایل او را به نقاشی کشیدن تقویت کنید.

یکی از راه های افزایش تمایل کودکان به نقاشی کشیدن این است که طرحی مناسب سلیقه و نزدیک به روحیات فرزند خود را انتخاب کنید. به عنوان مثال نقاشی هالووین می تواند برای کودکانی که روحیه ای هیجانی دارند و به فیلم و کارتون های ترسناک و هیجان انگیز علاقمند هستند، بسیار جذاب و هیجان انگیز باشد.

 برای این که کودکان خود را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید باید تمایل و اشتیاق آن ها را به نقاشی کشیدن افزایش دهید. چرا که کودکان امروزی به بازی های دیجیتال و کامپیوتری و گذراندن اوقات فراغت خود با کنسول های بازی علاقه ی بیشتری دارند. برای این که تمایل کودکان به نقاشی کشیدن افزایش پیدا کند باید طرحی جذاب و نزدیک به روحیات آن ها انتخاب کنید. به عنوان مثال طرح نقاشی قصر کودکانه می تواند برای دختر بچه ها بسیار جذاب باشد.

در سایت وولک نقاشی های زیادی وجود دارد که میتواند نمونه خوبی برای تشویق کودکان به این هنر باشد. این نمونه ها به صورت ویدیویی و با موضوعات مورد علاقه کودکان هستند. برای دیدن ویدیوهای آموزش نقاشی عالی این سایت به آدرس https://www.voolak.com/ بروید.

همچنین بهتر است بدانید زمانی که فرزندتان در حال کشیدن نقاشی قصر است در واقع در حال تقویت عضلات دست خود و ورزش کردن از سن بسیار کم است که این امر باعث کمک به رشد جسمی او می شود. همچنین کشیدن نقاشی قصر می تواند باعث تقویت بسیاری از ویژگی های مثبت شخصیتی در کودکان شود. به عنوان مثال زمانی که کودکتان نقاشی قصر خود را به اتمام مرساندن و هنر خود را به اطرافیان خود نشان می دهد و آن ها از او تعریف می کنند، اعتماد به نفس در شخصیت او تقویت می شود. همچنین اگر نقاشی قصر او مورد انتقاد قرار بگیرد نیز روحیه ی انتقاد پذیری در فرزند شما تقویت می شود

 



:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

نقاشی کشیدن فواید بسیار زیادی برای عوطف و جسم کودک شما دارد. زمانی که کودک شما از سن بسیار کم شروع به در دست گرفتن قلم و کوبیدن آن به کاغذ می کند درواقع درحال تقویت عضلات دست خود است. بنابراین شما می توانید از راه غیرمستقیم و با بازی و سرگرمی مانند کشیدن نقاشی اردک یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری عضلات فرزند خود را تقویت کنید. همچنین از فواید عاطفی می توان به روشی جدید برای بروز احساسات اشاره کرد.

کودکان به خصوص زمانی که سن کمی دارند دایره لغات محدودی دارند و ممکن است به همین دلیل قادر به بیان کامل و دقیق احساسات خود نباشند، کشیدن نقاشی اردک یا طرح های دیگر یکی از راه و روش های بیان احساسات در کودکان است. درمانگر ها و روانشناسان کودک اگر تشخیص دهند که کودکی قادر به بیان کامل احساسات خود نیست از نقاشی درمانی استفاده می کنند.

به این دلیل که کودکان به طور غریزی به در دست گرفتن قلم و کویدن آن به کاغذ علاقه دارد و اگر شما طرح جذاب، دوست داشتنی و در عین حال هیجان انگیزی را برای کودکتان انتخاب کنید که او را مشتاق به ترسیم آن طرح کند، می توانید علاقه ی غریزی فرزند خود را افزایش دهید. طرح نقاشی آتش می تواند طرحی هیجان انگیز برای بچه ها باشد. بنابراین از آموزش نقاشی آتش به کودکان خود غافل نشوید. همچنین می توانید در مسیر افزایش اطلاعات عمومی فرزند خود، زمانی که او درحال کشیدن نقاشی آتش است شما شروع به گفت و گو و انتقال اطلاعاتی در زمینه ی آتش کنید.

می توانید قصه های مربوط به بازی با آتش را برای فرزند خود روایت کنید و او را از این طریق از این بازی های خطرناک منع کنید. همچنین کشیدن نقاشی آتش یا طرح های دیگر نقاشی کودکانه می تواند فواید بسیار زیادی از نظر روحی و عاطفی برای فرزندان شما داشته باشد. از جمله این فواید می توان به افزایش اعتماد به نفس در کودکان اشاره کرد. وقتی که فرزند شما نقاشی آتش را به پایان می رساند درواقع فعالیتی را به تنهایی یا حتی با کمک فرد دیگری به پایان رسانده است و این امر باعث افزاش اعتماد به نفس در کودک می شود و همان طور که می دانید پرورش و تقویت اعتماد به نفس در مسیر شکل گیری شخصیت کودکان، امری بسیار ضروری است. نمونه های دیگر نقاشی را میتوانید در سایت وولک ببنید.



:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

نقاشی هواپیما می تواند برای کودکانی که به هیجان و پرواز علاقه دارند بسیار مناسب باشد. چرا که یکی از رویا های کودکی بسیاری از بچه ها پرواز کردن است. شما می توانید هنگامی که فرزندتان در حال ترسیم نقاشی هواپیما است برای او قصه های در این مورد یا شعر هایی با موضوع هواپیما یا پرواز بخوانید و از این روش کودک خود را برای ساعاتی از بازی های دیجیتال و تجهیزات الکترونیکی دور کنید و او را از فواید کشیدن نقاشی هواپیما یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگر بهره مند کنید.

همچنین نقاشی هواپیما یا طرح های دیگر به والدین در مسیر رشد بهتر شخصیت کودکشان کمک می کند؛ زیرا نقاشی کشیدن باعث تقویت و افزایش بسیاری از ویژگی ای مثبت شخصیتی می شود و همان طور که می دانید شخصیت افراد در کودکی آن ها شکل می گیرد. بنابراین شما می توانید با راهکاری ساده مانند آموزش نقاشی هواپیما به پرورش کودکانی با شخصیت بهتر و قوی تر کمک کنید. کشیدن نقاشی هواپیما باعث تقویت ویژگی تصمیم گیری، تقویت قدرت خیال پردازی، تقویت اعتماد به نفس، افزایش روحیه ی انتقاد پذیری و… بسیاری از ویژ”ی های مثبت دیگر می شود.

سایت کودک برای گروه های سنی مختلف

جستجوی سایتی مناسب در گروه سنی خاص کودکان بسیار مهم است ، به ویژه هنگامی که کودکان به طور روز افزون از طریق سایت کودک آموزش می بینند و  مهارت پیدا می کنند همچنین تحقیقات نشان می دهد که کودکان کاملاً از تفاوت های سنی آگاه هستند و با چیزی که از نظر آنها بسیار کودکانه است ، درگیر نخواهند شد.  برای دیدن سایر ویژگی های یک سایت خوب در گروه های سنی متفاوت به نشانی https://www.voolak.com/  سری بزنید.

 

همچنین کشیدن نقاشی قلب یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری می تواند برای رشد شخصیتی فرزند شما بسیار مفید باشد و به شما در مسیر رشد بهتر شخصیت فرزندتان کمک کند. به عنوان مثال زمانی که کودکتان مشغول کشیدن نقاشی قلب است باید طرح ها و رنگ های متفاوت را انتخاب و آن ها را باهم ترکیب کند. این امر باعث تقویت قدرت تصمیم گیری در کودکان می شود. همچنین زمانی که کودکتان نقاشی قلب را به اتمام می رساند درواقع فعالیتی را به تنهایی به پایان رسانده است و این امر باعث تقویت اعتماد به نفس در او می شود و همانطور که می دانید اعتماد به نفس یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی است.



:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

تاثیر ساخت کاردستی زیبا در توانمندی های کودک

رشد جسمی

ساخت انواع کاردستی به رشد عضلانی کودک و کنترل آن کمک می کند . همچنین با درست کردن کاردستی زیبا می تواند بین حواس پنجگانه خود ارتباط برقرار کند .

رشد رفتاری

با خلق و ساخت کاردستی کودکانه، فرزند شما دیگر بیکار نیست و برای خود سرگرمی دارد پس در نتیجه شاداب می ماند و همین باعث رفتار خوب در کودک می گردد .

رشد اجتماعی

کودک طی آموزش کاردستی و ساخت کاردستی کودکانه و راحت خود باید با دیگران ارتباط داشته باشد تا بتواند مشکلاتش را در درست کردن کاردستی حل کند. پس از اینکه کاردستی زیبا ی او کاکل شد باید آن را به دیگران نشان دهد و واکنش آن ها را ببیند و همه این کار ها و ساخت کاردستی ساده و آسان موجب برقراری ارتباط اجتماعی در کودک می شود .

رشد خلاقیت

کاردستی خلاقانه جدید که فرزند شما با استفاده از آموزش ها و یا فیلم کاردستی می سازد نشان از رشد او دارد و شما باید او را در این راه همراهی و تشویق کنید تا کاردستی ساده کودکانه او به یک کاردستی خلاقانه تبدیل شود .

رشد عقلانی

تا کردن ، قیچی کردن ، وصل کردن و … همه و همه در راستای ساخت کاردستی ساده و راحت است و این هدفمند بودن را به کودک القا می کند در نتیجه ساخت کاردستی ها موجب رشد عقلانی می شود .

نقاشی زیباو ساده  کودکانه پایه اولیه تفکر منطقی است و به کودک در درک مفاهیم دشوار تر کمک می کند . مثلا برای ورود به مدرسه کودک برای خواندن و نوشتن با نقاشی هایی که در خانه و قبل از مدرسه کشیده است ، تمرین کرده و به همین خاطر می تواند زود تر نوشتن را بیاموزد؛ چراکه دستان او برای انجام انعطاف های مختلف، آماده تر است. در واقع کشیدن نقاشی کودکانه زیبا و ساده به او در ورود به محیطی بزرگ تر مثل مدرسه کمک خواهد کرد . بدین ترتیب نقاشی های کودکانه و تاثیرات آن ها تا بزرگسالی همراه فرزندان شما خواهند بود. در سایت وولک به آدرس https://www.voolak.com/ نمونه های زیادی از کاردستی و نقاشی وجود دارد، این نمونه ها ساده و قابل  انجام است.



:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

افزایش اعتماد به نفس با توانایی کشیدن نقاشی کودکانه جدید

کودک با کشیدن نقاشی جدید آسان می تواند به نوعی خود را به شما ثابت کند و تخیلاتی که در نقاشی جدید قشنگ خود به نمایش گذاشته را به شما نشان دهد . کشیدن نقاشی های کودکانه زیبا برای کودکان به آن ها حس اعتماد به نفس می دهد و ایجاد انگیزه می کند و تایید شما باعث می شود این انگیزه و اعتماد به نفس در او افزایش یابد .

آموزش نقاشی کودکانه و آمادگی کودک برای ورود به اجتماعی دیگر

نقاشی جدید ساده پایه اولیه تفکر منطقی است و به کودک در درک مفاهیم دشوار تر کمک می کند . مثلا برای ورود به مدرسه کودک برای خواندن و نوشتن با نقاشی هایی که در خانه و قبل از مدرسه کشیده است ، تمرین کرده و به همین خاطر می تواند زود تر نوشتن را بیاموزد؛ چراکه دستان او برای انجام انعطاف های مختلف، آماده تر است. در واقع کشیدن نقاشی کودکانه زیبا و ساده به او در ورود به محیطی بزرگ تر مثل مدرسه کمک خواهد کرد . بدین ترتیب نقاشی های کودکانه و تاثیرات آن ها تا بزرگسالی همراه فرزندان شما خواهند بود

در اوایل یادگیری ساخت کاردستی با کاغذ یا وسایل دیگر، توسط فرزندتان ، لازم است شما نیز همراه او باشید و ابتدا خودتان انواع کاردستی برای کودکان را به او یاد بدهید . میتوانید از ویدیو های آموزشی وبسایت وولک استفاده کنید، مثلا قیچی که برای کودکان خطرناک است و چگونگی کار با آن را نمی دانند ، بهتر است شما در دست بگیرید تا کودک با دیدن ، کار با آن را بیاموزد . این نکته را هم بدانید که بهتر است دسترسی کودک را بیشتر کنید و در هنگام بازی یا انجام کار های هنری که می دانید ریخت و پاش زیادی دارد به او امرو نهی نکنید و از ابتدا مکانی مشخص را برای بازی کودک در نظر بگیرید تا او بداند برای ساخت کاردستی خلاقانه خود از جای مشخص شده فراتر نرود . از کودک خود انتظار انجام کار بزرگی نداشته باشید با توجه به سن او با او رفتار کنید و به او سخت نگیرید که این چه کاردستی ساده ای است؟ یا چرا از این رنگ استفاده کردی ؟ یا چرا انقدر کاغذ مصرف کردی ؟ یک کاردستی ساده و آسون که این همه ریخت و پاش نداره؟ پس بگذارید کودکتان با خیال راحت و اعتماد به نفس بالا کاردستی خلاقانه جدید بسازد و خود را با آن سرگرم کند. میتوانید از فیلم کاردستی آسان استفاده کنید..



:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

یکی از سرگرمی های کودکان ساخت کاردستی است . آنان تقریبا از دوسالگی با ابزار مختلف مثل کاغذ ، مقوا ، چسب و قیچی شروع به ساخت کاردستی زیبا می کنند . گاهی این کاردستی جدید را از فیلم آموزش کاردستی یاد می گیرند و گاهی از خلاقیت خود برای ساخت کاردستی آسان در خانه بهره می گیرند و درست کردن کاردستی برای آنان لذت بسیاری دارد و به نوعی با ساخت کاردستی ، خود را به دیگران ثابت می کنند و در ذهن خود می گویند من هم می توانم . کودکان برای داشتن سرگرمی نیز به سراغ کاغذ و قیچی می روند و بریدن کاغذ یا دادن شکل به آن برای کودکان جذابیت بسیاری به همراه دارد. بعضی وقت ها در مهدکودک یا مدرسه از آن ها کاردستی های مختلفی خواسته می شود و شما برای کمک به ساخت کاردستی با کاغذ برای کودکان نیاز به آموزش کاردستی دارید. ساخت کاردستی جدید ، استفاده از ابزار را به کودکان می آموزد و کودک با خلاقیت خود و با سرهم کردن وسایل مختلف کاردستی بسازد. یک کاردستی ساده و آسان ، مانند اریگامی که تنها با تا کردن کاغذ انجام می شود برای کودکانی که به تازگی می خواهند درست کردن کاردستی با کاغذ ها را آغاز کنند مناسب است میتوانید از فیلم کاردستی ساده در سایت وولک استفاده کنید.

پرورش تخیل بچه ها با نقاشی قشنگ

هیچگاه کودک خود را وادار نکنید تا در چارچوب شما نقاشی های جدید بکشد زیرا کودک با کشیدن نقاشی جدید کودکانه خود ، در واقع تخیلاتش را پرورش داده و با نقاشی کودکانه ساده و آسان خود فضایی بای رشد ذهنی خود مهیا کرده است .برای ایده گرفتن کودکان سایت وولک بسیار مناسب است.
نشان دادن فیلم نقاشی کودکانه در این زمینه به کودکان، به گونه ای متنوع که به آن ها ایده های خلاقانه نیز برای کشیدن نقاشی آسان القاء کند، می تواند موثر و مفید واقع شود.

توانایی در خلاقیت با دیدن عکس نقاشی کودکانه

کودک با کشیدن نقاشی های جدید خلاقیت خود را شکوفا می کند . کودک با کشیدن نقاشی جدید قشنگ ، احساسات خود را به شما بیان می کند . در واقع والدین با دیدن نقاشی زیبا آسان می توانند از احساسات و افکار کودک خود با خبر شوند و حتی یا آموزش نقاشی به پرورش آن کمک کنند .

 



:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

به عنوان مثال کشیدن نقاشی یخ می تواند طرحی جذاب و دوست داشتنی برای کودکان به ویژه کم سن تر باشد. چرا که یخ از حالت جامد به حالت مایع در می آید و این امر می تواند برای کودکان بسیار هیجان انگیز باشد. بنابراین طرح نقاشی یخ نیز می تواند برای آن ها جذاب باشد. کشیدن نقاشی یخ یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری به فرزندان شما در مسیر رشد شخصیتی اشان بسیار کمک می کند؛ زیرا باعث تقویت و افزایش بسیاری از ویژگی های شخصیتی مثبت در شخصیت او می شوند.

زمانی که کودک شروع به کشیدن نقاشی یخ می کند باید طرح نهایی نقاشی یخ را در ذهن خود تصور کند و این امر باعث افزایش قدرت خیال پردازی او می شود. قدرت خیال پردازی قوی باعث می شود تا کودکانی باهوش تر پرورش یابند. همچنین در مسیر ترسیم نقاشی یخ کودک باید طرح ها، الگو ها و رنگ های متفاوت را انتخاب و باهم ترکیب کند.

کشیدن نقاشی میکی موس یا طرح های نقاشی کودکانه ی دیگر فواید بسیار زیادی از نظر عاطفی و جسمی برای کودکان دارد. از جمله فواید عاطفی که با کشیدن نقاشی میکی موس برای کودک شما اتفاق می افتد، افزایش قدرت تصمیم گیری و اعتماد به نفس است.

وقتی فرزند شما نقاشی میکی موس خود را به پایان می رساند در واقع کاری را به تنهایی و یا حتی با کنک فرد دیگری به پایان رسانده است و این امر باعث افزایش و تقویت اعتماد به نفس در کودک شما می شود همچنین اگر کار او مورد انتقاد قرار بگیرد نیز باعث افزایش روحیه ی انتقاد پذیری در کودک می شود.

زمانی که فرزند شما درحال کشیدن نقاشی کودکانه در سایت وولک است باید الگو ها و رنگ ها مختلفی را با یکدیگر ترکیب کند و این کار باعث افزایش قدرت تصمیم گیری و انتقال احساس استقلال فرزند شما می شود. حتی با کشیدن نقاشی عضلات دست کودکان از سن بسیار کم تقویت می شوند. شما می توانید با آموزش نقاشی میکی موس کودکان خود در وولک به نشانی https://www.voolak.com  را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید.



:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

از فواید رشد شخصیتی به وسیله آموزش نقاشی هزارپا یا هر نقاشی کودکانه ی دیگری می توان به افزایش و تقویت اعتماد به نفس در کودکان اشاره کرد. زمانی که کودکان نقاشی هزارپا خود را تمام می کنند و آن را به اطرافیان خود نشان می دهند در واقع در حال تقویت و افزایش یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی خود یعنی اعتماد به نفس هستند. حتی اگر نقاشی هزارپا آن ها انتقاد هم شود روحیه ی انتقادپذیری در کودک افزایش پیدا می کند. همچنین شما می توانید از نقاشی به عنوان یک راه آموزش غیرمستقیم نیز استفاده کنید. کودکانی که به کشیدن نقاشی هزارپا مشغول می شوند در واقع در حال آشنایی با این حیوان دوست داشتنی هستند. شما می توانید هنگامی که کودکتان در حال ترسیم نقاشی هزارپا است، به خواندن شعر ها و قصه های کودکانه درباره ی هزارپا بپردازید و اینگونه اطلاعات بیشتری را درباره ی هزارپا ها به کودکان خود منتقل کنید.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید نقاشی کشین تاثیر بسیار مثبت و مستقیمی بر روی رشد شخصیتی، ذهنی و حتی جسمی کودکان دارد. اما امروزه که کودکان کودکان امروزی به نسل شبکه ملقب هستند و دوست دارند بیش تر وقت خود را به بازی با تجهیزات الکترونیکی مانند گوشی های همراه هوشمند و لپ تاپ و کامپیوتر ها بپردازند.

طرح نقاشی کامیون به سلایق و علایق پسر بچه ها نزدیک تر است، می تواند اشتیاق آن ها را به نقاشی کشیدن افزایش دهد و به نوعی شما با طرح نقاشی کامیون آن ها را به انجام سرگرمی ای مفید ترغیب کرده اید. از نمونه فوایدی که کشیدن نقاشی کامیون یا هر نقاشی کودکانه ی دیگری برای فرزندانتان دارد این است که زمانی که فرزند شما نقاشی کامیون خود را به پایان می رساند و آن را به اطرافیان خود نشان می دهد، در واقع در حال تقویت و افزایش یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی یعنی اعتماد به نفس در خود است. همانطور که می دانید اعتماد به نفس یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی است که باید از سن بسیار کم به کافی بودن میزان آن توجه شود. چرا که شخثصیت افراد نیز در کودکی شکل می گیرد. بنابراین با آموزش نقاشی کامیون به فرزندان خود در وولک آن ها را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

از فواید رشد شخصیتی به وسیله آموزش نقاشی هزارپا یا هر نقاشی کودکانه ی دیگری می توان به افزایش و تقویت اعتماد به نفس در کودکان اشاره کرد. زمانی که کودکان نقاشی هزارپا خود را تمام می کنند و آن را به اطرافیان خود نشان می دهند در واقع در حال تقویت و افزایش یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی خود یعنی اعتماد به نفس هستند. حتی اگر نقاشی هزارپا آن ها انتقاد هم شود روحیه ی انتقادپذیری در کودک افزایش پیدا می کند. همچنین شما می توانید از نقاشی به عنوان یک راه آموزش غیرمستقیم نیز استفاده کنید. کودکانی که به کشیدن نقاشی هزارپا مشغول می شوند در واقع در حال آشنایی با این حیوان دوست داشتنی هستند. شما می توانید هنگامی که کودکتان در حال ترسیم نقاشی هزارپا است، به خواندن شعر ها و قصه های کودکانه درباره ی هزارپا بپردازید و اینگونه اطلاعات بیشتری را درباره ی هزارپا ها به کودکان خود منتقل کنید.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید نقاشی کشین تاثیر بسیار مثبت و مستقیمی بر روی رشد شخصیتی، ذهنی و حتی جسمی کودکان دارد. اما امروزه که کودکان کودکان امروزی به نسل شبکه ملقب هستند و دوست دارند بیش تر وقت خود را به بازی با تجهیزات الکترونیکی مانند گوشی های همراه هوشمند و لپ تاپ و کامپیوتر ها بپردازند.

طرح نقاشی کامیون به سلایق و علایق پسر بچه ها نزدیک تر است، می تواند اشتیاق آن ها را به نقاشی کشیدن افزایش دهد و به نوعی شما با طرح نقاشی کامیون آن ها را به انجام سرگرمی ای مفید ترغیب کرده اید. از نمونه فوایدی که کشیدن نقاشی کامیون یا هر نقاشی کودکانه ی دیگری برای فرزندانتان دارد این است که زمانی که فرزند شما نقاشی کامیون خود را به پایان می رساند و آن را به اطرافیان خود نشان می دهد، در واقع در حال تقویت و افزایش یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی یعنی اعتماد به نفس در خود است. همانطور که می دانید اعتماد به نفس یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی است که باید از سن بسیار کم به کافی بودن میزان آن توجه شود. چرا که شخثصیت افراد نیز در کودکی شکل می گیرد. بنابراین با آموزش نقاشی کامیون به فرزندان خود در وولک آن ها را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

از فواید رشد شخصیتی به وسیله آموزش نقاشی هزارپا یا هر نقاشی کودکانه ی دیگری می توان به افزایش و تقویت اعتماد به نفس در کودکان اشاره کرد. زمانی که کودکان نقاشی هزارپا خود را تمام می کنند و آن را به اطرافیان خود نشان می دهند در واقع در حال تقویت و افزایش یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی خود یعنی اعتماد به نفس هستند. حتی اگر نقاشی هزارپا آن ها انتقاد هم شود روحیه ی انتقادپذیری در کودک افزایش پیدا می کند. همچنین شما می توانید از نقاشی به عنوان یک راه آموزش غیرمستقیم نیز استفاده کنید. کودکانی که به کشیدن نقاشی هزارپا مشغول می شوند در واقع در حال آشنایی با این حیوان دوست داشتنی هستند. شما می توانید هنگامی که کودکتان در حال ترسیم نقاشی هزارپا است، به خواندن شعر ها و قصه های کودکانه درباره ی هزارپا بپردازید و اینگونه اطلاعات بیشتری را درباره ی هزارپا ها به کودکان خود منتقل کنید.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید نقاشی کشین تاثیر بسیار مثبت و مستقیمی بر روی رشد شخصیتی، ذهنی و حتی جسمی کودکان دارد. اما امروزه که کودکان کودکان امروزی به نسل شبکه ملقب هستند و دوست دارند بیش تر وقت خود را به بازی با تجهیزات الکترونیکی مانند گوشی های همراه هوشمند و لپ تاپ و کامپیوتر ها بپردازند.

طرح نقاشی کامیون به سلایق و علایق پسر بچه ها نزدیک تر است، می تواند اشتیاق آن ها را به نقاشی کشیدن افزایش دهد و به نوعی شما با طرح نقاشی کامیون آن ها را به انجام سرگرمی ای مفید ترغیب کرده اید. از نمونه فوایدی که کشیدن نقاشی کامیون یا هر نقاشی کودکانه ی دیگری برای فرزندانتان دارد این است که زمانی که فرزند شما نقاشی کامیون خود را به پایان می رساند و آن را به اطرافیان خود نشان می دهد، در واقع در حال تقویت و افزایش یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی یعنی اعتماد به نفس در خود است. همانطور که می دانید اعتماد به نفس یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی است که باید از سن بسیار کم به کافی بودن میزان آن توجه شود. چرا که شخثصیت افراد نیز در کودکی شکل می گیرد. بنابراین با آموزش نقاشی کامیون به فرزندان خود در وولک آن ها را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

برای کشیدن نقاشی مایکروویو لازم است ماژیک و رنگ های متنوع داشته باشید. یکی از دلایلی که کودکان به نقاشی علاقمند هستند، استفاده از رنگ هاست. برای کشیدن نقاشی مایکروویو می توانید از ویدئوی فوق آموزش ببینید. آموزش نقاشی مایکروویو در وولک کاملا رایگان است و کودک شما را سرگرم می کند و بعد از آن نیازی نیست برای کلاس های آموزش نقاشی هزینه زیادی پرداخت کنید. نقاشی مایکروویرو در وولک کاملا ساده کشیده شده و به کودکان آموزش داده می شود. با ما همراه باشبد تا نقاشی مایکروویو را باهم تماشا کنیم.

تماشای نقاشی مایکروویو و کشیدن آن برای کودکان هیجان انگیز و جالب است و با کشیدن نقاشی مایکروویو به هر صورتی شاید به آشپزی کردن هم علاقمند شوند و بتوانند در آینده نقاش یا آشپز ماهری شوند. نقاشی مایکروویو در رنگ های مختلف رنگ آمیزی می شود و شادی بخش است. شاید حتی کودک علاقه ای به کشیدن یک لوازم آشپزخانه نداشته باشد اما به دلیل تنوع رنگ و جذابیت مایکروویو را بکشد. برای کشیدن نقاشی مایکروویو می توانید به سایت وولک مراجعه کنید و همراه ما باشید. همچنین علاوه بر نقاشی مایکروویو می توانید نقاشی های دیگر نیز به صورت ویدئویی و آنلاین در وولک تماشا کنید.

ویدئوی نقاشی پیراشکی را می توانید خودتان در وولک تماشا کنید و سپس برای کودک خود نقاشی پیراشکی را کشیده تا او از شما الگو برداری کند. برای اینکه کودک از پدر و مادر خود راحت تر و ساده تر می آموزد تا شخص دیگری که در ویدئو در حال آموزش است. برای اینکه کودک حس استقلال پیدا کند هم می تواندی ویدئو را برای او پخش کنید و از او بخواهید نقاشی پیراشکی را بکشد تا در نهایت حس خوبی به او دست دهد و شما نیز وظیفه تشویق او به کشیدن نقاشی پیراشکی و دیگر نقاشی ها را بر عهده خواهید داشت.



:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

طرح نقاشی سیب زمینی می تواند طرحی دوست داشتنی برای کودکان باشد چرا که اکثر کودکان به سیب زمینی سرخ شده علاقه دارند. بنابراین کشیدن نقاشی سیب زمینی می تواند آن ها را به وجد بیاورد. شما می توانید با آموزش نقاشی سیب زمینی به کودکان خود آن ها را از فواید کشیدن نقاشی کودکانه بهره مند کنید. به عنوان مثال زمانی که کودک شما نقاشی سیب زمینی خود را به اتمام می رساند در واقع فعالیتی را به پایان رسانده است و این امر باعث افزایش و تقویت یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی یعنی اعتماد به نفس در کودک می شود. اعتماد به نفس کافی یکی از شروط سلامت روان است و از آن جایی که شخصیت افراد در کودکی شکل می گیرد بنابراین از سن بسیار کم باید به میزان اعتماد به نفس توجه ویژه شود. در غیر این صورت کودکان در بزرگسالی دچار اختلالات متفاوتی خواهند شد.

نقاشی عنکبوت یکی از طرح های محبوب در بین طرح نقاشی های کودکانه برای فرزند شما است زیرا کودکان از سنین بسیار کم به حیوانات علاقه غریزی دارند. کودکان در سن بسیار کم شروع به در دست گرفتن قلم می کنند و از راه نقاشی کردن برای به تصویر کشیدن تفکرات خود و ارتباط با دیگران استفاده می کنند.

رفته رفته خط خطی های آن ها تبدیل به شکل ها و طرح های منظم تر می شود و آن زمان است که تمایل آن ها برای کشیدن نقاشی از روی طرح های متنوع مانند طرح نقاشی عنکبوت نیز بیشتر می شود. از آنجایی که کودکان برای نشان دادن تفکرات خود از سن بسیار کم از نقاشی کشیدن کمک می گیرند بنابراین با تحلیل نقاشی های رسم شده توسط فرزند خود می توانید به بسیاری از تفکرات و ویژگی های شخصیتی او دست یابید. زیرا کودک شما از کشیدن نقاشی عنکبوت یا طرح های دیگر نقاشی کودکانه برای ابراز احساسات و عواطف خود استفاده می کند. نقاشی های بیشتر را می توانید در وولک دنبال کنید.



:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

 

نقاشی کشیدن یکی از سرگرمی های بسیار راحت و سالم است که از سن بسیار کم برای کودکان جذاب است. شما می توانید با استفاده از هنر نقاشی کشیدن نکات بسیار زیادی را با روش غیرمستقیم به کودکان خود آموزش دهید. می توانید با انتخاب طرح های جذاب که با سلیقه و علایق کودک شما تطابق داشته باشد مانند نقاشی کیک می تواند علاقه ی کودک شما را به نقاشی کشیدن چند برابر کند. کودک شما هنگامی که شروع به کشیدن نقاشی کیک یا هر طرح دیگری می کند قدرت تصمیم گیری را در خود افزایش می دهد زیرا او باید رنگ های متفاوت را انتخاب و سپس با یکدیگر ترکیب کند. همچنین کودک شما با کشیدن نقاشی کیک با انواع الگو ها، اشکال، رنگ ها و … از سن بسیار کم آشنا می شود. فرزند شما قبل از این که شروع به کشیدن نقاشی کیک کند ابتدا الگو و طرح نقاشی کیک را در ذهن خود تجسم می کند و این تجسم باعث افزایش قدرت تخیل کودک شما می شود.

 

نقاشی کشیدن یکی از تفریحات سالمی است که اکثر کودکان از سن بسیار کم به آن علاقمند هستند. شما با انتخاب طرح های جذاب  نقاشی کودکانه مانند نقاشی موش می توانید علاقه ی فرزندان خود را به کشیدن نقاشی بسیار بیشتر کنید زیرا یک طرح جذاب که مطابق سلیقه و علاقه ی کودک شما باشد، تمایل کودک را برای کشیدن آن طرح بیشتر خواهد کرد. نقاشی موش یکی از طرح های جذاب برای کودکان شما خواهد بود زیرا اکثر اوقات بچه ها از کودکی علاقه ی زیادی به حیوانات دارند. به خصوص اگر خانواده ی آن ها حیوان خانگی داشته باشد. کارتون ها و انیمیشن های بسیار زیادی با طرح و نقش اصلی موش ساخته شده اند که کودکان به آن ها علاقه ی بسیار زیادی نشان داده اند بنابراین به نقاشی موش نیز علاقه ی زیادی نشان خواهند داد. شما با آموزش طرح نقاشی موش به کودک می توانید فرزند خود از فواید کشیدن نقاشی که هم بر روح و هم بر جسم کودکان تاثیر دارد، بهره مند کنید.

یکی از بهترین راه های آماده سازی کودکان برای مراحل بعدی زندگی استفاده از منابع آنلاین برای یادگیری آنها  است ، اما انتخاب سایت کودکانه مناسب می تواند یک چالش واقعی باشد بنابراین اگر آنچه که به دنبال آن برای کودک خود هستید ، شامل سایت های درجه یکی مثل وولک است که باعث می شود بچه های شما به اندازه کافی باهوش شوند تا مراحل بعدی زندگی موفقیت را کسب کنند ، این منابع عالی را برای سایت کودک خود در نظر بگیرید همچنین تعدادی از بهترین روش های منحصر به فرد برای سایت کودکان وجود دارد که معمولاً در یک سایت معمولی بکار برده نمی شود. 

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

 

کودکان از سن بسیار کم به حیوانات علاقه نشان می دهند و همین امر باعث شده تا این علاقه را در باقی سرگرمی های کودکان نیز دخیل کنند. به عنوان مثال کودکان از سن بسیار کم علاقه به در دست گرفتن قلم و کوبیدن آن به صفحه دارند. ترکیب علاقه ی کشیدن نقاشی و علاقه به حیوانات می تواند سرگرمی های بسیار جذابی برای کودکان باشد. بنابراین طرح نقاشی سنجاب می تواند یک طرح جذاب و دوست داشتنی برای فرزند شما باشد.

کشیدن نقاشی فواید بسیار زیادی بر روی عواطف و روح کودک شما دارد و کمک بسیار زیادی به رشد شخصیتی کودک شما می کند. از جمله تاثیراتی که کشیدن نقاشی سنجاب یا خر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری بر روی شخصیت فرزند شما دارد می توان به تقویت اعتماد به نفس در کودک شما، که یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی است اشاره کرد. کودک شما هنگامی که نقاشی سنجاب خود را به پایان می رساند درواقع یک فعالیتی را به اتمام رسانده است و آن را به والدین یا مربی مهد کودک و یا معلم مدرسه خود نشان می دهد. این امر باعث افزایش و تقویت اعتماد به نفس در کودک شما می شود.

علاقه ی زیاد کودکان به کشیدن نقاشی باعث شده است تا بسیاری از آموزش های کودکان نیز به طور غیر مستقیم به وسیله ی کشیدن نقاشی انجام شود. اگر این سرگرمی جذاب با دیگر علاقمندی ها و سلایق کودکان ترکیب شود بی شک سرگرمی ای بسیار جذاب تر برای کودکان خواهد بود. به عنوان مثال کودکان به حیوانات نیز علاقه دارند بنابراین طرح های نقاشی حیوانات مانند نقاشی شتر می تواند برای کودک شما جذاب باشد. در بسیاری از مهد کودک ها به عنوان مثال برای معرفی حیوان شتر به کودکان ممکن است از طرح نقاشی شتر استفاده کنند. حتی اگر قصد آشنا کردن کودک خود با انواع رنگ ها مانند رنگ زرد یا قهوه ای را دارید نیز می توانید با کشیدن نقاشی شتر به همراه کودک خود این نکات را با روش غیر مستقیم به او بیاموزید.

 

خوشبختانه سایت های زیادی وجود دارند که میتوانید به آنها مراجعه کنید و با خیال راحت کودک خوردا در انجا سرگرم کنید که جایگزین بسیار خوبی برای ایستاگرام و سایر محیط های مجازی نا مناسب برای کودک هستند به عنوان مثال سایت به آدرس https://www.voolak.com/ به علت فعالیت مدام و تخصصی میتوان یک دوست همیشگی برای کودک باشد چرا که محتوای آن همیشه به روز میشود و راکد نیست.



:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 آبان 1401 | نظرات ()