نوشته شده توسط : radin

راه برای زیادی است که والدین می توانند به وسیله آن ها به آموزش نقاشی و آموزش نقاشی ساده و زیبا به کودکان خود بپردازند. کودکان معمولا بعد از یک سالگی شروع به کشیدن نقاشی می کنند یعنی از یک سالگی به بعد والدین می توانند برای آموزش نقاشی برای کودکان خود اقدام کنند. یکی از راه های آموزش نقاشی به کودکان استفاده از فیلم آموزش نقاشی کودکانه ساده است. فرزندان شما می توانند با استفاده از فیلم آموزش نقاشی ساده و آسان به راحتی نقاشی های زیبا بکشند البته این که کودک شما از تصورات خود نیز نقاشی بکشد به تشکیل هر چه بهتر شخصیت کودک شما کمک خواهد کرد بنابراین سعی نکنید همیشه یک الگوی خاص را به فرزند خود یاد دهید و به آموزش نقاشی بپردازید.

اما اینکه چگونه می توان کودک را به کشیدن یک نقاشی سگ به ذوق آورد در حوزه روانشناسی می گنجد . کودکان با دیدن آموزش نقاشی سگ آن هم به شکل های مختلف و ساده ولی زیبا می توانند نظرات خوبی از اطرافیان دریافت کنند و این بر روحیه ان ها تاثیر بسیار خوبی می گذارد . آن ها علاوه بر اینکه کشیدن نقاشی سگ را می آموزند ، می توانند از گرفتن نمره خوب از والدین یا حتی مربیان مهد خود انرژی خوبی در یافت کنند و این موجب تشویق فرزند شما به یادگیری و آموزش نقاشی های دیگر می شود . نقاشی سگ به شکل های مختلف برای کودک تنوع ایجاد می کند و با توجه به سن آن ها داشتن هنر و ذوق و استعداد امری واب وو ضروری است . پس برای اینکه به کودک خود کمک کنید تا استعدادش را جستوجو کند از نقاشی های ساده شروع کنید و کاغذ و مداد رنگی را در اختیار او بگذارید. شما با مراجعه به سایت کودک وولک می توانید طرح های جذاب کودکانه ی بسیار زیادی را به صورت ویدیویی و تصویری در آن مشاهده کنید و با آموزش این طرح های جذاب کودکان خود را سرگرم کنید.



:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

شهریه مهد کودک ها جز موارد مهمی است که هنگام انتخاب مهد کودک برای فرزند خود باید آن را مورد بررسی قرار دهید. به عنوان مثال، قیمت مهد کودک قزوین به عوامل متفاوتی بستگی دارد از جمله امکانات و میزان رفاهی که آن بهترین مهد کودک قزوین مورد نظر شما برای کودک والدین کودک فراهم می کند. برای سنجیدن مناسب بودن شهریه مهد کودک های قزوین بهتر است تمامی نکات ذکر شده در ارتباط با بهترین مهد کودک های قزوین در نظر بگیرید. به عنوان مثال اگر مهد کودک خوب قزوین مورد نظر شما دو زبانه باشد یا برای کودکان شما اردو های تفریحی و آموزشی در برنامه هفتگی یا ماهانه ی خود در نظر گرفته باشد طبیعتا بر روی قیمت و شهریه آن مهد کودک قزوین تاثیرگذار است.

در هنگام انتخاب مناسب ترین مهد کودک در شهر سکونت خود برای فرزندتان، موقعی جغرافیایی نیز می تواند در قیمت مهد کودک کرمان موثر باشد و موقعیت جغرافیایی یکی از ملاک های بسیار مهم در هنگام انتخاب مهد کودک کرمان برای کودک است زیرا اگر آن مهد کودک در کرمان که برای فرزند خود انتخاب می کنید از محل زندگی شما فاصله بسیار زیادی داشته باشد کودک شما ممکن است از حتی بهترین مهد کودک کرمان نیز دلزده و دلسرد شود بنابراین هنگام انتخاب مهم کودک کرمان برای فرزند خود علاوه بر قیمت مهد کودک کرمان، به موقعی های جغرافیایی و بسیاری از موارد دیگر نیز توجه کنید.

البته این نکته را در نظر داشته باشید که به طور کلی بهتر است کودکان حداقل تا دوسالگی تنها کنار خانواده خود باشند. بعد از دو سالگی کودکان نیاز دارند تا به دور از خانواده تجربه های اجتماعی تر را تجربه کنند. کودک شما اولین تجربه های اجتماعی خود را در مهد کودک کرمانشاه یا هر شهر دیگری که در آن ساکن هستید تجربه می کند.

 

 


:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

تصاویر ارسالی از دوربین , بسته به کیفیت دوربین دارای حجم متفاوتی از لحاظ بسته‌های اطلاعاتی است . دستگاه‌های DVR وظیفه دارند که اطلاعات ارسالی از دوربین را فشرده کرده و با فرمت‌های استاندارد در حافظه جانبی دستگاه ضبط داهوا بایگانی نمایند. داهوا ذخیره ساز امکان پشتیبانی از حافظه‌های سخت افزاری مختلف با ظرفیت‌های متفاوت را برای سیستم‌ها پیش‌بینی کرده‌ است. بعنوان مثال دستگاه 5216 داهوا طبق مشخصات سازنده از دو عدد هارد اینترنال 6 ترابایتی مجموعا 12 ترابایت پشتیبانی می‌کند. مهمترین توانایی دستگاه‌های رکوردر دوربین مداربسته جهت ذخیره‌سازی و بایگانی تصاویر, فشرده سازی تصاویر دوربین مداربسته است. فشرده سازی بیشتر و بهتر باعث صرفه جویی بسیاری در فضای ذخیره‌سازی ( تعداد هارد کمتر و مدت ضبط بیشتر ) دارد. هم‌اکنون دستگاه‌های ذخیره ساز با فرمت‌های استاندارد H.264 , H.264 Plus و H.265 تصاویر دریافتی از دوربین‌های مداربسته را فشرده سازی می‌کنند.

داهوا XVR-1A04

داهوا XVR-1A04 از سری اقتصادی کوپر در اواخر سال 2018 تولید و وارد کشور شده، از ویژگی های مهم داهوا XVR-1A04پنج وجهی بودن، تکنولوژی فشرده سازی تصویر H.264 و قابلیت افزودن یک دوربین IP تا 2 مگاپیکسل با محدودیت پهنای باند 20 مگابایت بر ثانیه می باشد.

داهوا XVR-1A08

دستگاه دی وی ار داهوا مدل XVR1A08 از پرفروش ترین محصولات سری توربو اچ دی کمپانی داهوا میباشد که از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار است. داهوا XVR-1A08 دارای ۸ پورت ورودی تصویر (BNC) و ۱ عدد ورودی و ۱ عدد خروجی صدا (AV) دو عدد پورت USB  – خروجی تصویر HDMI و VGA فول اچ دی نیز میباشد . ولتاژ ورودی این دستگاه بین ۱۰ تا ۱۴ ولت و جریان مصرفی برابر با ۲ امپر از نوع جریان ثابت DCو مصرف برقی برابر با ۶ وات رانیز دارد . نحوه اتصال دوربین مداربسته به این دستگاه از طریق کابل کواکسیال یا ترکیبی به متراژ حداکثر ۵۰۰ متر و از طریق سوکت BNC نیز میباشد .

 

 


:: بازدید از این مطلب : 285
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

مهدکودک اولین مکان عمومی ای است که فرزندان شما به دور از خانواده خود در آن حضور می یابند. بنابراین حتما می دانید که تجربه ای که فرزند شما در حضور در مهد کودک سنندج یا هر شهری که در آن ساکن هستید کسب می کند اهمیت بسیار زیادی دارد زیرا در صورتی که فرزند شما از حضور در اولین مکان عمومی و اجتماعی به دور از خانواده تجربه خوبی کسب نکند ممکن است به طور کلی از این نوع مکان ها دلزده شود. به عنوان مثال یکی از مهم ترین فواید مهد کودک سنندج و تمامی مهدکودک ها این است که فرزند شما برای حضور در پیش دبستانی و مدرسه آمادگی لازم را کسب می کند زیرا تحقیقات روانشناسان نشان داده است که کودکانی که در مهد کودک سنندج (یا هر مهدکودک دیگری) حضور می یابند هنگام ورود به مدرسه اضطراب کمتری دارند.

انتخاب مناسب ترین و بهترین مهد کودک سمنان اهمیت بسیار زیادی دارد. البته این نکته را در نظر بگیرید که صرفا یک مهد کودک سمنان که به عنوان بهترین مهد کودک سمنان شناخته می شود برای کودک شما مناسب ترین و بهترین مهد کودک سمنان نخواهد بود زیرا یک مهد کودک در سمنان که برای فرزند خود انتخاب می کنید باید مطابق ملاک های شما، سلایق و علاقه ی کودک شما باشد.

قیمت مهد کودک شهرکرد می تواند به موارد زیادی بستگی داشته باشد و طبیعتا هر چه امکانات یک مهد کودک شهرکرد بیشتر باشد، شهریه آن مهد کودک شهرکرد نیز بالا می رود بنابراین همیشه شهریه مهد کودک شهر کرد را با توجه به امکاناتی که در اختیار کودکان و والدین کودکان قرار می دهد، بسنجید. حتی موقعیت جغرافیایی یک مهد کودک شهرکرد می تواند بر روی شهریه مهد کودک شهر کرد تاثیر گذار باشد.

 

 

 

 

 


:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

رفتن به مهد کودک باعث اجتماعی شدن کودک و ارتقاء مهارت های ارتباطی آن ها می شود. دیدن محیط خارج از خانه و ارتباط با انساه های بیشتر و به خصوص ارتباط کودک با همسالان خود در این روند تاثیر بسیار زیادی دارند. انجام فعالیت های گروهی، ارتباط با دوستان و همسالان، بالا رفتن توانایی در حفظ شعر یا داستان، کاردستی ها و فراگیری مهارت های مختلف در مهد کودک مشهد، خودباوری را در کودکان بالا برده و منجر به افزایش اعتماد به نفس در آن ها می شود.

قیمت مهد کودک شیرخوار در رشت یا به طور کلی قیمت مهد کودک رشت بستگی به امکاناتی که آن مهد کودک در اختیار شما و فرزند شما قرار می دهد دارد. البته پیشنهاد ما این است که به دلیل صرف هزینه کمتر کودک خود را به مهد کودکی که از کیفیت قابل قبولی برخوردار نیست ثبت نام نکنید چرا که همان طور که به این موضوع اشاره شد، مربی مهد کودک نقش بسیار مهمی در رشد و تربیت اخلاقی و شخصیتی کودک شما ایفا می کند.

جمله فعالیت هایی که در مهد کودک درجه یک ساری انجام می شوند عبارت اند از: سفالگری، نقاشی، شعرخوانی، دستان گویی و… . کودک شما در مهد کودک استعداد خود را کشف می کند و با دوستان جدید و افراد جدیدی به جز خانواده خود ارتباط می گیرد. مهد مهد کودک در ساری می تواند تاثیر بسیار مثبتی بر روی کودک شما دارد. ثبت نام در مهد کودک در ساری می تواند به جای داشتن تاثیر مثبت بر روی شخصیت و تربیت فرزند شما، تاثیرات منفی داشته باشد بنابراین قبل از ثبت نام کودک خود در هر مهد کودک ساری، لیست مهد کودک های ساری را تهیه کنید و بهترین مهد کودک ساری را برای کودک خود انتخاب کنید.

 

 

 


:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

با پیشرفت روزافزون تکنولوژی و پررنگ تر شدن نقش ابزارات الکترونیکی در زندگی های روزمره ی ما علاوه بر اینکه باعث تغییر سبک زندگیمان شده است، بر کودکان امروزی نیز تاثیر بسیار زیادی داشته است. معمولا سرگرمی ها و بازی هایی که با ابزارات الکترونیکی مانند گوشی های همراه یا لپ تاپ ها و کامپیوتر ها انجام می شوند، جذابیت بیشتری برای کودکان امروزی ما دارند. سایت های کودکانه ی بسیار متفاوتی وجود دارد که محتوای آن ها مخصوصا کودکان است.

کودکان شما با انجام بازی کودکانه در سایت های کودک لذت بسیار زیادی خواهند برد و ساعات بسیار زیادی را سرگرم می شود. پخش آهنگ کودکانه متفاوت و جذاب نیز بر روی عواطف کودک شما بسیار تاثیرگذار است. از جمله فوایدی که موسیقی کودکانه بر روی کودکان دارد می توان به افزایش اعتماد به نفس در شخصیت َآن ها اشاره کرد. زیرا اکثر کودکان هنگام شنیدن یک شعر یا آهنگ کودکانه سعی می کنند تا متن آن آهنگ را حفظ کنند و برای والدین یا مربی مهد کودک یا معلم مدرسه ی خود بخوانند. این امر باعث تقویت و افزایش اعتماد به نفس در آن ها می شود و همانطور که می دانید اعتماد به نفس یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی است که باید در کودکان از سن بسیار کم شکل گیرد.

از دیگر سرگرمی های سالم کودکانه می توان به قصه شب صوتی اشاره کرد. شما با پخش کردن قصه شب صوتی از طریق موبایل خود می توانید به بهتر خوابیدن کودک خود کم بسیاری کنید. معمولا قصه های کودکانه همراه با نکات آموزنده ای هستند که اینگونه با روش غیر مستقیم به فرزندان شما آموزش داده می شوند. از دیگر فواید قصه برای کودکان این است که قدرت تخیل و تصویرسازی آن ها را تقویت می کند زیرا کودک شما خود را به جای شخصیت های داستان انتخابی شما می گذراند و با آن ها تصویرسازی و همزادپنداری می کنند.

 



:: بازدید از این مطلب : 261
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

بررسی لیست مهد کودک قم اهمیت بسیار زیادی دارد. زیرا بهتر است مهد کودک قم که برای کودک خود انتخاب می کنید باید ویژگی های یک مهدکودک استاندارد را داشته باشد و همگنین با ملاک های شخصی مهد کودک قم انتخابی ذهن شما همخوانی داشته باشد تا کودک شما در ساعاتی که در مهد کودک قم حضور دارد احساس امنیت و آرامش لازمه را داشته باشد.

از جمله ویژگی هایی که یک مهد کودک اهواز خوب و بهترین مهد کودک اهواز باید داشته باشد عبارت اند از:

فضای مهد کودک: یک مهدکودک در اهواز اگر خوب باشد اولین چیزی که باید به آن توجه کرده باشد محیط و فضای مهد کودک اهواز است. فضای یک مهد کودک در اهواز یا در هر شهر دیگری باید شاد باشد و از رنگ های شاد در طراحی آن به کار رفته باشد تا با روحیات کودکان سازگارتر باشد.

روابط داخلی مهد کودک: روابط داخلی مهد کودک اهواز یا جو حاکم بر بهترین مهد کودک اهواز باید دوستانه و صمیمی باشد تا کودکان در آن احساس راحتی کنند. همان طور که می دانید مهد کودک اولین محیطی است که کودک خارج از خانواده خود تجربه می کند بنابراین باید رابطه ی صمیمی و دوستانه ای بین مربی مهد کودک اهواز و کودکان باشد. یکی از راه های تبدیل شدن به بهترین مهد کودک اهواز و از دلایلی که باعث می شود تا یک مهد کودک در اهواز به بهترین مهد کودک اهواز تبدیل شود، وجهه ی خوب آن مهد کودک است. باید محیط مهد کودک آنقدر دوستانه باشد و با والدین نیز ارتباط مستقیم و فعالی داشته باشد تا مادران در هنگام تعامل با یکدیگر از آن مهد کودک در اهواز به عنوان بهترین مهد کودک اهواز صحبت کنند.

کلاس های قرآنی ، کلاس های آموزش زبان انگلیسی ، کلاس رقص ، کلاس هنر و کلاس ها ورزشی تقریبا در تمامی مهد کودک ها وجود دارد ولی انتخاب آن با خودتان است . کنترل فرزند باید برعهده مربی با تجربه ای باشد و شما از او اطلاعات کامل داشته باشید زیرا فرزند شما امانتی است در دست مربی و وظیفه او مراقبت از فرزند شما است . هر مهد کودک در شیراز بر حسب ویژگی های گفته شده قیمت متناسب با خود را دارد و بر حسب این موارد قیمت مهد کودک شیراز متفاوت خواهد بود .

 


:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

بی شک یکی از مهم ترین و بزرگ ترین دغدغه های هر والدینی پیدا کردن یا انتخاب کردن سرگرمی های مناسب و سالم برای کودکان خود است که به آن علاقه نیز داشته باشند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی اکثر کودکان به ابزارات الکترونیکی و حضور در فضای مجازی علاقه نشان می دهند بنابراین انتخاب سرگرمی های آن ها نیز باید با دخالت این ابزارات الکترونیکی و اینترنت باشد تا کودک شما از انجام آن سرگرمی ها لذت ببرد.

به عنوان مثال می توانید انواع داستان کودکانه ی آموزنده را برای کودک خود از روی کتاب بخوانید یا برای به وجد آمدن بیشتر کودک خود داستان های صوتی آنلاین را با گوشی خود برای او پخش کنید. با استفاده از این داستان های کودکانه ی جذاب می توانید نکات آموزنده ی بسیار زیادی را از راه غیرمستقیم به کودک خود آموزش دهید. راه های آموزش غیر مستقیم بیشترین اثرگذاری و بازدهی را بر روی کودکان دارد. از دیگر کار هایی که می توانید برای فرزند خود از طریق گوشی های همراه و یا ابزارات الکترونیکی انجام دهید، در اختیار قرار دادن موبایل به فرزند خود برای انجام بازی آنلاین کودکانه است.

صد ها بازی آنلاین کودکانه در انواع سایت های کودکانه وجود دارد که می توانید فرزند خود را به وسیله آن ها سرگرم کنید. از دیگر سرگرمی هایی که اکثر کودکان به آن علاقمند هستند، تماشای کارتون های متفاوت و جدید امروزی است. با پخش کردن کارتون های جذاب کودکانه از موبایل یا تلویزیون خود می توانید فرزند خود را سرگرم کنید. همچنین برای آموزش زبان انگلیسی به کودک خود می توانید از کارتون های انگلیسی زبان استفاده کنید. تحقیقات نشان داده است تماشای کارتون های انگلیسی زبان کمک بسیاری به یادگیری زبان بین المللی انگلیسی کودکان می کند زیرا این راه نیز جز روش های آموزش غیرمستقیم به حساب می آید.

 



:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

راه های آموزش نقاشی کودکان

 

 راه های زیادی است که والدین می توانند به وسیله آن ها به آموزش نقاشی و آموزش نقاشی ساده و زیبا به کودکان خود بپردازند. کودکان معمولا بعد از یک سالگی شروع به کشیدن نقاشی می کنند یعنی از یک سالگی به بعد والدین می توانند برای آموزش نقاشی برای کودکان خود اقدام کنند. یکی از راه های آموزش نقاشی به کودکان استفاده از فیلم آموزش نقاشی کودکان است. فرزندان شما می توانند با استفاده از فیلم آموزش نقاشی ساده و آسان به راحتی نقاشی های زیبا بکشند البته این که کودک شما از تصورات خود نیز نقاشی بکشد به تشکیل هر چه بهتر شخصیت کودک شما کمک خواهد کرد بنابراین سعی نکنید همیشه یک الگوی خاص را به فرزند خود یاد دهید و به آموزش نقاشی بپردازید.

کودکان همیشه به اشیاء رنگارنگ اشتیاق نشان می دهند . رنگین کمان هم طبیعت خداست و با دیدن این نعمت خدا ، کودکان ذوق بسیاری می کنند . با داشتن آموزش نقاشی رنگین کمان ، به راحتی می توانند در خانه زیبا ترین رنگین کمان را داشته باشند . می توانند در اتاقشان با چسباندن نقاشی خود در اندازه های مختلف ، اتاقی زیبا داشته باشند و با دیدن آن لذت ببرند . نقاشی رنگین کمان احتمالا برای کودک شما بسیار جذاب خواهد بود چون طرحی بسیار شاد کودکانه است. نقاشی رنگین کمان از رنگ های بسیار زیادی ساخته و کشیده می شود این امر باعث می شود تا کودک شما تقریبا با تمامی رنگ های اصلی آشنا شود. بنابراین شما با آموزش نقاشی رنگین کمان و کشیدن نقاشی رنگین کمان با فرزند خود با روش غیر مستقیم و به وسیله بازی و سرگرمی، کودک خود را با انواع رنگ ها و بسیاری از الگو ها آشنا کرده اید.

برای مشاهده آموزش نقاشی رنگین کمان و آموزش های کودکانه بیشتر می توانید به وبسایت voolak مراجعه نمایید!



:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

نقاشی کردن یکی از سرگرمی های لذت بخش و در حین حال آموزشی و بسیار مفید برای کودکان شما است. کودکان معمولا از یک سالگی به بعد شروع به کشیدن نقاشی میکنند. کودکان شما با کمک گرفتن از تخیلات خود یا از روی عکس نقاشی کودکانه، شروع به کشیدن نقاشی می کنند. تعداد زیادی عکس نقاشی ساده و طرح ساده نقاشی در اینترنت و فضای مجازی وجود دارد که می توانید با استفاده از آن ها کودک خود را به کشیدن نقاشی تشویق کنید زیرا اکثر کودکان از این که از روی عکس نقاشی کودکانه و عکس نقاشی ساده، نقاشی کنند بسیار لذت می برند. همچنین کودک شما می تواند از سنین بسیار کم با استفاده از تعدادی طرح نقاشی رنگی و طرح نقاشی کودکانه با رنگ ها آشنا شود.

نقاشی درخت، می تواند کودکان را با خلقت ها و آفرینش های خداوند آشنا کند. درختان در متون مذهبی معانی خوبی دارند و به طور کلی نماد خوبی هستند. شما می توانید در مورد ساختار درختان با فرزندتان صحبت کنید و او را راهنمایی کنید که درختان چه معنی می دهند. از چوب درهتان کاغذ تولید می شود میوه درختان را نی خوریم و برگ بعضی از درختان خاصیت دارویی برای ما دارد. اینکه یک درخت چکونه کاشته می شود و ریشه می دهد و سپس ساقه هایش رشد می کنند. پس از ساقه ها برگ ها می رویند و پس از چندین سال ، تنمه درختان رشد می کند و تبدیل به چوب می شود. در نهایت با شکوفه دادن و سپس تبدیل شکوفه به میوه یک درخت پربار خواهیم داشت. با کشیدن نقاشی درخت همراه با میوه هایش می توانید نتیجه نهایی رشد درختان را به کودک خود بیاموزید. برای مشاهده طرح های بسیار جذاب آموزش نقاشی کودکانه می توانید به آدرس voolak.com مراجعه کنید. سایت وولک با محتوا های جذاب کودکانه قادر است تا هر گونه نیاز شما و کودکتان را رفع کنید.



:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

هنگام آموزش نقاشی کودکان با کشیدن نقاشی ایده های جدید و خلاقی به ذهن کودک شما می شود چرا که این کار باعث افزایش قدرت تخیل کودک شما می شود. از هر قسمت نقاشی کودکان می توانید اطلاعاتی را به دست آورید به عنوان مثال اگر کودک شما از روی عکس نقاشی ساده نقاشی نکشیده باشید و نقاشی او برگرفته از تصویرسازی و تخیلات ذهنی کودک شما باشد، می توانید اطلاعات از نقاشی کودک خود به دست آورید. کودکان در ابتدا که شروع به کشیدن نقاشی کردن می کنند در واقع برگه را فقط خط خطی می کنند و این خط خطی کردن برای کودکان بسیار لذت بخش است. پس از دو سالگی کودکان سعی می کنند تا خطوط و نقش های معنی دار رسم کنند بنابراین در دوسالگی شروع به کشیدن خطوط دایره ای یا زاویه دار می کنند.

یکی از نکاتی هنگام انتخاب طرح نقاشی کودکانه برای فرزند خود باید به آن دقت داشته باشید، انتخاب طرحی است که علایق کودک شما در آن دخیل باشد. به عنوان مثال آموزش نقاشی جوجه که ویدیو آن را در بالا مشاهده می کنید یکی از طرح های جذاب برای کودکان شما خواهد بود زیرا کمودکان معمولا به حیوانات علاقمند هستند. در صورتی که طرح انتخابی شما برای فرزندتان جذاب نباشد بنابراین کودک شما تمایلی برای سپری کردن وقت خود با نقاشی کشیدن نشان نمی دهد. البته کودکان به طور غریزی از سن بسیار کمک یعنی شش ماهگی شروع به در دست گرفتن قلم می کنند و با آن به کاغذ می کوبند و رفته رفته با گذر زمان طرح های منظم تری را بر روی کاغذ رسم می کنند. شما با مراجعه به سایت voolak می توانید مجموعه ای ویدیو ها و عکس های کودکانه را مشاهده کنید و به کودک خود آموزش دهید.



:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

قیمت مهد کودک گرگان یکی از مواردی است که باید به آن توجه داشت. البته به یاد داشته باشید که عوامل بسیار زیادی بر روی شهریه مهد کودک گرگان تاثیرگذار هستند. مواردی مانند: آدرس و محل جغرافیایی مهد کودک گرگان، امکانات مهد کودک در گرگان، مربیان مهد کودک گرگان و ... بر روی شهریه مهد کودک گرگان تاثیر مستقیم دارند.

طبیعتا یک مهد کودک خوب در همدان باید ویژگی های خاص مربوط به خود را داشته باشد تا از سایر مهد کودک های همدان متمایز شود و به یک مهد کودک خوب در همدان معروف شود. ملاک ها و ویژگی های زیادی باعث می شود تا یک مهد کودک خوب در همدان به بهترین مهد کودک همدان نیز تبدیل شود. بعضی از این ملاک ها و ویژگی ها اهمیت بسیار زیادی دارند و حتی اگر بهترین مهد کودک همدان را برای کودک خود انتخاب نمی کنید حتما یک مهد کودک همدان که این ویژگی های ضروری را داشته باشد برای فرزند خود انتخاب کنید.

کودکان از سن دو سالگی به بعد تمایل دارند تا با افرادی غیر از خانواده خود نیز در تعامل باشند. کودکانی که در مهد کودک یزد ثبت نام می کنند بخشی از وقت روزانه ی خود را به جای مادر خود با مربی مهد کودک یزد سپری می کنند. مربیان مهد کودک یزد یا هر شهری که در آن ساکن هستید پر رنگ ترین و مهم ترین نقش را در مهد کودک یزد ایفا می کنند. همانطور که به احتمال زیاد می دانید مهد کودک یزد و تمامی مهد کودک ها در آموزش و پرورش شخصیتی، رفتاری و... کودکان شما تاثیر بسیار زیاد و مستقیمی دارند و مهم ترین نقش را در مهدکودک ها، مربیان مهدکودک ایفا می کنند. یکی از ملاک های شما برای انتخاب مناسب ترین و بهترین مهد کودک یزد برای فرزند خود بی شک باید مربی مهد کودک در یزد باشد.



:: بازدید از این مطلب : 280
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کودکان معمولا از سن 18 ماهگی کشیدن نقاشی کودکانه ساده را شروع می کنند و به همین خاطر برای اینکه با دست باز این کار را شروع کنند شما باید ابزار های متنوعی را در اختیارشان بگذارید مثل مداد، گچ، مداد شمعی، آبرنگ یا گواش و قلم‌مو البته همراه با کاغذی که بدون خط باشد تا کودک برای کشیدن نقاشی جدید قشنگ خود در ابتدا با خطوط ذهن خود را درگیر نکند و فضای باز تری داشته باشد .

بعضی از افراد گمان می کنند که فعالیت ها و سرگرمی هایی ماند کشیدن نقاشی مخصوص دختر بچه ها است و پسر بچه ها به اینکار علاقه ای ندارند در صورتی که اینطور نیست. کودکان با کشیدن نقاشی احساسات خود را بروز می دهند و از طریق کشیدن طرح های مختلف نقاشی احساساتی کنونی و یا احساسات گذشته خود را به تصویر می کشند. به همین خاطر است که روانشناسان متخصص کودک معتقد هستند که می توان با بررسی طرح های رسم شده توسط کودکان به اطلاعات و ویژگی بسیاری زیادی از شخصیت شکل گرفته در آن ها پی برد. نقاشی ماشین یکی از طرح هایی است که شاید برای پسر بچه ها جذاب تر باشد بنابراین اینطور نیست که کشیدن نقاشی تنها برای دختر بچه ها جذاب باشد بلکه این طرح های انتخابی شما است که کودک شما را برای کشیدن آن طرح مانند طرح نقاشی ماشین تشویق کند یا خیر. کشیدن نقاشی یکی از فعالیت های فیزیکی سرگرم کننده کودکان است که به رشد فعالیت ها و مهارت های حرکتی کودکان کمک بسیار زیادی می کند.

امروزه بسیاری از فعالیت ها از طریق فضای مجازی و اینترنت انجام می شود. شما برای آموزش نقاشی طرح های متنوع و مختلف کودکانه ی جذاب می توانید به سایت هایی با محتوای کودک مراجعه کنید. وولک یک سایت با محتوای کودکانه است که تعداد بسیار زیادی ویدیو و عکس های آموزش نقاشی کودکانه در آن جای گرفته است.



:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

مهد کودک، اولین محیط و مکان اجتماعی و عمومی که کودکان شما در آن حضور پیدا می کنند. مهد کودک ساری می تواند تاثیرات بسیار مثبتی بر روی کودک شما بگذارد و بلعکس در صورت انتخاب اشتباه در مهد کودک ساری شما تاثیرات بسیار منفی را در هنگام رشد شخصیتی کودک خود مشاهده خواهید کرد. بنابراین در انتخاب مهد کودک ساری یا هر شهری که در آن ساکن هستید برای کودک خود نهایت دقت را به خرج دهید تا به جای تاثیرات مثبت شاهد تاثیرات منفی بر روی فرزند خود نباشید.

ثر والدین می دانند که مهد کودک تاثیرات بسیار مثبتی بر رشد شخصیتی و تربیت کودکان دارند. از آن جایی که مهد کودک ها تاثیر مستقیم بر روی کودکان دارند بنابراین هنگام انتخاب یک مهد کودک در اهواز برای ثبت نام کودک خود، حتما باید ملاک هایی را برای خود قرار دهید و مهد کودک درجه یک اهواز را برای فرزند خود انتخاب کنید.

تقریبا همه کودکان دوست دارند تنها نباشند و در زمان های بیداری با همسالان خود در ارتباط باشند، این ارتباط می تواند به صورت بازی کردن با آن ها یا صحبت کردن و همفکری با همسالانشان باشد؛ به همین دلیل است که مهد کودک ها برای کودکان از جذابیت خاصی برخوردارند؛ مکانی پر از کودکان هم سن و سال که امکان بازی و سرگرمی و شیطنت با یکدیگر را دارند. اما این که بهترین زمان برای به مهد کودک رفتن کودکان چه سنی است و تا چه سنی باید کنار والدین باشند و چه زمانی جداشدن برای آن ها سهل می شود، موضوعی بسیار مهم است.

طبق نظر کارشناسان و روانشناسان کودک، بهترین سن برای مهد کودک رفتن 2ونیم تا 3 سالگی کودک می باشد؛ چراکه کودک در این سن، آمادگی جدا ماندن از مادر را بیشتر از قبل دارد. تا قبل از این سن، کودکان بیشتر دوست دارند کنار والدین خود باشند و اغلب به بازی های فردی با اسباب بازی های خود می پردازند، در حالی که از 3 سالگی به بعد، اغلب کودکان به بازی های جمعی با همسالان خود علاقمند می شوند و دوست دارند با همسالان خود تعامل داشته باشند. بنابراین با بررسی لیست مهد کودک اصفهان کودک خود را در یک مهد کودک خوب ثبت نام کنید.



:: بازدید از این مطلب : 289
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کودکان همیشه به داستان ها و قصه های متنوع کودکانه مانند قصه گرگ و بره علاقه نشان می دهند. شما با روایت داستان های متنوع کودکانه می تواند فرزند خود را فواید گوش دادن به داستان های کودکان بهره مند کنید زیرا اکثر داستان ها و قصه هایی که برای کودکان روایت شده اند پند های اخلاقی را در خود گنجانده اند تا کودکان از راه غیرمستقیم این پند ها را یاد بگیرند و همانطور که می دانید آموزش غیرمستقیم بیشترین تاثیر را روی کودکان دارد.

کودکان علاقه بسیاری به کار با کاغذ و قیچی دارند و با نظارت والدین می توانند این کار را به راحتی انجام دهند . اشیائی هم وجو دارند که برای کودکان جالب هستند مثل صدف قطعا زمانی که به شما کشور سفر می کنید یکی از هیجان انگیز ترین کارهایی که بچه ها انجام می دهند جمع آوری صدف از ساحل است. اما می توانید از همین علاقه استفاده کرده و به آن ها ساخت کاردستی صدف تنها با کاغذ را آموزش دهید.

کاردستی یکی از فعالیت سالم و سرگرم کننده است که هر کودکی از انجام آن لذت خواهد برد. ویدیو کاردستی گربه ای که در این صفحه قرار دارد یکی از طرح های محبوب در بین کودکان است که می توانید با آموزش کاردستی گربه به فرزند خود او را از فواید ساخت کاردستی گربه یا هر کاردستی دیگری بره مند سازید. حتی ساخت کاردستی گربه یا طرح های دیگر کاردستی به کودک شما کمک می کند تا مهارت های دیگر خود را نیز تقویت کند و باعث شکوفایی استعداد های کودک شما می شود. کاردستی گربه یکی از کاردستی های بسیار آسان است که کودک شما به تنهایی نیز از پس ساخت آن برمی آید اما حتی اگر در حین ساخت کاردستی گربه از پدر یا مادر خود یا حتی فرد دیگری مانند مربی مهد کودک خود یا دوست خود کمک بگیرد این امر باعث تقویت و رشد رفتار اجتماعی کودک شما می شود.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

شما با بررسی مهد کودک ها می توانید متوجه شوید که یک مهد کودک خوب در بوشهر که برای فرزندتان مناسب باشد کجاست. البته که معیار های هر خانواده در انتخاب یک مهد کودک خوب در بوشهر متفاوت است بنابراین شما باید بهترین مهد کودک بوشهر که مناسب کودک شما باشد را پیدا کنید و برای ثبت نام فرزند خود اقدام کنید.

مهد کودک مکانی است که کودک شما بدون حضور خانواده خود در آن حضور می یابد. بنابراین تجربه حضور در مهد کودک بیرجند یا هر شهری که در آن ساکن هستید تاثیر بسیار زیادی بر روی شکل گیری شخصیت فرزند شما خواهد داشت. تاثیرات حضور در مهد کودک بیرجند می تواند تاثیرات بسیار مثبتی بر روی کودک شما داشته باشد و بلعکس می تواند تاثیرات منفی نیز داشته باشد. بنابراین انتخاب مناسب ترین مهد کودک بیرجند از بین بهترین مهد کودک های بیرجند، انتخابی بسیار مهم والدین برای فرزند خود است.

قیمت مهد کودک بندر عباس می تواند به دلایل بسیار زیاد و متفاوتی در قسمت های متفاوت شهر بندر عباس از نظر جغرافیایی تفاوت داشته باشد. هزینه مهد کودک بندر عباس بستگی به امکانات و میزان رفاهی دارد که آن مهد مودک بندر عباس برای کودکان و همچنین والدین آن ها فراهم می کند. به عنوان مثال اگر آن مهد کودک بندر عباس که برای کودک خود انتخاب می کنید مجهز به خانه بازی کودک باشد مسلما هزینه بیشتری نسبت به سایر مهد کودک های بندر عباس خواهد داشت. مثال دیگر می تواند درباره مربیان مهد کودک بندر عباس باشد. در بعضی از مهد کودک های بندر عباس چندین مربی وجود دارد که هرکدام وظایف خاص خود را دارند یا بعضی از مهد کودک های بندر عباس به صورت دو زبانه هستند و همانطور که می دانید کودکان در سنین پایین توانایی یادگیری زبان بیشتری دارند بنابراین دوزبانه بودن مهد کودک بندرعباس می تواند تاثیرات بسیار مثبتی روی یادگیری زبان انگلیسی کودک شما داشته باشد.



:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

شهر بزرگ اصفهان به 15 منطقه تقسیم شده است که والدین می توانند با در نظر گرفتن مسافت و فاصله هر مهد کودک اصفهان تا محل زندگی خود، مناسب ترین مهد کودک در اصفهان را برای کودک خود انتخاب کنند. علاوه بر مسافت، اِلِمان های دیگری مانند قیمت مهد کودک در اصفهان، بررسی مهد کودک اصفهان از لحاظ امکانات و برنامه های مورد نظر مهد کودک، نیز در انتخاب بهترین مهد کودک های اصفهان برای کودکان این شهر زیبا نقش دارند.

هم چنین قیمت مهد کودک های غیر انتفاعی و شخصی در مشهد مقدس، با توجه به امکانات و امتیازات آن مجموعه و نظرات شخص موسس زیر نظر بهزیستی استان تعیین می شود. بهترین مهد کودک های مشهد شهریه های بالاتری نسبت به مهد کودک های تحت پوشش بهزیستی برای ثبت نام کودکان تعیین می کنند. والدین مشهدی عزیز می توانند با در نظر گرفتن این المان ها و امکاناتی که هر مهد کودک برای فرزند آن ها فراهم می آورد، مناسب ترین قیمت مهد کودک در مشهد را گزینش کرده و مناسب ترین مهد کودک فرزند خود را انتخاب کرده و کودک خود را به آن بسپارند. با بررسی لیست مهد کودک مشهد می توانید مناسبترین مهد کودک را انتخاب کنید.

قیمت مهد کودک ارومیه بستگی به موارد بسیار زیادی دارد به عنوان مثال امکانات و تجهیزاتی که مهد کودک ارومیه ای که برای کودک خود انتخاب می کنید در میزان هزینه مهد کودک در ارومیه تاثیرگذار است و یا حتی موقعیت جغرافیایی مهد کودک ارومیه نیز ممکن است در شهریه مهد کودک های ارومیه تاثیرگذار باشد بنابراین هنگام انتخاب بهترین مهد کودک در ارومیه برای فرزند خود تمامی نکات را در نظر بگیرید تا در نهایت مناسب ترین مهد کودک ارومیه با مناسب ترین قیمت مهد کودک ارومیه را برای فرزند خود انتخاب کنید.



:: بازدید از این مطلب : 273
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

اگر در شهر رشت ساکن هستید و به دنبال بهترین مهد کودک رشت می گردید مطالب زیر را مطالعه نمایید. بی شک به این واقعیت آگاه هستید که مهد کودک اثرات بسیار زیادی در تربیت شخصیت کودک شما دارد. البته این آثار می تواند مخرب نیز باشد بنابراین به عنوان مثال اگر در شهر رشت زندگی می کنید، بهترین مهد کودک رشت را برای فرزند خود انتخاب کنید تا اثرات مخربی بر روی کودک شما نداشته باشد. به عنوان مثال رفتار نامناسب مربی مهد کودک، ارتباط نداشتن خانواده ها با مهد کودک و… می توانند کودک شما را حتی از مدرسه رفتن دلزده کنند و باعث از بین رفتن خلاقیت کودک شما شوند.

داشتن تنوع در تدریس ، ساخت کاردستی ، نقاشی و حتی اسباب بازی ک از مهم ترین ویژگی هایی است که در بهترین مهد کودک اردبیل باید وجود داشته باشد . همچنین اگر کودک شما از دوره شیرخواری تا نوپایی یا بزرگتر در مهد کودک اردبیل باشد باید این طیف را تغییر دهند تا تنوع برای فرزندتان رعایت شود . نکته مهم دیگر ، کارکنان مهد کودک درجه یک اردبیل هستند . معمولا مربیان که در مهدکودک کار می کنند ، تخصص لازم را ندارند و باید دقت کنید کارکنان مهد کودک تخصص خود را از دانشگاه معتبری گرفته باشند .

شما کسی هستید که انتخاب می کنید مناسب ترین و بهترین مهد کودک قم برای فرزندتان کدام مهد کودک قم است زیرا در بین مهد کودک های قم ، مهد کودک قم ای که برای کودک خود انتخاب می کنید باید با ملاک های شما همخوانی داشته باشد . البته با بررسی لیست مهد کودک های قم نیز می توانید به راحتی بهترین مهد کودک در قم را برای فرزند خود انتخاب کنید.

 

 

 

 

 

                                               



:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

مهد کودک زاهدان که برای کودک خود انتخاب می کنید باید با ملاک های شما همخوانی داشته باشد زیرا هر والدینی کودک خود را بهتر از هرفرد دیگری می شناسد بنابراین با توجه به ویژگی های شخصیتی کودک خود باید بهترین مهد کودک زاهدان را برای فرزند خود انتخاب کنید. مهدکودک ها اولین مکانی است که کودکان شما به دور از خانواده خود تجربه می کنند بنابراین انتخاب مناسب ترین مهد کودک زاهدان اهمیت بسیار زیادی دارد. برای انتخاب بهترین مهد کودک زاهدان برای فرزند خود می توانید با بررسی لیست مهد کودک های زاهدان اقدام کنید.

بهترین مهد کودک خرم آباد طبیعتا بهترین مربیان مهد کودک خرم اباد را نیز دارد. مربیان مهدکودک در زمینه ی ارتباط با کودکان تحصیل کرده اند و به همین دلیل ارتباط خوبی با فرزندان شما برقرار می کنند تا کودک هنگام ورود به مهد کودک خرم آباد یا هر مهدکودک دیگری، احساس امنیت و آرامش اولیه ی لازم را بدست آورد. یک مهد کودک خوب در خرم آباد باید قوانین و مقررات مخصوص به خود را داشته باشد. قاعدتا نظم باعث بهتر و بی نقص تر پیش رفتن برنامه های آموزشی و تفریحی می شود.

امکانات مهد کودک های زنجان در شهریه مهد کودک زنجان نیز تاثیر گذار است. بعضی از مهد کودک ها قابلیت دو زبانه دارند یعنی یکی از امکاناتشان این است که به آموزش غیر مستقیم زبان بین المللی یعنی زبان انگلیسی به کودک شما نیز می پردازند. قیمت مهد کودک زنجان به عوامل متفاوتی بستگی دارد اما مهم ترین عاملی که بر روی شهریه مهد کودک زنجان تاثیر گذار است بی شک امکاناتی است که آن مهد کودک در زنجان در اختیار کودکان و والدین آن ها قرار می دهد. حتی موقعیت جغرافیایی مهد کودک های زنجان نیز می تواند بر روی شهریه مهد کودک زنجان تاثیر گذار باشد.

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

کاغذ سنگی محصولی صنعتی است که از ترکیب کلسیم کربنات و پلی اتیلن پرچگال به دست می آید. مواد اصلی تهیه و تولید کاغذ سنگی را پسمانده های معادن و سنگ های مرمر پودر شده تشکیل می دهد.

از ویژگی های اصلی کاغذ سنگی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ضد آب بودن و مقاومت بسیر بالای کاغذ سنگی در برابر پارگی، حشرات و روغن

خنثی بودن کاغذ سنگی از لحاظ ph و خاصیت اسیدی و بازی

چگالی کم

کاغذ های سنگی کاغذ سنگی دارای سطحی نرم و مسطح است.

عدم ساطع کردن گاز های گلخانه ای در صورت سوختن و واکنش با اکسیژن

با توجه به ویژگی های یاد شده، خرید کاغذ سنگی و استفاده از آن به جای محصولات تجزیه ناپذیر، بسیار مهم است و در نگهداری از محیط زیست تاثیر بسیار زیادی دارد. برای خرید کاغذ سنگی و آشنایی بیشتر با آن می توانید به وبسایت آذرخش آدلی ایرانیان مراجعه نمایید.

شرکت آذرخش آدلی ایرانیان، با فروش خط تولید کاغذ سنگی در نظر دارد تا به مهندسان صنایع و دوست داران این حوزه، در مسیر گسترش تولید کاغذ سنگی در ایران یاری نماید.

فروش خط تولید کاغذ سنگی، شامل فروش تجهیزات و دستگاه های مورد نیاز برای تولید محصولات مختلف کاغذ سنگی در صنعت می باشد. احداث و فروش خط تولید کاغذ سنگی را می توان در دو دسته اصلی طبقه بندی کرد:

محصولات کاغذ سنگی که می تواند جایگزین انواع مقوا و برخی ورق های پلیمری شده و باید متناسب با این کاربرد باشند.

محصولات کاغذ سنگی که می توانند جایگزین محصولاتی باشند که داشتن شق و رق مناسب در آن ها اهمیتی ندارد.

علاقمندان به خرید خط تولید کاغذ سنگی، باید با در نظر گرفتن این دو دسته، حوزه فعالیت متناسب خود را انتخاب کرده و خط تولیدی خود را احداث نمایند. مشاوران و متخصصان شرکت آذرخش آدلی ایرانیان شما را در این انتخاب یاری می نمایند.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

طرح خط تولید کاغذ سنگی به واسطه مزایای نسبی و مطلق اقتصادی ایران مورد استقبال سرمایه گذاران بسیاری قرار گرفته است و از سوی دیگر به دلیل عدم قطع درختان و نیز عدم مصرف آب در فرآیند تولید مورد حمایت سازمان حمایت از محیط زیست کشور بوده و امید می رود این صنعت جایگاه ویژه ای در عرصه تولید و اقتصاد کشور داشته باشد مهمترین مزیت محصولات این صنعت ، امکان جایگزینی هم زمان محصولات آن با صنعت تولید کاغذ و مقوای سلولزی و همچنین صنایع ورق های پلیمری است طوری که :

الف) علاوه بر حفظ ویژگیهای مثبت کاغذ و مقوا در حوزه چاپ آسان و ارزان مزیتهای بی نظیر کیفیت چاپ بالا ، ضد آب بودن را با حفظ صرفه اقتصادی به همراه دارد .

ب) تمامی مزیتهای ورقهای پلیمری به لحاض مقاومت در مقابل پارگی ، کیفیت چاپ بالا  و … را در کنار قیمت ارزان تولید محصول با رویکرد توسعه پایدار را شامل می شود.

قیمت کاغذ سنگی

با توجه به اینکه کاغذ سنگی در بخش های مختلفی مورد استفاده است و کاربرد های مختلفی دارد ، قیمت کاغذ سنگی نیز به همین دلیل متفاوت است . مقاومت بالای این کاغذ نسبت به کاغذ های دیگر ، ارزش آن را بیشتر می کند .

ویژگی های کاغذ سنگی نسبت به کاغذ معمولی

  • ضد آب بودن کاغذ سنگی
  • کاغذ سنگی مقاوم در برابر حمله موریانه ها
  • کاغذ سنگی شعله ور نمیشود!!
  • استحکام بالای کاغذ سنگی

تولید کاغذ از سنگ آهک از جمله جدید ترین دستاوردهای بشریت در صنعت کاغذ سازی جهان بوده و راه اندازی خطوط تولید این کاغذ تنها در کشورهای دارای سنگ آهک مرغوبی همچون کشور ما قابل انجام است. در دیگر کارخانه های کاغذ سازی از موادی همچون: چوب درختان، ضایعات کارتن و مقوا و نیز پلاستیک به عنوان ماده اولیه استفاده می شود. در حالی که مهمترین ماده در تولید نمودن کاغذ سنگی، سنگ آهک است. تولید کاغذ با مواد بیان شده دردسر و گرفتاری های زیادی را برای بشر به همراه آورده و خطرات زیادی را نیز به سلامت طبیعت و موجودات آن تحمیل نموده است. اما تولید کاغذ از سنگ آهک هیچکدام از این مشکلات را به همراه نخواهد آورد.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کودکان امروزی به تجهیزات الکترونیکی علاقه ی بیشتری نشان می دهند زیرا حتی وضعیت تحصیل آن ها نیز به این تجهیزات وابسته شده است. بنابراین کودکان بیش از پیش به دنیای مجازی و اینگونه ابزارات علاقمند شده اند. دور کردن کودکان از این فضا ها یکی از دغدغه های امروزی هر والدینی است. برای دورن کردن کودکان از اینترنت و فضای مجازی و همچنین تجهیزات الکترونیکی مانند گوشی، کامپیوتر و یا حتی کنسول های بازی می توانید از سرگرمی ها و فعالیت های خانگی که برای کودکان جذاب باشد، مانند ساخت کاردستی های متنوع یا روایت قصه های کودکانه مانند حسنی نگو بلا بگو برای کودکان با سن های پایین تر استفاده کنید.

یکی دیگر از مهمترین فواید کاردستی، دور کردن کودکان امروزی از دنیای تنولوژی است. بسیاری از کودکان اکثر وقت خود را با کنسول های بازی و موبایل ها می گذرانند. ساخت کاردستی انار یا کار دستی های طرح های دیگر می تواند فرزند شما را برای ساعتی از دنیای مجازی و وسایل الکترونیکی دور نگه دارد. بنابراین طرحی جذاب و مناسب کودکان را برای کاردستی انتخاب کنید تا کودک شما برای ساخت آن تشویق شود. از دیگر فواید کاردستی می توان به آموزش غیرمستقیم اشاره کرد.

به عنوان مثال، کشور عزیز ما ایران از رسم و رسومات و فرهنگ بسیار جذابی برخوردار است که کودکان ما در گذر زمان با اکثر آن ها آشنا خواهند شد. شما با آموزش کاردستی هفت سین به فرزندان خود می توانید آن ها را از سن بسیار کم با رسم و رسومات جذاب نوروز و سال نوی ایرانیان آشنا کنید. ساخت کاردستی هفت سین می تواند به کودک شما نکات بسیار زیادی را از روش غیرمستقیم آموزش دهد. فرزند شما از سن بسیار کم با انواع الگو ها، طرح ها، رنگ های مختلف، اشکال و .. آشنا می شود.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

از قدیم قصه گویی در بین کودکان و والدین رواج داشته است. کودکان از سن بسیار کم حتی از نوزادی به داستان ها و قصه های کودکانه علاقه نشان می دهند. قصه های هنگام خواب رواج بیشتری دارد و شما نیز می توانید برای علاقمند کردن کودکان به شنیدن داستان ها و قصه ها، از داستان های محبوب و معروف مانند پینوکیو استفاده کنید.

ساخت کاردستی یکی از سرگرمی های سالم و البته کم هزینه است که می توانید کودکان خود را به وسیله ی آن سرگرم کنید. البته شما می توانید بسیاری از نکات آموزشی که می خواهید به فرزند خود یاد دهید را با استفاده از ساخت کاردستی به او با روش غیرمستقیم و همراه بازی و سرگرمی آموزش دهید. به عنوان مثال ساخت کاردستی قلک می تواند کمک بسیار زیادی به کودک شما کند. زمانی که کودک شما ساخت کاردستی قلک را به اتمام رساند سپس شما می توانید کاربرد قلک را به کودک خود آموزش دهید و در این مرحله کودک شما با استفاده از کاردستی قلک، روش پس انداز کردن را فرا می گیرد. پس انداز کردن یکی از خصلت های مثبتی است که می توانید با بازی و سرگرمی از سن بسیار کم به فرزندان خود آموزش دهید.

کاردستی پرچم یکی از طرح های کاردستی است که اکثر کودکان ما اگر در سن کم ان را انجام ندهند حتما در مدرسه یا مهدکودک با آن برخورد خواهند داشت. ساخت کاردستی پرچم کودک شما را از سن بسیار پایین با پرچم کشور خود آشنا خواهد کرد. ساخت کاردستی پرچم یا کار دستی های کودکانه ی دیگر با طرح های متفاوت فواید بسیار زیادی برای رشد شخصیتی و رفتاری کودک شما خواهد داشت به همین دلیل در مهدکودک ها کودکان را برای ساخت کاردستی پرچم یا طرح های دیگر بسیار تشویق می کنند.



:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

خط تولید کاغذ سنگی با هدف توسعه تولید کاغذ سنکی در ایران در شرکت های تولید کاغذ سنگی راه اندازی می شود. خط تولید کاغذ سنگی در واقع شامل دستگاه ها و تجهیزاتی است که با استفاده از آن ها می توان از براده های سنگ آهک، به تولید کاغذ پرداخت و از آن استفاده کرد.

آذرخش آدلی ایرانیان به عنوان بزرگترین کارخانه تولید کاغذ سنگی، با راه اندازی خط تولید کاغذ سنگی، این امکان را برای صنعت دوستان و نیز طرفداران محیط زیست فراهم آورده است تا با استفاده از آن بتوانند به تولید کاغذ سنگی بپردازند.

کاغذ سنگی همانطور که از نام آن پیداست، کاغذی است که از سنگ تولید می شود. معمولا سنگ تامین کننده کاغذ سنگی، سنگ آهک است و این محصولات از براده های سنگ آهک تولید می شود. این ایده برای نخستین بار از کشور تایوان نشات گرفت.

خط تولید کاغذ سنگی، صنعت تازه واردی است که در صورت شناخته شدن، کمک بسیار زیادی به حفاظت و احیای محیط زیست می کند. هر ساله درختان زیادی برای تامین کاغذ مصرفی کشور از بین می روند؛ و این روند مادامی که ما از کاغذ ها استفاده می کنیم ادامه می یابد. استفاده از کاغذ تولید شده از سنگ به جای کاغذ های سلولزی، تا حدی این روند را کاهش داده و درختان را در امنیت بیشتری نگه می دارد.

علاوه بر این کاربردهای بسیار زیاد کاغذ سنگی باعث شده است تا بسیاری پس از آشنایی با این محصول، برای مصارف شخصی و غیر شخصی متعدد خود، کاغذ سنگی را به محصولات هم عملکرد آن ترجیه دهند؛ به عنوان مثال قابلیت کشسانی که در محصولات کاغذ سنگی وجود دارد، باعث شده است تا ساک های تولیدی کاغذ سنگی پاره نشوند و به دفعات قابل استفاده باشند و به همین دلیل این محصولات جایگزین مناسبی برای نایلون های تجزیه ناپذیر و پلاستیکی می باشند.

با مراجعه به وبسایت آذرخش آدلی ایرانیان می توانید انواع محصولات و کاربردهای مختلف استفاده از کاغذ سنگی را ببینید و با این محصول بیشتر آشنا شوید.



:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

یکی از مهم ترین کارهایی که مهد کودک در اردبیل موظف است که انجام دهد ، اجازه ورود والدین است . در صورتی که مهد کودکی به شما اجازه ورود ندهد و در ساعات خاصی درب مهدکودک را باز کند ، احتمال اینکه در آن ساعات کار غیر معمول انجام دهد وجود دارد . داشتن برنامه ریزی یکی از مهم ترین مسائلی است که بهتر است از کودکی به آن پرداخته شود و این کار را می توانند با برنامه ریزی مهد کودک اردبیل پیش ببرند و خودشان نیز در آخر مسئولیت پذیر و سخت کوش شوند و این کار قطعا برای آنان جالب خواهد بود .

مهد کودک ها همواره در تلاشند تا بتوانند بیشترین برنامه های تفریحی و آموزشی را با بالاترین بازده برای کودکان و خانواده های آن ها تدوین نمایند. برنامه های آموزشی نظیر آموزش زبان های خارجی، قرآن، هنر و نقاشی، ورزش و سرگرمی و برنامه های تفریحی مانند تعیین زمانی خاص برای بازی با بچه ها، برگزاری جلسات داستان خوانی و شعر خوانی برای بچه ها، بازی های فکری و آموزشی با کودکان از جمله برنامه های متداول مهد کودک درجه یک اصفهان به شمار می آیند.

مهد کودک قم باید یکی از اولویت های والدین در ارتباط با تربیت و پرورش کودکان خود باشد زیرا امروزه کودکان بیشتر اوقات خود را با بزرگسالان می گذرانند و یا از سنین بسیار کمک بخشی از روز خود را با گوشی های همراه  والدین خود سپری می کنند. به احتمال زیاد می توانید حدس بزنید و بدانید که این مسئله برای کودکان شما آسیب زننده است و کودکان شما بهتر است تا بخشی از زندگی روزمره خود را نیز با افراد هم سن و سال خود و کودکان دیگر سپری کنند. شما کسی هستید که انتخاب می کنید مناسب ترین و بهترین مهد کودک در قم برای فرزندتان کدام مهد کودک قم است زیرا در بین مهد کودک های قم، مهد کودک قم ای که برای کودک خود انتخاب می کنید باید با ملاک های شما همخوانی داشته باشد. البته با بررسی لیست مهد کودک درجه یک قم نیز می توانید به راحتی بهترین مهد کودک در قم را برای فرزند خود انتخاب کنید.



:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

بهترین راه برای گرفتن مشاوره راه اندازی خط تولید کاغذ سنگی ، گفتوگو با متخصصین این زمینه است . ابتدا باید اطلاعات دقیقی در رابطه با کاغذ سنگی داشته باشید و بدانید با چه مزایا و معایبی رو به رو هستید . کاغذ سنگی نیز همچون دیگر محصولات، مزایا و معایبی دارد که به هنگام مصرف مشخص می شوند. بیشتر بودن مزایای کاغذ سنگی نسبت به معایب آن، سبب میشود تا آن را کاغذی بهتر و برتر از کاغذ های سلولزی بدانیم.

ویژگی های کاغذ سنگی

از ویژگی های کاغذ سنگی که آن ها را از کاغذ های سلولزی متمایز کرده است، می توان به ضدآب بودن و مقاومت بالای آن ها در برابر پارگی، حشرات و روغن اشاره کرد . چگالی کاغذ های سنگی در بازه ی (۰٫۸ – ۱٫۶) قرار دارد . سطح کاغذ های سنگی دانه دار نیست و برخلاف کاغذ های معمولی نرم و مسطح است . واکنش کاغذ سنگی با اکسیژن دود سمی گاز های گلخانه ای آزاد نمی کند . همه این ویژگی ها کاغذ سنگی را از دیگر کاغذ ها مجزا می کند .

مزایای کاغذ سنگی

  • عدم آسیب پذیری در مقابل آب و روغن
  • کاغذ سنگی فرسوده نمی شود
  • کاغذ ستگی انسجام بیشتری دارد و فرسنوده و کهنه نمی شود

معایب کاغذ سنگی

  • کاغذ سنگی جذب آب ندارد
  • کاغذ سنگی دمای بالا را تحمل نمی کند

کاربرد خرید کاغذ سنگی

کاغذ های سنگی کاربرد های متفاوتی دارند ؛ بعضی از آن ها برای تولید ظروف یکبار مصرف مورد استفاده قرار می گیرند و بعضی برای بسته بندی به جای نایلون و پلاستیک مورد استفاده قرار می گیرند و همه این موارد به محیط زیست کمک می کند . در تولیدات کاغذ های پروشور و ساک دستی و به طور کلی کاغذ هایی با ضخامت بالا از کاغذ سنگی استفاده می شود . در تهیه و تولید کارت ها اعتباری و بانکی و جعبه های محکم نیز کاغذ سنگی مورد استفاده قرار می گیرد . مقاومت بالای این کاغذ موجب شده تا از آن در ساخت و تولید کالاهایی با ضخامت بیشتر استفاده شود . 

برای آشنایی بیشتر در رابطه با کاغذ سنگی می توانید به شرکت آذرخش آدلی ایرانیان مراجعه فرمایید و از آن ها مشاوره بگیرید .



:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

تهیه پلیتمواد اولیه در کارخانه خط تولید کاغذ سنگی در مخزن مخصوص با هم مخلوط شده توسط نوار نقاله وارد منبع تغذیه پیچه می شود. بعد وارد اکسترودر شده و به صفحه متحرک هیدورلیکی انتقال می یابند. در این مرحله Did head برش می خورد و به غربال وایبرتور ارسال شده و به قسمت بسته بندی منتقل می شود.

  • تهیه کاغذپلیت ها به منبع تغذیه تزریق شده وارد اکسترودر می شوند. پلیت ها بوسیله حرارت ذوب می گردند. مواد مذاب شده توسط دستگاه کلندر به صورت ورق خارج شده و از میان غلتک و رول برای یکنواخت شدن عبور می کنند. سپس توسط رول های کششی کشیده می شوند تا به ضخامت مورد نظر برسند. ضخامت توسط سنسور کنترل می شود. بعد سط ورقه توسط خنک کننده سرد شده در قسمت بعدی لبه های اضافه و کناره های ورق ها تمیزکاری شده و به صورت رول ورق برای انبارش بسته بندی می شوند.

کاغذ های معدنی موجود در کشور بسیار به صرفه تر از کاغذهای گلاسه موجود در بازار می باشد و قیمت بسیار خوب و منصفانه ای دارد. نکته ای که جالب است بدانید کاغذ سنگی زمانی که تحت اشعه ماوراء نور خورشید قرار میگیرد این قابلیت را دارد که به طبیعت باز گردد و علاوه بر این خاصیت بازیافت مجدد و مبدل شدن به کاغذ سنگی را دارا می باشد. کاغذ سنگی در گرمهای متفاوتی موجود است و ضخامت های آن از ۱۵۰ تا ۴۰۰ میکرون می باشد که از این کاغذ در تهیه لیبلهای چسب دار در سایزهای متفاوت استفاده میشود و بسیار بهینه می باشد به دلیل قیمت کاغذ سنگی و چسبندگی بالای آن و نیز ضد آب بودن آن. گرمهای پایین این کاغذها برای استفاده روزمره مانند بسته بندی های غذایی می باشد .گرمهای متوسط این کاغذهای سنگی مورد استفاده امور چاپی مانند جلد کتابها نقشه ها و… می باشد.  امروزه فروش کاغذ سنگی  بسیار در حال رشد و توصعه می باشد و این موضوع باعث افتخاری بی حد و اندازه است چون کشورمان پیش به سوی استفاده از تولید داخلی رو به جلو و آینده ای بسیار روشن در زمیه تولید کاغذ های سنگی و فروش کاغذهای سنگی در حرکت است. شرکت آذرخش آدلی ایرانیان در زمینه تولید کاغذ سنگی به شما مشاوره می دهد .



:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

بهترین راه برای گرفتن مشاوره راه اندازی خط تولید کاغذ سنگی ، گفتوگو با متخصصین این زمینه است . ابتدا باید اطلاعات دقیقی در رابطه با کاغذ سنگی داشته باشید و بدانید با چه مزایا و معایبی رو به رو هستید . کاغذ سنگی نیز همچون دیگر محصولات، مزایا و معایبی دارد که به هنگام مصرف مشخص می شوند. بیشتر بودن مزایای کاغذ سنگی نسبت به معایب آن، سبب میشود تا آن را کاغذی بهتر و برتر از کاغذ های سلولزی بدانیم.

ویژگی های کاغذ سنگی

از ویژگی های کاغذ سنگی که آن ها را از کاغذ های سلولزی متمایز کرده است، می توان به ضدآب بودن و مقاومت بالای آن ها در برابر پارگی، حشرات و روغن اشاره کرد . چگالی کاغذ های سنگی در بازه ی (۰٫۸ – ۱٫۶) قرار دارد . سطح کاغذ های سنگی دانه دار نیست و برخلاف کاغذ های معمولی نرم و مسطح است . واکنش کاغذ سنگی با اکسیژن دود سمی گاز های گلخانه ای آزاد نمی کند . همه این ویژگی ها کاغذ سنگی را از دیگر کاغذ ها مجزا می کند .

مزایای کاغذ سنگی

  • عدم آسیب پذیری در مقابل آب و روغن
  • کاغذ سنگی فرسوده نمی شود
  • کاغذ ستگی انسجام بیشتری دارد و فرسنوده و کهنه نمی شود

معایب کاغذ سنگی

  • کاغذ سنگی جذب آب ندارد
  • کاغذ سنگی دمای بالا را تحمل نمی کند

کاربرد خرید کاغذ سنگی

کاغذ های سنگی کاربرد های متفاوتی دارند ؛ بعضی از آن ها برای تولید ظروف یکبار مصرف مورد استفاده قرار می گیرند و بعضی برای بسته بندی به جای نایلون و پلاستیک مورد استفاده قرار می گیرند و همه این موارد به محیط زیست کمک می کند . در تولیدات کاغذ های پروشور و ساک دستی و به طور کلی کاغذ هایی با ضخامت بالا از کاغذ سنگی استفاده می شود . در تهیه و تولید کارت ها اعتباری و بانکی و جعبه های محکم نیز کاغذ سنگی مورد استفاده قرار می گیرد . مقاومت بالای این کاغذ موجب شده تا از آن در ساخت و تولید کالاهایی با ضخامت بیشتر استفاده شود . 

برای آشنایی بیشتر در رابطه با کاغذ سنگی می توانید به شرکت آذرخش آدلی ایرانیان مراجعه فرمایید و از آن ها مشاوره بگیرید .



:: بازدید از این مطلب : 261
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

لپ تاپ یکی از محصولات بسیار پرکاربرد امروزی است که انجام تعمیرات آن نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. زیرا با توجه به بالا رفتن قیمت لپ تاپ ها مراکز تعمیرات لپ تاپ در تلاش اند تا بتواند اکثر مشکلات و ایرادات سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه ها را با حداقل هزینه رفع کنند تا کاربران مجبور به خرید مجدد لپ تاپ نشوند. البته تعمیرات لپ تاپ نیز نیازمند دقت، توانایی و مهارت خاص مربوط به خود است که تعمیرکاران را از یکدیگر متمایز می کند. یک تعمیر کار ایده آل باید محصولات شرکت های سازنده ی مختلف را به خوبی بشناسد و در تعمیر تمامی آن ها به صورت تخصصی مهارت داشته باشد.

به عنوان مثال یک تعمیرکار حرفه ای در زمینه تعمیرات لپ تاپ لنوو ممکن است فقط لپ تاپ های شرکت سازنده ی لنوو را به خوبی بشناسد و از پس تعمیرات مک بوک ها به خوبی برنیاید. بنابراین به عنوان مثال زمانی که به مشکل خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ خود دچار شدید، حتما به یک مرکز تعمیرات حرفه ای و متخصصظ در زمینه ی برند لپ تاپ خود مراجعه کنید.

در غیر این صورت اگر تعمیرکار انتخابی شما برای تعمیر لپ تاپ شما به اندازه ی کافی تخصص نداشته باشد به احتمال زیاد هنگام انجام اقدامات مربوط به تعمیر، خسارت بیشتری را به دستگاه شما وارد می کند. یک تعمیرکار و کارشناس حرفه ای در مرحله ی اول باید توانایی عیب یابی صحیح را داشته باشد. در صورت عیب یابی اشتباه، فرآیند تعمیرات به درستی انجام نمی شود. در مرحله ی بعد در صورتی که مشکل شما سخت افزاری باشد، مرکز تعمیرات باید مجهز به تمامی قطعات لپ تاپ از شرکت سازنده ی دستگاه شما باشد تا در صورت نیاز به جایگزینی قطعه ای سالم به جای قطعه ی آسیب دیده، از یک قطعه ی اورجینال و با کیفیت استفاده شود.



:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

هرروزه استفاده ی ما از ابزارات و وسایل الکترونیکی به همراه دنیای مجازی بیشتر و بیشتر می شود و تکنولوژی نقش پررنگ تری را در زندگی روزمره ی ما ایفا می کند. لپ تاپ ها یکی از ابزارات نسبتا جدید و پرکاربرد هستند که به کامپیوتر های قابل حمل معروفند و به دلیل همین ویژگی کاربرد بسیار بیشتری نسبت به کامپیوتر ها دارند. تمامی شرکت های سازنده در تلاش اند تا هرروزه لپ تاپ های سبک تر، نازک تر و در عین حال باکیفیت تری را معرفی و به بازار عرضه کنند.

تعمیرات لپ تاپ حرفه ای بسیار حساس است. بنابراین بهتر است برای تعمیر و رفع هرگونه مشکل سخت افزاری یا نرم افزاری لپ تاپ خود حتما به یک مرکز تعمیرات حرفه ای و مطمئن مراجعه کنید. در غیر این صورت به احتمال بسیار زیاد تعمیرکار مورد نظر دستگاه شما را به طور صحیح عیب یابی نمی کند و عیب یابی نادرست باعث اشتباه پیش رفتن تمامی اقدامات مربوط به تعمیر می شود. یکی از نشانه های حرفه ای و مطمئن بودن یک مرکز تعمیرات مجهز بودن آن به قطعات سخت افزاری سالم و اورجینال است. به عنوان مثال کارت گرافیک یکی از قطعات سخت افزاری بسیار حساس است که در صورت خرابی بیش از حد آن ممکن است قادر به تعمیر کارت گرافیک خود نباشید و مجبور به تعویض آن شوید، در این مرحله مرکز تعمیرات مورد نظر باید مجهز به یک قطعه کارت گرافیک سالم و اورجینال باشد تا آن را با قطعه ی آسیب دیده تعویض کند.

یکی دیگر از نشانه های یک مرکز تعمیرات حرفه ای، تخصصی بودن آن است به عنوان مثال یک مرکز تعمیرات حرفه ای باید تعمیر مک بوک را به طور کاملا تخصصی به مشتریان خود ارائه دهد زیرا محصولات اپل تفاوت سخت افزاری و نرم افزاری بسیار زیادی با سایر محصولات شرکت های سازنده ی دیگر دارد.



:: بازدید از این مطلب : 280
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

لپ تاپ یکی از ابزارات الکترونیکی پرکاربرد امروزی است که اکثر ما ها بسیار از فعالیت های روزمره یا مربوط به شغل یا تحصیل خود را به کمک لپ تاپ ها انجام می دهیم. از آنجایی که لپ تاپ ها نقش بسیار مهمی در پیشروی شغل یا تحصیل بسیاری از کاربران دارد بنابراین تعمیرات تخصصی لپ تاپ نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. با توجه به استفاده ی زیاد و کاربرد زیاد لپ تاپ ها، احتمال خرابی و به وجود آمدن مشکلات متفاوت سخت افزاری یا نرم افزاری برای آن ها نیز بالا می رود.

بنابراین بهتر است از قبل یک مرکز تعمیرات مطمئن و حرفه ای را بشناسید تا در صورت به وجود آمدن هر گونه مشکل سخت افزاری یا نرم افزاری برای لپ تاپ خود، به سرعت برای رفع آن به مرکز تعمیرات حرفه ای انتخابی خود مراجعه کنید و مشکل لپ تاپ خود را رفع کنید. بهتر است هرگز خودتان برای تعمیر لپ تاپ خود اقدام نکنید یا دستگاه خود را به دست هر مرکز تعمیر یا تعمیرکاری نسپارید تا خسارت بیشتری به دستگاه شما وارد نشود.

یکی از نشانه های یک مرکز تعمیرات حرفه ای، تخصصی کار کردن آن ها است. به عنوان مثال یک مرکز تعمیرات حرفه ای و ماهر باید تعمیرات مک بوک، تعمیر آی مک و تمامی محصولات اپل را به صورت تخصصی به مشتریان خود ارائه دهد زیرا همان طور که می دانید محصولات شرکت سازنده ی اپل تفاوت های سخت افزاری و نرم افزاری بسیار زیادی با سایر محصولات دارند. بنابراین یک مرکز تعمیرات حرفه ای باید با دسترسی به تعمیرکاران و کارشناسان متخصص در زمینه تعمیرات محصولات اپل بتواند مشکلات دستگاه شما را حل کند. به طور کلی بهتر است برای تعمیر لپ تاپ خود به یک مرکز تعمیرات متخصص در تعمیرات محصولات شرکت سازنده ی لپ تاپ خود مراجعه کنید تا احتمال بروز اشتباه را به حداقل برسانید.



:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

لپ تاپ دستگاه های بسیار حساسی هستند که در ساخت آن ها ظرافت بسیار زیادی به کار رفته است و همین امر باعث می شود تا مجموعه اقدامات مربوط به تعمیرات لپ تاپ نیز شغل و حرفه ای بسیار حساس و مهم باشد. کسب مهارت در تعمیرات لپ تاپ اولویت اول را دارد زیرا یک تعمیرکار ماهر و حرفه ای در زمینه ی تعمیرات لپ تاپ باید توانایی لازم برای تعمیر لپ تاپ ها را داشته باشد تا خسارت بیشتری به دستگاه ها وارد نکند. همچنین اگر زمان یا شرایط لازم را برای مراجعه به مرکز تعمیرات ندارید می توانید از امکانات مربوط به تعمیر لپ تاپ در محل نیز استفاده کنید. در این روش با ثبت فرم توسط مشتری، کارشناس یا تعمیرکار حرفه ای در محل مورد نظر مشتری حاضر می شود و با حضور خود مشتری برای تعمیر دستگاه او اقدام می کند.

یک تعمیرکار حرفه ای باید با تمامی محصولات شرکت های سازنده ی متفاوت آشنا باشد و قطعات سخت افزاری داخلی آن ها را به خوبی بشناسد. همچنین محصولات شرکت های سازنده ی متفاوت با یکدیگر تفاوت های جزیی نرم افزاری نیز دارند و یک کارشناس یا تعمیرکار حرفه ای در زمینه ی تعمیرات لپ تاپ باید به تمامی این تفاوت ها کاملا مسلط باشد تا بتواند مشکلات مربوط به لپ تاپ ها را به طور صحیح عیب یابی کند.

محصولات اپل با سایر محصولات تفاوت نرم افزاری بسیار گسترده ای دارند بنابراین به عنوان مثال برای تعمیرات آی مک خود باید به یک مرکز تعمیرات تخصصی محصولات اپل مراجعه کنید تا مشکل دستگاه شما را به طور صحیح عیب یابی کنند. دیجی بان یک مرکز بسیار حرفه ای و مطمئن است که می توانید لپ تاپ خود را از شرکت سازنده ای با خیال راحت به این مجموعه بسپارید تا در کوتاه ترین زمان مشکل دستگاه شما را رفع کنند.



:: بازدید از این مطلب : 260
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

تعمیر برند های مختلف گوشی

تعمیرات موبایل ، سرویسی که همه ما به آن نیازداریم، چقدر به موبایل خود وابسته هستید، کار، زندگی و سرگرمی شما چقدر به موبایل شما وابسته است، هر چه وابستگی شما به موبایل بیشتر باشد به سرویس تعمیرات موبایل هم بیشتر وابسته هستید و شناختن تعمیرکارانی با مهارت بالا این سرویس را به شما ارائه می دهد که بتوانید در سریعترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت تعمیرات موبایل خود را انجام دهید. وقتی گوشی موبایل شما خراب شده و از کار می افتد اولین چیزی که به آن فکر میکنید تعمیر گوشی موبایل است، تعمیر موبایل در حل حاضر و با توجه به قیمت های گزافی که گوشی های موبایل دارند بهترین و مقرون بصرفه ترین راه حل است.

تعمیرات گوشی آیفون

تعمیر آیفون و سرویس آن توسط متخصص مسلط برسیستم عامل ios، در بهینه سازی عملکرد گوشی نقش پررنگی دارد. سرویس آیفون در دوره های زمانی مشخص، در آشنایی و تسلط در استفاده از بخش های نرم افزاری گوشی بسیار کمک کننده است. بهتر است خدمات تعمیرات آیفون خود را به متخصصین این حوزه بسپارید؛ زیرا این متخصصان با قسمت های مختلف گوشی آشنایی کافی داشته، مهارت مورد نیاز برای انجام تعمیر گوشی آیفون را فرا گرفته اند و با بهره گیری از این مهارت ها اقدامات لازم برای تعمیرات گوشی اپل را انجام میدهند.

تعمیرات موبایل هواوی به صورت تخصصی

  • برطرف کردن مشکلات سخت افزاری و تعویض قطعات قطعات آسیب دیده
  • جایگزینی قطعات آسیب دیده سخت افزاری با قطعات سالم و نمونه های 100% اورجینال آن ها
  • تعمیرات موبایل هواوی در ارتباط با رفع مشکلات مربوط به صفحه نمایش یا قاب
  • رفع مشکلات و اختلالات نرم افزاری مانند کند شدن دستگاه و یا هنگ کردن مداوم آن

در صورت وجود هرگونه اختلال در روند کار گوشی هواوی ممکن است مشکل از بخش سخت افزاری یا نرم افزاری آن باشد. در تعمیر موبایل هواوی ، کارشناس در ابتدا باید دستگاه شما را عیب یابی کند و سپس هرکدام از اقدامات مورد نیاز برای تعمیرات موبایل هواوی انجام می شود.

تعمیر گوشی تلفن شیائومی

سیستم عاملی که گوشی های شیائومی حمایت میکنند miui است، بس این گوشی ها از نظر نرم افزاری با بقیه گوشی های هوشمند متفاوت هستند پس در تعمیرات موبایل شیائومی باید نهایت دقت به کار گرفته شود و کارشناس مربوطه باید ماهر و مجرب باشد. قبل از سپردن دستگاه خود به تعمیرکار مطمئن شوید که او بر تفاوت های جزئی اندروید و MIUI مسلط است. شما برای تعمیرات گوشی شیائومی میتوانید از خدمات تعمیر گوشی شیائومی درمحل، تعمیر گوشی شیائومی آنلاین و یا به صورت مراجعه به مراکز حضوری استفاده کنید.



:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

کاغذ سنگی محصولی صنعتی است که طبق فرایند تولید آن، از براده های سنگ آهک، کاغذ تولید می شود. در مسیر تولید کاغذ سنگی، محیط زیست و طبیعت محافظت شده و برای تولید و استفاده از کاغذ، درختان کمتری به حیات خود پایان می دهند.

کاغذ سنگی از لحاظ ظاهری تفاوت هایی با کاغذ های معمولی که از الیاف سلولزی تولید می شوند دارند؛ و این تفاوت نیز به سبب ویژگی های ساختاری و الیافی این دو نوع اغذ با یکدیگر است.

کاغذ های تولید شده از سنگ مقاوت بیشتری نسبت به کاغذ های سلولزی دارند و در نتیجه در صورت تماس با آب خیس نمی شوند و هم چنین به دلیل قدرت کشسانی بالای کاغذ های سنگی، این محصولات صنعتی، هرگز در برابر ضربه پاره نمی شوند.

به دلیل ویژگی های گفته شده است که می توان گفت کاغذ سنگی، جایگزین بسیار مناسبی برای ساک های دستی خرید می باشد. نایلون پلاستیکی به دلیل تجزیه ناپذیر بودن و باقی ماندن در طبیعت، ضربات جبران ناپذیری به محیط زیست وارد می کنند، به همین دلیل است که پیدا کردن جایگزینی که کار آن ها را به خوبی انجام دهد و به دفعات قابل استفاده باشد از اهمیت بالایی برخوردار است.

تاکنون کارخانه های بسیاری به تولید کاغذ سنگی و معرفی این محصول به عنوان جایگزینی مناسب برای سایر محصولات تجزیه ناپذیر پرداخته اند. کارخانه آذرخش آدلی ایرانیان با احداث خط تولید کاغذ سنگی این امکان را برای مهندسین صنایع فراهم آوره است تا با استفاده از این خط تولید بتوانند میزان تولید این محصول در کشور را افزایش دهد و نیز در این مسیر کمکی شایان به حفاظت از محیط زیست داشته باشد.

با مراجعه به سایت آذرخش آدلی ایرانیان، و مطالعه کاربردهای متعدد کاغذ سنکی می توانید با این محصول صنعتی بیشتر آشنا شده و شما هم سهمی در حفاظت از محیط زیست و طبیعت ایران زیبا داشته باشید!



:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

هیچ محدودیتی برای قدرت خیال پردازی و تصور و خلاقیت یک کودک وجود ندارد پس تلاش کنید تا می توانید قدرت تخیل و خلاقیت کودک خود را افزایش دهید. هنر یکی از راه های افزایش خلاقیت کودک محسوب می شود و یک از راه های افزایش خلاقیت از طریق هنر، ساخت کاردستی خلاقانه توسط کودکان است. تحقیقاتی که در مورد خلاقیت انجام شده نشان می شده خلاقیت موهبتی است که در نهاد هر فردی بگونه ای وجود دارد و باید پروش یابد به عبارت دیگر خلاقیت دیگر فقط یک موضوع ذاتی نیست و موضوعی اکتسابی تلقی شده و از طریق آموزش قابل ایجاد و تقویت است خلاقیت را می توان به افراد به ویژه کودکان آموزش داد کودکان وقتی به ساختن کاردستی های خلاقانه می پردازند می توانند هر آنچه در واقعیت قابل ایجاد نباشد را تصور کنند و سپس بیافرینند کودکان می توانند حیوانات، درخت، گل، پروانه را تصور کنند و سپس با استفاده از کاردستی آن را بیافرینند پس کاردستی به آنها کمک می کند که تخیل کنند و تخیل خود را در قالب یک کاردستی خلاقانه ایجاد کنند کودکان برای ساختن کاردستی لازم است که مداد به دست بگیرند بکشند رنگ کنند ببرند بچسبانند و همه این موارد نیاز به هماهنگی بین دست، فکر و چشم دارد پس کودک مجبور می شود که از توانایی ها و مهارت های گوناگون خود بصورت همزمان استفاده کند و مهارت هماهنگی در او تقویت می شود کودک در حین ساخت کاردستی خلاقانه الگوهای جدیدی را در ذهن خود ایجاد می کند و در نتیجه یاد می گیرد که چگونه مهارت هی مختلف خود را بصورت هماهنگ استفاده کند و این باعث ایجاد سینرژی یا هم افزایی در مهارت های کودک می شود این هم افزایی باعث ایجاد خلاقیت بیشتر درکودک می شود.

کاردستی های خلاقانه باعث می شود کودک بین ده ها رنگ و شکل به چالش کشیده شود بتواند انخاب کند و انتخاب های خود را با هم هماهنگ کند و این موضوع باعث افزایش خلاقیت کودک می شود و زمانی که خلاقیت کودک افزایش می یابد کودک اعتماد به نفس پیدا می کند و می تواند با ترس کمتر با موقعیت های جدید مواجه شود و آنها را مدیریت کند ضمنا ساخت کاردستی های خلاقانه می تواند به یک تمرین کارگروهی نیز تبدیل شود یعنی کودک یاد بگیرد که برای سخت یک کاردستی لازم است با دیگران همکاری نماید می توانید مراحل ساخت یک کاردستی را بین چند کودک تقسیم کنید و هر یک قسمت های مختلف یک کاردستی را درست کنند و در انتها با کنار هم قرار دادن قسمت های مختلف کاردستی نهایی شکل بگیرد این موضوع باعث می شود کودک متوجه شود که می تواند برای انجام یک کار مشترک با دیگران مشارکت نماید و در نهایت همکی با هم یک خروجی ارائه نمایند و قدرت و تاثیر همکاری و کار تیمی را درک کند اغلب کاردستی های خلاقانه دارای ساختار های به نسبت پیچیده ای برای ایجاد هستند پس کودک مجبور می شود بین مهارت های مختلف خود مهارت های مختلف خود و با استفاده از حس های 5 گانه و ایجاد هماهنگی بین آنها یک خروجی تولید کند مثلا برای ساخت یک کاردستی خلاقانه لازم است بتواند تکه های مختلف کاغذ یا مقوا را ببرد رنگ کند وبهم بچسباند پس لازم است این مهارت ها را با هم بکار گیرد و قدرت چند وظیفه ای بودن در کودک افزایش پیدا می کند از طرف دیگر کودک می آموزد که تصمیم گیری نماید یعنی تصمیم بگیرد که رنگ کاردستی را انتخاب کند و تصمیم بگیرد که جنس کاردستی خود را از بین پلاستیک یا مقوا انتخاب کند این فرآیند به کودک کمک می کند که بتواند در موقعیت هایی که با چند انتخاب مواجه است یکی را برگزیند و بقیه را کنار بگذارد. پس اگر به دنبال روشی هستید که کودک شما هم آموزش ببیند و هم سرگرم شد برای او مقداری وسایل کاردستی تهیه کنید از او بخواهید با کمک شما کاردستی خلاقانه درست کند و با این کار می توانید چندین هدف آموزشی را در کودک خود دنبال کنید

اگر دنبال تعداد زیادی ایده جدید برای ساخت کاردستی خلاقانه هستید در سایت وولک قسمت کاردستی در دسترس شما هستند

 



:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

فواید کاردستی کودکانه چیست؟ و چرا باید به آن توجه کرد؟

به چیزی که چشم، فکر و دست کودک در ساخت آن نقش دارند و نمایان کننده تفکر و خیال کودک است کاردستی گفته می شود کاردستی کودکانه می تواند شبیه سازی یکی از موجودات یا اجسام واقعی اطراف کودک باشد یا نمایی از خلاقیت و انچه در ذهن کودک وجود دارد و اصلا ما به ازا خارجی ندارد.

کاردستی کودکانه از دو جنبه برای کودک فایده دارد

از جنبه آموزشی: وقتی کودک به ساخت کاردستی می پرازد مفاهیم جدیدی را درک می کند و یاد می گیرد مثلا می اموزد که چگونه از قیچی و چسب و کاغذ و مقوا استفاده کند.

از جنبه پرورشی: وقتی کودک به ساخت کردستی می پردازد قوع تخیل و خلاقیت او رشد می کند و می تواند با محدودیت کمتر فکر کند و قوه تخیل خود را رشد دهد

ساختن کاردستی کودکانه چه فوایدی دارد؟

1-      وقتی کودک کاردستی می سازد قوه یادگیری کودک افزایش پیدا می کند چون دنیای کاردستی بسیار متنوع است کودک می اموزد که چگونه باید توانمندی های جدید را یاد بگیرد و آنها را برای رسیدن به هدف خود مورد استفاده قرار دهد.

2-      یکی دیگر از فواید ساختن کاردستی کودکانه افزایش اعتماد به نفس است کودک وقتی با استفاده از مهارت های مختلفی که می آموزد می تواند آنچه در ذهن و تصور خود دارد را بسازد اعتماد به نفس پیدا می کند و می فهمد که با استفاده از توانمندی های خود می تواند تخیلات و تصورات خود را جام عمل بپوشاند و به آنها برسد

3-      کاردستی کودکانه به کودک می آموزد که احساسات و عقاید خود را در قالب کاردستی و نقاشی بیان کند پس کودک یاد می گیرد که می تواند با استفاده از روش های احساسات و درک خود از محیط را برای دیگران بیان نماید

4-      کاردستی باعث افزایش مهارت های حرکتی و ارتباطی کودک می شود کودک در مراحل ساخت کاردستی باید از دست و چشم خود بطور همزمان استفاده کند و این یعنی افزایش مهارت های حرکتی کودک که در آینده برای او بسیار مفید خواهد بود.

5-      به کودک امکان اظهار وجود می دهد وقتی کودک می بیند که با دستان خود چیزی را بوجود آورده که قبلا وجود خارجی نداشته حس اظهار وجود و نشان دادن خودش به دیگران در او تقویت می شود.

6-      در مهارت تصمیم گیری کودک موثر است در ساختن یک کاردستی کودک باید جنس کاردستی خود را انتخاب کند برای آن رنگ مناسبی پیدا کند و روش ساختن آن را انتخاب نماید پس به کودک کمک می کند که فرآیند تصمیم گیری را تمرین کند.

7-      به کودک روابط اجتماعی و کار گروهی را می آموزد. اغلب کودکان در جمع هایی از کودکان به ساختن کاردستی می پردازند یعنی با کمک تعدادی از هم سن و سالان خود این سرگرمی را انجام می دهند پس یاد می گیرند که با دوستان و هم سالان خود مشارکت کنندو کار گروهی و روابط اجتماعی را تمرین می کنند و می آموزند که با استفاده از کارگروهی می توان به به نتایج خوب و ایده آلی دست یافت.

سایت وولک منبع قابل اعتمادی برای بازی، آموزش و سرگرمی کودکان است.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 287
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

لپ تاپ ها کامپیوتر هایی قابل حمل هستند که همین ویژگی آن ها باعث شده است تا کاربرد آن ها از کامپیوتر ها بسیار بیشتر شود و محبوبیت زیادی را در بین کاربران علاقمند به تکنولوژی کسب کنند. طبیعی است که هر دستگاهی که زیاد مورد استفاده قرار گیرد، احتمال خرابی یا به وجود آمدن مشکلات متفاوت سخت افزاری یا نرم افزاری در آن نیز بالا می رود. بسیاری از کاربران علاوه بر کار های روزمره در شغل خود نیز نیازمند لپ تاپ ها هستند. با توجه به استفاده ی زیاد در صورتی که هرگونه مشکل سخت افزاری یا نرم افزاری برای لپ تاپ شما به وجود آمد حتما به یک مرکز تعمیرات تخصصی لپ تاپ مراجعه کنید تا بتواند مشکل لپ تاپ شما را رفع کند.

در صورتی که به یک مرکز تعمیرات حرفه ای مراجعه نکنید، ممکن است تعمیرکار یا کارشناس موردنظر شما لپ تاپ شما را به طور صحیح عیب یابی نکند و عیب یابی نادرست باعث اشتباه پیش رفتن تمامی اقدامات مربوط به تعمیر می شود و خسارت بسیار بیشتری را به دستگاه وارد می کند پس بهتر است در ابتدا به یک مرکز تعمیرات حرفه ای حتی برای رفع و تعمیر کوچک ترین مشکلی مراجعه کنید. بهتر است خودتان نیز برای تعمیر لپ تاپ خود اقدام نکنید. اگر زمان کافی برای مراجعه به مرکز تعمیرات ندارید می توانید از روش تعمیرات لپ تاپ در محل استفاده کنید.

در این روش تعمیرات لپ تاپ لنوو، تعمیرات مک بوک، تعمیرات imac یا تعمیرات محصولات شرکت های سازنده ی دیگر همگی در محل مورد نظر مشتری انجام می شود. به این صورت که پس از ثبت شدن فرم توسط مشتری، کارشناس یا تعمیرکار ماهر و حرفه ای در زمینه ی تعمیرات محصولات شرکت سازنده ی دستگاه شما در محل مورد نظر مشتری با حضور خود مشتری به تعمیر دستگاه می پردازد.



:: بازدید از این مطلب : 261
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

لپ تاپ یکی از وسایل الکترونیکی است که در دنیای امروزی اهمیت و کاربرد بسیار زیادی دارد. بسیاری از کاربران لپ تاپ علاوه بر کار های روزانه ی خود برای یش بردن کار های مربوط به شغل خود نیز به لپ تاپ احتیاج دارند. بسیاری از کسب و کار های به وسیله ی لپ تاپ ها و کامپیوتر ها انجام می شوند. بنابراین با توجه به اهمیت زیاد سلامت عملکرد لپ تاپ، تعمیر لپ تاپ نیز یکی از حرفه های بسیار مهم است که باید به طور تخصصی برای انجام آن اقدام شود. در غیر این صورت در حین انجام اقدامات مربوط به تعمیرات لپ تاپ امکان دارد که آسیب و خسارت بیشتری به دستگاه شما وارد شود.

در بین تعمیرات انواع قطعات لپ تاپ یا تعمیرات نرم افزاری دستگاه، تعمیر باتری لپ تاپ بیشترین اهمیت را دارد زیرا همانطور که می دانید باتری هر دستگاهی، قلب آن دستگاه محسوب می شود. بنابراین انجام اقدامات تعمیرات مربوط به باتری هر دستگاه به بیشترین دقت و حساسیت احتیاج دارد. در صورتی که باتری لپ تاپ شما دچار مشکل شد و تصمیم داشتید تا برای تعمیر آن اقدام کنید، حتما به یک مرکز تعمیرات مطمئن و حرفه ای مراجعه کنید تا به خاطر کمی هزینه ی کمتر خسارت بسیار بیشتری به دستگاه خود وارد نکنید.

یکی از نشانه های حرفه ای بودن یک مرکز تعمیرات لپ تاپ این است که تعمیر محصولات هر برند یا شرکت سازنده ای به صورت تخصصی انجام می شود. به عنوان مثال تعمیر مصولات شرکت اپل یعنی تعمیر مک بوک ها نیازمند تخصص خاص خود است و هر تعمیرکاری قادر به تعمیر این محصولات نیستند و مرکز تعمیراتی که به آن مراجعه می کنید باید با دسترسی به برترین و ماهرترین کارشناسان متخصص در تعمیر محصولات هر برندی، رخ دادن هرگونه اشتباهی در حین انجام اقدامات مربوط به تعمیر را به حداقل برساند.



:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

تعمیر موبایل در زمینه شکسته شدن ال سی دی در واقع امکان ندارد اما می توان آن را تعویض کرد و این کار را باید به مرکز تعمیرات موبایل سامسونگ بسپارید . ال سی دی گوشی یکی از اجزا آسب پذیر آن است زیرا از اجزا بیرونی گوشی است و در معرض ضربه قراردارد. معمولا خسارت هایی که به lcd وارد می شود ناشی از یکی از موارد زیر است:

  • ضربه، فشار یا افتادن
  • ریختن آب یا مایعات دیگر
  • فرسودگی و قدیمی شدن گوشی

اگر ال سی دی گوشی شما هم آسیب دیده و نیازمند تعمیر یا تعویض آن هستید پیشنهاد میکنیم که آن را به یک متخصص نشان دهید .

گزینه های برتر برای هزینه تعویض ال سی دی گوشی سامسونگ

سامسونگ در سال 2017 از تلفن های هوشمند Galaxy S8 و S8 + خود رونمایی کرد پرچمداران دوره جدیدی را در نمایشگرهای لبه به لبه ، با نمای بیرونی تمام شیشه ای و نسبت صفحه نمایش به بدنه عالی نشان دادند اما این طراحی زیبا و دلپذیر با یک هشدار مهم همراه بود نمای بیرونی گوشی حتی در صورت پایین آمدن از ارتفاع پایین ، در برابر ترک بسیار آسیب پذیر است. بنابراین چه اتفاقی می افتد که دستگاه زرق و برق دار شما به کف و یک شکاف عنکبوت در قسمت بیرونی ظریف آن برخورد کند؟

بیایید به گزینه های مختلف هزینه تعمیر ال سی دی گوشی سامسونگ نگاهی بیندازیم.

  1. ضمانت تعویض ال سی دی گوشی سامسونگ
  1. تعمیر ال سی گوشی در مرکز تعمیر گوشی سامسونگ
  1. استفاده از یک مرکز تعمیر شخص ثالث برای جایگزینی ال سی دی گوشی سامسونگ
  1. ال سی دی شکسته گوشی سامسونگ خود را جایگزین کنید

 



:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

ساخت کاردستی کودکانه جدید

ساخت کاردستی یکی از فعالیت های معمولا مورد علاقه کودکان است که می تواند آنها هم سرگرم کند و هم به آنها نحوه استفاده از وسایل و اقلام مختلف را برای ساخت کاردستی آموزش دهد البته اگر بتوانید کاردستی های جدید کودکانه برای کودک خود فراهم کنید حتما ساخت کاردستی کودکانه جدید برای کودک شما جذاب تر هم خواهد شد.

هر چه بتوانید فرآیند ساخت کاردستی را برای کودک جذاب ترکنید بهتر می توانید کودک را درگیر نموده و او را آموزش دهید شما می توانید ایده های مختلفی برای کاردستی بدست آورید و از کودک بخواهید با اقلامی که در دسترس هستند آنها را بسازد ساختن کاردستی فواید زیادی برای کودک دارد ازجمله اینکه می تواند هماهنگی بین چشم، دست و ذهن کودک ا افزایش دهد چون برای ساخت کاردستی به هر سه این ها نیاز دارد. از طرف دیگر وقتی کودک مراحل ساخت کاردستی کودکانه جدید را در ذهن خود تصور می کند سپس آن را در واقعیت می سازد و به آن واقعیت می بخشد باعث افزایش اعتماد به نفس کودک می شود چون می بیند که آنچه درذهن داشته را توانسته در واقعیت ایجاد کند از طرف دیگر کودک وقتی می تواند چیزی را ایجاد کند و ان را به عنوان توامندی خود به دیگران عرضه کند و از آنها بازخور دریافت کند باعث می شودفرآیند اجتماعی شدن کودک تسهیل شده و کودک راحت تر بتواند در جامعه با دیگران ارتباط برقرار نماید. از طرف دیگر لازم است بدانید که برای ساخت کاردستی کودکانه جدید لزوما به مواد با قیمت بالا و وسایل زیادی نیاز ندارید حتی می توانید با ایده های ساده و با استفاده از وسایل و اقلام دورریختنی کاردستی بسازید و کودک خود را سرگرم کنید

یکی دیگر از مزایای سخت کاردستی بصورت گروهی این است که کودکان همکاری و کار تیمی را تمرین می کنند و یاد می گیرند وقتی مراحل سخت یک کاردستی را بین کودکان مختلف تقسیم کنید آنها بیاموزند که می توانند با کمک یکدیگر و همکاری نتایجی را بدست آروند که تنهایی نمی توانند به آن برسند.

با همه این فواید توصیه می کنیم همواره به دنبال ایده های ساخت کاردستی کودکانه جدید باشید و برای کودکتان فرصت یادگیری و سرگرمی را فراهم کنید

در سایت وولک ایده های زیاد برای ساخت کاردستی وجود دارد می توانید آنها را ببینید و با فراهم کردن لوازم و وسایلی که برای ساخت آنها مورد نیاز هست کودک خود را تشویق کنید که در فرآیند ساخت کاردستی با شما همراهی کند نکته مهم دیگر این است حتما لازم نیست کودک کاردستی را با همان کیفیتی که در ویدئو نمایش داده شده بسازد بلکه مهم است تلاش کند و بخواهد که به نتیجه و هدف برسد تلاش و انگیزه برای رسیدن به هدف قسمت بزرگی از پیشرفت پیش نیاز های پیشرفت است پس اگر کودک شما نتوانست کاردستی را با همان کیفیتی که در ویدئو هست بسازد او را هرگز سرزنش نکنید و تلاش او برای رسیدن به هدف را هر چند نتوانسته هدف را بطور کامل محقق کند تشویق کنید.

سایت وولک منبع قابل اعتمادی برای بازی، آموزش و سرگرمی کودکان است.

 



:: بازدید از این مطلب : 284
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 شهريور 1400 | نظرات ()