نوشته شده توسط : radin

زمانی که برق شهری قطع می شود، دوربین مدار بسته و دستگاه های امنیتی هم قطع می شوند در اینجا UPS برای دوربین مدار بسته کاربرد دارد و با اتصال آن می توان در هر زمانی از برق اضطراری استفاده کرد. اما یو پی اس برای دوربین مدار بسته، دارای ویژگی های خاص خود است که به آن می پردازیم. در یو پی اس برای دوربین مدار بسته از باطری 12 ولت استفاده می شود و بین 1 تا 4 ساعت برق دستگاه ها را تامین می کند. قیمت دستگاه یو پی اس بر اساس قابلیتی که برای شما دارد ، قیمت چندان زیادی نخواد داشت و خرید دستگاه یو پی اس برای شما قطعا به صرفه خواهد.

یکی از محبوب ترین و معتبر ترین برند های فروش دوربین های مداربسته، برند داهوا است. یکی از با کیفیت ترین و محبوب ترین مدل های دوربین های مداربسته داهوا، دوربین داهوا 1200TP است. شما می توانید با تهیه دوربین های مداربسته از شرکت سازنده ی داهوا از کیفیت ساخت دوربین های این شرکت اطمینان داشته باشید و با خیال راحت خرید کنید. شرکت داهوا بیش تر از 15 سال است که در زمینه ی تولید فناوری و تکنولوژی در حال فعالیت است و همیشه در هر زمینه ای حرفی برای گفتن داشته است و بهترین محصولات را معرفی و به بازار عرضه کرده است.

دوربین مارکت یک سایت و مجموعه فروش دوربین های مداربسته است که بدون واسطه می توانید هر نوع و مدل دوربین های داهوا یا هر شرکت سازنده ی دیگری که مد نظر شما باشد را برایتان تهیه کند. برای خرید دوربین مداربسته باکیفیت و مطمئن می توانید به سایت دوربین مارکت مراجعه کنید. دوربین های این مجموعه با یک سال و نیم گارانتی تمام خدمات پس از فروش عبارت اند از: پشتیبانی، تعمیر و تعویض را انجام می دهند.



:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

در مواقع بسیاری هنگام سرقت ماشین یا تعقیب خودرو ها اگر ردیاب ماشین در ماشین نصب شده باشد به راحتی می توان آن را جستوجو و پیدا کرد؛ در واقع به نوعی امنیت خودرو تامین می گردد. ردیاب ها علاوه بر خودرو برای اشیاء و مکان های دیگر هم مورد استفاده قرار می گیرد. ردیاب خودرو توسط جی پی اس مورد پوشش قرار می گیرد.  gps خودرو یا ردیاب خودرو توسط ارتش ایالت متحده آمریکا برای جستوجوی خودروها در جنگ تولید شده است. بسیاری از افراد در دنیا هنوز از فایده این سیستم برای زندگی و امنیتی که خرید جی پی اس ماشین به خودروی آن ها می دهد خبر ندارند و به دلیل بالا بودن قیمتgps خودرو و شناختی که در رابطه با آن ندارند ، اهمیتی به این موضوع نمی دهند .

داهوا یکی از شرکت های سازنده بسیار محبوب است که همواره بیش از 15 سال است در زمینه ی تولید فناوری و تکنولوژی امنیتی فعالیت می کند و همیشه محصولات امنیتی با کیفیت و پرکاربردی را به کاربران معرفی کرده است. البته بهتر است بدانید که قیمت مدل های دوربین های مداربسته داهوا با یکدیگر تفاوت دارند. به عنوان مثال قیمت دوربین داهوا b2a21p ممکن است با محصول دیگری از داهوا تفاوت داشته باشد. اما تمامی محصولات داهوا نسبت به کیفیت و کارایی بالایی که دارند، قیمت بسیار مناسبی نیز دارند.

دوربین مارکت یک سایت فروش دوربین های مداربسته اس تکه بدون واسطه قادر است تا تمامی محصولات امنیتی شرکت های سازنده ی متفاوت را در کم ترین زمان ممکن تهیه کند. تمامی محصولات این مجموعه دارای گارانتی های شرکتی هستند. گارانتی شرکتی محصولات شامل یک سال و نیم پشتیبانی، هرگونه تعمیر و در نهایت تعویض دستگاه می باشد. بنابراین شما می توانید با مراجعه به سایت دوربین مارکت با خیال راحت تجهیزات امنیتی مورد نیاز خود را تهیه کنید و امنیت اموال و محیط اطراف خود را افزایش دهید.



:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

وولک یک سایت با محتوای کودکانه است که در آن صد ها ویدیو و تصاویر آموزش ساخت کاردستی و کشیدن نقاشی های کودکانه ی متنوع و جذاب که با روحیات متفاوت سازگاری داشته باشد، آپلود شده است. برای دسترسی به این ویدیو ها به سایت وولک مراجعه کنید. شما با آموزش نقاشی تمساح به فرزند خود می توانید تاثیر بسیار مثبتی بر روی ویژگی های پنهان شخصیتی او داشته باشید. همان طور که می دانید روانشناسان کودک معتقدند تا کودکان از سن بسیار کم از کشیدن نقاشی برای نشان دادن احساسات و عواطف خود به والدین و به تصویر کشیدن افکار خود استفاده می کنند.

هنگامی که نقاشی تمساح را به کودک خود آموزش می دهید درواقع نکات بسیار آموزنده ای را از روش غیر مستقیم و به وسیله بازی و سرگرمی به فرزند خود آموزش داده اید. کودک شما با کشیدن نقاشی تمساح با حیوان تمساح آشنا می شوند و یاد می گیرند تا انواع رنگ ها را باهم ترکیب کند و در این راه با رنگ های متفاوت نیز آشنا می شود.

انتخاب رنگ به کودک شما این فرصت را می دهد تا قدرت تصمیم گیری را در خود تقویت کند. همچنین زمانی که کودک شما نقاشی تمساح را به پایان می رساند و آن را به شما نشان می دهد این امر باعث افزایش اعتماد به نفس که یکی از مهم ترین ویژگی های هر شخصیتی است، می شود. کودک شما با نشان دادن نقاشی تمساح خود به دیگران یاد می گیرند تا انتقاد و نظرات دیگران را پذیرا باشد و ویژگی انتقاد پذیری در کودک شما افزایش می یابد.

اگر کودک شما در مهد کودک یا مدرسه درباره ی ذره بین ها مطالعه می کند، شما می توانید برای یادگیری بهتر او از نقاشی ذره بین استفاده کنید. شما می توانید در حین آموزش نقاشی ذره بین به کودک خود درباره این شیء کاربردی صحبت کنید و نکات لازم را به طور غیرمستقیم به کودک خود آموزش دهید. همان طور که در ویدیو بارگزاری شده در این صفحه می بینید نقاشی ذره بین کشیده شده یک ذره بین بسیار بامزه و دوست داشتنی است که هر کودکی را به خود جذب می کند.



:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 آذر 1400 | نظرات ()