نوشته شده توسط : radin

برند های سازنده ی لپ تاپ هرچه بیشتر پیش می رویم تلاش می کنند تا لپ تاپ های سبک تر و در نتیجه ظریف تری بسازند. از آن جایی که لپ تاپ ها درواقع کامپیوتر های قابل حمل هستند بنابراین هرچه سبک تر باشند کاربرد و کارایی آن ها نیز بیشتر خواهد بود. بسیاری از کاربرانی که به یک مرکز تعمیرات لپ تاپ مراجعه می کنند به دنبال دلیل خاموش شدن صفحه لپ تاپ می گردند. دلیل روشن نشدن صفحه لپ تاپ می تواند دلایل نرم افزاری یا سخت افزاری داشته باشد.

مادربرد یکی از اصلی ترین قطعات کامپیوتر ها و لپ تاپ ها است که در صورت خرابی آن کل عملکرد کامپیوتر یا لپ تاپ شما دچار مشکل خواهد شد. مادربرد در واقع صفحه ای است که سایر قطعات سخت افزاری کامپیوتر یا لپ تاپ شما بر روی آن سوار شده است و در صورتی که مادربرد دچار مشکل شود و شما برای تعمیر مادربرد کامپیوتر یا لپ تاپ خود اقدام نکنید، به مرور زمان باعث مشکلات بیشتری در کامپیوتر شما می شود. در صورتی که احساس کردید در عملکرد مادربرد لپ تاپ یا کامپیوتر شما اختلالی به وجود آمده است حتما برای تعمیر مادربرد لپ تاپ یا کامپیوتر خود به سرعت اقدام کنید و از آن غفلت نکنید زیرا در صورت غفلت از تعمیر مادربرد کامپیوتر یا لپ تاپ خسارت بیشتری به دستگاه شما وارد می شود و بنابراین شما هزینه بیشتری را برای تعمیر کامپیوتر یا لپ تاپ خود متحمل خواهید شد.

کارت گرافیک نیز یکی دیگر از قطعات سخت افزاری ضروری لپ تاپ یا کامپیوتر است که صورت خرابی آن باید برای تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ یا کامپیوتر خود اقدام کنید زیرا در غیر این صورت تصویر صفحه نمایش شما و بسیاری از بخش های دیگر لپ تاپ یا کامپیوتر شما بی شک دچار مشکل خواهد شد. اگر شغل شما به صورتی است که نیاز به ویرایش تصویر و ویدیو به صورت حرفه ای دارید بنابراین حتما کارت گرافیک لپ تاپ یا کامپیوتر شما برایتان اهمیت بسیار زیادی دارد بنابراین در صورت به وجود آمدن هرگونه مشکل در عملکرد کارت گرافیک خود حتما برای تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ یا کامپیوتر خود اقدام کنید.



:: بازدید از این مطلب : 336
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

لپ تاپ، مودم و کامپیوتر سه وسیله الکتریکی که نقش بسیار پر رنگی در زندگی ما دارند و هرروزه بخش بیشتری از فعالیت های ما به آن ها وابسته می شود. امروزه بسیاری از کار ها تنها با کمک لپ تاپ و کامپیوتر و مودم ها قابل انجام است و در صورتی که شما دسترسی به این ابزارات الکتریکی نداشته باشید بسیاری از طفعالیت های خود را نمی توانید انجام دهید یا فعالیت های شما با سرعت بسیار پایین تری انجام می شود.

زمانی که لپ تاپ شما دچار مشکل می شود شاید زمان کافی برای انتقال آن و رفتن به مرکز تعمیرات لپ تاپ نداشته باشید و یا گمان می کنید که مشکل به وجود آمده برای لپ تاپ شما مشکلی جزئی است و به دست خودتان قابل حل است. اگر مشکل و ایراد پیش آمده در عملکرد لپ تاپ شما مشکلی جزئی باشد، می توانید با استفاده از خدمات تعمیرات لپ تاپ آنلاین به تعمیر لپ تاپ خوب بپردازید. اقدامات مربوط به تمیرات لپ تاپ به صورت آنلاین به این صورت انجام می شود که تعمیرکار مربوطه به وسیله فرمی که توسط مشتری پر شده با مشتری تماس می گیرد و مشتری پس از شرح کامل مشکلات و ایرادات لپ تاپ خود با استفاده راهنمایی ها و دستورات تعمیرکار می تواند به تعمیر لپ تاپ خود بپردازد.

برای کامپیوتر می تواند مشکلات بسیار زیادی پیش آید که شما را مجبور به مراجعه به یک مرکز تعمیرات دستگاه کامپیوتر کند اما بوق ممتد کامپیوتر یکی از دلایل بسیار رایجی است که کاربران کامپیوتر را به مرکز تعمیرات می کشاند. شنیدن صدای بوق از کیس کامپیوتر می تواند دلایل بسیار متفاوتی داشته باشد اما نکته مشترک این است که باید بوق ممتد کامپیوتر را جدی بگیرید و به محض به وجود آمدن این مشکل حتما برای رفع آن اقدام کنید زیرا در دراز مدت باعث به وجود آمدن مشکلات بیشتری در دستگاه شما می شود.

زمانی که مودمی را خریداری می کنید حتما به خدمات پس از فروش آن توجه داشته باشید زیرا مودم دستگاهی است که به صورت مداوم از آن در حال استفاده خواهید بود و هر دستگاهی اگر به صورت مداوم مورد استفاده قرار بگیرد، بی شک احتمال خرابی و به وجود مشکل در عملکرد آن بسیار بالاتر خواهد رفت بنابراین به عنوان مثال اگر مودم ایرانسل خریداری می کنید حتما از پشتیبانی مودم ایرانسل خود مطمئن شوید تا در صورت به وجود آمدن مشکلی از پشتیبانی آن بهره ببرید.

 



:: بازدید از این مطلب : 280
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

از آن جایی که معمولا کاربران لپ تاپ از لپ تاپ های خود به طور مداوم استفاده می کنند بنابراین احتمال خرابی لپ تاپ بسیار بالا است. لپ تاپ ها ممکن است به دلایل بسیاری دچار مشکل شوند و شما نتوانید فعالیت های خود را با آن انجام دهید. تعمیرکاران و مرکز تعمیرات لپ تاپ باید هرروزه تلاش کنند تا توانایی و مهارت خود را بالاتر ببرند و اکثر مشکلات لپ تاپ چه سخت چه نرم افزاری را بتوانند حل کنند. اگر وقت کافی را برای انتقال لپ تاپ آسیب دیده خود به مرکز تعمیرات ندارید، می توانید از خدمات تعمیر لپتاپ در محل استفاده کنید. استفاده از خدمات تعمیر لپتاپ در محل در صرفه جویی در وقت و هزینه شما کمک می کند. تعمیر لپ تاپ در محل به این صورت انجام می شود که پس از ثبت فرم توسط مشتری، کارشناس متخصص در زمینه تعمیر لپ تاپ با مشتری تماس می گیرد و پس از هماهنگی های لازم، تعمیرکار در محل مورد نظر مشتری حاضر شده و با حضور خود مشتری به تعمیر لپ تاپ مشتری می پردازد.

مودم ها نیز یکی از مهم ترین ابزاراتی است که کاربران فعال در دنیای مجازی به آن نیاز ضروری دارند. مودم ها نیز می توانند به دلایل متفاوتی دچار خرابی و اختلال شوند زیرا این ابزارات نیز به طور مداوم در حال استفاده هستند و معمولا کاربران زمان های بسیار کمی مودم خود را خاموش می کنند. مانند لپ تاپ ها، خدمات تعمیر مودم در محل نیز وجود دارند که شما می توانید از آن استفاده کنید. در خدمات مربوط به تعمیر مودم در محل نیز مانند تعمیرات لپ تاپ در محل، کارشناس یا تعمیرکار مربوطه در محل مورد نظر مشتری حضور پیدا می کنند و با حضور خود مشتری به تعمیر مودم می پردازد.

تعمیر کامپیوتر در محل نیز امکان پذیر است. تعمیر کامپیوتر در محل نسبت به تعمیر مودم در محل و تعمیرات لپ تاپ در محل بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند زیرا انتقال کامپیوتر به مرکز تعمیرات نسبت به مودم و لپ تاپ سخت تر است بنابراین استفاده از خدمات تعمیر کامپیوتر در محل کمک بسیار زیادی به شما خواهد کرد.

 



:: بازدید از این مطلب : 325
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دوربین های توربو اچ دی هایک ویژن : دوربین های توربو اچ دی هایک ویژن در واقع به دوربین های پیشرفته تر دوربین مداربسته آنالوگ یا همان AHD می گویند که این دوربین ها نسبت به نسل قبل خود از کیفیت تصویر بهتر و امکانات بیشتری برخوردار هستند.

دوربین های تحت شبکه (IP) : دوربین های تحت شبکه هایک ویژن در کل به دوربین هایی گفته می شود که بر خلاف دوربین های توربو اچ دی که از طریق دستگاه دی وی آر تصاویر را پردازش می کند ، این دوربین ها پردازش تصاویر را در خودشان انجام می دهند و درکل دوربین های تحت شبکه نسبت به دوربین های توربو اچ دی از کیفیت بهتری برخوردار هستند .

دستگاه های ضبط کننده دی وی آر (DVR) :  دستگاه های دی وی آر هایک ویژن وظیفه ی گرفتن تصاویر از دوربین های توربو اچ دی را دارند تا با پردازش بر روی آن ها ، تصویر نهایی را به صورت زنده یا به صورت PLAYBACK در دسترس کاریر قرار دهند . دستگاه دی وی آر در کل برای دوربین های آنالوگ یا توربو اچ دی کاربرد دارد .

دستگاه های ضبط کننده ان وی آر  هایک ویژن (NVR)  : دستگاه های ان وی آر هایک ویژن در واقع برای دوربین های تحت شبکه یا همان IP کاربرد دارد ، که این دستگاه ها تصاویر را با استفاده از کابل شبکه دریافت می کنند و تصویر نهایی را بر روی نمایشگر نشان می دهند . نکته : کمپانی هایک ویژن به تازگی تمام دستگاه ها و دوربین های خود را به تکنولوزی H265+ مجهز کرده است . با کمک این تکنولوژی در واقع تصاویر های دریافت شده از دوربین های مدار بسته تا 5 برابر فشرده تر ذخیره می شوند . در این حال شما می توانید تصاویر روز های بیشتری را در دستگاهتان داشته باشید .

دوربین شیائومی

یکی دیگر از بهترین دوربین های مدار بسته شیائومی که به معرفی آن می‌پردازیم، دوربین مدار بسته تحت شبکه ۱۰۸۰ مدل SXJ02ZM است. نوع اتصال این دوربین به صورت بی‌سیم یا وای فای است. این دوربین شیائومی دارای قابلیت چرخش tilt و همچنین چرخش pan است. همچنین این دوربین دارای وزن نسبتا پایین است و وزن آن برابر با ۳۰۰ گرم می‌باشد. ابعاد این محصول نیز برابر با ۱۳۸ x 88 x 62 میلی‌متر است. نوع حسگر این دوربین نیز CMOS است. یکی از ویژگی‌های بسیار خوب این دوربین این است که علاوه بر قابلیت بزرگنمایی اپتیکال از قابلیت بزرگنمایی دیجیتال نیز برخوردار می‌باشد. زاویه دید این دوربین نیز به صورت ۱۳۰ درجه است. همچنین این محصول از قابلیت دید در شب برخوردار است که ویژگی بسیار مهمی به حساب می‌آید.

شما می توانید برای نصب دوربین مدار بسته به وبسایت دوربین مارکت مراجعه فرمایید .



:: بازدید از این مطلب : 304
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دزدگیر اماکن

دزدگیر اماکن یکی از ملزومات امنیتی خانه‌ها و اداره‌جات و مغازه‌ها در قرن اخیر محسوب می‌شود. محصولی که از ابتدا با یک زنگ ساده بر روی درب‌ها و پنجره‌های خروجی خانه‌ها شروع به کارکرد، امروزه به کمک تکنولوژی توانسته است به اوج تکامل و کارایی خود برسد و بدون شک در آینده از این هم پیشرفته‌تر خواهد شد. دزدگیر اماکن وسیله‌ای است که به کمک سنسورهای حرکتی نصب‌شده در اماکن مختلف می‌تواند هرگونه حرکت غیرقانونی در زمان‌های تعطیلی فروشگاه و یا سفر را از طریق تماس و یا پیامک به شما اطلاع داده و با کشیدن آژیر بلند در محل، افراد مزاحم را به‌سرعت دور کند.

دوربین خودرو

دوربین خودرو از یک الی دو لنز تشکیل شده‌است که می‌توانید در هر مکانی از خودرو خود نصب کنید. این دوربین‌ها کاربرد‌های مختلفی دارند اما مهم‌ترین کار این دوربین‌ها، فیلم‌برداری از جلو، عقب و داخل کابین خودرو شما می‌باشد که با این دوربین‌ها میتوانید تمامی وقایع اطراف خودرو خود را ضبط کنید. حتی در بعضی از مدل‌ها می‌توانید تصاویر را بصورت آنلاین بر روی گوشی خود مشاهده کنید و از سلامت خودرو خود و اطراف آن مطلع شوید. از آن جایی که در بعضی مدل‌ها چندین لنز وجود دارد، می‌توانید هر لنز را در مکان خاصی از خودرو نصب کنید. با توجه به نیاز شما دوربین‌های خودرو می‌توانند کاربرد‌های بیشماری داشته باشند.

دورین مدار بسته

دوربین مدار بسته به منظور نظارت و یا سایر اهداف تصاویر و یا ویدئو ضبط می کند. این دوربین ها می توانند دوربین فیلمبرداری باشند و یا دیجیتال! Walter Bruch مخترع دوربین مداربسته بود. هدف اصلی دوربین مداربسته گرفتن نور و تبدیل آن به سیگنال ویدئویی است. زیربنای دوربین مداربسته یک سنسور CCD است. CCD نور را به سیگنال الکتریکی تبدیل کرده و سپس پردازش سیگنال این سیگنال الکتریکی را به سیگنال ویدئویی تبدیل می کند که می تواند روی صفحه ضبط یا نمایش داده شود. دوربین های ویدئویی یا آنالوگ هستند یا دیجیتال ، بدین معنا که آنها بر اساس ارسال سیگنال های آنالوگ یا دیجیتال به یک دستگاه ذخیره سازی مانند ضبط صوت تصویری یا رایانه رومیزی یا رایانه لپ تاپ کار می کنند.



:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

وولک برای سرگرمی کودکان شما در سایت خود قصه صوتی کودکانه می گذارد تا مشکل زمان موجب عدم قصه گفتن شما برای کودکان و عدم شنیدن قصه از جانب آنها گردد. ما این داستان راهمراه با داستان های دیگر ، کارتون و معرفی مهد کودک های مختلف مثل مهد کودک اصفهان ، مهد کودک شیراز ، مهد کودک تهران و .... در اختیار شما می گذاریم تا فرزندانتان را به خوی همراه ها بهترین سرگرمی ها تربیت کنید .

یکی از زیباترین و اموزنده ترین قصه ها  داستان علی کوچولو است که همه ما در کودکی ان را شنیده ایم .

یک روز از روزهای تابستان که هوا بسیار گرم بود علی کوچولو همراه مادرش برای خرید به بازار رفت. او بسیار خوشحال بود که می توانست همراه مادرش باشد، چون در خانه حوصله اش سر می رفت و دوست نداشت تنها بماند، برای همین از مادرش خواهش کرده بود که همراهش باشد و مادر هم قبول کرده بود اما به یک شرط، او از علی قول گرفته بود که هر چیزی که می بیند را نخواهد و او را اذیت نکند...... علی هم قول داده بود که چیزی نخواهد، همین طور که در بازار قدم می زنند تا مادر خرید هایش را بکند، ناگهان علی کوچولو چشمش به آن طرف بازار افتاد، در آن طرف بازار مردی جوجه های کوچک می فروخت، علی که قول داده بود دست مادر را رها کرد و به سمت جوجه فروش رفت تا آن ها را تماشا کند، مادر هم به دنبال علی دوید و گفت: علی؟ این چه کاری است که می کنی؟ دست من را نباید ول کنی. علی گفت: مادر؟ می دانم قول دادم که پسر خوبی باشم و تو را اذیت نکنم اما می شود از این جوجه ها برایم بخری؟

برای شنیدن و خواندن ادامه داستان به وولک مراجعه کنید .



:: بازدید از این مطلب : 319
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

وولک یکی از پرطرفدار ترین سایت ها برای کودکان ات که در آن قصه کودکانه جدید گفت می شود البته همراه با متن . علاوه بر این از کودکان شما می خواهد تا نتیجه خود ازقصه را برایشان ارسال کند و به همین روش کودکانتان از لحاظ رفتاری و تربیتی با گوش دادن به قصه های جدید سرگرم می شوند و چیز های جدید یاد می گیرند . قصه صوتی شنل قرمزی از جمله قصه هایی است که نتیجه گیری اخلاقی برای کودکان دارد . چند نفر از کادکانی که در مهد کودک ساری بودند برای ما خلاصه ای از اینن داستان را ارسال کردند که برای خواندن ادامه آن باید به سایت وولک مراجعه فرمایید .

یک دختری در جنگل همراه مادرش زندگی می کرد و به خاطر  شنل قشنگی قرمزی که داشت  به دختر کوچولو می گفتند شنل قرمزی . یک روز مادر بزرگ اش مریض شد و مادر شنل قرمزی کار زیادی داشت ونتوانستبه مادر بزرگ سری بزند مادرشنل قرمزی فکری کرد و گفت من خوراکی ها را آماده می کنم وتو اینهارا برای مادربزرگت ببر  و شنل قرمزی گفت باشه سبد و شنل اش را برداشت خدا حافظی کرد و رفت.یکدفه شنل قرمزی نگاهش به گل های قشنگ افتاد وگل ها را چید وخواست بره که آقا گرگه سر راهش رو گرفت آقا گرگ گفت:با این عجله کجا می ری؟ توی دستت چیست؟ شنل قرمزی باترس گفت:خوارکی.می خواهم ببرمشان به خانه مادر بزر گ ام.آقا گر گ یک نقشه سرش افتاد وگفت باشه.ترس نمی خواهم تو را بخورم. برو  . گرگه باخودش فکرکرد گفت خب من خانه ی مادر بزر گ شنل قرمزی می دانم کجا است الان زود میروم  به خانه ی مادر بزرگ حرکت کرد سمت خانه رسید و در زد مادر بزرگ گفت:شنل قرمزی بیا در باز است بیا بفرما نوه ی قشنگم بیا تو و آقا گرگ پرید و مار بزرگ را خورد و سریع رفت لباس های مادر بزرگ راپوشید و بعد از چند دقیقه شنل قرمزی امد و ... برای خواندن ادامه داستان به وولک مراجعه  فرمایید .

 



:: بازدید از این مطلب : 327
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دزدگیر خانه، یک سیستم ضد سرقت منزل می‌باشد که به وسیله سنسورهای مختلف و با امکانات متفاوتی صاحب خانه را از خطر سرقت مطلع می‌سازد. دزدگیر خانه نه تنها به عنوان دزدگیر منزل استفاده می‌شود بلکه برای مکان‌های عمومی و مهمی همچون ادارات و فروشگاه‌ها هم کاربرد دارد.

دزدگیر ساختمان به شکل‌های مختلفی نظیر دزدگیر ساده مبتنی بر آژیر و هشدار محلی، دزدگیر اماکن با سیستم آلارم و دزدگیر اماکن با تلفن‌کننده سیمکارتی در بازار موجود است. دزدگیر اماکن از طریق تلفن ثابت هم امکان فعال‌سازی شماره‌های ضروری را دارد اما نکته قابل توجه این است که در صورت قطع شدن سیم‌های تلفن، سرویس‌دهی آنها متوقف می‌شود. بنابراین دزدگیرهای اماکن که از نوع سیم کارتی می باشند قابل اعتمادتر هستند.

دوربین مداربسته دید در شب ( IR ) و روز :

دوربین مدار بسته روز شامل دوربین هایی می شود که امکان ضبط تصویر در تاریکی راه به همراه ندارند، به همین دلیل هم قیمت ارزان و فروش محدودتری نسبت به دوربین های دید در شب دارند. دوربین های مداربسته دید در شب یا همان دوربین IR به شما این امکان را می دهند تا بتوانید در تاریکی و با کیفیت مطلوب به ضبط تصویر بپردازید. با توجه به ویژگی های گسترده و تکنولوژی هایی که در این دوربین ها در حال استفاده است، هر روزه شاهد افزایش کیفیت تصاویر ضبط شده در محیط های تاریک هستیم. در تصویر زیر نمایی از یک فروشگاه که توسط یک دوربین مدار بسته دید در شب ضبط شده است را مشاهده می کنید. اگر تا به حال برای محل کار یا منزل خود اقدام به خرید دوربین مداربسته کرده باشید حتماً با کاتالوگ عجیب و پر از اطلاعات فنی و نامفهوم دستگاه برخورد کرده اید. با توجه به رشد سریع فناوری و اثرگذاری آن در محصولات شاهد اصطلاحات و موارد نامفهومی در کاتالوگ دوربین های مداربسته هستیم . برای داشتن اطلاعات بیشتر در مورد دوربین مدار بسته به سایت دوربین مارکت مراجعه فرمایید . برای نصب دوربین مداربسته نیاز دستگاه DVR دارید .

قابلیت های یک دی وی ار با کیفیت

یک دی وی ار خوب تقریباً باید تمامی قابلیت‌های ذکر شده در مورد ویژگی هایی مانند ضبط و نمایش چند تصویر به صورت همزمان، آلارم، تشخیص حرکت (Motion Detector)، ضبط صدا و غیره را دارا باشد که بتواند جوابگوی امنیت مورد انتظار کاربر باشد. این قابلیت ها به صورت کلی موارد زیر را باید پشتیبانی کند:

  • رزولوشن تصاویر ضبط شده نسبتاً خوب و حداقل کیفیت D1 باشد.
  • دسترسی به تصاویر دوربین مداربسته با توجه به زمان و تاریخ ضبط به راحتی قابل دسترسی باشد.
  • پس از کپی گرفتن یا همان تهیه بکاپ از تصاویر ضبط شده، کیفیت تصاویر به هیچ وجه کاهش پیدا نکند.
  • قابلیت پشتیبانی حداقل از هارد دیسک با ظرفیت یک گیگ و بالاتر را برای ضبط تصاویر برآورده کند.
  • امکان ضبط تصاویر با حالت تشخیص حرکت (Motion Detection) نیز وجود داشته باشد.
  • امکان اتصال آسان DVR به شبکه اینترنتی جهت امکان مشاهده تصاویر زنده و ضبط شده از راه دور را فراهم آورد.

 

 

 


:: بازدید از این مطلب : 307
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 خرداد 1400 | نظرات ()