نوشته شده توسط : radin

ساختن کاردستی طاووس، هم جذاب و هم سرگرم کننده

حیوانات یکی از چیزهایی هستند که کودکان خیلی سریع با آنها آشنا می شوند در محیط اطراف خود حیوانات را می بینند و اگر خانواده حیوان خانگی داشته باشند که کودکان با آنها ارتباط عاطفی برقرار می کنند و نسبت به آنها حس دوست داشتن و محبت پیدا می کنند. البته حیواناتی هم هستند که دسترسی و دیدن آنها برای بچه ها چندان ساده نیست مانند حیواناتی که در طبیعت هستند و احتمالا دیدن آنها فقط در باغ وحش برای کودکان میسر است. یکی از راه های آشنا نمودن کودکان با اینگونه حیوانات تعریف قصه و داستان در مورد آنها یا درست کردن کاردستی آنهاست. مثلا اگر میخواهید کودک خود را با طاووس آشنا کنید می توانید کاردستی طاووس را به کمک کودک خود بسازید و قصه ای که یک طاووس در آن نقش مهمی ایفا می کند برای او تعریف کنید.

این کار ضمن اینکه کودک را با حیوانی مانند طاووس آشنا می کند مزیت های ساختن کاردستی را نیز برای کودک به همراه دارد ساختن کاردستی مانند مهارت در تصمیم گیری، اعتماد به نفس، افزایش خلاقیت کودکان و .... در ادامه چند مورد از فواید کاردستی برای کودک را شرح داده شده:

1-      مهارت تصمیم گیری: در مراحل ساخت کاردستی کودک مجبور است برای انتخاب بین رنگ ها، جنس کاردستی، نحوه ساخت تصمیم گیری نماید و این موضوع باعث افزایش مهارت تصمیم گیری کودک می شود در این حالت کودک می آموزد که یکی را انتخاب کند و بقیه را رد کند

2-      افزایش خلاقیت: کودک در مراحل ساخت کاردستی باید با استفاده از خلاقیت خود روش های مختلفی را برای ساخت کاردستی انتخاب کند و موانع موجود را مرتفع کند در ذهن خود طراحی کند و در نهایت با استفاده از مهارت های خود مانند مهارت های حرکتی و هماهنگی بین دست، چشم، ذهن کاردستی را بسازد.

3-      اعتماد به نفس کودک را افزایش می دهید کودک درک می کند که می تواند تخیل و تفکرات خود را که ذهنی هستند با مهارت های خود عملی نماید و آنها را بسازد و این موضوع باعث می شود کودک اعتماد به نفس اینکه می تواند بسازد و بیافریند را بدست می آورد

شما می توانید مراحل ساخت کاردستی را با تعریف کردن قصه و داستان برای کودک جذاب تر کنید برای اینکار می توانید از قصه های سایت وولک که در مورد طاووس هستند استفاده کنید. مثلا می توانید برای کاردستی طاووس کودک خود اسم انتخاب کنید و در طول مراحل ساخت کاردستی کاردستی کودک را با اسم صدا کنید تا کودک با آن ارتباط برقرار کند.

موضوع قصه زیر در سایت وولک طاووس است می توانید از این قصه برای کودک خود استفاده کنید.

قصه کودکانه طاووس و لاک پشت

سایت وولک منبع قابل اعتمادی برای بازی، آموزش و سرگرمی کودکان است.

 

 


:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

رفتن به مهد کودک باعث اجتماعی شدن کودک و ارتقاء مهارت های ارتباطی آن ها می شود. دیدن محیط خارج از خانه و ارتباط با انساه های بیشتر و به خصوص ارتباط کودک با همسالان خود در این روند تاثیر بسیار زیادی دارند. انجام فعالیت های گروهی، ارتباط با دوستان و همسالان، بالا رفتن توانایی در حفظ شعر یا داستان، کاردستی ها و فراگیری مهارت های مختلف در مهد کودک مشهد، خودباوری را در کودکان بالا برده و منجر به افزایش اعتماد به نفس در آن ها می شود.

قیمت مهد کودک شیرخوار در رشت یا به طور کلی قیمت مهد کودک رشت بستگی به امکاناتی که آن مهد کودک در اختیار شما و فرزند شما قرار می دهد دارد. البته پیشنهاد ما این است که به دلیل صرف هزینه کمتر کودک خود را به مهد کودکی که از کیفیت قابل قبولی برخوردار نیست ثبت نام نکنید چرا که همان طور که به این موضوع اشاره شد، مربی مهد کودک نقش بسیار مهمی در رشد و تربیت اخلاقی و شخصیتی کودک شما ایفا می کند.

جمله فعالیت هایی که در مهد کودک درجه یک ساری انجام می شوند عبارت اند از: سفالگری، نقاشی، شعرخوانی، دستان گویی و… . کودک شما در مهد کودک استعداد خود را کشف می کند و با دوستان جدید و افراد جدیدی به جز خانواده خود ارتباط می گیرد. مهد مهد کودک در ساری می تواند تاثیر بسیار مثبتی بر روی کودک شما دارد. ثبت نام در مهد کودک در ساری می تواند به جای داشتن تاثیر مثبت بر روی شخصیت و تربیت فرزند شما، تاثیرات منفی داشته باشد بنابراین قبل از ثبت نام کودک خود در هر مهد کودک ساری، لیست مهد کودک های ساری را تهیه کنید و بهترین مهد کودک ساری را برای کودک خود انتخاب کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

داشتن تنوع در تدریس ، ساخت کاردستی ، نقاشی و حتی اسباب بازی ک از مهم ترین ویژگی هایی است که در بهترین مهد کودک اردبیل باید وجود داشته باشد . همچنین اگر کودک شما از دوره شیرخواری تا نوپایی یا بزرگتر در مهد کودک اردبیل باشد باید این طیف را تغییر دهند تا تنوع برای فرزندتان رعایت شود . نکته مهم دیگر ، کارکنان مهد کودک اردبیل هستند . معمولا مربیان که در مهدکودک کار می کنند ، تخصص لازم را ندارند و باید دقت کنید کارکنان مهد کودک تخصص خود را از دانشگاه معتبری گرفته باشند . مهد کودک اردبیل باید برنامه غذایی مناسبی به فرزند شما بدهد تا فرزندتان در نبود شما سالم و سلامت باشد .

بهترین مهد کودک ارومیه طبیعتا باید ویژگی های یک مهد کودک خوب در ارومیه را داشته باشند اما با توجه به ملاک های شخصی شما از بین مهد کودک های ارومیه می توانید بهترین مهد کودک در ارومیه را برای کودک خود انتخاب کنید. به عنوان مثال موقعیت جغرافیایی مهد کودک ارومیه ای که برای کودک خود از بین بهترین مهد کودک های ارومیه انتخاب می کنید باید به محل سکونت شما نزدیک باشد زیرا در صورتی که مهد کودک ارومیه ای که کودک خود را در آن ثبت نام می کنید از محل زندگیتان دور باشد ممکن است کودک شما از رفتن به مهد کودک در ارومیه دلزده شود. بنابراین به این نکات مهم هرچند کوچک در هنگام انتخاب بهترین مهد کودک در ارومیه برای فرزند خود نهایت دقت را به خرج دهید.

مسلما بهترین مهد کودک ساری برای این که از مهد کودک ساری به بهترین مهد کودک ساری تبدیل شود باید ویژگی های خاص خود را داشته باشد تا از بقیه ی کودکستان ها متمایز شود. لیست مهد کودک های ساری می تواند در انتخاب بهترین مهد کودک ساری برای کودکتان بسیار کمک کننده باشد.



:: بازدید از این مطلب : 297
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

آدرس مهد کودک یکی از ملاک های بسیار مهم است، چرا که در صورت دور بودن مهد کودک ممکن است کودک شما از رفتن به مهد کودک خسته شود. بهترین مهد کودک رشت باید دسترسی به بهترین مربی ها نیز داشته باشد. مربی مهد کودک مهم ترین نقش را در مهد کودک دارند و همچنین بیشترین تاثیر را بر روی کودک شما دارند بنابراین در انتخاب یک مربی خوب برای کودک خود نهایت دقت را به خرج دهید.

هزینه مهد کودک در تهران بستگی به عوامل زیادی دارد. میزان امکانات و رفاهی که مهد کودک تهران برای کودک شما و خود شما فراهم می کند طبیعتا تاثیر مستقیم بر روی قیمت مهد کودک در تهران دارد. بهترین مهد کودک های تهران که در لیست مهد کودک های درجه یک تهران ذکر شده اند مسلما هزینه بیشتری نسبت به سایر مهدکودک های تهران دارند. گرانترین مهد کودک های تهران نیز باید مورد بررسی شما قرار بگیرند زیرا شاید ملاک های شما برای بهترین مهد کودک های تهران با ملاک هایی که دیگران متفاوت باشد. قیمت مهد کودک تهران حتی بستگی به موقعیت جغرافیایی آن مهد کودک نیز دارد و صد البته که موقعیت جغرافیایی یکی از نکات مهمی است که در هنگام انتخاب مهد کودک در تهران باید به آن توجه ویژه داشته باشید.

یکی دیگر از مولفه های انتخاب مهد کودک مناسب برای کودکان، مجموعه فعالیت هایی است که مهد کودک برای بچه ها تدوین می کند. والدین همواره به دنبال کلاس های آموزشی متعدد برای فرزندان خود هستند و کودکستانی که بیشترین فعالیت های آموزشی و تفریحی را در برنامه های خود می گنجاند، مورد استقبال والدین قرار می گیرد. در این راستا مهد کودک های کرج سعی کرده اند تا فعالیت های خود را به بهترین نحو و با با بیشترین پوشش دهی سامان دهند تا والدین کودکان خود را خیال راحت به مهد کودک کرج بسپارند.



:: بازدید از این مطلب : 285
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

اکثر والدین می دانند که مهد کودک تاثیرات بسیار مثبتی بر رشد شخصیتی و تربیت کودکان دارند. از آن جایی که مهد کودک ها تاثیر مستقیم بر روی کودکان دارند بنابراین هنگام انتخاب یک مهد کودک در اهواز برای ثبت نام کودک خود، حتما باید ملاک هایی را برای خود قرار دهید و بهترین مهد کودک اهواز را برای فرزند خود انتخاب کنید. با بررسی لیست مهد کودک تبریز مناسب ترین مهدکودک را برای فرزند خود انتخاب کنید.

شناخت بهترین مهد کودک شیراز کار سختی است زیرا مهد کودک های زیادی در این شهر وجود دارد و هر یک به نحوی از لحاظ کیفی اهمیت دارند . بهترین مهد کودک شیراز ، باید نزدیک ترین مهد کودک به محل زندگی شما باشد . باید قیمت مهد کودک شیراز را در هر منطقه بررسی کرد تا بتوان بهترین مهد کودک شیراز و مناسب ترین از لحاظ قیمت را انتخاب کرد . داشتن فضایی مناسب و تمیز مخصوصا برای کودکان زیر سه سال یکی از ویژگی های مهم برای یافتن بهترین مهد کودک شیراز است . داشت مربی های زیاد که هر یک وقت خود را اختصاص به دو یا سه کودک دهند نیز از خصوصیات بهترین مهد کودک شیراز است . شما برای یافتن بهترین مهد کودک شیراز باید بدانید از لحاظ فرنگی چگونه فرزند شما را تربیت می کنند و البته انتخاب با خودتان است .

قیمت مهد کودک اصفهان توسط اداره کل بهزیستی این استان برای تمامی مهد کودک های اصفهان، با توجه به شرایط منطقه زندگی اعم از روستا، بخش و شهر ها تعیین می شود. هر سال مطابق با نرخ تورم اقتصادی کشور، تعرفه قیمت مهد کودک در اصفهان و شهریه ثابت آن ها نیز توسط این سازمان دستخوش تغییراتی می شود. شهریه متغیر مهد کودک در اصفهان، بنا بر برنامه های مدون هر مهد کودک اصفهان تغییر می کند؛ بدیهی است هر چه امکانات و برنامه هایی که مهد کودک برای کودکان در نظر دارد، متنوع تر و مفرح تر باشند، شهریه قیمت مهد کودک در اصفهان بالاتر خواهد بود.



:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

با توجه به این مورد که کار عمده و اصلی ردیاب خودرو جلوگیری از سرقت خودرو و اطلاع یافتن از موقعیت جغرافیایی خاصی است که اتومبیل شما در آن قرار گرفته است، اما ردیاب‌هایی که امروزه در بازار قرار دارند نسبت به گذشته تغییرات اساسی کرده‌اند و آپشن‌ها و امکانات بیشتری برای آن‌ها در نظر گرفته شده است که در ادامه به این موارد اشاره خواهیم کرد.

  • دارای فرستنده و گیرنده هستند.
  • لحظه به لحظه می‌توان اتومبیل را ردیابی کرد.
  • سیستم تهویه هوای اتومبیل را می‌توان از بیرون تنظیم کرد.
  • روشن و یا خاموش کردن اتومبیل به کمک آن امکان پذیر است.
  • این ردیاب‌ها قابلیتی دارند که می‌توان به کمک آن‌ها هر گفتمان و سروصدایی که داخل خودرو اتفاق می‌افتد را شنید.
  • ردیاب خودرو اطلاعاتی از اطراف خودرو مانند مراکز خرید و درمانی و.. را در اختیار شما خواهد گذاشت.
  • می‌توان درب‌ها را به هنگام سرقت قفل نمود.
  • در صورت تکان خوردن خودرو، در همان لحظه روی تلفن همراه شما آلارم هشدار فرستاده می‌شود.
  • با استفاده از سنسور می‌توان میزان سوخت، تغییر دما و وزن را بررسی نمود.
  • در صورت سرقت خودرو نقاط توقف و آدرس محل توقف به صورت پیامکی به صاحب خودرو اطلاع داده می‌شود.

آیا یو پی اس یرای دستگاه ردیاب خودرو مناسب است ؟

باید گفت که باتری ماشین جایگزین یو پی اس است زیرا یو پی اس در صورت قطع شدن برق شهری کار می کند و بای لوازم خانگی و اداری مناسب تر است تا برای داخل خودرو . اما می توانید برای استفاده های دیگر مخصوصا در زمان قطع شدن برق یو پی اس بخرید. برای مشاهده قیمت یو پی اس  به دوربین مارکن مراجعه کنید .

برای خرید دوربین مدار بسته ، ردیاب خودرو و یو پی اس به سایت دوربین مارکت مراجعه فرمایید . همچنین می توانید با مشاورین دوربین مارکت تماس حاصل فرمایید .



:: بازدید از این مطلب : 293
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

ردیاب خودرو آهن‌ربایی

این نوع از ردیاب‌ها دارای باتری در درون خود هستند و شما می‌توانید آن را به آسانی و به صورت مخفی به قسمتی از بدنه ماشین چسبانده و در صورت نیاز آن را جدا نمایید. باتری این نوع جی پی اس خودرو قابلیت شارژ شدن داشته و می‌توان آن را در چندین محل مانند زیر داشبورد، سپر جلو و عقب خودرو، زیر صندلی و... نصب کرد.

ردیاب خودرو سیمی

ردیاب‌های سیمی همان طور که از نامشان مشخص است برای نصب نیاز به جایی دارند که بتوان سیم کشی مورد نیاز را به راحتی انجام داد. برق این دستگاه بر خلاف ردیاب آهنربایی از برق ماشین گرفته می‌شود و می‌توان آن را در قسمت جلو و عقب ماشین، زیر داشبورد و یا محل چراغ ترمز و یا هر قسمتی که بتوان برق آن را تامین کرد، نصب نمود. بهتر است اگر خودتان نسبت به برق خودرو سر رشته‌ای ندارید از متخصصین و نصابان حرفه‌ای شرکتی که ردیاب خودرو را از آن‌ها خریداری کرده‌اید، بخواهید تا آن را برایتان نصب نمایند. اما پیش از آن برای سهولت در نصب ردیاب حتما جایی که مدنظرتان است را انتخاب کنید.

ویژگیﻫﺎى کلیدی دوربین های تشخیص پلاک داهوا

دﻗﺖ ﺑﺎﻻى ﭘﻼك ﺧﻮاﻧﻰ، دﻗﺖ  و ﺗﺸﺨﯿﺺ ﭘﻼك با دقت بیش از 98 درﺻﺪ و دﻗﺖ شناسایی کاراکترهای ﭘﻼك ﺧﻮدرو با دقت ﺑﯿﺸﺘﺮ از 95 درﺻﺪ ، دوربین ﭘﻼك ﺧﻮان ﻣﻰ ﺗﻮاﻧﺪ ﺑﺎ اﺳﺘﻔﺎده از آنالیزهای ﻫﻮﺷﻤﻨﺪ تصویر تعبیه ﺷﺪه در ﺧﻮد در ﺳﺮﻋﺖ ﻫﺎى کمتر از 40 کیلومتر ﺑﺮ ﺳﺎﻋﺖ وﺟﻮد ﭘﻼك را در ﺗﺼﻮﯾﺮ تشخیص دﻫﺪ و ﺳﭙﺲ کاراکترهای ﭘﻼك را ﺑﺨﻮاﻧﺪ. این مکانیزم ﺑﺮاى ﻫﺮ دو ﻧﻮع حرکت ﺧﻮدرو ﺷﺎﻣﻞ دور ﺷﻮﻧﺪه و ﻧﺰدﯾﮏ ﺷﻮﻧﺪه ﺑﻪ دوربین ﺻﺪق می کند. در ﻫﺮ دو ﻧﻮع ﺣﺮﮐﺖ ﻧﺰدﯾﮏ ﺷﻮﻧﺪه و دور ﺷﻮﻧﺪه ، عکس اﺻﻠﻰ، عکس بریده ﺷﺪه ﭘﻼك ﺧﻮدرو و ویدیوی ﻣﺘﻨﺎﻇﺮ ﺑﺎ آن ذخیره ﻣﻰ ﺷﻮد.

ﺑﺪون نیاز ﺑﻪ ﺣﻀﻮر ﻧﮕﻬﺒﺎن در درب ورودى ﺑﺮاى ﮐﻨﺘﺮل راﻫﺒﻨﺪ.  ﯾﮏ سیستم ﭘﻼك ﺧﻮان ﺑﻪ راﺣﺘﻰ ﻣﻰ ﺗﻮاﻧﺪ ﺑﻔﻬﻤﺪ که خودرویی ﮐﻪ در ﺣﺎل ﻧﺰدﯾﮏ ﺷﺪن اﺳﺖ در لیست سفید ﻗﺮار دارد و یا خیر و در ﺻﻮرت ﺗﻄﺎﺑﻖ ﭘﻼك اتومبیل ﺑﺎ لیست سفید راﻫﺒﻨﺪ را ﺑﺎز کند. در ﻣﻮارد ﺧﺎص ﻣﺎﻧﻨﺪ ورود بازدید کننده ﭘﻼك ﺧﻮدروى ﺑﺎزدﯾﺪ ﮐﻨﻨﺪه ﻗﺒﻼ در سیستم ﺛﺒﺖ ﻧﺸﺪه اﺳﺖ ویا اینکه دوربین ﻧﺘﻮاﻧﺪ ﭘﻼك را ﺑﺨﻮاﻧﺪ، اینترکام کنار درب امکان ﺑﺮﻗﺮاى ﺗﻤﺎس ﺑﺎ مرکز کنترل را ﻓﺮاﻫﻢ می کند. در اﺗﺎق کنترل، اﭘﺮاﺗﻮرﻫﺎ ﻣﻰ ﺗﻮاﻧﻨﺪ از راه دور در ﺻﻮرت نیاز راﻫﺒﻨﺪ را ﺑﺎز ﮐﻨﻨﺪ. برای خرید هر یک از سیستم های امنیتی به دوربین مارکت مراجعه فرمایید .



:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

برای خواندن داستان خرگوش و لاک پشت به وبسایت وولک مراجعه کنید . همچنین در وبسایت وولک می توانید با مهد کودک های مختلف کشور مثل مهد کودک تبریز ، مهد کودک تهران ، مهد کودک کرمان و ... آشنا شوید . وولک دنیای کودکان است و برای تفریح و سرگرمی کودکان نیز برنامه های جدیدی در نظر می گیرد . آشنای با مهد کودک ها ، ویدئوی نقاشی و کاردستی ، بازی ، قصه و کارتون ، شعر و ترانه و همچنین لالایی های مادرانه که همگی برای تربیت فرزندانتان طراحی شده اند .

روزی روزگاری در دشت سبز و زیبایی، حیوان های زیادی زندگی می کردند. در میان آنها خرگوشی بود که فکر می کرد از همه باهوش تر و زرنگ تر استروزی از روزها وقتی حیوان ها، سرگرم بازی بودند خرگوش گفت این بازی ها وقت تلف کردن است . بیایید با هم مسابقه بدهیم ، چه کسی حاضر است با من مسابقه بدهد.لاک پشت که می دانست خرگوش خیلی مغرور و خودخواه شده است گفت من حاضرم .از این حرف لاک پشت ، خرگوش به خنده افتاد، حیوان هایی که آنجا بودند از حرف لاک پشت خنده شان گرفت . چون می دانستند که خرگوش خیلی تند می دود و لاک پشت خیلی آهسته.روباه به لاک پشت گفت مطمئن هستی که می توانی با خرگوش مسابقه بدهی. لاک پشت گفت بله مطمئن هستم. روباه گفت خب از اینجا شروع کنید هر که زودتر به درخت بالای تپه برسد برنده است. حاضرید؟ خرگوش که آماده ایستاده بود با چند پرش بلند از آنجا دور شد. لاک پشت هم شروع کرد به دویدن. اما قدم های او کوتاه بود و خیلی کند راه می رفت. روباه، سنجاب و دیگر حیوان ها گفتند تندتر برو لاک پشت. اینطوری می خوای مسابقه بدهی ، زود باش . ببین خرگوش به کجا رسیده .... برای خواندن ادامه داستان با وولک همراه باشید.



:: بازدید از این مطلب : 319
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

چگونگی انس گرفتن کودکان با قصه و داستان حس شنیداری نخستین حسی که در کودکان تازه متولد شده، شروع به کار می کند؛ آنها تمامی فرکانس های صوتی اطراف را با بسامد پایین دریافت می کنند و شروع به تحلیل و ارزیابی داده های دریافتی می کنند و مطابق با آن داده ها، استعدادهای بالقوه خود را آشکار می سازند و قادر به تشخیص صدای مادر خود می گردند و با آن انس می گیرند. به همین خاطر است که مادران به صورت ناخودآگاه شروع به زمزمه کردن در گوش کودکان خود می کنند و از دنیا و زیبایی های آن می گویند و آرزوهای خودشان را در قالب قصه برایشان می گویند. به تدریج ضمیر ناخودآگاه کودک با مادر انس می گیرد، به طوری که این جذبه و کشش کودک به مادر به واسطه همین قصه ها چندین برابر می شود. پس از بزرگتر شدن آن ها، قصه های شفاهی مادر جای خود را به روخوانی داستان کودکانه می دهند و مادر شروع به تصویرسازی قهرمان های افسانه ای و ایرانی در ذهن های کودکان می کند.

یکی از قصه هایی که کودکان با آن ارتباط خوبی برقرار می کنند داستان سفید برفی است . یکی از مخاطبین ما که در مهد کودک شیراز است این داستان ار خوانده و برای ما خلاصه کرده است .

ملکهای در وسط زمستان کنار پنجرهای نشسته بود و مشغول قلاب بافی از روی طرحی از جنس درخت آبنوس بود که انگشتش را زخمی میکند.او با دیدن خون آرزو میکند که دختری که از او به دنیا میآید پوستی به سفیدی برف و لبانی به سرخی خون و مو وچشمانی به سیاهی قالب درخت آبنوس که در دستانش بود داشته باشد.سال بعد دختری با همان ویژگیها که ملکه آرزو کرده بود به دنیا میآید ولی ملکه هنگام وضع حمل میمیرد

اسم آن دختر را سفید برفی مینامند. سال بعد شاه همسر دیگری برای خود اختیار میکند ملکه جدید بسیار زیبا اما فوقالعاده مغرور بود.او آینهای جادویی داشت که قادر به تکلم بود یکی از وظایف آینه این بود که به ملکه اعلام کند که او زیباترین فرد روی زمین است. هنگامی که سفید برفی به هفت سالگی میرسد آینهٔ جادویی به ملکه میگوید که دختر ناتنیاش گوی سبقت را در زیبایی از او ربودهاست. ملکه خمشگین میشود و یک شکارچی را مأمور میکند که سفید برفی را به جنگل ببرد و در آنجا او را سر به نیست کند. شکارچی سفیدبرفی را به جنگل میبرد تا بکشد ولی در آنجا دلش به رحم میآید و تنها او را در جنگل رها میکند.  سفیدبرفی در حال جستجو در جنگل به کلبهٔ هفت کوتوله میرسد و …

 



:: بازدید از این مطلب : 460
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

مودم و لپ تاپ دوتا از لوازم بسیار ضروری هستند به خصوص برای کاربرانی که برای پیش برند فعالیت های مربوط به شغل خود نیازمند کامپیوتر یا لپ تاپ به همراه اینترنت هستند. لپ تاپ، کامپیوتر و یا حتی مودم ها می تواند به دلایل متفاوتی دچار مشکل شوند. بدافزار ها و ویروس ها می توانند باعث خرابی های متفاوتی در دستگاه های شما شوند. در بعضی موارد حتی علت خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ نیز به علت تنظیمات نادرست نرم افزاری لپ تاپ یا کامپیوتر شما است.

اما به خاطر داشته باشید در صورتی که لپ تاپ شما دچار مشکل نرم افزاری یا سخت افزاری شده است و شما نیاز به انتقال لپ تاپ خود و مراجعه به یک مرکز تعمیرات یا تعمیرکار ماهر و باتجربه دارید حتما به مرکز تعمیرات برند سازنده ی لپ تاپ خود به صورت تخصصی مراجعه کنید. به طور مثال شما دچار مشکل خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ شده اید و لپ تاپ شما از برند سازنده ی  ایسوس باشد برای رفع مشکل روشن نشدن لپ تاپ ایسوس به یک مرکز تعمیرات تخصصی لپ تاپ های ایسوس مراجعه کنید زیرا روش تعمیر لپ تاپ های برند های متفاوت می توانند با یکدیگر متفاوت باشند زیرا بی شک لپ تاپ های برند های سازنده با یکدیگر تفاوت های جزئی یا کلی نرم افزاری یا سخت افزاری دارند.

مودم ها نیز یکی از لوازم بسیار ضروری روزمره هستند زیرا در صورت به وجود آمدن هرگونه اختلال در عملکرد مودم ارتباط دستگاه شما چه لپ تاپ چه کامپیوتر با دنیای مجازی و اینترنت قطع خواهد شد. برای مودم ها نیز این امر صادق است که در صورتی خرابی مودم خود به یک مرکز تعمیرات متخصص در زمینه برند مودم خود مراجعه کنید به عنوان مثال اگر مودم شما مودم ایرانسل است برای رفع مشکلات مودم خود به یک مرکز تعمیرات مودم ایرانسل مراجعه کنید تا خسارت بیشتری به دستگاه شما وارد نشود و شما هزینه ی بیشتری را برای تعمیر متحمل نشوید.



:: بازدید از این مطلب : 297
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

لپ تاپ، کامپیوتر و مودم سه عضو اصلی لوازم شما به حساب می آیند. در صورتی که لپ تاپ، کامپیوتر و مودم شما دچار مشکل شود باید به یک مرکز تعمیرات تخصصی مراجعه کنید تا با بروز اشتباه در حین انجام اقدامات تعمیر خسارت و مشکلات بیشتری به دستگاه شما وارد نشود. به عنوان مثال اگر لپ تاپ شما دچار مشکل نرم افزاری یا سخت افزاری شده است حتما به یک مرکز تعمیرات تخصصی لپ تاپ مراجعه کنید زیرا در ساخت تمامی لپ تاپ ها حساسیت و ظرافیت به کار رفته است بنابراین در صورتی که تعمیرکار یا مرکز تعمیرات انتخابی شما در در انجام تعمیرات لپ تاپ متخصص نباشد و توانایی و مهارت کافی را نداشته باشد احتمال بروز اشتباه در حین تعمیر بالا می رود و خسارت بیشتری به لپ تاپ شما وارد می شود در نتیجه شما هزینه بیشتری را برای تعمیر لپ تاپ خود متحمل خواهید شد.

مودم نیز یکی از ابزارات بسیار ضروری به شمار می رود به خصوص برای افرادی که در مشاغل خود یا انجام فعالیت های روزانه متفرقه به اینترنت احتیاج دارند. یکی از کاربرد های اصلی مودم ها وای فای است. همانطور که به احتمال زیاد می دانید شما به وسیله ی وای فای می توانید تعداد دستگاه های بیشتری را از جمله لپ تاپ ها، کامپیوتر ها و گوشی های همراه را به یک شبکه اینترنت وصل کنید و تنها با یک شبکه اینترنت چندین دستگاه را پوشش دهید. بنابراین وای فای یکی از امکاناتا بسیار پرکاربرد تمامی مودم ها محسوب می شود. در صورت خرابی وای فای به سرعت برای تعمیر وای فای مودم خود اقدام کنید تا بتوانید از امکانات مودم خود به درستی استفاده کنید.

تعمیرات کامپیوتر یکی از اقدامات و حرفه های بسیار مهم است که در صورتی که برای تعمیرات کامپیوتر خود مانند تعمیرات لپ تاپ تعمیرکار یا مرکز تعمیرات متخصص و ماهری انتخاب نکنید، خسارت بیشتری به دستگاه شما وارد خواهد شد. بنابراین بهتر است از قبل یک مرکز تعمیرات خوب و حرفه ای را بشناسید تا در صورت به وجود آمدن هرگونه مشکل سخت افزاری یا نرم افزاری دستگاه های خود مانند لپ تاپ، کامپیوتر و مودم سریعا برای تعمیر آن ها اقدام کنید.



:: بازدید از این مطلب : 287
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

چرا لپ تاپ روشن نمیشه؟ چرا کیس کامپیوتر روشن نمیشه؟ این سوالات در بین اکثر کاربران کامپیوتر و لپ تاپ رایج است زیرا بسیاری پیش می آید که لپ تاپ به طور ناگهانی خاموش می شود یا کیس کامپیوتر به طور ناگهانی خاموش می شود. خاموش شدن ناگهانی دستگاهتان می تواند دلایل بسیار متفاوتی داشته باشد، حتی دلایل خاموش شدن ناگهانی دستگاه شما می تواند به علت ایرادات نرم افزاری باشد. اگر دلیل خاموش شدن ناگهانی کامپیوتر یا لپ تاپ شما به علت مشکلات نرم افزاری باشد، به احتمال زیاد با تنظیمات دستی ساده و تصحیح تنظیمات نادرست مشکل شما حل خواهد شد. در بعضی موارد نیز با تعویض ویندوز مشکل حل خواهد شد اما اگر با تعویض ویندوز نیز مشکل حل نشد می توان متوجه شد که دستگاه شما دچار مشکلات سخت افزاری شده است.

رفع مشکلات سخت افزاری نسبت به رفع مشکلات نرم افزاری از حساسیت بیشتری برخوردار است و برای رفع مشکلات سخت افزاری حتما به یک مرکز تعمیرات یا تعمیرکار ماهر و باتجربه مراجعه کنید تا باعث خسارت بیشتر به دستگاه شما نشود، مخصوصا در لپ تاپ ها قطعات سخت افزاری با ظرافت بیشتری و با فاصله ی کمتری کنار یکدیگر قرار گرفته اند بنابراین برای تعمیر سخت افزاری آن ها باید نهایت دقت و حساسیت به کار رود تا خسارت بیشتری به لپ تاپ وارد نشود.

آیا مودم قابل تعمیر است؟ مودم نیز یکی از لوازم ضروری است که در صورت خراب شدن آن و به وجود آمدن هرگونه اختلافی در عملکرد مودم ارتباط کلی دستگاه شما با اینترنت قطع خواهد شد. در اکثر مواقع مودم قابل تعمیر است بنابراین در صورت به وجود آمدن هرگونه مشکل در عملکرد مودم برای تعمیر آن اقدام کنید. در بعضی موارد اختلال به وجود آمده در عملکرد مودم به دلیل تنظیمات نادرست اینترنت در دستگاه است بنابراین از سلامت نرم افزاری لپ تاپ، کامپیوتر یا گوشی همراه خود نیز مطمئن شوید.

 



:: بازدید از این مطلب : 304
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

لپ تاپ یا کامپیوتر ابزاراتی هستند که معمولا به دلایل متفاوتی دچار خرابی می شوند زیرا اکثر کاربران به طور مداوم از این دستگاه ها استفاده می کنند و همان طور که می دانید استفاده مداوم از هر دستگاهی احتمال خرابی آن دستگاه را بالا می برد. یکی از مشکلات رایجی که برای اکثر کاربران لپ تاپ پیش می آید، خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ است. خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ می تواند دلایل بسیار متفاوتی داشته باشد. برند های سازنده ی لپ تاپ در ساخت لپ تاپ نهایت ظرافت و دقت را به خرج داده اند بنابراین به همان میزان در تعمیرات لپ تاپ نیز باید نهایت دقت و حساسیت به کار گرفته شود. اگر خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ به علت مشکلات نرم افزاری باشد معمولا با تنظیمات دستی و تصحیح ایرادات ساده ی نرم افزاری مشکل ناگهانی خاموش شدن لپ تاپ شما حل خواهد شد اما اگر حتی با عوض کردن ویندوز نیز مشکل لپ تاپ حل نشد باید برای تعمیرات سخت افزاری دستگاه خود اقدام کنید.

 پاور کامپیوتر یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر به شمار می رود و در صورت خرابی آن باید به سرعت برای تعمیر پاور کامپیوتر خود اقدام کنید. در صورتی که پاور یا منبع تغذیه کامپیوتر دچار مشکل شود، کامپیوتر شما به طور کلی روشن نخواهد شد و بنابراین شما نمی توانید فعالیت های خود را به کمک کامپیوتر خود انجام دهید یا به طور کلی فعالیت هایی که به طور کامل وابسته به کامپیوتر هستند را نمی توانید انجام دهید. بنابراین زمانی که کامپیوتر خود را به فاصله ی چندماه سرویس می کنید حتما سلامت عملکرد پاور کامپیوتر خود را چک کنید زیرا این قطعه ی سخت افزاری قیمت بسیار زیادی دارد و در صورتی که پاور کامپیوتر شما قابل تعمیر نباشد مجبور به تعویض پاور کامپیوتر خود خواهید شد بنابراین باید هزینه بسیار زیادی را صرف تعمیر کامپیوتر خود کنید.

خرابی اینترنت نیز یکی از دغدغه های کاربران کامپیوتر یا لپ تاپ است زیرا معمولا اکثر کاربرانی که به لپ تاپ و کامپیوتر بخشی از فعالیت های خود را انجام می دهند به اینترنت نیز نیاز دارند.



:: بازدید از این مطلب : 316
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

مزایای دوربین تحت شبکه

دوربین تحت شبکه برخلاف دوربین های آنالوگ که برای انتقالتصاویر به کابل ها نیاز دارند این اطلاعات را از طریق شیکه اینترنت جابجا می کنند . دوربین تحت شبکه این قابلیت را دارد تا صدای دو طرفه را از طریق شبکه جابجا نمایند. به نوعی دوربین مداربسته تحت شبکه این قابلیت را دارد تا مانند یک تلفت همراه عمل نماید. (به طور مثال مدیر مجموعه می تواند از طریق دوربین های آی پی با کارکنان ارتباط برقرار کند) استفاده از شبکه های اینترنتی از جمله وایفای و شبکه های موبایلی یکی از ویژگی های مهم دورین مداربسته تحت شبکه است. هوش مصنوعی یکی ز مهم ترین ویزگی های دوربین تحت شبکه است . این ویژگی در برخی از موارد به کاربرکمک می کند تا برخی از فرایند های شناسایی را به کمک سیستم های هوشمند به انجام رساند. انتقال داده ها در دوربین تحت شبکه از طریق پروتکل های WPA یا WPA2, TKIP یا  AES انجام میشود که این ویژگی باعث می شود تا این دوربین ها بتوانند امنیت بسیار خوبی را از طریق شبکه برای کاربران خود فراهم نمایند. این دوربین ها انتقال برق و تصویر را تنها با یک کابل که از تکنولوژی Power over Ethernet  (PoE)  استفاده میکند به انجام می رساند.

مزایای برق اضطراری

  • زمان تاخیر بین جایگزینی سیستم اولیه که برق شهریست و سسیستم ثانویه بسیار مهم است. اگر این زمان از چند میلی ثانیه (20 ( msتجاوز کند، سیستم های کامپیوتری، ریست می‌شوند و اطلاعات لحظه ای آنها از دست می‌رود.
  • ولتاژ سیستم برق اضطراری بسیار مهم است که باید نزدیک به برق شهری باشد. حد اقل 180 ولت و حد اکثر 240 ولت
    بیشتر از این مقدار را بالا زدگی ولتاژ و کمتر از این مقدار را پایین زدگی ولتاژ می‌گویند.
  • فرکانس سیستم برق اضطراری باید شبیه به برق شهری باشد که 50 هرتز است. تغییر در فرکانس از درصدی مشخص اگر بیشتر شود، کارکرد برخی لوازم مخصوصاً موتورهای الکتریکی، مختل می‌شود.
  • شکل موج ولتاژ خروجی سیستم برق اضطراری میبایستی سینوسی یا حداقل نزدیک به سینوسی، مثلا شبه سینوسی باشد. شکل موج ولتاژ خروجی بسیار مهم است… موتورهای الکتریکی با موج سینوسی کار می‌کنند و اگر موج مربعی باشد، حرکتشان مختل شده و یا داغ می‌شوند.
  • تامین توان و جریان مورد نیاز باید به نحوی باشد که بتواند همه مصرف کننده های متصل به سیستم برق اضطراری را تامین کند.

شما برای دریافت قیمت دوربین مدار بسته و برق اضطراری می توانید به سایت دوربین مارکت مراجعه فرمایید .

 



:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

۱. از نظر میزان فروش جهانی

در ابتدا باید گفت که دوربین هایک ویژن ، جزو پرفروش ترین برندهای جهان هستند. در مقایسه این مطلب هایک ویژن بهتر است، در حقیقت هایک ویژن رتبه ۱ فروش جهانی در سال ۲۰۱۷ با فروش ۴.۳۷۱ میلیون دلار و داهوا رتبه ۲ فروش با رقم ۲.۶۸۰ میلیون دلار دارد. به طور کلی هایک ویژن در برخی از محصولات و خدمات خود نسبت به داهوا دارای کیفیت بالاتری است. همچنین هایک ویژن در فروش دوربین های IP پیشتاز بوده و ۱۷% از سهم فروش بازار جهانی این محصولات را در سال ۲۰۱۷ از آن خود کرده است. این رقم برای داهوا ۵.۵ درصد تخمین زده شده است.

۲. از نظر کیفیت ساخت

برند هایک ویژن در چند سال گذشته با ارائه کیفیت بالا در ساخت محصولات خود، باعث تغییر نگرش نسبت به برندهای چینی در سطح جهانی شده اند. در بررسی کیفیت برند هایک ویژن متوجه می شویم که کیفیت ساخت و همچنین کیفیت تصویر برند هایک ویژن در محصولات مشابه ۱۵ الی ۲۰ درصد نسبت به بقیه رقبا بالاتر است.

۳. از نظر رزومه کاری

در مقایسه این موضوع که هایک ویژن بهتر است شکی نیست، زمانی که موضوع رزومه کاری مطرح می شود، این بار نیز هایک ویژن با توجه به فروش تقریبا دو برابری نسبت به رقبا خود برخوردار است. هایک ویژن در مناطق بیشتری در جهان نصب شده و همچنین در مراکز مختلف اداری، تجاری از جمله سازمان ها، بانک ها، فرودگاه های بزرگ و … که از درجه امنیت بالاتری برخوردار اند، مورد استفاده قرار گرفته است.

۴. از لحاظ قیمت

با توجه به موارد ذکر شده برند هایک ویژن در اکثر محصولات مشابه به صورت تقریبی معمولا ۱۰ الی ۲۰ درصد گران تر می باشد. برای افرادی که قیمت برای آنها در اولویت است برند های دیگر انتخاب مناسب تری است. ولی در صورتی که در کنار قیمت تمام شده کیفیت محصول نیز برایتان حائز اهمیت است برند هایک ویژن به شما توصیه می شود.

دزدگیر اماکن

دزدگیراماکن وسیله ایست برای اعلام سرقت از اماکن شما که حتی بدون کابل هم قابل نصب است.انواع و مدل های مختلفی از دزدگیراماکن در بازار موجود است، اما درکل ساختار همه آن ها شبیه به هم است.یعنی اکثر دزدگیرها دارای خط تحریک باز و خط تحریک بسته هستند که محل وصل حسگر باز و حسگر بسته می‌باشند.دارای کلید معمولی یا سوئیچ آلفا و یا قفل رمزی و یا کلید کنترل از راه دور جهت روشن و خاموش کردن دستگاه می‌باشند.دارای کلید معمولی یا سوئیچ آلفا و یا قفل رمزی و یا کلید کنترل از راه دور جهت روشن و خاموش کردن دستگاه می‌باشند. مدارات دزدگیر شامل مدار شارژ باتری جهت قطع شدن برق دستگاه بوده و دارای مدار آژیر می‌باشند.و در نهایت دزدگیرها گاه شمار ورود و گاه شمار خروج و گاه شمار آژیر دارند و ممکن است مجهز به تلفن کننده خودکار در هنگام تحریک نیز باشند.

دوربین مارکت ارائه دهنده بهترین محصولات امنیتی است و شما می توانید برای خرید و مشاهده قیمت ها به سایت آن مراجعه کنید .



:: بازدید از این مطلب : 469
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

شنیدن داستان در رشد فرزندانتان تاثیر فراوانی دارد . به همین علت بهتر است ازکودکی برای آن ها داستان کوتاه کودکانه تعریف کنید . شنیدن داستان میتواند از لحاظ اخلاقی برنامه را برای کودک شما مشخص کند و به لحاظ رفتاری او را آماده برای ادامه زندگی و ورود به اجتماعی جدید کند . در واقع شنیدن داستان دستورالعملی برای زندگی او مشخص می کند و در تربیت او تاثیرگذاار است. به نوعی با خواندن داستان برای کودکتان ، او را روان درمانی نیز می کنید.

یکی از داستان های کودکانه که به تربیت فرزندتان کمک می کند داستان حسن کچل است که من در سایت مهد کودک اردبیل آن را گوش داده ام و قسمتی از ان را برای شما در این  وبلاگ قرار داده ایم تا با آن آشنا شده و برای خواندن ادامه آن به سایت وولک مراجعه کنید .

حسن پسر قصه ی ما پسر تنبل و چاقی بود که از قضا کچل هم بود.

حسن با مادرش زندگی می کرد اصلا کاری انجام نمی داد، دراز میکشید کنار تنور، میخورد و میخوابید

حتی برای خودش نمیرفت آب بیاره، مادرش رو صدا می کرد

همه ی مردم شهر حسن رو هم به خاطر کچل بودنش هم به خاطر تنبلی می شناختند

مادر حسن از تنبلی او دیگه خسته شده بود

خیلی فکرد کرد که برای این مشکلش چکار کنه و یک روزی فکر خوب به ذهنش رسید

صبح زود به بازار رفت و دو کیلو سیب سرخ و خوشمزه خرید و به خونه برگشت

سیب ها رو دونه دونه از لب تنور تا پشت در حیاط به فاصله، چند قدمی گذاشت

حسن که کنار تنور خوابیده بود بیدار شد و دید کمی اون طرف تر یه سیب قرمز خوشگل روی زمین افتاده

حسن که سیب خیلی دوست داشت دلش خواست که سیب رو بخوره

داد زد ننه حسن بیا این سیب رو به من بده

....

 



:: بازدید از این مطلب : 274
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

این روز ها کامپیوتر، مودم و لپ تاپ جز ابزارات اصلی روزمره ما است. لپ تاپ، کانمپیوتر یا مودم شما می تواند به علت های متفاوتی دچار مشکل شوند و عملکرد آن ها دچار ایراد شود بنابراین تعمیرکاران ابزارات الکترونیکی هرروزه باید در تلاش باشند تا مشکلات بیشتری را بتوانند حل کنند و توانایی و اطلاعات خود را بالاتر ببرند.

لپ تاپ های برند های متفاوت به دلایل متفاوتی می توانند دچار مشکل شوند به عنوان مثال اگر لپ تاپ شما از برند لنوو است و دچار مشکل ناگهانی خاموش شدن لپ تاپ شدید باید به دنبال علت روشن نشدن لپ تاپ لنوو خود بگردید زیرا همانطور که به احتمال زیاد می دانید مراجعه به یک مرکز تعمیرات حرفه ای و مجرب از ابتدایی ترین اقدامات برای رفع مشکلات لپ تاپ است زیرا در صورتی که شما به یک مرکز تعمیرات یا تعمیرکار حرفه ای مراجعه نکنید ممکن است با بروز اشتباه در حین انجام اقدامات تمیر لپ تاپ شما خسارت بیشتری به دستگاه شما وارد کند و شما در نهایت هزینه چندبرابری را برای تعمیر لپ تاپ خود صرف کنید.

پاور کامپیوتر یکی از مهم ترین و ضروری ترین قطعات سخت افزاری به کار رفته در کامپیوتر است که در صورتی که دچار خرابی شود، عملکرد کلی کامپیوتر شما دچار مشکل خواهد شد. یکی از قطعات سخت افزاری اصلی دیگر کامپیوتر شما بدون شک فن کانمپیوتر است زیرا در صورت خرابی فن کامپیوتر، سلامت عملکرد تمامی قطعات دیگر کامپیوتر شما به خطر می افتد. بالا رفتن دمای هر قطعه ی سخت افزاری احتمال خرابی آن را بالا می برد. از آن جایی که پاور یکی از مهم ترین قسمت های کامپیوتر است بنابراین در آن فن اختصاصی به کار رفته است و فن پاور کامپیوتر به فن اصلی کامپیوتر در راه خنک نگه داشتن پاور کامپیوتر کمک می کند. بنابراین از سلامت فن پاور کامپیوتر خود مطمئن شوید.

تعمیرات مربوط به مودم نیز یکی از حرفه های بسیار بااهمیت امروزی است زیرا در صورتی که مودم شما دچار مشکل شود ارتباط  لپ تاپ یا کامپیوتر شما به طور کلی با دنیای مجازی و اینترنت قطع خواهد شد. بهتر است در صورتی که مودم شما دچار خرابی شده است، به یک مرکز تعمیرات مخصوص برند مودم خود مراجعه کنید به طور مثال اگر مودم شما از برند دی لینک است برای رفع مشکلات آن به مرکز تخصصی تعمیر مودم d-link مراجعه کنید تا خسارت بیشتری به دستگاه شما وارد نشود.

 



:: بازدید از این مطلب : 427
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کامپیوتر ها و لپ تاپ ها دو ابزار بسیار پرکاربرد هستند که روز به روز بر محبوبیت آن ها و کاربرد آن ها اضافه می شود زیرا انسان ها هر روزه در تلاش تا فعالیت های بیشتری را به کمک کامپیوتر ها و لپ تاپ ها انجام دهند و هرروزه در این راه قدم های بیشتری بر می دارند. روشن نشدن ناگهانی لپ تاپ یکی از دلایل بسیار رایجی است که کاربران به خاطر آن به مرکز تعمیرات مراجعه کنید و به دنبال علت روشن نشدن لپ تاپ می گردند. تعمیر کامپیوتر و لپ تاپ یکی از حرفه هایی است که کارشناسان متخصص در این زمینه باید هرروزه تلاش کنند تا توانایی ها و مهارت های خود را بالا ببرند تا بتوانند مشکلات مربوط به کامپیوتر و لپ تاپ را در کوتاه ترین زمان ممکن و با کم ترین هزینه هر چه بی نقص تر رفع کنند.

یکی از خدماتی که شما می توانید برای صرفه جویی در وقت و هزینه خود در راستای تعمیرات لپ تاپ یا کامپیوتر خود استفاده کنید خدمات تعمیر لپ تاپ در محل است. در حین انجام اقدامات تعمیر لپ تاپ در محل پس از ثبت فرم در توسط مشتری کارشناس یا تعمیر متخصص در زمینه تعمیرات لپ تاپ در محل مورد نظر مشتری حاضر شده و در حضور خود مشتری به تعمیر لپ تاپ یا کامپیوتر آسیب دیده می پردازد.

یکی دیگر از مزیت های استفاده از خدمات تعمیر لپ تاپ در محل این است که شما شاهد انجام اقدامات تعمیر دستگاه خود خواهید بود. به طور کلی در صورتی که احساس می کنید کامپیوتر یا لپ تاپ شما دچار مشکل سخت افزاری یا نرم افزاری شده است حتما سریعا برای رفع مشکل و ایرادات دستگاه خود اقدام کنید زیرا با گذر زمان هر مشکل کوچکی باعث مشکلات بزرگتری می شود و در نهایت شما مجبور خواهید شد تا هزینه ی بیشتری را برای تعمیر لپ تاپ یا کامپیوتر خود بپردازید.

 



:: بازدید از این مطلب : 461
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

آن درک اصلی و اولیه از اجتماع، اعمال و رفتار مناسب و بطور کلی، زندگی را نشان می دهد. این دلایل، دیگر هیچ گونه احتمالی را برای شک و تردید در خواندن یا نخواندن داستان کودکانه برای فرزندان خردسال هنگام خواب در شب، باقی نمی گذارد. مهم نیست که شما چقدر خسته هستید، چند دقیقه ای را برای خواندن حداقل یک داستان کوچک برای کودک خود پیدا کنید. من به شما قول می دهم که آنها در آینده، از شما تشکر و قدردانی خواهند نمود. 

داستان کودکانه خرگوش کوچولو که در مهد کودک تبریز نیز آن را برای کودکان تعریف می کنند ، ساده، روان و بسیار پر هیجان است که با تصاویری دقیق و واقع گرایانه همراه شده است. تصاویری ظریف که با آبرنگ کار شده اند و در آن حیوانات، گیاهان و فضای مزرعه به درستی و با جزئیات بسیار به نمایش در آمده اند. قطع کتاب کوچک است و به همین دلیل استفاده و در دست گرفتن آن برای کودکان آسان تر است.

متن کتاب از کنجکاوی ها و نافرمانی های کودکانی سخن می گوید که خود میل دارند تا همه چیز را تجربه کنند و در این راه تمامی خطرات را به جان می خرند، هرچند که پایان کار چندان هم خوش آیند نباشد. داستان حاوی پیامی اخلاقی است مبنی بر گوش دادن به حرف بزرگترها اما این پیام را هنرمندانه و نامحسوس بیان می کند.

گره‌های این داستان بهانه‌ای برای تشویق کودکان به گفت و گو و به بوته آزمایش گذاشتن قضاوت اخلاقی آنان فراهم می آورد. سؤالاتی نظیر: تا چه میزان باید به حرف بزرگترها گوش داد؟ تا چه حد می‌توان از نصایح دیگران پیروی کرد؟ در چه زمانی حق داریم به حرف دیگران گوش ندهیم؟ آیا شما تا به حال کسی را از انجام کاری منع کرده‌اید؟ چرا؟ اگر آن‌ها به توصیه شما توجه نکنند عصبانی می‌شوید؟ چرا؟ چرا دیگران مارا از انجام برخی کارها منع می‌کنند؟ چه کسی حق دارد که به ما امر و نهی کند؟ و بسیاری سؤالات دیگر که بنا به سن و قدرت درک و استدلال کودک می توان طرح کرد.

داستان خرگوش کوچولو (پیتر ربیت) یکی از محبوب‌ترین کتاب‌های تصویری کودکان است. این کتاب که نویسنده و تصویرگر آن خانم بئاتریکس پاتر است برای اولین بار با همین قطع کوچک در سال ۱۹۰۲ به چاپ رسیده است. و تا کنون بارها و بارها تجدید چاپ شده و برنامه ها تلویزیونی، نمایش‌ها و باله‌های بسیاری نیز بر مبنای آن ساخته شده است.

 



:: بازدید از این مطلب : 322
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

آنچه که درباره دوربین دید در شب مهم است نحوه نصب و راه اندازی این گروه از دوربین های مداربسته است. چرا که کوچکترین خطا در نصب می تواند، کیفیت تصویری که مشتری مد نظر دارد را تامین نکند.

لذا به منظور داشتن بهترین کیفیت و وضوح بالا تصاویر در شب بهتر است نکات زیر را رعایت کنید:

  1. از تابش مستقیم نور در لنز دوربین جلوگیری کنید
  1. منبع مادون قرمز کمکی نصب کنیم

با انجام این عمل خواهید دید که تصاویر رنگی، روشن و با کیفیت بالا خواهید داشت.

  1. شیشه لنز دوربین مداربسته را تمیز نگه دارید
  1. دوربین مدار بسته را پشت پنجره نصب نکنید

دوربین مداربسته دید در شب رنگی

به صورت کلی دوربین های مداربسته دید در شب رنگی، تصاویر را به دو صورت به شکل رنگی ایجاد می کنند:

سخت افزاری: دوربین مداربسته به صورتی طراحی شده که تصویر رنگی در شب تولید کند. سخت افزار به کاررفته در این دوربین ها و نصب مناسب دوربین کیفیت خوبی را ارائه می دهد. اما این دوربین دارای قیمت بسیار بالایی هستند.

نرم افزاری: در این بخش از طریق نرم افزار یکسری عملیات پردازش بر روی تصاویر صورت می گیرد. خوشبختانه وجود سنسور AHD در دوربین مداربسته این امکان را می دهد از طریق تغیر و دستکاری منو تنظیمات تصویر به صورت نرم افزاری کیفیت تصویر در شب را به خوبی ارتقا داد و به راحتی بتوان پلاک ماشین را نیز خواند. که البته این سری نسبت به مدل سخت افزاری بسیار مقرون به صرفه و ارزان تر است.

برای خرید دوربین مداربسته می توانید  دوربین داهوا را انتخاب کنید زیرا بهترین برند در عرصه امنیت ، داهوا است .

نصب دوربین مدار بسته

گروه دوربین مارکت در زمینه نصب دوربین مدار بسته با استفاده از کادری مجرب از کارشناسان نصب دوربین مدار بسته در خدمت هم وطنان گرامی میباشد . اگر نیاز به نصب دوربین مداربسته دارید میتوانید با دوربین مارکت تماس بگیرید تا کارشناسان نصب دوربین مداربسته ما بعد از کارشناسی محل و ارائه طرح نصب برای نصب دوربین مدار بسته شما اقدام کنند . برای آشنایی با قیمت دوربین مداربسته به سایت ما مراجعه کنید .



:: بازدید از این مطلب : 314
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

من در کودکی به مهد کودک رشت می رفتم و خاطراتی که از قصه ها دارم بیشتر به قصه کدو قلقله زن برمی گردد. به مین منظور می خواهم قسمتی از این داستان را برای شما بنویسم اما برای شنیدن قصه های دیگر و ادامه این داستان صوتی می توانید به سایت جذاب وولک که مخصوص کودکان است مراجعه فرمایید .

یکی بود، یکی نبود.  پیرزنی سه تا دختر داشت که هر سه را شوهر داده بود و خودش مانده بود تک و تنها. روزی از روزها از تنهایی حوصله اش سر رفت. با خودش گف «از وقتی دختر کوچکترم را فرستاده ام خانه بخت, خانه ام خیلی سوت و کور شده, خوب است بروم سری بزنم به او و آب و هوایی عوض کنم. پیرزن پاشد چادرچاقچور کرد؛ عصا دست گرفت و راه افتاد طرف خانه دختر تازه عروسش که بیرون شهر, بالای تپه ای قرار داشت. چشمتان روز بد نبیند! پیرزن مهربان قصه کدو قلقله زن از دروازه شهر که پا گذاشت بیرون گرگ گرسنه ای جلوش سبز شد. پیرزن تا چشمش افتاد به گرگ, دستپاچه شد و سلام بلند بالایی کرد.... گرگ گفت «ای پیرزن! کجا می روی؟» پیرزن گفت «می روم خانه دخترم. چلو بخورم؛ پلو بخورم؛ مرغ و فسنجان بخورم؛ خورش متنجان بخورم؛ چاق بشوم؛ چله بشوم.» گرگ گفت «بی خود به خودت زحمت نده. چون من همین حالا یک لقمه ات می کنم.» پیرزن گفت «یک لقمه پوست و استخوان که سیرت نمی کند؛ بگذار برم خانه دخترم؛ چند روزی خوب بخورم و بخوابم, تنم گوشت تر و تازه بیارد و حسابی چاق و چله بشوم, آن وقت من را بخور.» گرگ گفت «بسیار خوب! اما یادت باشد من از اینجا جم نمی خورم تا تو برگردی.» پیرزن گفت «خیالت تخت باشد. زود برمی گردم.» و راه افتاد.

برای شنیدن ادامه قصه شب صوتی و همچنین شنیدن قصه های دیگر به سایت وولک مراجه فرمایید .



:: بازدید از این مطلب : 361
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

لپ تاپ ها و کامپیوتر ها به دلایل متفاوتی می توانند دچار مشکل سخت افزاری یا نرم افزاری شوند. بعضی از مشکلات لپ تاپ ها یا کامپیوتر ها نسبت به سایر مشکلات رایج ترند. به عنوان مثال بسیاری از کاربرانی که به یک مرکز تعمیرات لپ تاپ مراجعه می کنند به دنبال دلیل خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ خود هستند. خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ می تواند دلایل متفاوتی داشته باشند. این دلایل می توانند به علت مشکلات سخت افزاری یا حتی نرم افزاری نیز باشند. بعضی از ویروس ها و بدافزار ها می توانند این تاثیر را بر روی لپ تاپ شما بگذارند و باعث شوند لپ تاپ شما به طور ناگهانی خاموش شود و یا حتی ممکن است مشکل از صفحه نمایش یا باتری لپ تاپ شما باشد بنابراین برای رفع این مشکل و یا مشکلات دیگر پیش آمده در عملکرد لپ تاپ خود حتما به یک مرکز تعمیرات لپ تاپ حرفه ای و ماهر مراجعه کنید تا مشکل لپ تاپ شما را به طور صحیح عیب یابی کند. در صورتی که تعمیرکار انتخابی شما عیب یابی لپ تاپ شما را صحیح انجام ندهد احتمال وارد شدن خسارت بیشتر به دستگاه شما بسیار بالا می رود.

یعنی از برند های محبوب، پر طرفدار و پر کاربرد مودم در ایران، مودم های دی لینک هستند. بسیاری از کاربرانی که به اینترنت نیاز دارند مودم خود را از مودم های برند دی لینک انتخاب می کنند. از آن جایی که اگر شما کاربری هستید که برای انجام فعالیت های روزانه ی خود نیاز به اینترنت دارید بنابراین سلامت عملکرد مودم برای شما اهمیت بسیار زیادی دارد. بهتر است در صورتی که مودم شما دچار مشکل شده است. به یک مرکز تعمیرات برند سازنده ی مودم خود مراجعه کنید به عنوان مثال اگر مودم شما از برند دی لینک است به یک مرکز تعمیر مودم دی لینک برای رفع مشکلات مودم خود مراجعه کنید. بوق ممتد کامپیوتر یکی از مشکلات رایجی است که کاربران برای رفع آن به مرکز تعمیرات کامپیوتر مراجعه می کنند. بوق ممتد کامپیوتر می تواند دلایل متفاوتی داشته باشد که برای عیب یابی صحیح آن حتما به یک مرکز تعمیرات مراجعه کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 480
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

عدم توانایی در داستان پردازی ممکن است بسیار ناراحت کننده باشد، به خصوص وقتی فرزندتان هر شب از شما داستان جدیدی بخواهد. ذهن کودکان دائما به دنبال کشف چیزهای جدید است و به راحتی از موضوعی به موضوع دیگر معطوف می ‎شود، بنابراین چگونه می ‎توان توجه کودک را تا پایان یافتن قصه به خود جلب کرد، بدون این که شنونده را بشناسیم . برای گفتن قصه کودکانه به فرزندتان به وولک مراجعه فرمایید .

  • پیام آموزنده بدهیم
  • کلمات زیبا بکار ببریم
  • سبک بیان کودکانه باشد
  • موقعیت مناسب را برای گفتن قصه در نظر بگیریم

معرفی قصه سفید برفی و هفت کوتوله

داستان سفید برفی و هفت کوتوله را در مهد کودک کرج برای کودکان تعریف می کردم . داستان سفید برفی و هفت کوتوله داستان جذاب و دوست داشتنی است که والدین و مربیان مهد کودک می توانند این داستان زیبا و شیرین را برای کودکان در منزل و یا مهد کودک بخوانند و تعریف کنند. این داستان موضوعاتی چون دوستی، مهربانی ، گروه محوری ، دوری از قضاوت ، پیروزی خوبی بر بدی ، تکریم شادی ، خوب بودن بدون قید و شرط و هزاران مفاهیم و موضوعات عالی را به کودکان آموزش می دهد. داستان سفید برفی و هفت کوتوله توجه ویژه ای به خانواده و دوستی دارد. به گونه ای که در متن این داستان مهربانی و خانواده شرط رسیدن به خوشبختی عنوان شده است. ما به این دنیا نیامده ایم که تنها زندگی کنیم؛ بلکه یکی از معیارهای خوشبختی ، بودن در کنار افرادی است که دوستشان داریم و آن ها نیز ما را دوست دارند.

برای شنیدن داستان های آموزنده و داشتن سرگرمی برای کودکانتان به سایت وولک مراجعه فرمایید . همچنین می توانید برای دیدن کارتون های جذاب و معروف و یادگیری کاردستی و نقاشی نیز به سایت وولک بروید .

 



:: بازدید از این مطلب : 463
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

زمانی که شما برای کودک خود کتاب می خوانید و از همان کودکی او را با کتاب و داستان های مختلف آشنا می کنید درواقع دنیای او را با داستان ها و سرگذشت های مختلفی پیوند می دهید. زمانی که شما این کار را قبل از خواب برای کودکتان انجام می دهید به قدرت حل مسئله او در موارد مختلف کمک خواهید کرد و به او کمک می کنید در طول شب خواب راحت تری را تجربه نماید. درواقع با خواندن قصه صوتی برای کودکان دبستانی به روابط او با دوستان و دیگر افرادی که کودک در آینده با آن ها برخورد خواهد داشت کمک خواهید کرد. هم چنین خواندن قصه های گوناگون هنگام خواب به تعامل کودک با شما نیز بسیار کمک کننده خواهد کرد. با این کار نشان می دهید که از کودک خود از لحاظ عاطفی نیز حمایت می کنید.

معرفی داستان

یکی بود، یکی نبود، بزی بود که بهش می‌گفتن بز زنگوله پا. این بز 3 تا بچه داشت شنگول و منگول و حبه انگور. این‌ها با مادرشان در خانه‌ای نزدیک چراگاه زندگی می‌کردند. روزی بز خبردار شد که گرگ تیز دندان در آن دور و بر‌ها خانه گرفته و همسایه‌اش شده، خیلی نگران شد و به بچه‌ها سپرد که مراقب باشید. اگر کسی آمد و در زد از درز در و سوراخ کلید خوب نگاه کنید، اگر من بودم در را باز کنید، اگر گرگ یا شغال بود در را باز نکنید.  بچه‌ها گفتند: چشم. بُز رفت یک ساعت دیگر گرگ آمد در زد. ... ادامه را در وولک بخوانید .

معرفی مهد کودک

وولک به شما کمک می کند تا در هر کجای ایران که باشید بهترین مهد کودک را انتخاب کیند . در انتخاب و ثبت نام مهد کودک اهواز  معیار های متعددی تاثیر گذار هستند که یکی از آن ها آدرس و دوری و نزدیکی مهد کودک به محل زندگی والدین است . آشنایی با لیست و آدرس مهد کودک های اهواز می تواند کمک شایانی در این انتخاب مهم به والدین بکند .



:: بازدید از این مطلب : 442
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

شنیدن قصه صوتی در کودکی، این فرصت را برای کودکان فراهم می‌کند تا فضای داستان را با صدای قصه‌گوها و به همراه همدیگر بشنوند. البته کتاب‌های صوتی می‌تواند کاربردهای گسترده‌تری هم برای کودکان داشته باشد. مدرسه‌ها، مهدها و سایر محیط‌های آموزشی، می‌توانند کتاب‌های صوتی را به‌عنوان بخشی از منابع درسیشان به دانش‌آموزان معرفی کنند و مطالب را انتقال دهند.

قصه گفتن برای کودک ، فواید بسیاری دارد از جمله ممارست کودکان در مهارت هایی نظیر گوش دادن، تجسم، تصور و خیالپردازی. وقتی شما داستانی را به جای خواندن از روی کتاب، برای آنها تعریف می کنید، آزاد هستید که از تخیل خود استفاده کنید و بعضی کلمات را که حس می کنید برای کودک مناسب تر است در آن بگنجانید. خواندن داستان برای کودک، قدرت تخیل او را افزایش می دهد.

قصه‌ گویی برای کودکان توانایی مجسم نمودن شخصیت ها، و رویدادهای غیرواقعی و خیالی، موقعیت ها و مکان ها  زندگی کودک را رنگین تر و شادتر می سازد، به همین دلیل، شما باید این مهارت را به فرزند خود نیز بیاموزید. گوش دادن به داستان های بسیار زیاد، به فرزندان کمک می کند تا افکار و عقایدشان را بهتر بیان کنند.

قصه گویی برای کودک باعث افزایش سطح هوش اجتماعی آنها و نقشی اساسی در شکل دهی به شخصیت انها دارد. قصه‌ گویی برای کودکان سنتی است که از قدیم وجود داشته و والدین و اجداد ما همواره برای کودکانشانن قصه می گفتند این سنت اکنون نیز به ما رسیده است این حالت خود جوشی، داستان را برای شنونده چیزی منحصر به فرد می کند.

معرفی قصه

قصه صوتی علاالدین یکی از داستان های آموزنده برای کودکان است که حتی کارتون و فیلم ان نیز ساخته شده است . من نمایش و تئاتر این داستان جذاب را در مهد کودک مشهد تماشا کردم و بچه ها در آخر از آن نتیجه گیری می کردند .

 

 



:: بازدید از این مطلب : 353
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

راهکار جدید فول کالر Full Color داهوا

تکنولوژی فول کالر یکی از جدیدترین راهکارهای ارائه شده توسط داهواست. دوربین های فول کالر دارای LED های قوی می باشند که همزمان از تکنولوژی استارلایت نیز بهره میگرند. ترکیب این دو در شب باعث می شود بتوان تصویری کاملا رنگی را در تاریکی شب توسط این دوربین ها ضبط کرد. اگر چه سایر دوربین های مداربسته داهوا که دارای LED نیستند اما تکنولوژی استارلایت را دارا می باشند نیز قادرند تصاویر رنگی را در تاریکی شب نمایش دهند اما همین LED های تعبیه شده در دوربین مدار بسته داهوا Full Color سبب می شود تا کمبود نور تا حد زیادی جبران شود.

دوربین شیائومی

یکی از دوربین‌هایی که در فهرست بهترین دوربین های مدار بسته شیائومی قرار می‌گیرد، دوربین مداربسته تحت شبکه مدل MJSXJ05CM Global است. این دوربین در میان یکی از جدیدترین دوربین‌های تحت شبکه‌ شرکت دوربین شیائومی قرار می‌گیرد. اگر به دنبال یک دوربین مداربسته خوب برای محل‌های سرپوشیده هستید باید بدانید که این گزینه‌ بسیار مناسبی برای شما به حساب می‌آید. همچنین باید توجه داشت که این دوربین نباید در معرض آب قرار بگیرد. نکته جالب این است که می‌توان با دانلود و نصب اپلیکیشن مخصوص شیائومی بر روی دستگاه‌های اندروید و IOS تلفن همراه هوشمند را به راحتی به این دوربین مدار بسته متصل کرد. این دستگاه دارای اندازه‌ نسبتا کوچکی است و به همین جهت می‌توان تقریبا آن را در هر محلی نصب کرد.

همچنین این محصول در زمان ارسال به همراه چندین قطعه ارائه خواهد شد و به همین جهت می‌توان آن را با استفاده از این قطعات مخصوص هم به صورت دیواری و هم به صورت سقفی نصب کرد. یکی دیگر از ویژگی‌های جالب این دوربین مدار بسته این است که در شب نیز قابلیت دید دارد. این دوربین دارای ویژگی اینفرارد است و در نتیجه می‌تواند در فضای کم ‌نور تا فاصله ۹ متری خود را پوشش دهد.

شایان ذکر است که این محصول مجهز به میکروفون و اسپیکر داخلی نیز می‌باشد. این دستگاه دارای شیار حافظه است و می‌توان در آن از کارت‌های حافظه MicroSD استفاده کرد و ظرفیت قابل پشتیبانی آن برابر با ۶۴ گیگابایت است. شیار حافظه‌ این دوربین مدار بسته در قسمت پایینی لنز آن قرار گرفته است و برای دسترسی به این بخش باید قسمت حاوی لنز را به سمت بالا بکشید. این دوربین دارای دید ۱۱۵ درجه به بالا و پایین است و چرخش ۳۶۰ درجه نیز دارد. همچنین تصاویر این دستگاه دارای کیفیت FULL HD است.

شما می توانید بهترین دوربین مدار بسته را از وبسایت دوربین مداربسته خریداری کنید .



:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

خدمات پس از فروش مناسب : همانطور که می دانیم گارانتی یک اصل مهم در هنگام خرید هر محصولی، محسوب می شود. این اصل، در خصوص خرید دوربین مداربسته داهوا نیز حائز اهمیت است. شرکت فراگستر الکترونیک، نماینده رسمی و برتر شرکت داهوا در ایران، با ارائه ی سبد کالای متنوع و گسترده، خدمات پس از فروش و گارانتی مناسب 25 ماه، سبب محبوبیت و برتری برند داهوا در ایران شده است. محصولات داهوا، توسط شرکت های بسیاری به فروش می رسند که اغلب دارای گارانتی نیستند و یا از ضمانت گارانتی مناسبی برخوردار نیستند و اغلب با قیمت بسیار پایین تر به فروش می رسند. بنابراین توصیه می گردد، از خرید محصولات نا معتبر و بدون گارانتی خودداری نمایید و قیمت پایین را به خدمات گارانتی ارجحیت ندانید.

  • کیفیت بالای محصول : یکی دیگر از علل برتری برند داهوا به سایر برندها، توان ارائه ی تصاویر با کیفیت بالا، سخت افزار قوی، طراحی استاندارد بدنه و برد، مقاومت دوربین مداربسته داهوا در مقابل شرایط نا مساعد محیطی چون : رطوبت، آب، باران و برف، گرد و غبار، دمای بسیار بالا و بسیار پایین و یا در مقابل ضربات ( با توجه به استانداردهای مندرج در دیتا شیت و یا مشخصات فنی آن ها ) می باشد. معمولا یافتن این همه قابلیت در یک محصول یا یک برند، اندکی سخت است، اما می توان تمام آن ها را در برند داهوا، یافت.
  • قیمت مناسب : همانطور که می دانیم، قیمت یک فاکتور مهم و تاثیر گذار در امر خرید دوربین مداربسته و سایز تجهیزات نظارت تصویری است و اغلب افراد در جست و جو یک محصول با کیفیت و قیمت مناسب هستند. ارائه ی محصولات با کیفیت و تصاویر با رزولوشن بالا و هم چنین قیمت مناسب، از دیگر علل برتری برند داهوا در این صنعت است. همچنین، شرکت داهوا با ارائه ی محصولات اقتصادی چون سری های EZ-IP، Cooper و یا حتی Lite سعی کرده است که محصولاتی ارزان قیمت با کیفیت مناسب را ارائه کنند تا تمام کاربران، متناسب با بودجه خود بتوانند خرید آگاهانه ای را داشته باشند و بتوانند تصاویر مناسبی را از محیط پیرامون خود دریافت نمایند.

موارد مهم استفاده از یو پی اس

هر وسیله که از برق استفاده می کند احتمالا نیاز به یو پی اس دارد اما در این میان حیاتی ترین وسایل به صورت حتمی احتیاج به این وسیله دارند از جمله مکان های درمانگاهی یا شرکت های تولید یا مکان هایی که از نظر دما و رطوبت باید همیشه در یک سطح خاص نگهداری شوند ، سرورها و جاهای مختلف دیگر که مهمترین بخش های استفاده از یو پی اس را در چند تیتر زیر می توانید مطالعه نمایید.

  • آسانسور
  • دوربین مداربسته
  • تجهیزات پزشکی
  • کرکره برقی
  • کامپیوتر
  • یخچال
  • پکیج

برای خرید دوربین مداربسته و یو پی اس به سایت دوربین مارکت مراجعه فرمایید .



:: بازدید از این مطلب : 332
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 تير 1400 | نظرات ()