نوشته شده توسط : radin

XVR  داهوا یک نسخه ارتقا یافته از DVR می باشد. این دستگاه ضبط کننده دوربین مدار بسته جدید می تواند با انواع فرمت ویدیویی دوربین مداربسته AHD ، دوربین مداربسته CVI ، دوربین مداربسته TVI و دوربین مداربسته CVBS کار کند. با این تعاریف احتمالا تفاوت دستگاه Xvr با Dvr را تا حدودی متوجه شده اید .

 داهوا XVR-5108HS-i2یک سیستم رکوردر و ضبط کننده پنج وجهی بوده و دارای ورودی IP، CVI ، AHD ، TVI ، CVBS نیز هست و علاوه بر هشت دوربین CVI می توان 12 عدد دوربین شبکه با کیفیت 6 مگاپیکسل به آن متصل نمود. در دستگاه این امکان وجود دارد که موقعیت و حرکت دوربین مدار بسته PTZ دام Speed Dome را نیز تنظیم کند. دستگاه داهوا XVR 5108 HS-I2 دستگاه ضبط تصاویری است که قابلیت پشتیبانی P2P را دارد و فرمت فشرده سازی تصاویر در آن H.265+/H.265 می باشد که باعث می شود تصاویر با حجم کمتری ذخیره شوند از دیگر ویژگی های این رکوردر دارا بودن کارت شبکه 10/100 Mbps است. بدون شک دستگاه داهوا XVR 5108 HS-I2 بدلیل داشتن قابلیت تشخیص چهره ، تشخیص و ردیابی وسایل نقلیه و همچنین قیمت مناسب نسبت به دیگر برند های بازار دوربین مداربسته در ایران و همچنین قابلیت های هوشمند نرم افزاری فراوان بهترین خرید در میان دستگاه های 8 کانال می باشد.

دستگاه 16 کانال داهوا  XVR-1B16از سری اقتصادی کوپر در اواخر سال 2018 تولید و وارد کشور شده، از ویژگی های مهم این دستگاه پنج وجهی بودن ، تکنولوژی فشرده سازی تصویر + H.265 و قابلیت افزودن دوربین IP تا 6 مگاپیکسل با محدودیت پهنای باند 72 مگابایت بر ثانیه می باشد. این مدل درواقع نسخه جدیدتر مدل XVR5116HS بوده و قابلیت نمایش زنده دوربین ها تا 5 مگا پیکسل و ذخیره سازی تصاویر تا 2 مگا پیکسل را دارا می باشد . امکان دریافت تصویر و صدا ( درصورت استفاده از دوربین های داهوا ) هم زمان توسط یک کابل از دیگر قابلیت های این دستگاه می باشد .

 

 



:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

فرزندان شما به وسیله کشیدن نقاشی با خود و جهان بیشتر آشنا می شوند. آموزش نقاشی کودکان، خودشناسی و خودآگاهی آن ها را بالا می برد بنابراین در رفتار و شخصیت آن ها تاثیرگذار خواهد بود. آموزش نقاشی و نقاشی کردن… امری است که بیشتر از آن چه که فکرش را کنید بر روی خلق و خو و اخلاقیات، رفتار و شخصیت کودک شما تاثیرگذار است. می توان با استفاده از فیلم آموزش نقاشی و فیلم نقاشی کشیدن، به کودکان خود از سن کم دانش منتقل کنید. آموزش نقاشی کودکانه آسان و زیبا یک سرگرمی سالم و لذت بخش برای کودک شما است.

روانشناسان با بررسی نقاشی های کودکان می توانند به برخی از ویژگی های شخصیتی کودکان دست یابند. نقاشی کشیدن بر روی جسم و روح کودک شما تاثیر مثبتی می گذارند. زمانی که کودک شما شروع به کشیدن نقاشی حیوانات یا طرح نقاشی کودکانه ی دیگری می کند. در ابتدا باید محیط پیرامون یا طرحی که در فکر خود دارد را تصور کند سپس شروع به کشیدن نقاشی مورد نظر خود کند و این امر باعث افزایش قوه تخیل و افزایش خلاقیت فرزند شما می شود. کشیدن نقاشی حیوانات متفاوت به کودک شما از سن بسیار کم کمک می کند تا با انواع حیوانات آشنا شود به همین خاطر است که در مهدکودک ها از نقاشی برای آموزش بسیاری از نکات به کودکان استفاده می کنند زیرا همانطور که می دانید بهترین راه آموزش به کودکانی که سن بسیار کمی دارند این است که به طور غیرمستقیم آموزش ببینند. شما با مراجعه به سایت های مخصوص کودک می توانید به محتوا های کودکانه ی بسیار زیادی دست پیدا کنید. وولک بهترین سایت با محتوای کودکانه است که می توانید برای رفع نیاز خود به آن مراجعه کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

به دلایل زیادی آموزش نقاشی می تواند یکی از کار های دلنشین والدین برای کودکان خود باشد زیرا نقاشی برای کودکان کاری بسیار لذت بخش و با مزیت های بسیار است. نقاشی جدید کودکانه می تواند به کودک شما برای برقرار کردن ارتباط با دنیای بیرونی بسیار کمک کند و به مهارت های شناختی کودک شما کمک کند. روانشناسان می توانند با استفاده از تحلیل نقاشی های کودک شما نشانه های و ویژگی هایی از شخصیت کودک شما به دست آورند. یکی دیگر از دلایلی که والدین به آموزش نقاشی برای کودکان می پردازند این است که نقاشی کشیدن به هماهنگی حرکات چشم ها و دست های کودک شما کمک می کنند. کسب همچنین مهارت هایی در سن و سال کم برای کودکان بسیار با اهمیت است بنابراین این که با آموزش نقاشی کودکان خود سعی کنید تا آن ها را به نقاشی کشیدن علاقمند کنید، به کودک شما کمک بسیاری خواهد کرد.

از دیگر فواید نقاشی می توان به آموزش های غیرمستقیم اشاره کرد. به عنوان مثال کودک شما در حین یاد گرفتن و رسم کردن نقاشی میوه به با انواع میوه ها نیز آشنا می شود و همچین با طرح ها، الگو ها و رنگ های مختلف نیز آشنا می شود. این امر به خودی خود کودک شما را برای حضور در مدرسه آماده می کند و این یکی از مهم ترین و اصلی ترین فواید کشیدن نقاشی میوه به هر نقاشی دیگری است. شما با آموزش نقاشی میوه به به کمک ویدیو بالا می توانید فرزند خود را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند سازید و ویژگی های مثبت شخصیتی او را افزایش دهید.

سایت های بسیار زیادی در حوزه ی کودک درحال فعالیت هستند که محبوب ترین آن ها وولک می باشد. وولک با داشتن محتوا های کودکانه می تواند نیاز شما را رفع کند. با مراجعه به آدرس voolak.com می توانید از این محتوا ها استفاده کنید.



:: بازدید از این مطلب : 271
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کودکان از سن بسیار کم مشغول به سرگرمی های ساده ای مانند نقاشی کشیدن می شوند. این امر به این معنی است که کودکان از سن بسیار کم به کشیدن نقاشی یا همان در دست گرفتن قلم و کوبیدن آن به برگه ی کاغذ علاقه دارند. از سن کم کودکان بدون فکر و بدون طرح خاصی شروع به کشیدن خطوطی بر روی کاغذ می کنند. به همین دلیل است که کارشناسان معتقدند شما با بررسی طرح های کشیده شده بر روی کاغذ کودکان می توانید به بسیاری از ویژگی های شخصیتی پنهان آن ها دست یابید.

آموزش نقاشی گل یکی از طرح های بسیار جذاب و محبوب در بین کودکان است. معمولا طرح نقاشی گل جز اولین طرح های نقاشی است که کودک شما برای رسم آن تمایل دارد. بنابراین نقاشی گل را به کودک خود آموزش دهید و از رسم آن توسط فرزرند خود لذت ببرید. همانطور که می دانید کشیدن نقاشی فواید بسیار زیادی بر روی جسم و روح کودک شما می گذارد. بسیاری از کودکان با کشیدن طرح های متفاوت نقاشی، مانند نقاشی گل احساسات کنونی یا گذشته خود را به تصویر می کشند و این امر باعث آرامش روحی فرزند شما می شود. یکی از دلایل که روانشنانسان کودک بر این باورند که با بررسی نقاشی کودکان می توان به ویژگی های پنهان شخصیتی آن ها دست یافت نیز همین است. به خاطر داشته باشید که از طرح های جذاب برای تشویق فرزند خود برای کشیدن نقاشی استفاده کنید زیرا در صورتی که طرح نقاشی انتخابی شما مانند نقاشی گل برای کودکان جذاب نباشد ممکن است برای کشیدن نقاشی تمایلی نشان ندهد و به سراغ تکنولوژی بروند.

وولک یک ساایت با محتوای کودکانه است که شما می توانید مجموعه ای ویدیو ها و عکس های آموزش نقاشی کودکانه را در آن مشاهده کنید. با مراجعه به سایت و بررسی این طرح های جذاب می توانید کودک خود را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند سازید و طرح ها و الگو های متنوع و جذاب کودکانه را به آن ها آموزش دهید.



:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

نقش آموزش نقاشی کودکانه در تربیت آن ها فرزندان شما به وسیله کشیدن نقاشی با خود و جهان بیشتر آشنا می شوند. آموزش نقاشی کودکان، خودشناسی و خودآگاهی آن ها را بالا می برد بنابراین در رفتار و شخصیت آن ها تاثیرگذار خواهد بود. آموزش نقاشی و نقاشی کردن… امری است که بیشتر از آن چه که فکرش را کنید بر روی خلق و خو و اخلاقیات، رفتار و شخصیت کودک شما تاثیرگذار است. می توان با استفاده از فیلم آموزش نقاشی و فیلم نقاشی کشیدن، به کودکان خود از سن کم دانش منتقل کنید. آموزش نقاشی ساده و زیبا یک سرگرمی سالم و لذت بخش برای کودک شما است.

 نقاشی لاک پشت یکی از طرح های جذاب در بین طرح های نقاشی کودکانه است. ممکن است کودک شما زمینه ی علاقه مندی به نقاشی کشیدن را نداشته باشد اما شما می توانید با انتخاب و نشان دادن طرح های جذاب نقاشی کودکانه مانند نقاشی لاک پشت به فرزند خود او را به کشیدن نقاشی علاقمند کنید زیرا نقاشی کشیدن برای روح و جسم کودک شما فواید بسیار زیادی خواهد داشت. به عنوان مثال، کشیدن نقاشی لاک پشت باعث افزایش و تقویت مهارت های حرکتی و فیزیک کودک شما می شود زیرا امروزه اکثر کودکان وقت خود را وسایل الکترونیکی و اینترنت می گذرانند و به فعالیت هایی که به تکنولوژی مربوط باشد علاقه ی بیشتری نشان می دهند. بنابراین علاقه مند کردن آن ها به فعالیت های فیزیکی و سالمی مانند نقاشی کشیدن و کاردستی می تواند از اهداف اصلی هر والدینی باشد. با آموزش نقاشی لاک پشت به کودک خود می توانید فرزند خود را از فواید نقاشی بهره مند سازید.

برای مشاهده نقاشی لاک پشت و نقاشی های کودکانه بیشتر برای سرگرمی کودکان در خانه می توانید به وبسایت وولک مراجعه نمایید. وبسایت کودکانه وولک با در برداشتن داستان های کودکانه متنوع و سرگرمی های جذاب مانند آهنگ کودکانه، نقاشی، کاردستی و کارتون های سرگرم کننده اوقات خوشی را برای کودکان شما می آفریند!

 



:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

همانطور که می دانید ثبت نام در مهد کودک خرم آباد یا هر شهری که در آن ساکن هستید برای کودکان اجباری نیست. به طور کلی مهد کودک دوره ی آموزشی اجباری به حساب نمی آید اما حضور کودک در مهد کودک خرم آباد یا شهر سکونت شما مزیت ها و فواید بسیار زیادی در زمینه های متفاوت برای کودک شما دارد.

قیمت مهد کودک زاهدان یا همان شهریه مهد کودک زاهدان بستگی به عوامل زیادی دارد. امکانات و تجهیزاتی یک مهد کودک در زاهدان در اختیار کودکان و همچنین والدین آن ها قرار می دهند طبیعتا می تواند در قیمت مهد کودک زاهدان تاثیر گذار باشد. با توجه به برنامه ی ثابت روزانه یا هفتگی مهدکودک ها همچنین در مهد کودک در زاهدان وجود دارد، در بعضی از آن ها اردو هایی را برای کودکان در نظر می گیرند. این نوع فعالیت ها مسلما بر روی شهریه مهد کودک زاهدان که این فعالیت ها را انجام دهند، تاثیر دارد. برای انتخاب بهترین مهد کودک شهر سکونتتان راه ها و ملاک های بسیاری است.

به عنوان مثال اگر قصد انتخاب بهترین مهد کودک زنجان را دارید، مربی مهد کودک زنجان مهم ترین نقش را در پرورش و تربیت فرزندان شما دارد چرا که در صورتی که شما فرزند خود را در مهد کودک زنجان ثبت نام کنید، کودک شما بخش بسیار زیادی از زمان روز خود را در مهد کودک در زنجان سپری می کند بنابراین مربی مهد کودک زنجان که کودک شما روز خود را با او سپری می کند باید مهارت و توانایی کافی را برای ارتباط با فرزندان شما و مربی مهد کودک زنجان یا هر شهری دیگری بودن را داشته باشد. در غیر این صورت ممکن است ضربه های جبران ناپذیری به کودک شما وارد شود. اگر کودک شما در اولین تجربه ی خود در یک محیط اجتماعی به دور از خانواده یعنی مهد کودک زنجان لحظات خوشی را تجربه نکند و تجربه خوبی را کسب نکند ممکن است رفتار درست اجتماعی را یاد نگیرد و به طور کلی از محیط های اجتماعی دور از خانواده خود دوری کند.

 

 

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

مهد کودک سمنان یا هر شهری که در آن ساکن هستید، مکانی است که کودک شما اولین تجربه حضور در یک فضای اجتماعی به دور از خانواده خود را در آن کسب می کند. بنابراین کیفیت این مکان اهمیت بسیار زیادی دارد زیرا کودکان در سن بسیار حساسی وارد مهد کودک می شوند که در این سن عوامل محیطی و افراد اطراف آن ها تاثیر مستقیم بر روی شکل گیری شخصیتی آن ها دارند. یکی از مهم ترین تصمیماتی که بر عهده ی والدین است این است که در بین مهد کودک های سمنان، یک مهد کودک خوب در سمنان را برای ثبت نام فرزند خود انتخاب کنند.

شما نیز برای انتخاب مناسب ترین و بهترین مهد کودک شهرکرد برای فرزند خود در ابتدا باید مربیان آن مهد کودک شهرکرد را مورد بررسی خود قرار دهید. یک مربی مهد کودک شهرکرد خوب باید توانایی و مهارت لازم برای برقراری ارتباط درست با کودکان را داشته باشد و بتواند برای آن ها فضایی آموزشی همراه با سرگرمی و بازی مناسبی را برای کودکان فراهم کند تا کودکان هنگام حضور در مهد کودک شهرکرد آرامش و امنیت اولیه ی لازم را دریافت کنند. مکان جغرافیایی و آدرس مهد کودک شهرکرد انتخابی شما اهمیت بسیار زیادی دارد. زیرا اگر موقعیت جغرافیایی مهد کودک در شهرکرد از محل سکونت شما بیش از اندازه دور باشد، از آنجایی که اکثر مهد کودک های شهرکرد همه روزه هستند فرزند شما از رفتن و حضور در مهد کودک شهرکرد دلزده خواهد شد. بنابراین هنگام انتخاب یک مهد کودک در شهرکرد به موقعیت جغرافیایی آن نیز دقت کنید.

قیمت مهد کودک سنندج می تواند به عوامل بسیار زیادی بستگی داشته باشد. مهم ترین عاملی که بر روی شهریه مهد کودک سنندج تاثیر مستقیم دارد امکانات و تجهیزاتی است که آن مهد کودک در سنندج در اختیار کودکان و والدین کودکان قرار می دهد. برنامه های اردویی برای کودکان می تواند بر قیمت مهد کودک سنندج تاثیرگذار باشد. همچنین موقعیت جغرافیایی و آدرس مهد کودک های سنندج نیز در شهریه مهد کودک سنندج تاثیرگذار است.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دوربین مینی اسپید دام وای فای

دوربین اسپید دام بی سیم با پشتیبانی از پروتکل های مختلف از جمله Onvif و کارتSD TF / Micro ، NVR ،ispy ، پخشVc  و  تا 64 گیگا بایت کارت TF مجموعه ای از فناوری را یک جا در اختیار می گذارد. پشتیبانی از میکروفون دو طرفه صوتی با طیف مؤثر 49 فوت، وضوح تصویر  HD رنگی با دید در شب سیاه سفید و با وضوح  1920*1080پیکسل‌ تصویری با کیفیت را ارائه می دهد. 8 عدد لامپ های LED مادون قرمز 196 فوت به شما تصویری شفاف و با کیفیت در شب به شما ارائه می دهد. دوربین مینی اسپید دام وای فای یا دوربین ptz وای فای با لنز موتورایز و بزرگنمایی تصویری ۵x  برابر اپتیکال،
به شما کمک می کند تا در هر زمان و هر مکان با آنچه دوست دارید در تماس باشید. با یک فرآیند ساده راه اندازی از طریق اترنت دسترسی ایمن به جریان ویدیویی دوربین خود خواهید داشت. هیچ گاه پخش زنده فیلم با کیفیت ۱۰۸۰پیکسلHD  به طور مستقیم از دستگاه تلفن همراه و  پخش فیلم با برنامه CAM HI موجود در iOS  و دستگاه های Android و پشتیبانی از کارت حافظه میکرو SD 128G را از دست ندهید. دوربین مداربسته مینی اسپید دام بیسیم به صورتی طراحی و ساخته شده است. که هم برای محیط های بیرونی و داخلی مناسب است . ابعاد این محصول ۲۲۶x190x133mm  می باشد . که قابل نصب و استفاده در محیط های کوچک داخلی هم می باشد.

ردیاب چند منظوره E-WIGO مدل GP027N دارای عملکردی مناسب و بسیار کاربردی است. ردیاب خودرو مگنتی برای خدمات ناوگان (خودروهای حمل پول)، حمل بار (کانتینرها)، ردیابی دارایی های باارزش نظیر: کیف های حمل پول و طلا و افراد با نیازهای ویژه بسیار کاربرد دارد. این ردیاب ضد آب و ضد گرد و غبار بوده و در برابر شرایط سخت آب و هوایی بسیار مقاوم می باشد. دارای آهنربای بسیار قوی جهت نصب بر روی سطوح فلزی هر سطح فلزی را فراهم می کند. ردیابی از طریق سیستم های GPS/LBS شنیدن صدای اطراف ردیاب ضدآب و گرد و غبار برای اطمینان از عملکرد پایدار در شرایط آب و هوایی نامساعد مشاهده و ردیابی لحظه به لحظه به صورت آنلاین بدون محدودیت زمانی و مکانی گزارش و شبیه سازی مسیرهای طی شده با جزییات کامل بر روی نقشه تعیین محدوده جغرافیایی دارای باتری داخلی قابل شارژ لیتیومی 6000 Ah میلی آمپر و امکان کار حدود 25 الی 35 روز نصب مغناطیسی بسیار قوی که امکان اتصال به سطح فلزی را فراهم می کند. این قسمت با توجه به شرایط استفاده، قابلیت جداسازی و مونتاژ دارد. دوربین مارکت برای ارائه خدمات و آشنا کردن شما با محصولات آماده خدمت رسانی است .



:: بازدید از این مطلب : 257
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

نقاشی کردن یکی از سرگرمی های لذت بخش و در حین حال آموزشی و بسیار مفید برای کودکان شما است. کودکان معمولا از یک سالگی به بعد شروع به کشیدن نقاشی میکنند. کودکان شما با کمک گرفتن از تخیلات خود یا از روی عکس نقاشی، شروع به کشیدن نقاشی می کنند. تعداد زیادی عکس نقاشی ساده و طرح ساده نقاشی در اینترنت و فضای مجازی وجود دارد که می توانید با استفاده از آن ها کودک خود را به کشیدن نقاشی تشویق کنید زیرا اکثر کودکان از این که از روی عکس نقاشی کودکانه و عکس نقاشی ساده، نقاشی کنند بسیار لذت می برند.

تعداد زیادی عکس نقاشی زیبا و عکس نقاشی کودکانه وجود دارد که کودکان شما می توانند با استفاده از آن ها نقاشی کنند و از مزیت های نقاشی کشیدن برخوردار شوند. از جمله مزیت های نقاشی عبارت اند از:

 تاثیر مثبت بر روی عملکرد جسمی و ذهنی: کودک شما وقتی شروع به کشیدن نقاشی می کند در واقع هماهنگی حرکات دست و چشم خود را تقویت می کند. کودک شما هنگامی کشیدن نقاشی از روی عکس نقاشی ساده و عکس نقاشی کودکانه در واقع سعی می کند تا چیزی را که مشاهده می کند با حرکات دست خود هماهنگ کند و این کار به هماهنگی و تقویت عملکرد جسمی و ذهنی کودک شما به طور همزمان کمک می کند.

شکوفایی استعداد ها: نقاشی کشیدن کودکان شما از عکس نقاشی ساده و زیبا یا از تخیلات و تصویرسازی های ذهن خود کودکان شما باعث شکوفایی های استعداد فرزند شما می شود. تقویت قدرت تمرکز: کشیدن نقاشی قدرت تمرکز کودک شما را افزایش می دهد به خصوص اگر کودک شما تلاش کند تا از روی یک طرح برای نقاشی، نقاشی بکشد.

از دیگر فواید کشیدن نقاشی توپ یا هر نقاشی دیگر می تواند به دور کردن کودک شما ار فضای مجازی و وسایل الکترونیکی اشاره کرد زیرا همانطور که می دانید کودکان امروزی علاقه ی بسیار زیادی به کنسول های بازی، موبایل ها و حضور در فضای مجازی دارند که این امر باعث شده است تا یکی از دغدغه والدین دور کردن کودکان از این فضا حتی برای ساعات کوتاهی باشد. کشیدن نقاشی و آموزش نقاشی توپ یکی از بهترین راه ها برای دور کردن کودک شما از این فضا است. زیرا همان طور که می دانید حضور بیش از حد در فضای مجازی و استفاده ی بیش از حد از موبایل یا کنسول های بازی، ضررات بسیار زیادی برای کودک شما خواهد داشت.

برای مشاهده عکس ها و آموزش های نقاشی کودکانه بیشتر می توانید به وبسایت وولک مراجعه نمایید!

 


:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

امروزه زندگی بدون ابزارات الکترونیکی و دنیای اینترنت امری غیرممکن است. چرا که بسیاری از مشاغل و کسب و کار ها به کمک این تجهیزات الکترونیکی و اینترنت پیش می رود. مودم ها دستگاه هایی هستند که ارتباط ابزارات الکترونیکی ما را با دنیای اینترنت امکان پذیر می کنند. بنابراین عملکرد صحیح مودم ها برای کاربران اهمیت بسیاری زیادی دارد. مودم ها انواع متفاوتی دارند و مودم های بسیار زیادی از شرکت های سازنده ی متفاوت ساخته و به بازار عرضه می شوند.

تی پی لینک یکی از انواع محبوب مودم است که در بین ایرانیان نیز از محبوبیت زیادی برخوردار هستند. اگر مودمتان دچار مشکل سخت افزاری یا نرم افزاری شد به خاطر داشته باشید که باید به یک مرکز تخصصی تعمیرات مودم مراجعه کنید. یک مرکز تخصصی باید تعمیرکارانی ماهر را در مجموعه ی خود داشته باشد. یک تعمیرکار ماهر و مجرب باید به جزئیات ساخت مودم های شرکت های سازنده ی متفاوت مسلط باشد تا بتواند احتمال بروز اشتباه در حین انجام اقدامات تعمیر را به حداقل برساند.

یکی از مشکلات رایجی که برای مودم های تی پی لینک رخ می دهد، روشن نشدن بعضی از چراغ های مودم تی پی لینک است. که در این صورت باید به تعمیر مودم تی پی لینک خود بپردازید و به یک مرکز تخصصی تعمیرات مودم مراجعه کنید. از آن جایی که انجام بسیاری از فعالیت های ما به اینترنت و در نتیجه مودم ها وابسته است بهتر است مرکز تعمیرات انتخابی شما قادر باشد تا در کم ترین زمان ممکن دستگاه شما را تعمیر کند و آن را سالم به شما برگرداند. دیجی بان یک مرکز تعمیرات تخصصی است که با دسترسی به برترین و ماهر ترین تعمیرکار ها قادر است تا هرگونه مشکل سخت افزاری یا نرم افزاری دستگاه شما را با کم ترین هزینه ی ممکن رفع کند.



:: بازدید از این مطلب : 281
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

هر روزه نقش تکنولوژی در انجام فعالیت های روزمره ی ما بیشتر و بیشتر می شود. تجهیزات الکترونیکی مانند لپ تاپ ها، کامپیوتر ها، موبایل ها و دیگر ابزارات الکترونیکی اهمیت بسیار زیادی برای ما دارند بنابراین عملکرد صحیح آن ها نیز بسیار پر اهمیت است. استفاده از این ابزارات هرروزه بیشتر و بیشتر می شوند و به همین دلیل احتمال خرابی و به وجود آمدن مشکلات متفاوت در عملکرد آن ها نیز افزایش پیدا می کند.

ممکن است تجربه به طور ناگهانی روشن نشدن لپ تاپ خود را داشته باشید و قصد داشته باشید تا به سرعت برای تعمیر لپ تاپ خود اقدام کنید اما تعمیرکار یا مرکز تعمیر مطمئنی را پیدا نکرده باشید. به همین دلیل بهتر است از قبل یک مرکز تعمیرات مطمئن و حرفه ای را بشناسید تا در صورت نیاز بتوانید به سرعت برای تعمیر تجهیزات الکترونیکی خود به آن مراجعه کنید.

اما یکی تعمیرکار یا مرکز تعمیر خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ یک مرکز تعمیر حرفه ای و کاربلد باید مجهز به جدیدترین و بروزترین ابزارات تعمیر و لوازم و قطعه های اورجینال تجهیزات الکترونیکی از برند ها و شرکت های سازنده ی متفاوت باشد. قطعه های اورجینال اهمیتی بسیار زیادی دارند زیرا در صورتی که دستگاه شما دچار مشکل سخت افزاری شود و نیاز به تعویض قطعه ی آسیب دیده باشد، باید قطعه ای سالم و صدرصد اورجینال جایگزین قطعه ی آسیب دیده شود چرا که در غیر این صورت در دراز مدت مشکلات بیشتری به دستگاه شما وارد خواهد شد و قطعه های غیراورجینال مشکل شما را فقط در لحظه حل می کنند.

دیجی بان یک مرکز تعمیر حرفه ای و پیشرفته است که مجهز به قطعات اورجینال محصولات مختلف است و با دسترسی به برترین و ماهرترین تعمیرکار ها قادر است هرگونه مشکل سخت افزاری یا نرم افزاری دستگاه های شما را در کوتاه ترین زمان ممکن و البته با هزینه ی کم رفع کند.



:: بازدید از این مطلب : 292
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

ویژگی های دزدگیر سایلکس +SG8

  • دارای 5 زون با قابلیت تعریف هر زون به 8 حالت
  • تماس با خط ثابت و سیم‌کارت
  • ثبت 99 واقعه آخر به همراه زمان و تاریخ وقوع
  • 24 ثانیه پیام قابل ضبط به صورت 1 تا 4 پیام مجزا (Alarm - Fire - Tamper - Panic)
  • قابلیت کنترل توسط نرم‌افزار اندروید و iOS و همچنین تغییر تقریبا تمامی تنظیمات توسط نرم‌افزار اندروید
  • دزدگیر سایلکس +SG8دارای ریموت 433.92MHz) Hopping Code) با قابلیت تعیین سطح دسترسی کاربران
  • دارای 10 حافظه شماره تماس در هنگام آلارم با قابلیت ارسال SMS (فارسی) و تماس
  • امکان غیرفعال کردن موقت زون، ریموت و سنسور بی‌سیم در سیستم

دو دسته کلی دوربین مدار بسته IP وجود دارد:

دوربین تحت شبکه داهوا متمرکز که به یک شبکه ضبط تصاویر مرکزی نیاز دارد . دوربین های مدار بسته آی پی غیر متمرکز که به NVR مرکزی نیازی ندارند چرا که دارای عملکرد ضبط داخلی هستند و می توانند تصاویر را مستقیما به روی هر وسیله استانداردی مانند کارت های (SD، NAS (Network Attached Stirage و یا دریافت کننده ها بر روی کامپیوتر، ذخیره نمایند.

در واقع سیستم نظارتی تحت شبکه عملکردی مانند کامپیوتر ها دارند، چرا که به سرعت پس از دریافت اطلاعات از حسگر ها (که می توانند از نوع CCD و یا CMOS باشند) آنها را به اطلاعات دیجیتال تبدیل می کنند. اکثر دوربین مداربسته های دارای این قابلیت هستند که می توان از همان کابل شبکه (و بدون استفاده از کابلی مجزا) برای تغذیه آن استفاده نمود؛ این مورد، یکی دیگر از تفاوت های اساسی دوربین مدار بسته آی پی با دوربین مدار بسته آنالوگ است؛ چرا که محصولات آنالوگ به خاطر نیاز به کابل کشی مجزا، زمان و هزینه بیشتری مصرف می کند. دوربین های تحت شبکه نیز همانند دیگر تجهیزات شبکه، با استفاده از سیستم آی پی و به صورت wired و یا wireless داده های خود را منتقل می سازند. با استفاده از این سیستم می توان صوت و تصویر را به راحتی انتقال داد. در نتیجه می توان به سهولت و به صورت زنده، از فواصل دور نیز بر محیط مورد نظر تسلط داشت. برای خرید به سایت دوربین مارکت مراجعه فرمایید .



:: بازدید از این مطلب : 257
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کودکان برای برقراری ارتباط با دیگران بسیار تلاش می کنند. گاهی نقاشی می کشند، گاهی کاردستی می سازند و برای نشان دادن ذوق خود ، از روش های بسیاری استفاده می کنند. مثل گذاشتن نقاشی های خود در پاکت و هدیه دادن آن به دیگران . اما برای ساخت کاردستی پاکت نامه هم به نوعی خلاقیت خود را نشان می دهند. برای ساخت کاردستی پاکت نامه نیاز به کاغذ ، قیچی و منگنه دارند . شما هم می توانید در ساخت کاردستی پاکت نامه به آن ها کمک کنید. کودکان می توانند با ساخت کاردستی پاکت نامه برای تولد خود دعوت نامه هایی را داخل آن قرار دهند و برای دیگران کاردست خود را بفرستند.

شما می توانید با کمترین هزینه و وسایل این کاردستی را به کودک خود آموزش دهید. کاردستی چتر می تواند به وسیله کاغذ باطله ها ساخته یا اگر می توانید هزینه بیشتری بکنید از کاغذ های رنگارنگ استفاده کنید تا موجب ستیاق بیشتر در فرزند خود شوید. کاردستی چتر اگر چه خیلی ساده و با چند تا و قیچی زدن ساخته می شود اما بهتر است شما نیز کمک کنید تا آنرا بهتر بسازد و یا خودتان ابتدا آن را بسازید با تماشای کاردستی چتر وولک و سپس آن را به فرزندتان بیاموزید زیرا کودکان با والدین خود بسیار راحت تر هستند تا آموزش افراد دیگر. امیدواریم با ساختن کاردستی چتر نشاط فرزندتان افزایش یابد و ذوق و اشتیاق او چند برابر شود.

حتی می توانید از قصه گویی برای سرگرم کردن کودکان خود در خانه استفاده کنید. روایت کردن قصه های معروف و محبوب هرچند قدیمی مانند داستان حسنی ما یه بره داشت می توانید برای کودک شما بسیار سرگرم کننده باشد تا کمی از فضای مجازی و تجهیزات الکترونیکی نیز فاصله بگیرد. زیرا کودکان امروزی بیشتر وقت خود را با دنیای مجازی می گذرانند.

 

 

 


:: بازدید از این مطلب : 297
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

والدین امروزه می توانند با فعالیت های کودکانه متنوع مانند ساخت کاردستی یا قصه گویی برای کودکان خود آن ها را در منزل به راحتی سرگرم کنند تا مانع رفتن کودکان به محیط بیرون شوند و از فرزند خود در برابر ویروس کرونا محافظت کنند. همچنین می توانید با کمک سایت های کودک به قصه های صوتی دست پیدا کنید و به عنوان مثال قصه صوتی حسن کچل را برای کودک خود پخش کنید.

ساخت کاردستی یکی از فعالیت های هیجان انگیز و محبوب در بین کودکان است. به خصوص اگر طرح انتخابی شما یک طرح کاردستی دوست داشتنی مانند کاردستی قورباغه باشد، فرزند شما تمایل بیشتری برای ساخت کاردستی نشان می دهد. کاردستی یک فعالیت فیزیکی و حرکتی است که فواید بسیار زیادی برای کودک شما دارد. کاردستی قورباغه یک کاردستی بسیار آسان و راحت است که با وسایل بسیار ابتدایی قابل ساخت است. ویدیو کاردستی قورباغه ای که در بالا مشاهده می کنید، تنها به کمک کاغذ ساخته شده است. به کاردستی هایی که مانند این کاردستی قورباغه تنها به کمک کاغذ و تا کردن آن ساخته می شوند، کاردستی های اوریگامی می گویند.

به عنوان مثال کاردستی آدم برفی یکی از طرح های بسیار محبوب و جذاب برای کودکان است که می توانید به راحتی تمایل ساخت کاردستی آدم برفی را در کودک خود به وجود آورید. از جمله مزایایی که ساخت کاردستی آدم برفی یا هر کار دستی دیگری برای کودک شما دارد این است که خلاقیت و توانایی انجام کار های فیزیکی را در کودک شما تقویت می کند. همچنین ساخت کاردستی آدم برفی می تواند کمک بسیاری از شکوفایی مهارت ها و استعداد های دیگر فرزند شما کند. ساخت بسیاری از کار دستی ها مانند کاردستی آدم برفی باید به کمک دیگران انجام شود و شاید فرزند شما نتواند به تنهایی به ساخت کاردستی آدم برفی بپردازد و بنابراین به کمک نیاز داشته باشد.

 


:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

این روز ها که خانواده ها زمان بیشتری را با کودکان خود می گذرانند بی شک دنبال سرگرمی ها و فعالیت هایی هستند که بتوانند کودک خود را در منزل مشغول کنند. زیرا ویروس کرونا باعث شده است تا کودکان از نهاد های مهد کودک و مدرسه محروم باشند و در نتیجه بسیاری از تجربه ها را کسب نکنند. کودکان در مهد کودک ها داستان ها و سرود های متفاوت مانند شنگول و منگول را می شنوند و از آن ها لذت می برند.

معمولا کودکان از سن بسیار کم به حیوانات علاقه دارند برنابراین طرح کاردستی موش می تواند برای آن ها جذاب باشد. شما با آموزش کاردستی موش به کودک خود می توانید فرزند خود را از فواید کاردستی بهره مند سازید. ویدیو کاردستی موش که در این صفحه مشاهده می کنید جزو انواع کاردستی های اوریگامی است. کاردستی اوریگامی کاردستی هایی هستند که تنها به وسیله ی کاغذ و با تا کردن کاغذ ساخته می شوند. بنابراین این نوع کاردستی ها کاردستی های بسیار کم هزینه ای هستند که می توانید فرزندان خود را با آن ها سرگرم کنید.بعضی از کاردستی ها تنها با کمک کاغذ ساخته می شوند و ازین رو بسیار کم هزینه هستند. به اینگونه کاردستی ها، کاردستی های اوریگامی می گویند.

کاردستی های اوریگامی مانند ویدیو کاردستی طوطی که در این صفحه قرار دارد، کاردستی هایی هستند که تنها به کمک کاغذ و تا کردن آن ساخته می شوند و به همین بسیار کم هزینه هستند. بنابراین شما می توانید با هزینه ی بسیار کم و از سن بسیار کم کودک خود را با خواندن شعر و داستان های کودکانه در حین ساخت کاردستی طوطی با پرندگان و انواع حیوانات آشنا کنید. کاردستی طوطی از جمله کاردستی هایی است که کودک شما را با انواع رنگ ها نیز آشنا خواهد کرد. همچنین زمانی که کودک شما ساخت کاردستی طوطی را به اتمام می رساند و آن را به شما، مربی مهد کودک یا معلم مدرسه ی خود نشان می دهد این امر باعث تقویت و افزایش اعتماد به نفس در فرزند شما می شود وهمچنین ویژگی انتقاد پذیری را در شخصیت کودک شما تقویت می کند.

 

 


:: بازدید از این مطلب : 276
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کاردستی یکی از محبوب ترین و جذاب ترین سرگرمی های سالم و مفید برای کودکان است و یکی از انواع محبوب آن اوریگامی است. ویدیوی کاردستی جعبه که در این صفحه قرار گرفته است نوعی کاردستی اوریگامی است زیرا تنها به کمک کاغذ و با تا کردن کاغذ ساخته می شود بنابراین کاردستی جعبه بسیار ساده و آسان و مناسب کودکان شما است. ساخت کاردستی جعبه با طرح های جذاب و آسان دیگر که کودک شما را برای ساخت کار دستی تشویق می کند.

خرس ها حیوانات مهربانی هستند و کودکان ان ها را دوست دارند. دیدن آن ها در کارتون برای کودکان زیبا است زیرا خرس ها همیشه نقش یک حیوان بامزه که دوست انسان هاست دارند و همیشه عسل می خورند. آن ها نمی توانند در خانه یک خرس داشته باشند اما می توانند کاردستی خرس را بسازند و با خود همراه کنند. ساخت کاردستی خرس، باعث می شود کودکان برای خود دوستی داشته باشند. داشتن دوست دردوران کودکی برای آنها بسیار مفید است. اینکه یک دوست خیالی یا عروسکی برای خود داشته باشند و با او صحبت کنند آن ها را از فضای مجازی دور می کند و باعث می شود حال خوبی داشته باشند.

ساخت کاردستی باعث افزایش و تقویت مهارت های حرکتی و فیزیکی کودک شما می شوند، به خصوص امروزه که اکثر کودکان به گذراندن وقت خود با کنسول های بازی و سرگرمی هایی که در آن تکنولوزی دخیل باشد و حضور در فضای مجازی علاقه ی زیادی دارند، ساخت کاردستی های جذاب و دوست داشتنی و البته آسان مانند کاردستی صندلی، می تواند کودک شما را برای ساعاتی از این فضا ها دور کند.  به دلیل ساده و راحت بودن کاردستی صندلی کودک شما از سن بسیار پایین می تواند برای ساخت کاردستی صندلی اقدام کند و در این راه از فواید ساخت کاردستی برای جسم و روح خود بهره مند شود.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کودکان در سن بسیار کم بسیار آسیب پذیر هستند زیرا شخصیت آن ها در حال شکل گیری است و بسیاری از موارد بر روی رشد شخصیتی آن ها به راحتی تاثیر می گذرانند. ویژگی هایی که در کودکی در شخصیت کودک شما شکل می گیرد در بزرگسالی از بارز ترین و مهم ترین ویژگی های شخصیتی فرزند شما خواهد بود. یکی از سرگرمی هایی که تاثیر بسیار مثبتی بر روی رشد شخصیتی کودک شما دارد، آهنگ کودکانه شاد یا هر نوع موسیقی کودکانه ای است. موسیقی تاثیر بسیار مستقیمی بر روی رشد و تقویت اعتماد به نفس کودک شما دارند. کودکان هنگام شنیدن موسیقی سعی بر حفظ کردن متن ترانه می شوند تا بتوانند آن را برای والدین، مربی مهد کودک یا معلم مدرسه ی خود بخوانند و این امر باعث تقویت اعتماد به نفس در آن ها می شود.

همان طور که می دانید یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی در کودکان توجه به رشد اعتماد به نفس در آن ها است تا در آینده به مشکل برنخورند. پس انجام بازی ها، مسابقه ها و سرگرمی هایی که باعث تقویت اعتماد به نفس در کودکان شما می شوند بسیار اهمیت دارند. از بازی کودکانه نیز می توانید برای رشد اعتماد به نفس در شخصیت کودک خود کمک بگیرید. بسیاری از بازی های کودکانه توسط متخصصان کودک برای رشد اعتماد به نفس در کودکان طراحی می شوند که شما با استفاده از آن ها می توانید کمک بسیار زیادی در رشد شخصیتی کودک خود کنید.

بسیاری از سایت های کودکانه در فضای مجازی وجود دارند که شما می توانید با بررسی آن ها به محتوا های کودکانه و مورد نیاز برای فرزند خود دست پیدا کنید. وولک یکی از سایت های محبوب کودک است می توانید در آن بازی ها ترانه یا حتی داستان های کودکانه ی متنوع را با رنج سنی متفاوت پیدا کنید.

 


:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

در انتخاب یک مهد کودک مناسب برای فرزند خود باید به پارامتر های متفاوتی توجه کنید و همه جوانب را بررسی کنید. به عنوان مثال اگر در شهر قزوین ساکن هستید، مهد کودک قزوین انتخابی شما باید ویژگی های بهترین مهد کودک قزوین را داشته باشد تا کودک شما هنگام ورود به مهد کودک خوب قزوین احساس آرامش و امنیت اولیه و مورد نیاز خود را دریافت کند. در ادامه به بررسی ویژگی هایی که بهترین مهد کودک قزوین باید داشته باشد می پردازیم.

از دیگر مواردی که باید آن را مورد بررسی قرار دهید می توان به شهریه مهد کودک ها اشاره کرد. به عنوان مثال، قیمت مهد کودک در کرمان بستگی به موارد بسیار زیادی دارد. امکانات و میزان رفاهی که مهد کودک کرمان برای کودکان و والدین آن ها فراهم می کند یکی از عوامل تعیین کننده در قیمت مهد کودک کرمان هستند. موقعی جغرافیایی نیز می تواند در قیمت مهد کودک کرمان موثر باشد و موقعیت جغرافیایی یکی از ملاک های بسیار مهم در هنگام انتخاب مهد کودک کرمان برای کودک است زیرا اگر آن مهد کودک در کرمان که برای فرزند خود انتخاب می کنید از محل زندگی شما فاصله بسیار زیادی داشته باشد کودک شما ممکن است از حتی بهترین مهد کودک کرمان نیز دلزده و دلسرد شود بنابراین هنگام انتخاب مهم کودک کرمان برای فرزند خود علاوه بر قیمت مهد کودک کرمان، به موقعی های جغرافیایی و بسیاری از موارد دیگر نیز توجه کنید.

حتی آدرس مهد کودک نیز مهم است. به عنوان مثال، موقعیت جغرافیایی می تواند یکی از نکات بسیار مهم در انتخاب بهترین مهد کودک کرمانشاه برای فرزندتان باشد، زیرا در صورتی که مهد کودک کرمانشاه از محل سکونت شما فاصله ی بسیار زیادی داشته باشد ممکن است کودک شما از مهدکودک خود دلزده شود.

 

 

 

 


:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دستگاه های ضبط کننده تصاویر ان وی ار یک از اجزای اصلی سیستم مدار بسته می باشد چرا که دریافت تصاویر برعهده دستگاه تحت شبکه داهوا می باشد و البته پس از دریافت نیز باید توسط نمایشگر تصاویر را به نمایش در اورد .

دستگاه NVR داهوا DH-NVR2108HS-4KS2

شباهت عملکرد دستگاه NVR را در سیستم های مداربسته می توان با دستگاه DVR مقایسه کرد و تفاوت عمده این دو دستگاه را می توان در نوع دوربین هایی که پشتیبانی می کنند دانست. دستگاه DVR یا به عبارتی digital video recorder، دستگاه ضبط کننده دوربین های مداربسته آنالوگ می باشد و دستگاه NVR یا همان Network video recorder، در دوربین های مداربسته تحت شبکه کاربرد دارد. NVR داهوا 2108HS-4KS2 به ابعاد 47.6*224.9*260 میلی متر و وزن 0.8 کیلوگرم (بدون احتساب وزن هارد دیسک) از سری NVR های برند Dahua می باشد که که در کنار پردازش اطلاعات و ضبط و پخش تصاویر، از یک هارد دیسک SATA با ظرفیت 6 ترابایت نیز پشتیبانی می نماید.

NVR داهوا 4116HS-4KS2

دستگاه ان وی ار داهوا مدل NVR4116HS-4KS2 از پرفروش ترین محصولات سری تحت شبکه کمپانی داهوا و دارای میکرو پروسسور چهارهسته ای و سیستم لینوکس که از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار است. دستگاه NVR4116HS-4KS2 دارای یک پورت ورودی وخروجی تصویر (۱۰/۱۰۰) RJ45  میباشد. NVR داهوا 4116HS-4KS2  دارای دو عدد پورت USB و همچنین یک خروجی تصویر HDMI با کیفیت ۴K و یک خروجی تصویر VGA با کیفیت فول اچ دی را نیز دارا میباشد. ولتاژ ورودی این دستگاه  ۱۲ ولت و جریان مصرفی برابر با ۲ امپر از نوع جریان ثابت DC و مصرف برقی برابر با ۶/۳ وات بدون هارد رانیز دارد . نحوه اتصال دوربین مداربسته به این دستگاه از طریق کابل شبکه به متراژ حداکثر ۱۰۰متر و از طریق سوکت شبکه نیز میباشد . ساپورت دوربین های IP تا کیفیت ۸ مگاپیکسل، قابلیت اتصال همزمان ۱۲۸ کاربر و فرمت ضبط  +H264/H264+/H265/H265 که تصاویر را ۲ برابر فشرده تر ضبط میکند از دیگر ویژگی های این دستگاه است. که باعث صرفه جویی در میزان ظرفیت هارد دیسک و بکاپ طولانی مدت میشود . دستگاه مدل NVR4116HS-4KS2 قابلیت ساپورت ۱ عدد هارد دیسک تا ظرفیت ۶ ترابایت را نیز دارد .

 

 

 

 

 

 


:: بازدید از این مطلب : 281
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

همه ی والدین برای کودکان خود از سن بسیار کم به خصوص قبل خواب قصه های متفاوت می خوانند و قصه خوانی تاثیر بسیار زیادی بر روی عواطف و روح کودکان دارد. از جمله فواید قصه خوانی برای کودکان می توان به تقویت حافظه ی آن ها اشاره کرد. زیرا زمانی که شما قصه ای را برای فرزند خود می خوانید، فرزند شما با شخصیت های قصه همزاد پنداری می کند. این همزاد پنداری باعث تقویت قوه ی تخیل و تصویر سازی در کودک شما نیز می شود. قصه های کودکانه اغلب پند های آموزنده ای نیز در آن ها گنجانده شده است.

شما با خواندن قصه های آموزنده برای کودک خود می توانید نکات آموزنده و رفتار های اجتماعی بسیار زیادی را به کودک خود بیاموزید. آهنگ کودکانه نیز تاثیر بسیار مثبتی بر روی کودکان دارد که از جمله تاثیرات موسیقی بر روی کودکان می توان به افزایش حافظه اشاره کرد. کودک شما هنگام شنیدن یک موسیقی کودکانه سعی می کنند تا متن ترانه را حفظ کند و این امر باعث تقویت حافظه او می شود. همچنین شنیدن ترانه های کودکانه ی متنوع باعث می شود تا دایره لغات کودک شما نیز بیشتر شود و با واژه های جدید و تازه ای آشنا شود. پس این امر در صحبت کردن کودک شما نیز تاثیرگذار است. هنگامی که کودک برای والدین خود ترانه را می خواند این امر باعث افزایش اعتماد به نفس در او می شود.

کارتون کودکانه نیز تاثیر بسیار زیادی بر روی کودک شما دارد. تماشای کارتون و انیمیشن های جذاب کودکانه ی امروزی نیز باعث افزایش دایره لغت در کودک شما و صحبت کردن هر چه بهتر او می شود. همچنین کارتون هایی که با زبان اصلی در دسترس شما قرار دارند باعث یادگیری زبان بین المللی انگلیسی کودک شما نیز می شود. شما می توانید با سرگرمی های ساده کودک خود را از این فواید بهره مند کنید.

 


:: بازدید از این مطلب : 274
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

قیمت مهد کودک اراک بستگی به موارد زیادی دارد از جمله امکانات، ویژگی ها، مربیان، دوزبانه بودن مهد کودک اراک، موقعیت جغرافیایی و ... بستگی دارد. شما می توانید با بررسی لیست مهد کودک های اراک، مناسب ترین مهدکودک را چه از نظر هزینه مهد کودک در اراک چه از نظر سایر ویژگی ها برای کودک خود انتخاب کنید.

بررسی لیست مهد کودک ایلام از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است. زیرا در صورتی که شما لیست مهد کودک ایلام را مورد بررسی دقیق قرار ندهید ممکن است مناسب ترین و بهترین مهد کودک ایلام را که با سلیقه فرزندتان همخوانی داشته باشد برای او انتخاب نکنید و در نتیجه کودک شما هنگام ورود به مهد کودک ایلام انتخابی شما احساس خوبی را دریافت نکند و از رفتن به محیط های اجتماعی به دور از خانواده خود دلزده شود. بنابراین با بررسی دقیق لیست مهد کودک ایلام یک مهد کودک خوب در ایلام را برای فرزند خود انتخاب کنید.

فضا و چیدمان و درکل دکوراسیون بهترین مهد کودک بجنورد و تمامی مهد کودک های سرار کشور باید بر اساس سلایق، علایق و روحیات کودکان طراحی شود تا کودکان هنگام ورود به مهدکودک احساس امنیت و آرامش اولیه مورد نیاز خود را دریافت کنند و از حضور در مهد کودک بجنورد نهایت لذت را در کنار یادگیری ببرند. کودکان در سن بسیار کم نیاز به بازی و سرگرمی های زیاد دارند بنابراین اولین اولویت یک مهد کودک خوب در بجنورد باید نگهداری از کودکان و سپس بازی و سرگرمی کودکان باشد. آدرس و موقعیت جغرافیایی قطعا در انتخاب مناسب ترین و بهترین مهد کودک بجنورد شما تاثیر گذار است زیرا یک مهد کودک خوب در بجنورد زمانی برای کودک شما مناسب است که نزدیک محل سکونت شما باشد تا رفت و آمد روزانه به مهد کودک سخت نباشد و کودک شما دلزده و آشفته نشود.

 

 

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

هر مهد کودکی که کودک خود را در آن ثبت نام می کنید باید ویژگی های خاصی را داشته باشد البته ملاک والدین برای انتخاب مهد کودک در بندر عباس یا هر شهری که در ساکن هستند متفاوت است اما تعدادی ملاک و ویژگی های ثابت وجود دارند که چه بهترین مهد کودک بندر عباس چه هر مهد کودک بندرعباس دیگری باید به آن ها توجه ویژه داشته باشد. البته به طور کلی مهد کودک های بندرعباس از کیفیت خوبی برخوردار هستند.

یکی از راه هایی که می توانید به وسیله ی آن بهترین مهد کودک را برای فرزند خود انتخاب کنید، بررسی لیست مهد کودک های شهر سکونتتان است. به عنوان مثال، لیست مهد کودک های بیرجند انتخاب یک مهد کودک خوب در بیرجند را برای شما آسان تر می کند. به این صورت که شما با بررسی لیست مهد کودک های بیرجند می توانید به راحتی بهترین مهد کودک بیرجند و مناسب ترین گزینه را برای فرزند خود انتخاب کنید.

از دیگر دغدغه هایی که هنگام انتخاب یک مهد کودک مناسب قابل توجه است می توان به شهریه های مهد کودک ها اشاره کرد. به عنوان مثال، شهریه مهد کودک بوشهر یکی از مواردی است که باید به آن توجه داشته باشید و البته موارد و عوامل بسیار زیادی است که بر روی قیمت مهد کودک بوشهر تاثیرگذار است. برنامه های هفتکگی، اردوهای کودکان، امکانات و میزن رفاهی که یک مهد کودک خوب در بوشهر برای شما و فرزندتان فراهم می کند بر روی شهریه مهد کودک بوشهر تاثیر گذار است. حتی آدرس و موقعیت جغرافیایی یک مهد کودک در بوشهر نیز بر روی قیمت مهد کودک بوشهر تاثیر دارد. البته که آدرس مهدکودک یکی از موارد بسیار مهمی است که باید به آن در هنگام انتخاب بهترین مهد کودک بوشهر برای فرزند خود توجه ویژه داشته باشید.

 

 


:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

دوربین های مداربسته IP یکی از ایده‌آل ترین نوع دوربین مداربسته است که برای مشاهده آنلاین، ضبط با بهترین کیفیت با وضوح بالای تصویر می توانند بر روی هر نوع از شبکه های کامپیوتری باشند. همه دوربین های تحت شبکه دارای منوی شبکه Web Viewer هستند که با استفاده از هر نوع مرورگر تحت وب می توان به این منو دسترسی داشت. دوربین مداربسته IP، کاملاً مستقل از کامپیوتر عمل می کنند و با توجه به نوع قابلیت هایشان هر دوربین مداربسته ویژگی های منحصر به فردی را برای کاربر فراهم می آورد. استفاده از دوربین تحت شبکه داهوا به علت قابلیت های مضاعف و انعطاف بالا در کاربرد و حتی نصب و اجرای آنها و همینطور پیشرفته تر بودن نسبت به دوربین های مداربسته آنالوگ کاربران را به سمت این نوع دوربین مدار بسته بیشتر سوق می دهد.

دوربین داهوا مدلIPC-HDW4431EM-AS

دوربین داهوا HDW4431EM-AS دوربین دام 4 مگا پیکسلی تحت شبکه می باشد.دوربین IPC-HDW4431EM-AS از قابلیت های ویژه مانند میکروفن داخلی (Built-in Mic ) ،  قاب فلزی ضد ضربه و ضد آب ، دید در شب هوشمند تا 50 متر ،  تشخیص هوشمند  ، پشتیبانی از حافظه MICRO SD   تا 128 گیگ ، انتقال تصویر به صورت جدا و بدون دستگاه NVR  بر روی موبایل و کامپیوتر ، و....

کیفیت تصویر دوربین داهوا 4431EM-AS ، چهارمگاپیکسل (2688×1520    2K )  با نرخ فریم 25/30fps@4M است  که از سنسور  1/3” در آن استفاده شده ، زاویه دید این دوربین در حدود 85 درجه است در 4431 EM-AS2 تکنولوژی های مانند WDR(120dB), Day/Night(ICR), 3DNR, AWB, AGC, BLC  استفاده شده که کاربرد این دوربین را در شرایط مختلف نوری ( سایه روشن ) و مکان های مختلف آسان میکند.

دوربین مداربسته داهوا IPC HFW 1230 SP با کیفیت 2 مگاپیکسل 1920*1080 ارائه شده است. این دوربین مداربسته می تواند تصاویر را به میزان H.265 ، H.265+ ،H.264 ، H.264+ فشرده کند.این کار موجب فشرده سازی بیشتر تصویر و در نتیجه اشغال پهنای باند کمتر در شبکه می شود.همچنین دوربین مداربسته داهوا IPC HFW 1230 SP مجهز به سنسور تصویر 1/2.7 اینچ cmos می باشد.

دوربین مدار بسته داهوا IPC HFW 1230S می تواند تصاویر را با کیفیت بالای 1080p ثبت کند و این دوربین با نرخ 25 تا 30 فریم در ثانیه تصویر برداری می کند.

از امکانات به کار رفته در این دوربین مداربسته می توان به لنز ثابت 3.6 میلی متری اشاره کرد.این لنز باعث بهره مندی از یک زاویه باز می شود . دوربین داهوا HFW1230SP برای بهبود تصویر در حالت های ضد نور مجهز به تکنولوژی  DWDR  می باشد همچنین این دوربین مداربسته برای حذف نویز تصاویر از تصویر و شفافیت، از تکنولوژی 3DNR استفاده می کند.

 



:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

 

کشیدن نقاشی کودکانه تاثیرات متعددی روی ذهن بچه ها دارد. بعضی از کودکان برای آموزش و یادگیری نقاشی ها علاقمند به دیدن فیلم های آموزشی هستند و برای بعضی دیگر از آن ها دیدن عکس نقاشی به عنوان الگو کفایت می کند و دوست دارند مراحل کشدن نقاشی کودکانه را خودشان در ذهنشان ترسیم کنند و به نقاشی کشیدن مشغول شوند.

بعضی از تاثیرات نقاشی کودکانه را باهم بررسی می کنیم:

بالارفتن تمرکز کودکان با کشیدن نقاشی کودکانه: نقاشی کودکانه برای پر کردن اوقات فراغت کودکان و بالا رفتن تمرکز ذهنی آن ها در کودکی و به خصوص در بزرگسالی، تاثیرات فوق العاده ای دارد.

ایجاد هماهنگی میان اعضای بدن: نقاشی کودکانه به ایجاد هماهنگی میان دست و ذهن کمک می کند. هم چنین اگر کودکی دچار نارسایی این هماهنگی میان اعضای بدن خود باشد، در تمرینات نقاشی می توانید هر چه زودتر این مشکل را برای او حل کنید. هم چنین هرچه هماهنگی اعضای بدن بیشتر باشد، توانایی حل مسئله نیز بیشتر در کودک شما تقویت می شود.
تاثیر بسیار زیاد نقاشی کودکانه در اعتماد به نفس کودکان: عکس العمل های بزرگسالان به نقاشی کودکان تاثیر بسیار زیادی در ساختار اعتماد به نفس کودکان دارد. لدا بهتر است سعی کنید با انرژی های مثبت، به افزایش اعتماد به نفس فرزند خود کمک کنید.

تقویت تخیل در کودکان: نقاشی های کودکانه قوه تخیل کودکان را تقویت می کنند؛ کودکان با کشیدن تخیلات و تصورات خود روی کاغذ یا بوم، به بزرگترها کمک می کنند تا از ذهن آن ها با خبر شوند و آن ها را در مسیر رشد کمک کنند. به عنوان مثال کشیدن نقاشی خانواده همراه با اعضای بیشتر به ما کمک می کند تا بفهمیم کودک به داشتن خواهر یا برادری در کنار خودش علاقمند است. پس بهتر است بعد از هر نقاشی کودکانه از او بپرسید که هدف و قصد او از کشیدن نقاشی چه بوده تا از ذهنیات او بهتر و بیشتر آگاه شوید.

دیدن ویدیوهای آموزشی نقاشی های کودکانه، هم کودکان را به کشیدن نقاشی های متفاوت تشویق می کند و هم ایده های جدیدی را به ذهن کودکان برای کشیدن نقاشی اضافه می کند. ویدیوهای آموزش نقاشی توت فرنگی، آموزش نقاشی اسب یا حیوانات دیگر، و یا عکس و پوستر های نقاشی های متعدد، ایده های بسیار خوبی را به ذهن کودکان اضافه می کند و باعث دلچسب شدن اوقات فراغت آنان می شود.

برای دیدن ویدیوهای جذاب آموزش نقاشی کودکانه و ایده های جدید برای نقاشی کودکان می توانید به وبسایت کودکانه وولک به نشانی http://www.voolak.com مراجعه نمایید.

 

 


:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کودکان امروزی بسیار بیش تر از پیش به حضور والدین خود نیاز دارند بنابراین والدین باید وقت بیشتری برای فرزندان خود بگذراند. شما با استفاده از فعالیت ها و سرگرمی های خانگی و کم هزینه می توانید بسیاری از پند های اخلاقی را در قالب سرگرمی ها و بازی های متفاوت به کودک خود آموزش دهید. به عنوان مثال قصه گویی یکی از راه های آموزش غیرمستقیم به کودکان است که تاثیر بسیار زیادی روی آنان دارد. شما می توانید قصه های معروف مانند داستان چراغ جادو یا داستان زیبای خفته را برای کودک خود روایت کنید. قصه گویی فواید بسیار زیادی برای کودکان دارد زیرا اکثر داستان هایی که برای کودکان روایت شده اند، پند های متفاوتی را در خود گنجانده اند که می توانید با استفاده از آن ها پند های متفاوتی را به کودک خود آموزش دهید.

شما با استفاده از قصه گویی می توانید علاوه بر آموزش از راه غیرمستقیم باعث تقویت بسیاری از ویژگی های مثبت شخصیتی مانند تقویت قدرت تصویرسازی و قوه تخیل کودک خود شوید. کودکان شما هنگام شنیدن قصه شروع به تصویرسازی و همزاد پنداری با شخصیت های آن می کنند و به همین دلیل باید داستان های متناب با سن کودک را برای او روایت کنید. ساخت کاردستی نیز می تواند فعالیتی سرگرم کنند برای کودکان باشد. به خصوص در این روز ها که کودکان اکثر زمان خود را در خانه و در کنار خانواده خود سپری می کنند.

در مدرسه ها با ساخت کاردستی ترازو یا آموزش کاردستی ترازو به کودکان می توانند بسیاری از مسائل فیزیک و ریاضی را از طریق بازی و سرگرمی به آن ها آموزش دهند. به طور کلی اینگونه آموزش هایی که با بازی و سرگرمی و فعالیت های فیزیکی برای کودکان همراه باشد، بیشترین تاثیرگذاری را در یادگیری کودکان دارد. زمانی که کودک شما ساخت کاردستی ترازو را به اتمام می رساند آن را به معلم، شما یا مربی مهد کودک خود نشان می دهد و این امر باعث افزایش اعتماد به نفس در شخصیت کودک شما می شود. افزایش اعتماد به نفس یکی از دغدغه های هر والدینی است زیرا پایین بودن اعتماد به نفس در شخصیت کودکان باعث به وجود آمدن بسیاری از مشکلات در آن ها می شود.

 

 


:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

مهد کودک اولین مکانی عمومی است که فرزندان شما به دور از خانواده خود تجربه می کنند. این موضوع به این معنی است که کودکان حداقل تا دو سالگی همیشه همراه پدر و مادر خود هستند و از دو سالگی به بعد تمایل حضور کودکان در محیط های اجتماعی گسترده تر می شود و همچنین تمایل ارتباط با سایر کودکان هم سن و سال خودشان نیز افزایش می یابد. بنابراین با نکات گفته شده نتیجه می گیریم که تجربه ای که فرزندان شما با حضور در مهد کودک زنجان یا هر شهر دیگه ای که در آن ساکن هستید، کسب می کنند اهمیت بسیار زیادی دارد پس باید در انتخاب مناسب ترین و مناسب ترین مهد کودک زنجان برای فرزند خود نهایت دقت و زمان را خرج کنید.

شما می توانید با ملاک های شخصی خود و بررسی ویژگی های مهد کودک ها مناسب ترین و بهترین مهد کودک را در بین مهد کودک های موجود در شهر سکونت خود برای فرزند خود انتخاب کنید. به عنوان مثال، بهترین مهد کودک زاهدان باید ویژگی های خاص خود را داشته باشند تا به عنوان بهترین مهد کودک های زاهدان از سایر مهد کودک های زاهدان متمایز شوند. بهترین مهد کودک های زاهدان باید علاوه بر رفاه و آسایش کودکان برای والدین نیز فعالیت هایی را در نظر بگیرند. همچنین اولین چیزی که در بهترین مهد کودک های زاهدان انتظار می رود این است که کودک پس از حضور در مهد کودک زاهدان احساس امنیت و آرامش اولیه ای که در خانواده خود داشته است را احساس کند.

موارد بسیار زیادی هستند که بر روی قیمت مهد کودک خرم آباد و به طور کلی بر روی قیمت مهدکودک ها اثر گذار هستند. از جمله این موارد می تواند به امکاناتی که مهد کودک در خرم آباد انتخابی شما در اختیار کودکان و والدین آن ها قرار می دهد اشاره کرد.

 

 

 

 

 


:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

کودکان امروزی بسیار باهوش هستند و علاقه ی بسیار به سپری کردن اوقات روزانه ی خود با انواع ابزارات الکترونیکی یا حضور در فضای مجازی دارند. بنابراین سرگرمی هایی که با گوشی های همراه و اینترنت انجام شود برای فرزندان شما بسیار جذاب خواهد بود. بسیاری از روانشناسان با طراحی انواع سرگرمی های مجازی سعی کرده اند تا از این راه به کودکان آموزش های لازم را بدهند. آموزشی که با علایق کودکان ادغام شده باشد تاثیر بسیار مثبتی بر روی یادگیری کودک دارد و شما شاهده بازدهی بسیار بالای یادگیری در آن ها خواهد بود. به همین دلیل است که هرروز مهد کودک ها و مدرسه ها هوشمند تر می شوند.

شما در سایت ها و فضا های مجازی کودکانه می توانید انواع آهنگ کودکانه صوتی و قصه صوتی کودکانه را پیدا کنید. اکثر این نوع آهنگ ها و قصه ها با هدف ها خاصی ساخته شده اند و قطعا در آن ها نکات آموزنده ی بسیار زیادی گنجانده شده است. البته از زمان های بسیار قدیم خواندن سرود و آهنگ های کودکانه یکی از اصلی ترین سرگرمی ها و روش های آموزش در مهد کودک ها و مدرسه های پایه های ابتدایی بوده است.

تماشای کارتون کودکانه نیز فایده های بسیار زیادی برای کودک شما دارد. کودکان به انیمیشن های جذاب امروزی علاقه ی بسیار زیادی دارند و شما نیز می توانید با دانلود کارتون های زبان اصلی حتی از طریق تماشای کارتون نیست به کودک خود با روش غیرمستقیم زبان بین المللی انگلیسی را بیاموزید. کودکان در سن پایین قدرت یادگیری زبان بالایی دارند و یکی از آسان ترین و بهترین راه های آموزش زبان به آن ها تماشایا انیمیشن ها و کارتون های مختلف با زبان اصلی است. آموزش هایی که با سرگرمی و بازی همراه باشند بی شک بیش ترین بازدهی یادگیری را برای کودکان شما دارد.

 

 


:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

شما با استفاده از فعالیت ها و سرگرمی های متنوع مانند ساخت کاردستی، نقاشی کشیدن، بازی های متنوع کودکانه و... می توانید کودک خود را در خانه سرگرم کنید. کودکان امروزی از نهاد های مهدکودک و مدرسه و حضور در فضا های عمومی و اجتماعی محروم هستند. والدین باید تلاش کنند تا خلا های به وجود اومده در کودکان را به دلیل محروم بودن از فضا های اجتماعی، جبران نمایند. والدین می توانند برای کودکان با سن پایین تر به روایت داستان بپردازند. داستان های معروف و محبوب قدیمی مانند سفید برفی و هفت کوتوله امروزه نیز در بین کودکان محبوب است بنابراین شما می توانید با قصه گویی داستان های جذاب کودکانه، فرزندان خود را از فواید گوش دادن به قصه بهره مند کنید.

همه ما از کودکی علاقه زیادی به ساخت کاردستی فرفره داشتیم زیرا از جذاب ترین اسباب بازی های ما بود و از دسته اسباب بازی هایی است که بعد از ساخت متحرک می شود و این برای کودکان هیجان انگیز است . زمانی که کاردستی فرفره را با کاغذ رنگی های مختلف می سازید ، زیبایی خاصی دارد و این باعث می شود کودکتان با اشتیاق بیشتری با این کاردستی فرفره بازی کنند .

یکی دیگر از دلایلی که در مهد کودک ها به ساخت کاردستی اهمیت زیادی داده می شود این است که شما با آموزش ساخت کاردستی گلدان به فرزند خود می توانید نکات بسیار زیادی را به طور غیر مستقیم به کودک خود آموزش دهید و همان طور که می دانید بهترین راه آموزش به کودکان، آموزش غیرمستقیم همراه بازی و سرگرمی است. بنابراین شما با ساخت کاردستی گلدان همراه فرزند خود می توانید او را از فواید ساخت کاردستی بهره مند سازید. کودک شما زمانی که ساخت کاردستی گلدان را به اتمام می رساند و آن را به مربی مهد کودک خود یا شما نشان می دهد درواقع درحال تقویت اعتماد به نفس در شخصیت خود است.

 

 


:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : radin

شما با روایت داستان های متفاوت و محبوب و یا پخش کردن قصه های صوتی مانند قصه صوتی شنل قرمزی درواقع چندین هدف را به صورت همزمان برای کودک خود دنبال می کنید. روایت داستان و قصه برای کودکان فواید بسیار زیادی بر روی عواطف کودک شما دارند. در دنیایی که کودکان در حصار ناامنی قرار گرفته اند و بشدت تحت مراقبت والدین هستند و به قولی نمی توانند کودکی کنند ، بهتر است شرایطی را فراهم کنید تا در خانه و با کمترین و کم هزینه ترین وسایل اسباب سرگرمی آن ها را فراهم کنید . یکی از راحت ترین کاردستی هایی که کودک شما می تواند بسازد ، کاردستی پرنده است.

کاردستی پرنده تنها با یک کاغذ ساخته می شود و از فنون اریگامی در آن استفاده شده است . فرزند شما تنها با چند بار تا کردن کاغذ می تواند کاردستی پرنده خود را بسازد. حتی می تواند با این کاردستی  پرنده در خانه اتاق خود را تزئین کرده و با این کار اعتماد به نفس او نیز افزایش میابد و این کار موجب حس استقلال در او می شود.

کودکان علاقه زیادی به حیوانات دارند و به راحتی در این دوران می توانند با حیوانات دوست شوند . اما بعضی از حیوانات دور از دسترس می باشند و نمی توان آن ها را به خانه اورد یا با خود به پارک برد . ولی می توان نقاشی یا کاردستی این حیوانات را کشید . مثلا کاردستی گاو که به احتی در این کلیپ ساخته شده و حتی کودک بدون کمک والدین هم می تواند آن را بسازد . کاردستی گاو به ساده ترین شکل ممکن قابل ساختن توسط کودکان است و هیچ گونه خطری ندارد . تنها چن برش لازم دارد که میتوانید قبل از ساخت کاردستی گاو خودتان آن را انجام دهید .

 

 


:: بازدید از این مطلب : 257
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مهر 1400 | نظرات ()