نقاشی دختر کفشدوزکی
نوشته شده توسط : radin

نقاشی دختر کفشدوزکی / نقاشی زنبور عسل / نقاشی

 

یکی از کارتون های جذابی که کودکان آن را تماشا می کنندو برایشان جذاب است و شخصیت جالب و هیجان انگیزی برای کودکان دارد، دختر کفشدوزکی است. برای همین علاقه ای که به این شخصیت دارند می توانند نقاشی دختر کفشدوزکی را نیز بکشند و آموزش آن را در وولک تماشا کنند. یکی از کارای که کودکانم در خانه سرگرم می کند، کشیدن نقاشی های جذاب و جالب است. از آنجایی که این شخصیت برای آن ها بسیار جالب و هیجان انگیز است، می توانند آن را در خانه حتی اگر سخت هم باشد با کمک ویدئوی وولک بشکند.

تماشای ویدئوی نقاشی زنبور عسل در وولک کاملا رایگان است و کشیدن آن به صورت ساده و رایگان به کودکان داده می شود. تماشای ویدئوی نقاشی زنبور عسل می تواند بسیاری از هزینه ها را نیز کاهش دهد و هزینه کلاس های آموزشی نیز حذف شود. کشیدن نقاشی زنبور عسل آنقدر ساده است که کودک نیازی به کمک کسی برای کشیدن آن ندارد و می تواند این نقاشی را به راحتی بکشد و همچنین برای دوران مدرسه هم می تواند در مورد حشرات اطلاعات داشته باشد. اطلاعاتی که بوسیله نقاشی ها بدست می آورد می تواند در دوره تحصیل برای او یادگیری را آسان تر کند البته بسیاری از معلمان هم این کار را در مدرسه انجام می دهند.

شما می توانید ایده نقاشی ساده به کودکان خود بدهید؛ در حالی که با کشیدن نقاشی ایده های جدید و خلاقی به ذهن کودک شما می شود چرا که این کار باعث افزایش قدرت تخیل کودک شما می شود. از هر قسمت از نقاشی کودکان می توانید اطلاعاتی را به دست آورید؛ به عنوان مثال اگر کودک شما از روی عکس، عکس نقاشی ساده، نقاشی نکشیده باشید و نقاشی او برگرفته از تصویرسازی و تخیلات ذهنی کودک شما باشد، می توانید اطلاعاتی از نقاشی کودکان خود به دست آورید. کودکان در ابتدا که شروع به کشیدن نقاشی کردن می کنند در واقع برگه را فقط خط خطی می کنند و این خط خطی کردن برای کودکان بسیار لذت بخش است و باعث تخلیه انرژی کودک می شود. پس از دو سالگی کودکان سعی می کنند تا خطوط و نقش های معنی دار رسم کنند، بنابراین در دوسالگی شروع به کشیدن خطوط دایره ای یا زاویه دار می کنند. وقتی فرزند شما به سن دو و نیم سالگی می رسد به علت این که عضلات او ورزیده تر شده است و به ثبات بیشتری رسیده است در حین کشیدن نقاشی از روی عکس نقاشی کودکانه یا از تصویرسازی ذهنی خود، تلاش می کنند تا خطوط از محدوده ی مورد نظر بیرون نرود. در سن بین دو و سه سالگی کودک شما سعی می کند تا اشکال متفاوتی بسازد و بیشتر به تصویرسازی ذهنی روی می آورد تا کشیدن نقاشی از روی طرح نقاشی کودکانه. همچنین با استفاده از طرح نقاشی رنگی می تواند در سن کم با رنگ ها آشنایی بیشتری پیدا کنند.





:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: