کاردستی میکی موس
نوشته شده توسط : radin

کاردستی میکی موس / کاردستی نظم دهنده میز / https://www.voolak.com

 

کودکان امروزی به نسل شبکه ملقب هستند و به گذراندن اوقات فراغت خود با کنسول های بازی، گوشی های همراه هوشمند و دیگر تجهیزات الکتریکی علاقه ی زیادی دارند. به همین دلیل برای دور کردن این کودکان از فضای مجازی و بازی های دیجیتال باید ترفند های هوشمندانه ای به کار بگیرید. انتخاب یک طرح و ایده ی مناسب با روحیات کودک و نزدیک به سلایق او می تواند اولین قدم باشد. به عنوان مثال طرح کاردستی میکی موس می تواند طرحی جذاب برای کودکان باشد چرا که میکی موس یکی از کارکتر های جذاب کودکانه است که اکثر کودکان آن را دوست دارند. بنابراین اگر می خواهید کودک خود را به ساخت کاردستی و فعالیتی که برای او مفید باشد سرگرم کنید، می توانید مشغول آموزش ساخت کاردستی میکی موس به فرزند خود شوید.

یکی از موارد تربیتی که باید خانواده ها برای فرزند خود ایجاد کنند نظم و ترتیب است. گاهی از کودکان خود می خواهید برای نظم اتاق آن را تمیز کنند یا لباس های خود را تا کنند. یکی از خلاقیت های جالبی که می توان برای داشتن نظم بکار برد، ساخت کاردستی نظم دهنده میز است. کاردستی نظم دهنده میز با تکه های مقوا بسیار ساده ساخته می شود و زیبایی خاصی دارد.

برای ساخت کاردستی نظم دهنده میز نیاز به مقوا، قیچی، خطکش و چسب دارید. اگر استفاده از قیچی برای کودک سخت و خطرناک است، خودتان قبل از ساخت کاردستی نظم دهنده میز آن را قیچی شده و آماده به کودک بدهید. اندازه هر مقوا در کلیپ کاردستی نظم دهنده میز گفته شده و با دقت ان را قیچی بزنید.

وبسایت کودکانه وولک به نشانی https://www.voolak.com با در بر داشتن صدها کاردستی و نقاشی و داستان های کودکانه کوتاه و بلند و آموزنده برای کودکان شما، می تواند کودکان را تا ساعت ها در خانه سرگرم کرده و لحظات خوشی را برای آن ها به ارمغان آورد.

 





:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: