دوربین مدار بسته بی سیم بالت
نوشته شده توسط : radin

دوربین مدار بسته بی سیم بالت / دستگاه XVR-1B08 / دوربین مارکت

اگر برای انتخاب و مقایسه کیفیت و قیمت محصولات سیستم امنیتی و نظارتی برای کسب و کار و یا منزل خود با مشکل مواجه هستید، می توانید از مطالب و راهنمایی هایی که اکثر سایت های فعال در این عرصه در اختیار شما قرار می دهند، استفاده کنید. مراجعه به سایت های تخصصی و معتبری که در حیطه سیستم های امنیتی و نظارتی از تجربه و مهارت بالایی برخوردار هستند، می تواند به شما در انتخاب بهترین و مناسب ترین سیستم امنیتی و نظارتی کمک های زیادی کند. یکی از این سایت های تخصصی و نام آشنا در زمینه فروش، نصب و خدمات سیستم های امنیتی و نظارتی، سایت دوربین مارکت می باشد. سایت دوربین مارکت می تواند یک مقصد ایده آل برای خرید و یا کسب اطلاعات و آشنایی بیشتر با انواع سیستم های امنیتی و نظارتی و پیشرفت های تکنولوژی این دستگاه ها و سیستم ها می باشد. متخصصین و کارشناسان دوربین مارکت می توانند به شما راهنمایی و کمک های مفیدی کنند تا با سرعت بیشتری اقدام به تصمیم گیری و خرید کنید.

از جمله تغییر و تحولات دنیای دوربین های مدار بسته، اضافه شدن دوربین بی سیم بالت به مجموعه بزرگ دوربین های مدار بسته می باشد. به دلیل استقبال گسترده ای که از تکنولوژی دوربین های بی سیم و سیم کارت خور انجام شد، دوربین های مدار بسته بی سیم بالت به دلیل قابلیت های ویژه و منحصر به فرد خود به سرعت مورد توجه خریداران قرار گرفتند. دوربین مدار بسته بی سیم بالت با پشتیبانی از سنسورهای تشخیص حرکت، ضبط صوت و تصویر به صورت همزمان و ارسال تصاویر از طریق شبکه، نه تنها یک گزینه مناسب برای تامین امنیت محیط پیرامون خریدار می باشد، بلکه به دلیل عدم نیاز به کابل کشی و سوراخ کردن دیوار و مکان های مختلف، یک گزینه اقتصادی و به صرفه نیز به شمار می رود.

البته باید توجه داشت که اکثر دوربین های مدار بسته بی سیم برای ارسال تصاویر خود به یک مکان برای ذخیره سازی آنها نیاز دارند. در حال حاضر اکثر شرکت های بزرگ و معتبر دنیا همانند شرکت داهوا همراه با دوربین های مدار بسته خود، دستگاه های ان وی آر متناسب و هماهنگ با آن را نیز روانه بازار می کنند. دستگاه XVR-1B08 یکی از چند دستگاه ان وی آر شرکت داهوا می باشد که به دلیل پشتیبانی از 8 کانال تصویر و کیفیت بالای تصاویر، یکی از پر فروش ترین محصولات این برند محسوب می شود.





:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: