نوشته شده توسط : radin

 / دوربین سیم کارتی بولت v380 / doorbinmarket.com

تحقیق و جستجو درباره محصولاتی که قصد خرید آن داریم، اولین قدم برای انتخاب صحیح و مناسب می باشد. بسیار از ما قبل از خریداری کالاهایی که با آنها آشنایی داریم نیز این مراحل را تکرار می کنیم. اما اگر بخواهیم وسیله ای که کوچکترین آشنایی ای با آن نداریم را خریداری کنیم، تمامی این مراحل سخت تر و دشوار تر نیز خواهد شد. خرید سیستم های امنیتی و دوربین های مداربسته برای منزل و یا محل کار از جمله مواردی است که افراد بسیار زیادی در آن تجربه خاصی ندارند. سایت دوربین مارکت با آدرس اینترنتی doorbinmarket.com، یکی از سایت های فعال در زمینه سیستم های امنیتی و نظارتی می باشد. سایت دوربین مارکت را می توان یکی از تخصصی ترین سایت های فروش، نصب و خدمات دوربین های سیستم های امنیتی و نظارتی دانست. محصولات فراوانی از شرکت های مختلف سازنده سیستم های امنیتی و نظارتی همانند دوربین مدار بسته وای فای، انواع دوربین های بولت، دوربین خودرو، دزدگیر اماکن، دوربین بیبی کم و... در این سایت برای استفاده ی شما قرار داده شده است.

دوربین سیم کارتی بولت v380 موجود در سایت دوربین مارکت، یکی از محصولات جدیدی است که در بازار با استقبال خوبی نیز مواجه شده است. دوربین سیم کارتی بولت v380  یکی از دوربین های سیم کارت خور بازار است که به دلیل پشتیبانی از سیم کارت، قادر است مستقل از مودم و اتصال اینترنت به کار خود ادامه دهد. با فعال سازی یک بسته اینترنت بر روی سیم کارت فعال بر روی دوربین سیم کارتی بولت v380، می توان اتصال آن را تامین کرد. دوربین سیم کارتی بولت v380  دارای قابلیت ضبط تصویر و صوت را به طور همزمان می باشد. ویژگی تصویربرداری و دید در شب دوربین سیم کارتی بولت v380 که با استفاده از چراغ های به کار رفته در اطراف لنز خود و حسگرهای مادون قرمز انجام می شود، این دوربین مدار بسته را به یکی از بهترین گزینه ها برای تصویربرداری در شب تبدیل کرده است.

تمامی دوربین های مدار بسته تحت شبکه، به یک دستگاه ان وی آر نیاز دارند. شرکت داهوا به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان سیستم های امنیتی و نظارتی دنیا، دستگاه های ان وی آر مختلف و با کیفیتی به بازار عرضه کرده است. از جمله این دستگاه ها می توان به دستگاه nvr2116hs-4ks2 که قابلیت پشتیبانی از 16 دوربین مدار بسته، را دارد اشاره کرد. دستگاه nvr2116hs-4ks2 با بهره مندی از تمامی ویژگی هایی که یک دستگاه ان وی آر خوب باید از آنها برخوردار باشد، از قیمت مناسبی نیز برخوردار است و در سری دستگاه های اقتصادی برند داهوا قرار دارد.





:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: