انتخاب اسم دختر
نوشته شده توسط : radin

انتخاب اسم دختر / انتخاب اسم پسر/ voolak.com

 

در اغلب موارد بارداری، حتی پیش از مشخص شدن جنسیت کودک پدران و مادران شروع به انتخاب اسامی مختلفی برای کودک می کنند. به دلیل مشخص نبودن جنسیت کودک، پدر و مادر مجبور هستند که برای انتخاب اسم دختر و انتخاب اسم پسر به طور همزمان فکر کنند. انتخاب اسم دختر و انتخاب اسم پسر برای کودک هنوز به دنیا نیامده، یکی از لذت بخش ترین بخش های والدین شدن و در عین حال سخت ترین کارهایی است که پدر و مادر باید انجام دهند. زیرا اسم چیزی است که تا آخر عمر همراه کودک می باشد و نشان دهنده هویت او است. در برخی موارد روانشناسان معتقد هستند که اسم ممکن است بر روی شخصیت و اعتماد به نفس کودک نیز تاثیر مستقیم بگذارد. همین امر، کار انتخاب اسم دختر و انتخاب اسم پسر را بیش از گذشته دشوار و چالش بر انگیز می کند.

مشورت گرفتن از دوستان و نظرسنجی از اعضای خانواده یکی از اصلی ترین راه های انتخاب اسم دختر و انتخاب اسم پسر می باشد. در اکثر جمع های خانوادگی و دوستانه زمانی که متوجه می شوند کودکی در راه است، همگی شروع به اظهار نظر درباره اسامی مورد نظر خود می شوند. شاید در میان آنها برخی اسامی زیبا به نظر آیند ولی ندانستن معنی دقیق آن ممکن است که ذهن همگان را درگیر کند. به همین دلیل است که در کنار مشورت و نظرسنجی از دوستان و اعضای خانواده، بسیاری از والدین از جستجوی آنلاین و یا به طور سنتی تر از کتاب های اسامی و معانی آنها استفاده می کنند.

در هنگام استفاده از کتاب های اسامی و معانی، ساعات متوالی صرف خواندن و یا یافتن یک اسم به خصوص می شود. اما در جستجوی آنلاین این مشکلات به طور کامل حذف می شود. زیرا کافی است با جستجوی اسم مدنظرشان به معانی مختلف آن دسترسی پیدا کنند. سایت وولک با آدرس اینترنتی  https://voolak.com با فعالیت و تجربه چند ساله در زمینه کودکان، یکی از گزینه هایی است که می توان برای انتخاب اسم دختر و انتخاب اسم پسر از آن کمک گرفت. سایت وولک، علاوه بر مطالب آموزنده و مقالات پزشکی در رابطه با مشکلات رایج کودکان، سایتی است که اقدام به قرار دادن بسیاری آموزش های رایگان و همچنین قصه های شب به صورت متن و تصویر می کند. سایت وولک سایتی است که شما می توانید از طریق مراجعه به آن، بسیاری از موارد سرگرمی و پزشکی کودکان خود را تامین کنید.





:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: