نقاشی نمو
نوشته شده توسط : radin

نقاشی نمو / نقاشی پیتزا / https://www.voolak.com/

 

 

همچنین درمانگران به دلیل تاثیر بسیار زیاد نقاشی بر روی کودکان از روش نوین نقاشی درمانی در روان درمانی خود استفاده می کنند و تحقیقات نشان داده است که نقاشی درمانی تاثیر بسیار زیادی روی کودکان دارد. برای این که کودکان خود را به سمت نقاشی کشیدن تشویق کنید تا او را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید، بهتر است یک طرح نقاشی جذاب که با سلایق و علایق کودک شما سازگاری داشته باشد انتخاب کنید.

به عنوان مثال طرح نقاشی نمو می تواند طرحی بسیار هیجان انگیز برای کودکان باشد. چرا که اکثر کودکان به کارکتر نمو در انیمیشن در جست و جوی نمو علاقمند هستند و همین امر سبب می شود تا طرح نقاشی نمو برای آن ها بسیار دوست داشتنی باشد. همچنین زمانی که کودک شما شروع به کشیدن نقاشی نمو می کند باید در ابتدا طرح نهایی نقاشی نمو را در ذهن خود تصور کند. این تصویر سازی باعث تقویت قدرت خیال پردازی فرزند شما می شود و همانطور که می دانید یکی از ویژگی های کودکان باهوش قدرت خیال پردازی قوی است. بنابراین شما می توانید با آموزش نقاشی نمو یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری به کودک خود به افزایش و تقویت هوش او کمک کنید.

برای این که کودک خود را به نقاشی کشیدن جذب کنید بهتر است در ابتدا یک طرح نقاشی که به سلایق و علایق کودک نزدیک باشد و با روحیات او سازگاری داشته باشد انتخاب کنید تا کودک به نقاشی کشیدن ترغیب شود. به عنوان مثال طرح نقاشی پیتزا می تواند طرحی بسیار جذاب و هیجان انگیز برای فرزندان شما باشد. چرا که اکثر کودکان عاشق پیتزا و فست فود هستند. همچنین کشیدن نقاشی پیتزا یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری علاوه بر این که کودکان را از اینترنت و تجهیزات الکترونیکی دور می کند به  مسیر رشد شخصیتی بهتر آن ها نیز کمک می کند.

به عنوان مثال زمانی که کودک شما نقاشی پیتزا خود را به اتمام می رساند در واقع یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی یعنی اعتماد به نفس را در شخصیت خود تقویت و افزایش می دهد و همان طور که می دانید کمبود اعتماد به نفس می تواند در بزرگسالی باعث بروز اختلالات متفاوتی در روان افراد شود و از آن جایی که شخصیتی افراد در کودکی شکل می گیرد، با آموزش نقاشی پیتزا به کودکان آن ها را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید! برای دانستن نکات بیشتر در رابطه با اعتماد به نفس کودکن هم چنین می توانید به مقالات روانشناسی ما در سایت وولک به نشانی https://www.voolak.com مراجعه نمایید!





:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: