اسم دخترانه
نوشته شده توسط : radin

اسم دخترانه  / اسم پسر به روز / voolak.com

 

هر پدر و مادری دوست دارند بهترین ها را برای کودک خود انتخاب کنند. این بهترین های می تواند شامل بهترین اسباب بازی، بهترین تخت خواب، بهترین دکوراسیون اتاق، بهترین مهد کودک و ... شوند. اما پیش از تمامی این مسائل، پدران و مادران باید برای کودک خود اسم انتخاب کنند. انتخاب اسم برای کودک هنوز به دنیا نیامده، می تواند در عین اینکه فعالیتی سرگرم کننده و جالب باشد، از بسیاری جهات سخت و دشوار نیز شود. گستردگی دنیای اسامی، اختلاف سلیقه ها و بسیاری مسائل جانبی دیگر ممکن است پدران و مادران برای انتخاب یک اسم پسرانه یا اسم دخترانه برای کودک خود به تفاهم نرسند. به همین دلیل است که برای راحتی کار خود، به سمت روش های کمکی می روند.

این روش های کمکی که به آن اشاره کردیم، می تواند شامل روش های مختلفی شوند. یک روش که سنتی ترین روش ممکن نیز می باشد، مشورت و هم فکری گرفتن از اطرافیان و دوستان می باشد. مسلما بسیاری از اقوام و آشنایان نیز همانند پدر و مادر ذوق و شوق اضافه شدن عضوی جدید به خانواده را دارند. آنها نیز با اظهار نظرات خود در رابطه با جدیدترین اسامی دختر و یا بهترین اسم پسر به روز که به گوششان رسیده است، سعی می کنند تا به پدران و مادرانی که در انتظار به دنیا آمدن کودک خود هستند، هم فکری لازم را بدهند.

یک راه دیگر را می توان استفاده از کتاب های اسم و یا الهام گرفتن از شخصیت های داستان های مورد علاقه پدر و مادر دانست. کتاب های اسم با داشتن معانی و همچنین ریشه اسامی کار پدر و مادر را بسیار راحت خواهند کرد. گذاشتن اسم کاراکتر مورد علاقه پدر و مادر که در فیلم یا کتاب آن را دیده اند نیز یک روش دیگر برای انتخاب اسم کودکان است.

اما سریع ترین روش که راحت ترین نیز می باشد، استفاده از سایت های کودک و نوجوان است. در اکثر سایت هایی که در زمینه کودک و نوجوان فعالیت می کنند، مطالب آموزنده و مفیدی قرار دارند که می توانند به والدین کمک های فراوانی کنند. علاوه بر این گونه مطالب، دسترسی به اسامی و همچنین آشنایی با معانی مختلف آنها نیز بسیار راحت تر از گذشته شده است. یکی از این سایت ها که می توان از مطالب آن استفاده کرد، سایت وولک با آدرس اینترنتی https://www.voolak.com/  است.





:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: