بلبرینگ چینی اصل
نوشته شده توسط : radin

 

بلبرینگ در تمامی صنایع ، ماشین آلات ، لوازم خانگی و حتی موس کامپیوتر که شاید به طور روزانه مدت زیادی از آن استفاده می کنید ، پیدا می شود. با توجه به کاربرد فراوان و تاثیرات زیادی که بر کیفیت سبک زندگی ما دارد ، انتخاب یک بلبرینگ قابل اعتماد می تواند کیفیت لوازم مورد استفاده ما را نیز بالاتر ببرد. برندهای تولید کننده مختلفی در جهان وجود دارند که به طور تخصصی تنها در تولید بلبرینگ و رولبرینگ فعالیت می کنند. برخی از تولیدکنندگان وجود دارند که بیش از یک قرن از فعالیت آنها در این حیطه می گذر و جزو پیشروان در توسعه فناوری به کار رفته در بلبرینگ و رولبرینگ به شمار می روند. یکی از این شرکت های معتبر و شناخته شده جهانی ، شرکت سوئدی اس کا اف SKF می باشد.

شرکت اس کا اف با بیش از یک قرن تجربه در تولید بلبرینگ و رولبرینگ ، همواره یکی از پر تقاضاترین و پر فروش ترین برندهای در کل جهان به شمار رفته است. این امر نشان از کیفیت بالای محصولات و طراحی خاص بلبرینگ ها و رولبرینگ های برند اس کا اف است. متاسفانه به دلیل تحریماتی که علیه کشور ایران صورت گرفته است ، این برند معتبر به طور رسمی دارای نمایندگی فروش در ایران نمی باشد. اما خوشبختانه ، با کمک شرکت های وارد کننده بلبرینگ و رولبرینگ این مشکل برطرف شده است. سایت دیجی برینگ که متعلق به شرکت دانا صنعت آپادانا می باشد ، در طول این سال ها موفق به وارد کردن تمامی محصولات برند اس کا اف به ایران بوده است. به عبارتی می توان گفت شرکت دانا صنعت آپادانا نمایندگی بلبرینگ اس اکا اف در ایران می باشد.

تمامی محصولات برندهای معتبر جهانی اعم از اس کا اف ، ناچی ، ان اس کا ، جی اس کا ، کویو و ... بسیار برند دیگر را می توان در سایت دیجی برینگ مشاهده کرد. بلبرینگ چینی اصل ، بلبرینگ ژاپنی اصل ، بلبرینگ صنایع خاص و سنگین و ... همگی در سایت دیجی برینگ موجود می باشند. کافی است به سایت دیجی برینگ مراجعه کرده تا با محصولات و همچنین برندهایی که با آنها همکاری دارد ، بیشتر آشنا شوید.





:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 مهر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: