نقاشی بالن
نوشته شده توسط : radin

 

کودکان با کشیدن نقاشی می توانند نکات بسیار زیادی را به طور غیر مستقیم آموزش ببیند. همان طور که می دانید آموزشی که همراه با سرگرمی و بازی باشد برای کودکان بسیار جذاب تر خواهد بود و همچنین بازدهی آن آموزش نیز بیشتر خواهد بود. طرح نقاشی بالن یکی از طرح هایی است که می تواند کودکان را از سن بسیار پایین با انواع اشکال ها، الگو ها، طرح ها و رنگ های متفاوت آشنا کند همچنین کودکان با طراحی نقاشی بالن با اشیا متفاوت نیز آشنا می شوند و این امر باعث می شود تا کودک شما از سن بسیار کم دنیای اطراف خود را بهتر بشناسد. زیرا روانشناسان کودک معتقدند که کودکان از سن بسیار کم از کشیدن نقاشی برای بیان احساسات و نشان دادن تفکرات خود استفاده می کنند.

و به دلیل این که می خواهند دنیای اطراف خود را بشناسند شروع به کشیدن نقاشی و نشان دادن افکار ذهنی خود می کنند. به همین دلیل است که شما می توانید با تحلیل و بررسی طرح های رسم شده توسط فرزندتان به بسیار از ویژگی های پنهان شخصیتی او دست یابید. نقاشی بالن یکی از طرح های بسیار آسان است که کودک شما از سن بسیار کم می تواند آن را رسم کند و شما می توانید با آموزش نقاشی بالن به کودک خود نکات بسیار زیادی را با روش غیرمستقیم به او آموزش دهید.

زمانی که کودک شروع به کشیدن نقاشی بهار یا طرح های نقاشی کودکانه ی دیگر می کند در ابتدا طرح نهایی را در ذهن خود تصور می کند و این تصویرسازی باعث تقویت قدرت خیال پردازی او می شود و کودکی که قدرت تخیل بالایی داشته باشد از هوش بسیار بالایی برخوردار خواهد بود. در واقع یکی از نشانه های کودکان باهوش، قدرت خیال پردازی قوی است. همچنین کودک در مسیر کشیدن نقاشی بهار باید رنگ ها و طرح های متفاوت را با یکدیگر ترکیب کند تا بتواند به طرح نهایی برسد و در این مسیر یاد می گیرد که برای اهدافش تلاش کند و همچنین قدرت تصمیم گیری در او تقویت می شود. همچنین زمانی که نقاشی بهار خود را به پایان می رساند، این پایان رساندن باعث افزایش اعتماد به نفس در او می شود.

بنابراین شما عزیزان نیز می توانید با مراجعه به وبسایت کودکانه وولک به نشانی https://www.voolak.com مراجعه کرده و از نقاشی های کودکانه این سایت برای اموزش و تقویت هوش کودکان خود استفاده نمایید.

 





:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: