بهترین دوربین مداربسته
نوشته شده توسط : radin

راهکار جدید فول کالر Full Color داهوا

تکنولوژی فول کالر یکی از جدیدترین راهکارهای ارائه شده توسط داهواست. دوربین های فول کالر دارای LED های قوی می باشند که همزمان از تکنولوژی استارلایت نیز بهره میگرند. ترکیب این دو در شب باعث می شود بتوان تصویری کاملا رنگی را در تاریکی شب توسط این دوربین ها ضبط کرد. اگر چه سایر دوربین های مداربسته داهوا که دارای LED نیستند اما تکنولوژی استارلایت را دارا می باشند نیز قادرند تصاویر رنگی را در تاریکی شب نمایش دهند اما همین LED های تعبیه شده در دوربین مدار بسته داهوا Full Color سبب می شود تا کمبود نور تا حد زیادی جبران شود.

دوربین شیائومی

یکی از دوربین‌هایی که در فهرست بهترین دوربین های مدار بسته شیائومی قرار می‌گیرد، دوربین مداربسته تحت شبکه مدل MJSXJ05CM Global است. این دوربین در میان یکی از جدیدترین دوربین‌های تحت شبکه‌ شرکت دوربین شیائومی قرار می‌گیرد. اگر به دنبال یک دوربین مداربسته خوب برای محل‌های سرپوشیده هستید باید بدانید که این گزینه‌ بسیار مناسبی برای شما به حساب می‌آید. همچنین باید توجه داشت که این دوربین نباید در معرض آب قرار بگیرد. نکته جالب این است که می‌توان با دانلود و نصب اپلیکیشن مخصوص شیائومی بر روی دستگاه‌های اندروید و IOS تلفن همراه هوشمند را به راحتی به این دوربین مدار بسته متصل کرد. این دستگاه دارای اندازه‌ نسبتا کوچکی است و به همین جهت می‌توان تقریبا آن را در هر محلی نصب کرد.

همچنین این محصول در زمان ارسال به همراه چندین قطعه ارائه خواهد شد و به همین جهت می‌توان آن را با استفاده از این قطعات مخصوص هم به صورت دیواری و هم به صورت سقفی نصب کرد. یکی دیگر از ویژگی‌های جالب این دوربین مدار بسته این است که در شب نیز قابلیت دید دارد. این دوربین دارای ویژگی اینفرارد است و در نتیجه می‌تواند در فضای کم ‌نور تا فاصله ۹ متری خود را پوشش دهد.

شایان ذکر است که این محصول مجهز به میکروفون و اسپیکر داخلی نیز می‌باشد. این دستگاه دارای شیار حافظه است و می‌توان در آن از کارت‌های حافظه MicroSD استفاده کرد و ظرفیت قابل پشتیبانی آن برابر با ۶۴ گیگابایت است. شیار حافظه‌ این دوربین مدار بسته در قسمت پایینی لنز آن قرار گرفته است و برای دسترسی به این بخش باید قسمت حاوی لنز را به سمت بالا بکشید. این دوربین دارای دید ۱۱۵ درجه به بالا و پایین است و چرخش ۳۶۰ درجه نیز دارد. همچنین تصاویر این دستگاه دارای کیفیت FULL HD است.

شما می توانید بهترین دوربین مدار بسته را از وبسایت دوربین مداربسته خریداری کنید .





:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: