کاردستی پاکت نامه
نوشته شده توسط : radin

کودکان برای برقراری ارتباط با دیگران بسیار تلاش می کنند. گاهی نقاشی می کشند، گاهی کاردستی می سازند و برای نشان دادن ذوق خود ، از روش های بسیاری استفاده می کنند. مثل گذاشتن نقاشی های خود در پاکت و هدیه دادن آن به دیگران . اما برای ساخت کاردستی پاکت نامه هم به نوعی خلاقیت خود را نشان می دهند. برای ساخت کاردستی پاکت نامه نیاز به کاغذ ، قیچی و منگنه دارند . شما هم می توانید در ساخت کاردستی پاکت نامه به آن ها کمک کنید. کودکان می توانند با ساخت کاردستی پاکت نامه برای تولد خود دعوت نامه هایی را داخل آن قرار دهند و برای دیگران کاردست خود را بفرستند.

شما می توانید با کمترین هزینه و وسایل این کاردستی را به کودک خود آموزش دهید. کاردستی چتر می تواند به وسیله کاغذ باطله ها ساخته یا اگر می توانید هزینه بیشتری بکنید از کاغذ های رنگارنگ استفاده کنید تا موجب ستیاق بیشتر در فرزند خود شوید. کاردستی چتر اگر چه خیلی ساده و با چند تا و قیچی زدن ساخته می شود اما بهتر است شما نیز کمک کنید تا آنرا بهتر بسازد و یا خودتان ابتدا آن را بسازید با تماشای کاردستی چتر وولک و سپس آن را به فرزندتان بیاموزید زیرا کودکان با والدین خود بسیار راحت تر هستند تا آموزش افراد دیگر. امیدواریم با ساختن کاردستی چتر نشاط فرزندتان افزایش یابد و ذوق و اشتیاق او چند برابر شود.

حتی می توانید از قصه گویی برای سرگرم کردن کودکان خود در خانه استفاده کنید. روایت کردن قصه های معروف و محبوب هرچند قدیمی مانند داستان حسنی ما یه بره داشت می توانید برای کودک شما بسیار سرگرم کننده باشد تا کمی از فضای مجازی و تجهیزات الکترونیکی نیز فاصله بگیرد. زیرا کودکان امروزی بیشتر وقت خود را با دنیای مجازی می گذرانند.

 

 

 




:: بازدید از این مطلب : 305
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: