انواع محصولات هایک ویژن را بهتر بشناسیم
نوشته شده توسط : radin

دوربین های توربو اچ دی هایک ویژن : دوربین های توربو اچ دی هایک ویژن در واقع به دوربین های پیشرفته تر دوربین مداربسته آنالوگ یا همان AHD می گویند که این دوربین ها نسبت به نسل قبل خود از کیفیت تصویر بهتر و امکانات بیشتری برخوردار هستند.

دوربین های تحت شبکه (IP) : دوربین های تحت شبکه هایک ویژن در کل به دوربین هایی گفته می شود که بر خلاف دوربین های توربو اچ دی که از طریق دستگاه دی وی آر تصاویر را پردازش می کند ، این دوربین ها پردازش تصاویر را در خودشان انجام می دهند و درکل دوربین های تحت شبکه نسبت به دوربین های توربو اچ دی از کیفیت بهتری برخوردار هستند .

دستگاه های ضبط کننده دی وی آر (DVR) :  دستگاه های دی وی آر هایک ویژن وظیفه ی گرفتن تصاویر از دوربین های توربو اچ دی را دارند تا با پردازش بر روی آن ها ، تصویر نهایی را به صورت زنده یا به صورت PLAYBACK در دسترس کاریر قرار دهند . دستگاه دی وی آر در کل برای دوربین های آنالوگ یا توربو اچ دی کاربرد دارد .

دستگاه های ضبط کننده ان وی آر  هایک ویژن (NVR)  : دستگاه های ان وی آر هایک ویژن در واقع برای دوربین های تحت شبکه یا همان IP کاربرد دارد ، که این دستگاه ها تصاویر را با استفاده از کابل شبکه دریافت می کنند و تصویر نهایی را بر روی نمایشگر نشان می دهند . نکته : کمپانی هایک ویژن به تازگی تمام دستگاه ها و دوربین های خود را به تکنولوزی H265+ مجهز کرده است . با کمک این تکنولوژی در واقع تصاویر های دریافت شده از دوربین های مدار بسته تا 5 برابر فشرده تر ذخیره می شوند . در این حال شما می توانید تصاویر روز های بیشتری را در دستگاهتان داشته باشید .

دوربین شیائومی

یکی دیگر از بهترین دوربین های مدار بسته شیائومی که به معرفی آن می‌پردازیم، دوربین مدار بسته تحت شبکه ۱۰۸۰ مدل SXJ02ZM است. نوع اتصال این دوربین به صورت بی‌سیم یا وای فای است. این دوربین شیائومی دارای قابلیت چرخش tilt و همچنین چرخش pan است. همچنین این دوربین دارای وزن نسبتا پایین است و وزن آن برابر با ۳۰۰ گرم می‌باشد. ابعاد این محصول نیز برابر با ۱۳۸ x 88 x 62 میلی‌متر است. نوع حسگر این دوربین نیز CMOS است. یکی از ویژگی‌های بسیار خوب این دوربین این است که علاوه بر قابلیت بزرگنمایی اپتیکال از قابلیت بزرگنمایی دیجیتال نیز برخوردار می‌باشد. زاویه دید این دوربین نیز به صورت ۱۳۰ درجه است. همچنین این محصول از قابلیت دید در شب برخوردار است که ویژگی بسیار مهمی به حساب می‌آید.

شما می توانید برای نصب دوربین مدار بسته به وبسایت دوربین مارکت مراجعه فرمایید .





:: بازدید از این مطلب : 313
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: