نقاشی تمساح
نوشته شده توسط : radin

 

هنگامی که نقاشی تمساح را به کودک خود آموزش می دهید درواقع نکات بسیار آموزنده ای را از روش غیر مستقیم و به وسیله بازی و سرگرمی به فرزند خود آموزش داده اید. کودک شما با کشیدن نقاشی تمساح با حیوان تمساح آشنا می شوند و یاد می گیرند تا انواع رنگ ها را باهم ترکیب کند و در این راه با رنگ های متفاوت نیز آشنا می شود.

انتخاب رنگ به کودک شما این فرصت را می دهد تا قدرت تصمیم گیری را در خود تقویت کند. همچنین زمانی که کودک شما نقاشی تمساح را به پایان می رساند و آن را به شما نشان می دهد این امر باعث افزایش اعتماد به نفس که یکی از مهم ترین ویژگی های هر شخصیتی است، می شود. کودک شما با نشان دادن نقاشی تمساح خود به دیگران یاد می گیرند تا انتقاد و نظرات دیگران را پذیرا باشد و ویژگی انتقاد پذیری در کودک شما افزایش می یابد. شما می توانید با آموزش نقاشی تمساح بسیار ساده و راحت کودک خود را از تمامی این فواید بهره مند سازید. همچنین کشیدن نقاشی فوایدی برای جسم کودک شما دارد که بارز ترین آن ها تقویت مهارت های حرکتی در کودک شما است. کشیدن نقاشی تمساح باعث تقویت عضلات دست های کودک شما می شود. همچنین کودک شما هنگام کشیدن نقاشی تمساح یا هر نقاشی کودکانه دیگری باید تلاش کند تا حواس پنجگانه ی خود را باهم هماهنگ کند. میتوانید در وولک اموزش های نقاشی متنوع و ساده ای برای تقویت حواس پنجگانه کودک ببینید.

کودکان از سن بسیار کم یعنی از شش ماهگی تمایل به ضربه زدن بر روی کاغذ با قلم دارند. و تا دوازده ماهگی به وسیله ی قلم بر روی صفحه ی کاغذ ضربه می زنند. این که کودکان به طور غریزی از کشیدن نقاشی توت فرنگی یا طرح های نقاشی کودکانه ی دیگر لذت می برند یکی از ویژگی های بسیار مثبت به شمار می رود زیرا اکثر کودکان امروزی از کودکی به بازی با وسایل الکترونیکی و ضور در دنیای مجازی علاقه دارند و کشیدن نقاشی توت فرنگی می تواند آن ها را حتی برای چند ساعت از این فضا دور نگه دارد زیرا مضرات دنیای مجازی برای کودکان بیشتر از فواید آن است اما کشیدن نقاشی توت فرنگی برای روح و جسم آن ها فواید بسیار زیادی دارد. رسم طرح های متفاوت مانند نقاشی توت فرنگی مهارت حرکتی و فیزیکی کودک شما را تقویت می کند





:: بازدید از این مطلب : 260
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: